Jump to content

vlado

TcS Korisnik
  • Broj Poruka

    8
  • Pridružio se

  • Zadnja poseta

    Never

Reputacija Zajednice

0 Neutralan

O članu vlado

  • Rangiran
    Novi član
  1. Ponovo se javljam sa 100% funkcionalnim autom. Naime problem je bio u tome što je prethodni vlasnik imao nezgodu u kojoj mu je udaren auto i slomljen branik i hladnjak. Branik je zavaren a hladnjak je promjenjen drugim polovnim. Taj polovni vjerovatno nije bio konzerviran dobro pa je ugrađen pun prljavštine. Ta prljavština je dospjela u automatski mjenjač preko ulja i začepila filter. Lokalni majstor je isprao sve, zamjenio ulje i već 7000 km nemam nukakvih problema!
  2. vlado

    vlado-land cruiser 30 td 1996god

    I još par komada
  3. vlado

    vlado-land cruiser 30 td 1996god

    Pozdrav za sve.Dugo me nije bilo ali evo sličica
  4. Hvala na savjetima! Nalazim se u Bratuncu, istočna BiH ( nekih 50 km od Loznice).Ovaj momak sto mi je radio na autu kaže da nije otvarao taj deo mjenjača gdje su te lamelice, jer i on zna da tu treba specijalista za te stvari. Otvarao je samo deo sa tim filterom. Ponovo ću kod njega jer se vodim mišlju da ako je posle njega proradio , onda možda imam sreće pa se stvarno nije desio neki kvar nego samo zaprljanje od nemjenjanja ulja.Nisam stručan u ovim stvarima ali mislim ovako: ako je pritisak bio 0 kad je on mjerio znači da je filter bio zapušen 100%.Posle čišćenja je proradio i nakon moje vožnje ponovo je pokupio neki talog i začepio.Druga varijanta je da je riknula ta pumpa koja daje pritisak ulja.Neznam šta bi treće bilo?Neki tip u Tuzli mi je ponudio skidanje i montažu mjenjača za 300 evra plus cijena dijelova koje treba zamijeniti.Tu misli na te lamelice kojih može biti za zamjenu od 5 do 15 komada.Ja sam opet mišljenja da nisu crkle te lamele čim je bio proradio normalno, a možda i griješim.Vidjećemo u ponedeljak šta će da se desi.Ako ga budem morao voziti na remont mjenjača značiće mi savjet gdje da idem.Pozdrav
  5. Danas odšlepam auto kod majstora.Prethodni mi svi predlagali da skinem mjenjač i na servis a ovaj mi predložio da prvo eliminišemo sve ostalo , a servis je zadnja opcija.Ima čovjek pravo.Auto bio kod njega ceo dan i večeras me zove da ga vozim, popravljeno.Odem, stvarno radi.Provozam malo ,sve bez greške.Kaže čovjek prvo postavio negdje manometar i video da je pritisak ulja u mjenjaču 0.Otvorio ga i očistio neki filter koji je bio zapušen, još malo ˝isprao˝mjenjač i sklopio.Kaže da je bio dobro zaprljan.Onda nasuo novo ulje i sve proradilo.Ja sav sretan pokupio auto i na putu kući, posle nekih 5-6 km ponovo isti simptomi.Opet polagano gubi snagu da zaustavljanja.Ja ugasim auto pa upalim i dobijem još koji kilometar do kuće, ali sve slabije.Sad mi ostaje da posle praznika opet odem kod istog pa sve nanovo.Eto.
  6. vlado

    vlado-land cruiser 30 td 1996god

    Pozdrav svima.Evo još malo podataka.Auto plaćeno 12 000 KM,to je otprilike oko 6100 evra.Prešao 180 000 km.Komentari ljudi koji su poznavaoci su da je u izvanrednom stanju za 1996 godište.Registracija je izašla 700 KM iliti 360 Evra sa promjenom tablica i novom saobraćajnom.Trenutno nemam slika ali biće.Danas sam zamalo riješio problem, ali o tome pišem u garaži.Pozdrav
  7. E ovako.Prije mjesec dana kupio auto i sve radi kao sat.Land cruiser 30TD 1996god sa automatskim mjenjačem.Prije tri dana krenem na malo zahtjevniji teren (veleki uspon i klizav put),stanem pred uspon da uključim blokadu diferencijala i da krenem ali ni makac.Motor radi savršeno ,ali nema prenosa na točkove.Ubacim u rikverc ali isto.Ugasim auto, pa ponovo upalim i probam rikverc, kad auto dobi snagu.Okrenem se i krenem kući ali auto ide sve slabije, usporava dok ne stane,kao da je crkla lamela.Opet ugasim i upalim i opet dobije snagu, pa nekako stignem kući.Sutra probam da ga pokrenem ali ništa nepali.Dovedem majstora da pogleda , kad auto proradi punom snagom.Sjednemo da se provozamo kad opet počne da usporava bez obzira na gas sve dok nestane skroz.Pokušao sam i sve kombinacije sa malim mjenjačem (ima 4 pozicije: H,Hl,N i Ll)ali ništa. Sad neznam šta mi je činiti,živim u malom mjestu pa nemam nekog majsora da se sretao sa ovim problemom. Prvi servis mi je na 120 km udaljenosti, pa dal da ga tovarim na šlep ili da probam nešto da petljam.Svi imaju neke savjete tipa da zamjenim ulje koje je na dobrom nivou (provjereno),ili da očistim filter ...Ako neko ima pametnu ideju neka piše pošto svakako imam vremena dok neprođu praznici.Pozdrav
  8. Pozdrav za sve na forumu.Ja sam iz RS(BIH) ali nadam se da to nesmeta.Vlasnik sam Toyote Land Cruiser 30 TD sa automatskim mjenjačem 1996 god.Kupio sam ga prije mjesec dana i bio veoma zadovoljan do prije tri dana kada mi se pojavio problem koji ću opisati tamo među tim temama.Inače prvi put imam terenca , i još automatika, pa sam bio baš oduševljen. Eto toliko.
×