sule
TcS Korisnik-
Broj Poruka
350 -
Pridružio se
-
Zadnja poseta
-
Vreme Online
36m 21s
Reputacija Zajednice
0 NeutralanO članu sule
-
Rangiran
Stalni član
Profile Information
-
Grad:
Novi Sad
-
Država
Skorašnji Posetioci Foruma
Blok nedavnih posetilaca je onemogućen i ne prikazuje se drugim korisnicima
-
-
Iskreno mi je zao sto ti se to sve desilo. Mada...mislim da je u pitanju opsti problem i da nema puno veze sa LC-om kao modelom. Istina je negde u prici Nasuda i Zivka. Tako je to sa svim kolima, a sa Toyotom posebno. Kupio si auto sa predjenih 200.000 km, to nije malo, uopste nije malo...znaci da je prelazio 50.000 godisnje, a to je bar dva ozbiljnija servisa godisnje koji kostaju, i 5 zamena ulja i filtera... Sta je on stvarno preziveo za 200.000 to niko zivi ne zna...vlasnik mozda, pod uslovom da se iole razume u automobile. Kao pouka moze da bude prica mog prijatelja koji radi u servisu jedne japanske marke. Ljudi doteruju automobile sa 30.000 km vise od redovnog intervala za zamenu ulja!!! Vozilo u garancii, staro godinu-dve, kad ga vidis odmah bi ga kupio...kad ono, vec krs. Kupovinom takvog automobila mogao-morao si da budes spreman da krenes...od pocetka. Tacnije receno skupa zaj..cija. Odrzavanje je kljuc svega, ko, sta, kad i kako. Sa "pravim" LC serije 70 ili serije 100, ovakvih problema sigurno ne bi imao.
-
-
Posle dosta eksperimenata, stanje je sledece: Cobb AP je update-ovan upgrade-ovanim mapama. Probane su mape za Stage 2 na 91 i 93 oktana (citaj 95 i 98). Base map Stage 2 93 V111 Realtime map Stage 2 93 V300 Euro Premium BMB 98 - Po preporuci proizvodjaca gorivo od 98 oktana je "pravo" za ovaj auto. Sve je OK, auto ide odlicno, nema trzanja, nema nikakvih problema, osim sto se kod potrosnje desava sledece: normalna gradska voznja 10% manje goriva, normalna na otvorenom 10% veca. Ovo je verovatno posledica neiskoriscene snage. Sve u svemu za 150 din/lit skupa zaj...ija, odnosno ukupan efekat je nepovoljan. Base map Stage 2 93 V111 Realtime map Stage 2 91 V300 Euro Premium BMB 95 - Dobro, cisto gorivo, auto ide odlicno, svi parametri OK. Potrosnja u granicama na koje sam vec navikao. Mislio sam (sumnjao) da je posledica takvog rada uticaj podesavanja base map-a, pa sam se odlucio za sledece: Base map Stage 2 91 V300 Realtime map Stage 2 91 V300 Euro Premium BMB 95 - Posle perioda prilagodjavanja, rezultat je (po meni) dobitna kombinacija. Auto radi odlicno, svi parametri su OK, cak sam boost u peak-u dobio 130kPa (1.325 bara). Potrosnja u granicama normale, sto je vazno zbog razlike u ceni goriva. Po COBB-u ova kombinacija daje 345 KS, ali obzirom da je boost za 10% veci od zahtevanog, mislim da sam tu negde oko 350. Kada je sve utvrdjeno, krenulo se u malo extremnije varijante LC i FFS. Proba 1: LC 4000 o/min FFS 4000 o/min = lako cak i za mene Proba 2: LC 4000 o/min FFS 5000 o/min = lako, ali bolje (citaj brze) Proba 3: LC 4500 o/min FFS 5000 o/min = Malo teze, bolje Proba 4: LC 5000 o/min FFS 5200 o/min = Teze, ubija Tu sam stao sa eksperimentisanjem. Sve u svemu, zadovoljan sam. I naravno, ako se ovako nastavi, morace neka carbon-kevlar lamela.
-
-
Juce dosao iz Bosne. Euro premimium BMB 98 je 2,24KM ili ti 115,70 dinara! Kod nas 149,90 dinara!!! Razlika 34,20 dinara!!!!!!!!! I bolji je od ovog naseg-grckog, meni je razlika potrosnje u odlasku i dolasku bila 10%, iako sam imao zesci rezim voznje! Euro premimium BMB 95 je 2,21KM ili ti 114,20 dinara!
-
STI nema alkantru na volanu i nema "nisan". Top speed je prica za sebe... :D :D :D Citiram: U pitanju je automobil na čijoj karoseriji svaki detalj ima neki zadatak. Tako je veliki otvor na poklopcu motora zadužen za snabdevanje kompresora dovoljnim količinama vazduha. Isto važi i za spojler iznad zadnjeg stakla, koji značajno doprivosi atraktivnosti, ali takođe pri većim brzinama „razbija“ vazdušna strujanja i olakšava probijanje kroz vazduh. :'( :'( :'( A.Kulundzic=K.Blok=Marketing
-
-
-
Znam da su to kratke relacije, ali u toku dana predje on po gradu i po 50-ak km u zavisnosti od potrebe. Da nema toga i da znam da necu negde ici, svakako bi isao peske (sto se ponekad i desi). Ja ne unistavam masine, jer nikad ne vozim pun gas dok se motor ne zagreje na radnu tempreaturu, bez obzira na "provokacije". Ne vozim ja turbo od "juce". > Inace sam automobil ne dozvoljava pun gas dok je hladan, samo 1/3 gasa. Laganini do 3000 o/min. Daleko je veci problem zimi da se "razbije" ulje u menjacu i silnim diferencijalima. Kad ima snega, dok ga ocistim on se taman lepo zagreje. Kad nema snega, ostavim ga da radi u mestu bar 2-3 minuta. + uvek dobije na vreme, najbolje sto mu treba.
-
@ Seiz Kad se budes ozenio i imao dece, radnim danima ces voziti na relaciji kuca-skola-dopunska nastava-treninzi, a vikendom ces primati goste. Tj, uskoro ces mi mozda zavideti na kilometrazi. : :D Kad sam bio bez obaveza sa Minijem 850 sam, za malo jace od dve godine, presao 120.000km. 8) Sa Fiatom X1/9 sam za pola godine presao 40.000km...itd i sl. 8)
-
-
:) Ne bilo ni toliko da nije bilo mora. Tacan podatak je 5.746milja (9.245km). Da je sve blizu...blizu je. Auto se vozi svaki dan, a do posla imam celih 1800 m. Za dve godine koliko je auto kod mene presao sam 15.000milja (na satu je sad 43.000milja). Srpski prosek. Sa CS sam za 6 godina presao 65.000km.
-
Proslo je skoro 7 meseci, predjeno je negde oko 5000 milja (8000 km). Sta da kazem... nema sta da se kaze, sem da sam vrsio neka merenja i kontrolisao parametre. Besprekorno. Na poslednjem servisu sam stavio ENEOS 0W-50, pa da probamo. Nabavio sam i PAGID plocice, ali nisu jos bile za zamenu, sacekace malo. Sve u svemu, sve sam probao sem LC i WOT. To nisam uradio iz bezbednosti, jer automobil povremeno koristi zena i vozi decu. Bice prilike.