sniffer
TcS Korisnik-
Broj Poruka
49 -
Pridružio se
-
Zadnja poseta
Reputacija Zajednice
0 NeutralanO članu sniffer
-
Rangiran
Novi član
- Birthday 30.08.1975.
Profile Information
-
Pol:
Muški
-
Grad:
Nis
-
Toyota Carina II XLi 1991. - ogledalo levog retrovizora
sniffer replied to sniffer's topic in Garaža
Hvala Liftman! Poslusao sam tvoj savet da pogledam oglase, inace bio sam ja juce do stakloresca i to naravno da obicno ogledalo nema veze sa pravim retrovizorskim koje daje dubinu i veci ugao gledanja. U svakom slucaju hvala vam na savetima, kao i uvek najbolje ekipa je ovde na ovom forumu Pozdrav! I vozite pazljivo! -
sniffer started following Toyota Carina II XLi 1991. - ogledalo levog retrovizora
-
Cao svima, pre dva dana, dobro da nisam prosao sa vecim ostecenjem na vozilu, jedan stariji covek u susret meni krene da ide na moju stranu da isece krivinu koja je bila vec iza mene. I naravno, pored pokusaja da ne udarim pesaka sa moje desne strane a da izbegnem kamikazu, ocesamo se retrovizorima. Srecom plastika i mehanizam su ok nema vidljivih ostecenja ali ogledalo se raspuklo. Pitanje, da li ima neko polovno/novo levo ogledalo retrovizora za Toyota Carina II XLi 1991. ? Ako ima i ceo retrovizor ostecen ali da je ogledalo sacuvano bilo bi dobro. Pozdrav i vozite pazljivo!
-
Čuo se taj čudan zvuk u intervalima kao da uvlači negde "falš" vazduh dok stojim u mestu, pa sam "majstora" koji mi povremeno zameni nešto na autu pitao sta može to da bude. On me je stvarno oduševio odgovorom da u donjem filteru ima ventilator koji služi da ubrzava protok vazduha do gornjeg i da taj ventilator se čuje. Nisam bio lenj pa sam skinem sve od ulazne cevi za vazduh (pored levog prednjeg fara) pa sve do "regulatora". Naravno od ventilatora ni traga, taj donji filter nema ništa u sebi, gornji naravno filter vazduha. Kada sam startovao motor bez filtera za vazduh i svega ostalog taj čudan zvuk je i dalje bio prisutan pa sam zaključio da je problem sa vazduhom u usisnoj grani. Pomoću šrafa za štelovanje koji je na samom regulatoru smanjio sam "ler" odnosno količinu vazduha u grani i čudan zvuk je prestao. Vozio sam auto tako danima i ustanovio da zveckanje ventila nema više i da je potrošnja goriva pala - manje troši. Juče sam opet otkačio lambda sondu pošto je ponovo počela da pravi problem, 100% moram da je zamenim kada videćemo već. Pozdrav!
-
Stigoh da se javim, sve sam proverio koliko sam moga, i na kraju ustanovio da intake vazduha ima previse. To sam podesio i sada motor radi normalno, po mom nekom misljenju to znaci da je vazduh koji je usisavao u injection bio previse i kada je jos vruc spolji vazduh onda se smesa goriva i vazduha pali brze nego sto bi trebalo a i snaga se gubi zato sto opet smesa nije odgovarajuca. Ovim stelovanjem intake vazduha sam resio i problem od ranije, problem je bio cudan zvuk iz usisne cevi za vazduh, kao da usisava falsh vazduh. Inace, 15W40 ulje istog standarda kao i 10W40 mu u ovim uslovima ne smeta, nema nikakvih promena rada motora ili snage.
-
-
-
Palo mi je i to na pamet ali ne znam kako da stelujem paljenje na 4AFE i da li je to moguce tek tako zbog ECU. Inache primetio sam takodje da u trecoj pri 2000 obrtaja pomalo kao secka ali jedva primetno. Sada kako je toplo vreme, izduvni gasovi nisu beli niti crni - ne vidljivi su sto bi trebalo da znaci da je sagorevanje ok i da nema problema sa ventilima ili karikama. Pozdrav!
-
Pozdrav svima, sipao sam 15w40 pazeci da je takodje polusintetika i da ima iste one oznake za standarde ulje, ulje je od istog prozivodjaca. Motor radi mozda malo bolje ali zvuk ventila se povremeno cuje. Plin nije bio ugradjivan i ne koristim ga. Ler sam smanjio za letnji rezim rada.... i dalje je situacija ista, kada je spoljni vazduh svez onda motor pokazuje snagu i nema zveckanja ventila, kada je vruc hazduh onda manja snaga i zveckanje ventila. Probao sam i dijagnostiku, kratko spojio ona dva konektora i okrenuo kontakt, check engine lampica mi je blinkala samo za oxygen senzor (koji je i bio otkacen), vratio sam konektor na mesto i resetovao racunar. Posle toga racunar kaze da je sve ok i da nema gresaka u radu.
