Postao sam vlasnik Aurisa 2011,1.33 terra, 57 000 km .. kupljen u toyoti Beograd.
Potrošnja , striktno gradska + zagrevanje automobila posle dužeg stajanja, iznosi 7.8 l ma 100 km ( 95 oktanski BMB, mereno "na čep", prosečna spoljna tetmp je 8 stepeni c.). Pored uslovno male kubikaže auto je u stanju da žustro "povuče" u situacijama kada je to potrebno , tada je malo bučniji u odnosu na to da se do 2500 obrtaja bukvalno ne čuje . Shvatio sam da je ovo koncept svestranog automobila koji bazno gravitira ka gradskoj upotrebi .. tj. Imate benzinca koga vozite umereno po gradu ispod cene nekog 1,9 dizela ali kada vam zatreba malo više snage i brzine ovaj auto "jače" vozite što ćete u tim slučajevima i platiti kroz potrošnju., Meni potpuno odgovara taj koncept obzirom da 80% vožnje obavljam u gradu.Moje stanovište je sledeće zašto bi jačeg dizela skuplje platio i vozio neiskorišćenog(snaga i brzina) u 80 % vremena po gradu ( + skuplje održavanje i potencijalno skuplji kvarovi kod kreni , stani posle 2 km , vožnje ) kada imam ovu opciju?Jednostavno misli da ljudi ovde i dalje nisu shvatili ovaj koncept..Motiv da ovo napišem je da olakšam novim kupcima da se upoznaju sa ovim konceptom , obzirom da sam ja dosta vremena proveo prikupljajući informacije o pomenutoj temi..[/b]