Jump to content

indigo

TcS Korisnik
  • Broj Poruka

    5
  • Pridružio se

  • Zadnja poseta

  • Vreme Online

    1h 47s

Reputacija Zajednice

1 Neutralan

O članu indigo

  • Rangiran
    Novi član

Profile Information

  • Pol:
    Muški
  • Grad:
    Beograd
  • Država

Vozilo

  • Proizvođač:
    Toyota
  • Model
    Yaris mk1
  1. indigo

    Potraga za Japancem

    Pozdrav forumašima. Postavio sam i na HCS forum, ali probaću i ovde. Imam (već 8 godina) Yaris 1.0 mk1, ali kako je već 20-godišnjak - nedavno sam krenuo u potragu za nečim drugim. U želji za promenom za nešto malo mlađe napravio sam listu šta mi je zanimljivo. Na prvom mestu je Honda Jazz mk2 (od 2009). Znam da je Toyota forum (i teška srca bi menjao marku), ali Japan je Japan. Yaris mk2 mi se ne dopada, mk3 mi se sviđa ali prelazi budžet. Na listi su još i mazda 2 (od 2008) i Swift (od 2011). Isključivo benzinci, bez plina i da su kupljeni u Srbiji. Ukoliko neko od forumaša ima neku preporuku, ponudu, zna nekoga da prodaje nešto sa ove liste - budite slobodni da pošaljete PP. Hvala unapred
  2. indigo

    Caldina & Toyka

    Хвала на пажњи и лепој добродошлици
  3. indigo

    Caldina & Toyka

    Хвала pex77
  4. indigo

    Caldina & Toyka

    Поздрав форумашима, Иако сам се регистровао давно на форум, очигледно сам био дуго неактиван. Како кућни ред форума препоручује требало би и мало представљање. Неких последњих 5 година имамо Јарис 1.0, Сол опремa, годиште 2000. Мислим да је јапанка (има ЈТ у броју шасије). Стицајем околности (не идемо на посао колима) је ту за викенде, одморе и кад затреба, али таква јој судба - да је чешће паркирана. Не вози се често, али за све ове године колико је члан породице смо задовољни. Прешла је поприлично Европе, и са нама, а и претходним власником. Заиста сјајан мали ауто (ко је имао/има зна то и сам). Редовни сервиси и то је то. Фарови су матирали и то је нешто што ми смета (али да не гушим ову тему, питаћу за савете у неком будућем посту), и пред зиму је доживела пех. Сувозачка страна се доброоо оквасила и још држим неке силконске громуљице за мачку, да упијају влагу Тојка (видите, код нас у кући се не зове Јаре није једина Тојота коју сам поседовао. Калдина је у ствари мој први сусрет са јапанском ауто индустријом. Иначе, као клинцу су ми јапански аутомобили увек били одбојни и да ми је неко причао да ћу у будућности возити њихов ауто и постати велики поштовалац управо њихових аутомобила, вероватно би се слатко насмејао, али...како то обично бива - човек (а поготову млад) снује, а неко други одлучује - намести се и пре неких 15-так година сам купио половну Калдину. Обзиром да сам тада живео и радио у иностранству, и да су се ту аути довозили (и половни баш из Јапана - имао сам баш такву. У питању је модел који је караванска верзија (мислим да је у Европи била Carina Е), и дешава ми се, додуше ретко, да и у Србији видим те верзије овде. Касније је то и тамо прешло називом у Авенсис. Дизел, 2.0 (мислим да је старе генерације дизелаш био), 1992 год, врло базична верзија што се опреме тиче (али је имала климу и у тако огољеној опцији), аутоматик. Изузетно пространа, захвална за одржавање и за разлику од садашње Тојке је вожена свакодневно. Сит сам се навозао - и оно, никада било каквих проблема (иако није била нов ауто). Са тим аутом сам научио да ценим јапанска возила. http://imgur.com/a/uqaAV Ето, мало представљање - на фоткама је Калдина која је касније завршила код неког индуса и сигуран сам да га је ко зна колико још верно служила и једна фотка Тојке, како се шепури у Липтовском Микулашу. Свако добро
×