

edi4yu
TcS Korisnik-
Broj Poruka
169 -
Pridružio se
-
Zadnja poseta
-
Vreme Online
22h 18m 40s
Reputacija Zajednice
0 NeutralanO članu edi4yu
-
Rangiran
Stalni član
Profile Information
-
Grad:
Beograd
-
Država
Skorašnji Posetioci Foruma
Blok nedavnih posetilaca je onemogućen i ne prikazuje se drugim korisnicima
-
-
-
Pozdrav, evo mene posle jedno 8 godina. Ovo je druga Toyota koju vozim, ovaj put službeni auto. Firma ga je uzela kao probni balon, da vide koliko se isplati u odnosu na automobile sa klasičnim pogonom. Yaris je star skoro godinu i po, crna metalik boja, 1.5, automatik, 20k je prešao, opema je najniži nivo i sada smo ga prepravili na van. Za ovih par dana sam prešao nekih 400km i prosečna potrošnja mi je 2.8l, doduše sa pažljivom vožnjom.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Ajde da i ja nesto kazem Ja licno nikada ne bi stavio plin u auto jer ako nemam para da sipam za benzin necu ni da ga vozim. Plin je jos jedan zaseban sistem koji moze da dozove dodatne troskove u slucaju kvara. Opet sa druge strane to moze biti i dobro ako nesto krene po zlu sa benzinom. Neki kazu strada motor, neki kazu produzava vek istog. Onda ja razmisljam ovako: pa zar nije svakoj fabrici na svetu u cilju da joj motori traju duze i da su jeftiniji u eksplataciji. Sve vodece kompanije se ubise praveci ekoloski cista vozila ali ne sa plinom vec sa baterijama. Na kraju svi znamo kakvi su nemci. Oni kada usparaju cent slave a kamo li da usparaju toliko evra na razlici cene gasa i benzina. Zasto onda u nemacoj ima malo vozila na plin a u italiji je druga situacija? Ovo je samo moje razmisljanje u vezi ove teme. Ne zelim drugima da solim glavu u vezi plina ali meni ne moze neka firma koja pravi sisteme za plin da zna sta je bolje za taj motor od proizvodjaca istog motora. Svima koji su ugradili plin zelim da ih dobro sluzi.
-