-
Eh prijatelji, evo sta kaze Stalker na njegovom blogu: "Zbog toga kao i faktora isplativosti za većinu korisnika je najbolje (neremontovani motori stariji od 10 godina i sa više od 100k km): koristiti 15W-40 ili 15W-50 mineralna ulja preko cele godine. Ili da se leti koristi 20W-40/50 a zimi 10W-40. Od sintetičkih ulja najbolje je koristiti (mada je većina njih PS) 10W-60 ulja i to je otprilike i jedino šire upotrebljivo za ovu vrstu automobila." i "I na kraju: ostaje mogućnost korišćenja letnjeg i zimskog ulja. Kao letnje mogu se koristiti 15W-50 ili 20W-50 ulja, a za „ultra letnji period“ (sredina maja – sredina septembra) i monogradna SAE 40 (iako je to više za kategoriju motora starijih od 15 ili 20 god. a još ne remontovanih). SAE 30 može i to uz mesec ili dva više nego prethodno. Doduše u špic leta (najtoplijih dva meseca, prethodno će biti bolje, mada će tridesetica to nadoknaditi u iole hladnijem periodu ali bez mraza). Definitivno mi se čini da je 20W-50 (praktično ekvivalent SAE 40 monogradnom uz bolje ponašanje na hladnom vremenu) najbolje, naročito što se može koristiti i do -10°C pa samim tim i celih 7 ili 8 meseci. Kao zimsko ulje najbolje je koristiti 5W-40 (eventualno i 0W-40 ali eventualno) uz mogućnost da to bude i 5W-50 ili 10W-40 ali i 5W-30 ukoliko je to sam špic zime (decembar, januar i februar). Za sva ova ulja bitno je da imaju HTHS viskoznost veću od 3,5 (ili još bolje 3,7)." i dalje, videcemo kad zamenimo ulje, uzeo sam inace Castrol Magnatec 15W40 A3/B4 Part Synthetic. Pozdrav!
-
da videcemo, necemo baciti ni ono predhodno ulje u svakom slucaju nadam se boljitku. Ulje ako potrosi na 7000km i do 200 gr, inace ovo sam nasao po forumima dok sam istrazivao to o uljima i radu motora generalno: "Mineralna ulja se vise preporucuju za motore koji su dosta presli, pa im odgovaraju ta gusca ulja jer tako, na neki nacin, mogu da povecaju kompresiju i smanje potrosnju ulja. Ni polusinteticka ulja 10w-40 nisu nesto preterano retka, pa se i ona slobodno mogu koristiti kod motora iz 90-tih. Sinteticka ulja (obicno u gradaciji 5w-40) se bas i ne preporucuju zbog toga sto su dosta retka a i skup aditiva koji poseduju vise odgovaraju motorima novije generacije. To su uglavnom ulja API SM, ili redje API SL (kao Elf Excellium NF 5w-40, na primer). Ta ulja imaju dosta manje ZDDP-a, koji odgovara starijim motorima. Danas skoro sva kvalitetnija mineralna i polusinteticka ulja ispunjavaju API SL, sto je sasvim odgovarajuce za motore iz 90-tih. Ipak, kod nekih motora starije konkstrukcije, poput Juga ili '''Keca'', ipak treba birati ulja API SJ, jer su ona ipak najpreporucljivija za te motore.Prilikom izbora ulja, prvenstveno treba obratiti paznju na fabricki propisane standarde koje ulje treba da ispunjava za konkretan motor. Tu prevashodno mislim na fabricke (interne) standarde odredjenog proizvodjaca a posle i na API standarde. Kod motornih ulja su takodje vazni i jos neki parametri koje korisnici obicno i ne gledaju, a to su TAN i TBN brojevi, tacke paljenja i stisnjavanja, deterdzentna svojstva i slicno. To su sve parametri na koje treba obratiti paznju prilikom kupovine. A na pitanje zasto se u Americi vise koriste mineralna od ostalih cu odgovoriti ovako. U zavisnosti od uslova voznje (vremenskih, gradksa ili voznja na otvorenom putu) svakako zavisi koja ce ulja biti vise koriscena. U krajevima sa visom prosecnom temperaturom je sasvim OK da se koriste gusca ulja, jer se bolje ''snalaze'' sa visokim temperaturama. Dakle 15w-40, 10w-40 pa, ako hocete, i 5w-40 ili cak i 0w-40 tu dolaze u obzir. Ipak, ja bi izbegavao ulja 0w-30 ili 5w-30, koja su ipak za nize spolje temperature predvidjena. u Skandinavskim zemljama, na primer, je ipak pomalo rizicno korstiti gusta ulja, pa su tamo uglavnom u upotrebi redja ulja ow-30 ili 5w-30."
-
-
Pozdrav svima, imam jedan manji problem koji bih da resim ako je moguce, pratio sam rad motora duze vreme izmedju leta i zime i primetio sam da u toku zime ili kad je spoljni vazduh hladan da motor radi "punim plucima" i nema cveckanja ventila. Kada je spoljasnji vazduh vruc / topao i pritiskom naglo na gas dolazi zvuk zveckanja ventila i slabije ubrzanje pri 2000 obrtaja. Ulje u motoru menjam redovno, na oko 7000-8000 km - Castrol Magnetic 10W40. Svi senzori su prikaceni, provereno, jedino je lambda sonda otkacena. Lambda sonda mi je pravila problem, kada je prikacena motor radi neravnomerno. Motor: 4AFE iz 1991. Model: Carina II XLi Hvala unapred, vozite sigurno!
-