![](http://www.toyotaclub.rs/forums/uploads/set_resources_2/84c1e40ea0e759e3f1505eb1788ddf3c_pattern.png)
![](https://secure.gravatar.com/avatar/46d5254eb46de850ce919eea321007d0?d=http://www.toyotaclub.rs/forums/uploads/monthly_2019_02/T_member_4330.png)
tdusan
TcS Korisnik-
Broj Poruka
15 -
Pridružio se
-
Zadnja poseta
-
Vreme Online
7d 10h 34m 36s
Reputacija Zajednice
0 NeutralanO članu tdusan
-
Rangiran
Novi član
Vozilo
-
Proizvođač:
Toyota
-
Model
Auris
Profile Information
-
Grad:
Beograd
-
Država
Skorašnji Posetioci Foruma
Blok nedavnih posetilaca je onemogućen i ne prikazuje se drugim korisnicima
-
-
-
-
-
Postavlja se pitanje da li Toyota pravi najbolje ili najgore motore. https://toyota-club.net/files/faq/13-01-01_faq_nr-engine_eng.htm To date, a comprehensive statistics on the operation of 1NR-FE engines have been accumulated (contrary to expectations, it's not so negative), while the -FKE and -FTS engines that appeared later are still at the stage of experience accumulating.• The most famous and mass problem of 1NR-FE - is excessive oil consumption, which often appears at mileage substantially below 100 thousand kilometers. The reason is traditional for Toyota - the piston rings stuck. The need to replace pistons together with the conrods does not allow to renew the engine cheaply, but at least the cylinder block reboring is not an obligatory option.The problem of oil consumption was recognized and described in TSB EG-0095T-1112, some production changes were implemented in early 2013. In addition to modified rings and pistons (with conrods), the valve cover and oil nozzles may have to be replaced. Na sledećem linku nema 1 nr fe motora ali nisu nista bolje ocene . https://www.motorreviewer.com/make.php?make_id=25
-
Nema ništa od vidljivih simptoma, pregrevanja ili dima. Potrošnja goriva je možda malo povećana ( max 5 %) ali to ne mora nista da znači, sad je ta cifra na 6,6. U mom ( a i tvom ) uputstvu piše 1 l / 1000 km. Ali izgleda da je pravo pitanje koliko je to na 5000 ili 10 000 km. Da li je to jednostavno množenje kako kažu u Toyota Centru ? Nema smisla pominjati druge proizvođače u ovoj temi, bilo bi to navijanje. A i te podatke si verovatno pokupio preko interneta, pa je red da priznas i one neprijatne vezane za Toyotu.
-
Ne znam sta podrazumevas pod hejtovanjem. Ja sam napisao da sam inace zadovoljan automobilom, ali ne treba ćutati o lošim stvarima. Koliko sam uspeo da prikupim informacije, u dve radionice koje rade popravku rađeno je 20 - 30 tih motora, što nije mali broj s obzirom na zastupljenost. Samo postojanje servisnog biltena znači da je Toyota svesna problema. Da nije i ovo mit? Ako se kuca u google 'toyota oil consumption' , broj pogodaka je zastrasujući. Prosto neverovatno, da posle 2000ih i slučaja sa ZZ motorima, i dalje ima problema. ( https://www.toyotaownersclub.com/forums/topic/183796-1-nr-fe-133-high-oil-consumption/) Ispada da se ni ne zna o čemu se radi.
-
Nista oni nisu mozgali, nego su odmah dali terapiju-generalna. Postoji i tehnicki servisni bilten TSB, to je nesto manje od opoziva a vece od pukog pojedinacnog kvara. To znaci da je pojava poznata i priznata na nivou cele Toyote. Ako neko zna za slucaj ponasanja vozila odradjenog van ovlascene mreze bio bih zahvalan. Inace , da ne bude zabune ja sam , mimo ovog problema, vrlo zadovoljan automobilom. Potrosnja goriva je znala da bude veoma niska. Na pr. pre dve godine na putu do Grcke 5,9 l na putu od 2300 km.
