-
Broj Poruka
31 -
Pridružio se
-
Zadnja poseta
-
Vreme Online
2d 2h 41m 38s
Reputacija Zajednice
3 NeutralanO članu replic8r
-
Rangiran
Novi član
Profile Information
-
Grad:
Šabac
-
Država
-
Kod nekih auta (npr. fijata) kompjuter proverava snagu sijalice pa prijavljuje grešku kada se stavi led (koji mnogo manje troši). Za takve postoje takozvane canbus sijalice koje imaju dodatne otpornike da bi postigli potrošnju halogenke. Kod aurisa to mislim da nije slučja pa je greota staviti takvu sijalicu da bezveze troši struju i greje se dodatno. Izuzetak su migavci jer auris nema elektronski modul pa što sijalica manje troši to automat brže pali i gasi (kome je nekad pregorela sijalica imigavca zna o čemu pričam)
-
https://www.ledoauto.com/blog/index.php/2016/12/09/what-is-csp-package-and-csp-led-chip/ csp je najnovija tehnologija izrade dioda. Narucio sam već preko alija gomilu led sijalica w5w p21w c5w za skoro sve na autu, smešno su jeftine (tipa 10 komada za 2-3e ) a video sam neke kod kolege na poslu sijaju bolje od originalnih. Kada stignu i ako se dobro pokažu javiću ovde ako nekog zanima. Jedino za migavce ne mogu jer automat očekuje odgovarajući otpor, pa bi morao menjati i njega.
-
Znam da je tako bilo kod jarisa 2000 i sad je kod aurisa 2009. Kod mene su H11 kratka i prednje maglenke a duga su HB3. Led sam gledao na aliexpress-u npr nesto ovako: https://bit.ly/2WHxu8v Navodno je 4000 lumena po sijalici a npr. osram halogen H11 je 1350. E sad kinezi naravno preteruju ali šta znam, verovatno ću probati pa ćemo videti. Koliko sam gledao po netu najvažnije je da je sama dioda na istoj poziciji gde je kod halogena užareno vlakno da bi far normalno projektovao svetlo, da ne smetaš drugima.
-
Sada kada je valjda saniran problem, ponovo se vraćam šminkanju Dnevna svetla: zna li neko da li su postojala fabrička dnevna svetla kod aurisa keca, hteo bih da ih ugradim ili nesto što sličnije originalu da me ne cimaju panduri i na tehničkom. Tražio sam po netu ali bezuspešno. Ako ne postoje dnevna, može li se podesiti da se kratka svetla pale i gase zajedno sa motorom kada je ručica svetla na auto. Onda bih stavio neke dobre led na kratka svetla i zaboravio na farove. Inače me dosta nervira što kod toyote farovi i svetla enterijera ostaju upaljena i kada se skine sa kontakta i zaključa auto.
-
Odvezao aurisa u selo, poskidao tapacirung sa gepeka, seo unutra dok je žena polivala crevom. Ispostavilo se da voda ulazi kod zadnjeg desnog stop svetla. Skinuo isti i evo kako izgleda: Gumica koja dihtuje kao da ima fabričku grešku ili je loše nameštena i tu je ulazila voda. Samo sam je malo nategao preko tog ruba koji nije dodirivala i vratio far nazad. Pri ponovljenom testu voda nije ulazila. Konačni test će biti kiša koje će navodno padati u velikim količinama cele nedelje.
-
Pratio sam malo po kiši a i čitao po netu uobičajen je problem (čak suviše uobičajen) da ne dihtuju dobro zadnja svetla i ventilacioni otvor ispod njih pa ljudi to dihtuju najčešće sa običnim acetatnim silikonom. Kod mene se tačno tu pojavljuje barica tako da je verovatno to. Videću sad preko vikenda da to saniram nekako, moram skidati bočnu oblogu gepeka. Nego da pitam admine, da li je ok da ovde pokrećem teme u vezi mog aurisa ili da napravim novu temu za npr. curenje u gepeku ili svetlosni senzor , imam ja još dilema
-
Probao i ne reaguje, kao ni kad padne mrak. Na stranu to, pojavio mi se nov problem, voda u gepeku ! Stajao na parkingu juče kad je padala kiša, i to ne neka oluja nego obična kišica. Tsj tapacirung levo od barice nije mokar, nije ni ništa od gore mokro niti kaplje. Izgleda da se od nekud polako slivalo. Čuo sam da Honda Jazz ume da ima slične probleme, neka gunica propadne pa propušta i samo treba skinuti i staviti silikona. Zna li neko za sličan problem sa Aurisom?
