

whiplasher
TcS Korisnik-
Broj Poruka
50 -
Pridružio se
-
Zadnja poseta
Reputacija Zajednice
0 NeutralanO članu whiplasher
-
Rangiran
Novi član
-
-
-
-
-
Nisam u mogucnosti, auto je rastavljeno u toyota centru, cekaju dijelove da stignu i da zamjene. Ako mi vrate lanac, mogu ga slikati. Mada, i ovdje na forumu su se javila dva clana (koliko se sjecam) kojima je lanac stradao na 50.000km. To je izgleda realan vijek lanca, posle toga pocinje da se cuje i zvecka. I prijavljuje gresku kao sto je i meni na cam senzoru. E sad, koliko on moze jos da izdrzi i tako da se vozi ne znam, ali znam da je motor osjetno bucniji i da se cuje zveckanje. I u servisu su mi rekli da su na nekoliko yarisa lanac mijenjali na max 80.000 A pogledam par portala kupujem prodajem i nadjem preko 50 oglasa iz bih - yaris 50.000 prodajem. Nije to slucajno :wink:
-
-
-
Nisu meni rekli da se senzori mijenjaju na 60.000, nego svjecice. A kao taj Cam senzor je crkao. Medjutim auto ide normalno, niti vise trosi niti slabije vuce. Zbog toga necu ni da mijenjam nista dok ne stane. Lampica nek sija, meni ne smeta A sto se tice goriva, jeb.s auto koje nema promjenljiv filter goriva! Treba svakih pola godine dana da rastavljam pola auta da mi skidaju sito i ciste.... Mislim glupost nevidjena, krsti se kome god kazem da nema filter goriva. A ti majstori su Toyotini, mislim ovlasteni su ispred toyote Auto ko auto meni je ok, hitar gradski auto sa ne tako malom potrosnjom kao sto ga hvale i jako skupim dijelovima. Trenutno je na 52.000 ali ne vjerujem da cu ga dugo zadrzati kod sebe kada za jos koji kilometar krene da se kvari.
-
Danas sam ocistio leptir gasa i jos cu da promjenim svjecice prije mijenjanja senzora. Na satu je 52.000, a redovno se mijenjaju na 60.000. Posto je kod mene 90% gradska, moguce je da su za 5 godina stradale i svjecice. Al auto vuce ko lud, pali na pola kljuca, nema knedlu, motor radi pravilno, nije bucan. Mozda trosi vise litar al ne mogu tacno da utvrdim posto je hladno napolju.
-
-
-
Elem sad, cu poludim od ovog auta Skinem kleme i upalim auto i ne sija vise. Provozao nekoliko km, zabio ga u obrtaje, ne sija. Auto uredno radi, ler 500-600. A oni u servisu juce su mi rekli, da ce resetovati gresku senzora bregaste, ali da ce se lampica odmah upaliti jer je crkao senzor. Kako sad ne sija? Prvi put su mi rekli da je stradao lanac, drug put senzor bregaste?! Sutra sam dogovorio ciscenje leptira gasa kod komsije mehanicara (inace dobrog mehanicara, mada uglavnom radi samo bmw), pa ako se i posle toga upali onda cu i ciscenje dizni. Nista necu da mijenjam prije toga. Nesto imam osjecaj da je prljav leptir gasa ili prljave dizne i da mi zbog toga na dijagnostici regustruje kojekakve greske. Evo posle 15-20km voznje, ponovo se upalila lampica i opet mi ler gas spada na 500 mozda cak i nize.
-
Nisam jos zamjenio dio. Al auto radi normalno. Nisam primjetio da slabije vuce, mozda jako malo. Danas sam odvezao da mijenjam ulje, neka stave toyotino. Jer sam citao na dosta mijesta, da tu gresku p0016 moze da izbaci i do loseg tj prljavog ulja, pa da se ispostavi da je senzor ok. A ja ulje promjenio u avgustu 2011, doduse nisamo presao vise od 12.000. Al obzirom kako nam je gorivo, ulje bi trebalo mijenjati na 5000 I kontam da kada sam nasuo aditive za ciscenje, da je mozda ulje jos vise zaprljano, jer tacno mi se posle toga uplaila lapmica za senzor bregaste tj camshaft senzor. Sad mi nisu rekli da je do lanca ista. Osim sto mi je jedan majstor iz druge radnje rekao da je moguce da je lanac brebacio zub. Da li bi se to ikako manifestovalo? Bukom, lupanjem i sl? Kako to da znam ako je prebacio? Pitanje za admina, koliko bi kostalo nazubljivanje lanca? Ne mijenjanje, samo ponovvno montiranje?
-
-
Vozio u ovlasteni servis u********** i rekli "pojma nemamo sta je", poretpostavljamo da je do goriva. To je prvi put kad je auto spustalo obrataje. Tj rekli su da javi da je kvar na lancu,ali kao da u stvari nije. Kao zbog loseg gorivva bla bla senzor neto ne ocitava kako treba, pa bla bla pa se to odrazi kao da je lanac, a u stvari nije, jer je auto preslo 52.000. Sad auto radi kao i prvog dana kad sam ga kupio. Mada moguce je da je sad lampica za redovan servis, ne sjecam se kad sam ga radio, prije godinu i po i vise Plus sto majstor kod koga sam mijenjao ulje, mozda nije ni resetovao nakon promjene ulja. Ako opet kazu da je lanac, sta raditi? Jer auto niti gdje lupa u motoru niti se drugacije cuje, radi ok, vuce ok. I zar je moguce da lanac strada posle 50.000, jer se Toyota kune u dozivotni vijek lanca?