-
Ovo nije usamljen slucaj. Dve radionice koje sam kontaktirao pominju ukupno bar 30ak motora koje su sanirali na taj neki nacin. Ti motori su do sad presli ( koliko moze da se prati van ovlascene mreze)oko 30 000 km i nisu poceli da trose. Mracno lice Toyote je u tome sto popravku rade sa delovima koji nisu iz originalne ugradnje, vec su rekonstruisani. Sta je to ako nije priznanje fabricke greske. Sve je praceno uzasnim licemerjem. Imaju instaliran sistem toboznjeg pracenja zadovoljstva kupca. Posle svakog servisa dobijes mail u kom uz gomilu izvinjenja se raspituju koliko si zadovoljan uslugom. Kao da ima nesto da se kaze specijalno za obicnu promenu ulja i filtera, papreno placenu ,a jos ti ne dozvoljavaju da udjes u radionicu. Kada se desi ozbiljniji problem , onda niko ne proverava zadovoljstvo. Meni je tip zaduzen za te stvari rekao da imam sanse na ostvarenje garancije. On napusti Toyotu posle mesec dana, ja nastavim da idem na dolivanja, i posle jos neka dva meseca budem odbijen, sa obrazlozenjem da je garancija 5 godina. Kao da se to nije znalo od pocetka, ne znam zasto su me zavlacili sa toboz verifikacijom povecane potrosnje. Od tad PR nece da mi odgovori na mail. Ne znam samo kako se prave one liste po kojima je Toyota sampion pouzdanosti.
-
Hronologija je sledeca: Na 105 000km (12 000 km intervala)prilikom ostrijeg skretanja na trenutak se upalila lampica ulja. Dosuo sam ceo litar a moglo je da stane jos pola litra najmanje. Na 106 000 km radjen je redovan servis. U narednih 4000 km ( od toga 2600 km do mora i nazad) potroseno 1,3 l(sipano u servisu). Sledecih 10 000 km potroseno je 5-6l ulja.ne idem u servis, sam dolivam Shell 5w 30 dobijen direktno od uvoznika. Na 120 000 km uradjen je servis i ulazim u zvanican program pracenja potrosnje. Prvih 1400km potroseno 0,5l. Dalje potrosnja raste. Odlazim do mora i nazad ,2200 km, i trosim 2 l ulja. Dolivam jos 2, 3 puta u servisu oko 1 l na 1000 km. Sve vreme se sipa 5w 30. Posto odbijaju zahtev za garancijom prestajem da idem u servis, i sam dolivam Nisotec 5w 30, opet oko q l na 1000km. Na 130 000 km radim servis kod lokalnog majstora, i na njegov nagovor sipam Motul 6100 5w 40. Za 2200 km potroseno oko 1,5 l ulja. Auto vozim svaki dan , ne ulazim u beogradske guzve, idem obrenovackom magistralom 20ak km u jednom pravcu, dakle u uslovima povoljnim za motor. Ne forsiram, cak sam ranije striktno postovao shift indikator ( moguce da je to greska, lenj motor?).
-
Auris, 1.33 vvti dual, prva registracija januar 2012. Do sad prešao 132 000 km, ja sam treći vlasnik ( od 66 000 km ), sve vreme održavan u ovlašćenom servisu. Na 106 000 km ( sa navršenih 6 godina ) se pojavio problem povećane potrošnje ulja, koja je dolazila i do 1l / 1000 km , naročito pri kraju servisnog intervala. Toyota, suprotno slučaju sa ZZ motorima, nije prihvatila popravku na svoj teret. Ponuda u ovlašćenom servisu za saniranje problema je oko 310 000 din uz garanciju 100 000 km. Ponuda izvan ovlašćene mreže je oko 1000 evra, podrazumeva koliko sam shvatio, adaptaciju klipova za nove, deblje karike, i to bi navodno rešilo problem. Kažu da motori koji su na taj način sređeni, do 30 000 km nisu imali curenja, a pošto se radi i o novijim motorima i o novijoj praksi praksi nema podataka kako bi se ponašali na većim kilometražama. Ima li neko neki predlog ili podatak.
-
-
-
-