-
Broj Poruka
804 -
Pridružio se
-
Zadnja poseta
Reputacija Zajednice
2 NeutralanO članu Vladimir Korać
-
Rangiran
Napredni član
- Birthday 25.03.1981.
Contact Methods
-
MSN
vladimir_korac@hotmail.com
Profile Information
-
Pol:
Muški
-
Grad:
Valjevo
-
-
Kupovina Toyota Celica (Iskustva, Saveti, Preporuke)
Vladimir Korać replied to Miki91's topic in Saveti
-
Kupovina Toyota Celica (Iskustva, Saveti, Preporuke)
Vladimir Korać replied to Miki91's topic in Saveti
-
-
Motor posle odrzavanja u Beogradskim servisima 96.000 km
Vladimir Korać replied to Balansero's topic in Garaža
-
Evo kako je Stalker "uprostio" Postoje silikatni i nesilikatni Nesilikatni se dele na neorganske i organske Ono sto nama sa starijim autima treba su neorganski A revolucija u nesilikatnim su organski OAT tehnoligija i to je ova rasprostranjena vw oznaka G11 Posle toga krecu G12,silikatni, OAT, HOAT, SOAT... Tako sam ja razumeo tekst.
-
Motor posle odrzavanja u Beogradskim servisima 96.000 km
Vladimir Korać replied to Balansero's topic in Garaža
Zbog dosta ljudi sa strane koji citaju ovaj forum, a ne poznaju dovoljno tematiku, pa da ne bi bili u zabludi moram da napisem sledece: Ispiranje motora prilikom prelaska sa jedne "vrste" ulja na drugu (mineralno, polu, sint) OGROMNA GLUPOST Razlicita ulja se ne smeju mesati (mineralno, polu, sint) GLUPOST Normalno da ovo drugo ne preporucujem, ali kada se nadjete u tavoj situaciji da treba da dolijete 1 litar motornog ulja, a nalazite se u nekoj nedodjiji, mozete doliti bilo koje motorno ulje i bas nista se nece desiti... -
-
-
-
Da se ne lazemo, unupredjenje kocnica je po meni najbolje ulaganje u auto do sada (pored bc coilover-a) Toyota je poznata po losem dimenzionisanju kocionog sistema, jos od 80-tih. Ne postoji "sportski" model na kome nisu omanuli iz prve i onda to pokusali da rese posle godinu ili dve u redizajniranoj verziji. Nije to slucaj samo sa kocnicama nego i sa kompletnim ogibljenjem koje su recimo na istom modelu menjali cak tri puta za neke 4 godine. Odlicno ovo izgleda Dzvini, nadam se da isto tako i koci. Nego da nemas viska opruga za coilovere na prodaju??? Rado bi otkupio neke 6-10kg/mm
-
-
Ne bi bas mogao reci da ima veze sa ler gasom, jer ima drugi mehanizam za ler gas. Ovo crno sto taj sraf sto nedostaje treba da gurne je klasican amortizer, ciji je posao da pri skidanju noge sa papuce gasa zadrzi leptir na recimo 5 stepeni sto je ekvivalent 1200rpm i onda ga polako za oko 2 sekunde zatvori nacisto, znaci na oko 800rpm ler gasa.
-
Nemam iskustva sa HHO, mozda pitati nekoga ko vozi duze vreme na hho... Ne verujem da bi radio to na benzincu, ako je vec stajao neko vreme sipaj neko kvalitetnije ulje za dizel motore (castrol edge turbo diesel 5w40 recimo) Veca je koncentracija deterdzenata, bolje razlaze koks. Ako se kroz cep za siapnje vidi da je motor zakoksao onda na pola intervala do zamene ulja promeni samo filter. PS Jel bosch ili siemens ECU?
-