Jump to content

mipko

TcS Korisnik
  • Broj Poruka

    3
  • Pridružio se

  • Zadnja poseta

Reputacija Zajednice

0 Neutralan

O članu mipko

  • Rangiran
    Novi član
  1. da li takve informacije igde pisu u korisnickom uputstvu ili bilo kojoj brosuri ?
  2. mipko

    nastala šteta u servisu??????? rešenje???

    Sto se tice MAG auta tamo ne bih oterao ni zapregu da poprave. MAG auto je za dlaku izblegao tuzbu sa moje strane. A takodje sam ovlastio advokata da napise prijavu Toyoti Adria zbog krajnje nekorektnog ponasanja ovlastenog i licenciranog Toyotinog serivisa i salona prema musteriji. No jako sam se prevario sto nisam stvar poterao do suda i medija. Jedini razlog mog odustajanja od tuzbe je bilo krajnje korektno ponasanje Toyota Srbija. Od tog nemilog dogadjaja je proslo 6 meseci i sada citajuci forum osetio sam potrebu da ga pomenem. Da ne ulazim u detalje cele mucne price, radi se o tome da su mi u MAG autu zadnji branik usrafili HOLD srafovima za KAROSERIJU ?! Auto je vozen van servisa preko 80km bez saobracajnih isprava, pri tom je ostecen i spolja i iznutra. Napominjem da niti sam obavesten da ce auto biti vozen van servisa, niti sam dao bilo kakvu saglasnost da se vozi niti jedan metar van servisa. Nestao alat za zamenu rezervnog tocka... Prilikom poliranja OSTECENA farba na haubi i plastika oko retrovizora... U Autu su serviseri ili neko od osoblja servisa koji se ocito posluzio autom u privatne svrhe - pusili, namestili stanice na radiu kako njima odgovara... S obzirom da sam izriciti nepusac, bio sam zgrozen kad sam primetio da su pusili u autu. Na kraju je postignut dogovor oko namirenja stete zamenom zadnjeg branika o trosku MAG auta - znate li kako su ga pricvrstili ? PLASTICNIM VEZICAMA !!!! To sam otkrio pre mesec - dva dana u Toyota centru Srbija na rutinskom pregledu. Da li sam nesto poduzeo posle toga ? Ne, niti cu poduzeti - jednostavno MAG Auto mi je ogadio Toyotu kao brand za sva vremena. Ja necu propasti zbog troska koji sam pretrpeo, ali ce Toyota najverovatnije izgubiti musteriju - mislim da sam ja tu ipak na mnogo manjem gubitku. Toliko ponizenja nisam nikad u zivotu doziveo i to za JAKO veliki novac. Na zalost svi napori Toyote Srbija da prikazu kako im je musterija na prvom mestu padaju u vodu kad se ovlasteni servis tako ponasa. Toyota Centar je odlican servis i ima jako korektno osoblje, za sada su oni jedini razlog zasto nisam prodao Toyotu i okrenuo se drugom brandu. Moguce da je moje iskustvo sa MAG autom samo puka slucajnost, no sudeci po nacinu na koji su se odnosili prema tome svemu, rekao bih da ih jednostavno nije briga ni za sta. A za tu nebrigu je ipak kriva Toyota Srbija koja im je dala licencu.
  3. mipko

    Farovi Avenzisa "gaðaju" nisko

    odakle ti informacija da su produzili garanciju na 5 god ili 150 000 km ?
×