-
Akumulator za sada pali odlično pošto sam ga dopunio. Zapao mi je za oko na aliexpresu usb punjač sa voltmetrom koji prikazuje napon akumulatora, da ga držim na oku . Stavio bih ga na slobodno mesto pored podešavanja retrovizora, dimenzije se idealno uklapaju. Idealna pozicija da puni telefon kad izigrava navigaciju. Izgleda da mi ne radi light senzor, nikada ne pali farove. Svejedno nema vajde od njega kad farovi ionako uvek treba da budu upaljeni. Pretpostavljam da senzor šalje signal da se upale farovi. Jeli moguće nekako prespojiti da uvek šalje taj signal tj. da su uvek upaljeni farovi kad prebacim na auto ?
-
replic8r changed their profile photo
-
Dopunio sam akumulator a stigle su i tablice Akumulator me malo buni. To je "normalni" sa desnim + i nema taj izduženi oblik sa ravnim gornjim delom kao što je inače kod japanaca. Koliko vidim savršeno leži na predviđenom mestu, čak i metal za fiksiranje prati konturu akumulatora, vidi se da nije neka budževina. Kablovi takođe savršeno pašu, nisu ukršteni i sl. A i na samom akumulatoru je Tojotin znak premda je Vartin. Ne bunim se, još bolje ovako veći je izbor i niže cene Kakva je situacija kod vas, dali je isto ovako ?
-
Na tom uređaju se punjenje klime odvija u 3 faze: prvo se izvlači stari freon i ulje, zatim se proverava vakum (tj. pusta li negde) i na kraju se ubacuje nov freon i ulje. Evo isečka koji sam dobio: Inače i na starom jarisu kada sam ga kupovao je trebalo dopuniti klimu. Prodao sam ga posle 9 godina i klima je radila extra do poslednjeg dana. Nadam se da će i sada biti tako
-
Odradio sam servis gde su promenili ulje i filtere, dopunili klimu i namestili zadnju desnu poziciju koja je zezala. Takođe su menjali svećice i stavili iridijumske, vele da te idu. Ovo dopunjavanje klime mi je nešto previše jeftino (proverio sam hladi ). Ima isečak gde piše da su izvukli 150g starog freona i sipali 440g. Zatim sam odradio tehnički i sad čekam tablice. To sam iskoristio da skinem i dopunim akumulator.
-
Poslušao sam savet i auto je pregledan u Nippon-u. Rekli su mi da: - nije udaran - mehanički je dobar - vešanje dobro - kocnice dobre, mogu još 15ak hiljada do zamene, s tim da na prednjim treba tada menjati i diskove - akumulator je izmerio da je lošiji i da bi trebalo menjati - klima je ok samo je treba dopuniti (nisu stigili tamo, nije bilo vremena zatvarali su, 3000 din košta) - pozadi desna pozicija nije radila i pogledao je i zaključio da je tu neko nesto lemio i budžio i preporučio da uzmem celu tu plastiku novu i zamenim, košta 3000 din - levi retrovizor je neko zakačio pa je ćošak malo lepljen ali funkcioniše Ja mogu da dodam da ima dosta opreme i enterijer je jako dobro očuvan praktično bez zamerki. I na kraju, kupio sam aurisa i doterao sa probnim tablicama u Šabac Akumulator ću malo probati možda je samo ispražnjen na placu pa će se malo oporaviti Sad baš idem dole na parking da čačkam malo
-
-