Jump to content

GuGu88

TcS Korisnik
  • Broj Poruka

    76
  • Pridružio se

  • Zadnja poseta

  • Dani Pobede

    1
  • Vreme Online

    1h 30m 44s

GuGu88 poslednji put pobedio na dan Jun 14 2017

GuGu88 je imao najviše lajkovan sadržaj!

Reputacija Zajednice

23 Neutralan

O članu GuGu88

  • Rangiran
    Expert za ubrizgavanje goriva

Profile Information

  • Pol:
    Muški
  • Zanimanje:
    sve i svasta a ponajvise nista
  • Grad:
    idjos - mala krsna - bajmok
  • Država

Skorašnji Posetioci Foruma

473 videli profil
  1. Zbog obima posla i licnih obaveza nisam duze vreme bio na forumu, prijatno sam iznenadjen kad sam video da tema ima preko 2000 pregleda.
  2. To je drugi tip detonacija Mico legendo, kad se detonacija u motoru oseti znak je da se gorivna smesa nekontrolisano potpaljuje. Razlog tome dragi moji zemljanani moze da bude : - nepravilana oktanska vrednost goriva, - nepravilna vrednost ( % ) gorivne smese, - nepravilno potpaljivanje gorivne smese, - pohabanost motora i - drugo. Kod ovog sistema uvodjenja gorivne smese najveci uticaj na pojavu detonacije u motoru uticu: kad je prebogata gorivna smesa, veliko predpaljenje i kvalitet goriva.
  3. Dali je neko imao situaciju da oseti detonaciju u auspuhu?
  4. GuGu88

    Plinski sistemi na automobilu

    Evo jednog standardnog problema sa plinom dragi moji zemljani, kad se nevodi racuna o ovom sistemu. Vlasnik auta dolazi sa problemom loseg rada motora na leru i turazi sa gorivnom smesom plina i vazduha ( dve svecice koje su skinute bile su crne ). Kad sam skinuo isparivac i rastavio ga imao sam sa vlasnikom sta da vidim, membrane otvdle kao kamen a u telu isparivaca prljavstine i dobrog nalepljenog taloga crne smese ( katrana ). Telo karburatora sa rastavljenim polugicama ventila ubaceni u ul. z.kadu, sipana je odgovarajuca tecnos i kada pustena da radi svoj posao. Za to vreme zatvoren glavni ventil dovoda plina tecne faze i skinut filter plina. U loncetu dosta taloga kao i na samom filteru, lonce izduvano a filter zamenjen novim. Kad sam iz korpe ul.z. kade izvadio telo isparivaca sa ostatkom delova. Vlasnik i moja malenkost imali smo sta da vidimo, svi delovi oprani i cisti kao da su novi. Odradjena neutralizacija i osuseni svi delovi isparivaca. Sa novim setom za reparaciju kompletirao sam isparivac i vratio ga na svoje mesto u tom plinskom sistemu. Auto upaljen i motor pusten da se zagreje na radnu temperaturu. Posto je venturi plinski sistem od ispitne opreme povezan CO analizator i stroboskop. Prvo je doterano sagorevanje plina na leru i postignuti 970 O/min sa 2,4 CO% ( u pitanju je auto golf II 1,6l ). Motor je poceo mirno da radi na leru, podigao sam obrtaje na 3000 - 3200 O/min ( celo vreme posmatram stroboskop koji pokazuje obrtaje motora ). Smesa CO% skocila je na 3,8%, skidanjem viska plina motor je poceo da dize obrtaje. Smesa na turazi spustena na 0,5% - 0,6% CO. Ponovo prekontrolisana smesa na leru i doterana 2,4% - 2,5% CO. Provozali smo auto, vlasnik zadovoljan postignutim radom jer auto sad odlicno prima gas i mirno radi u svim rezimima. Svecice pobelele sto je znak da je sagorevanje perfektno.
  5. Mislim da se bespotrebno tema puni nekorektnim ( glupim da gluplji nemogu biti ) postovima kao sto je mahatma i slicni njemu napisali. Slazem se sa tobom matori u nekim delovima tvog posta. Sto se tice mog pisanija, vazno mi je da clanove foruma koji imaju taj sistem i zalju da nesto sami urade uvedem u tu pricu dragi moji zemljani. Nije mi bila namera da sve Vas edukujem ili ti obucavam za seminarski rad. A da, dosta je bilo komentara i sprdnje na moje pisanije, mozda sam tako i hteo da napisem post. A zasto zlonamernici, pa nemorate ( svaka cast dobrotvorima ) bas sve da znate, jer je tema posvecena clanovima kome ce moj trud pomoci.
  6. Neznam zasto ste toliko zlonamerni ( najblaze receno ) kad nemate auto sa ovim sistemom uvodjenja gorivne smese. Slobodno zaobidjite ovu temu i dozvolite clanovima koji imaju potrebe da se slobodno jave.
  7. Mozda ova tema za tebe postaje besmislena jer nedobijas na tacnu konkretne odgovore ( uf sto se zdravo jako jedim ). Nemam nicim posebno da se hranim niti mi je bitna neka posebna reklama. Svrha teme je da se jave vlasnici automobila koji imaju ovaj sistem napajanja gorivne smese motora. Sa konkretnim pitanjem sladice i odgovor. Na ostale gluposti koje si naveo necu da se smaram jer nezasluzuju moju paznju...
  8. Prvo, dobro je sto ti nije jasno jer kako bi majstori zaradjivali za hleb i ostalo. Drugo, treba stvrno dobro znati kako karburator radi i svaki deo cemu sluzi. Na taj nacin se prilicno brzo stize do resenja, posmatrao sam majstora na koji nacin moze da " dodaje vazduh " i da se samim tim dobije dobar rad motora. Trece, nemoj da menjas smisao recenice u postu koja glasi: " Totalno je los pristup ( nepravilno ) da se menjaju dizne i tako dobije optimalna smesa. Jer se na taj nacin gubi snaga motora. " Tvojim postupkom resavanju problema prebogate smese dobijas prihvatljivu smessu u jednom rezimu pod odredjenim vakumom. A sta ce mo sa ostalim rezimima gde se dodaje vazduh u usisno grlo. Prebogata smesa nikad nemoze da da optimalnu snagu jer se usled nedostatka vazduha u gorivnoj smesi ( benzin - vazduh ) nepodpaljuje svo gorivo koje je usisano. Procenat neiskoriscenog goriva ume da ode na 50% i vise, sto se lepo vidi na auspuhu. Izduvni gasovi su crne boje, svecice isto tako i motor radi nemirno sa mogucnoscu gasenja na leru... Sa smanjenim procentom iskoriscenja gorivne smese dolazi do srazmernog pada snage motora i losih voznih osobina tog auta u tom momentu.
  9. Laki72, odlicna pitanja samo sto ti nemogu na sva odgovoriti kako bi ti zeleo. Jer se neke stvari nemogu tek tako otkriti, niti se na isti nacin po nekom sablonu ne otklanjaju slicni problemi. Majstor je imao ponekad vremena i temeljno je obasnjavao kako koji deo na karburatoru radi. Isplatila se obuka jer ja dobijam baksis od musterije za posao koji sam odradio, a majstor naplati rad i delove.. Rezervnih delova ima dosta jer majstor skoro sve karburatore radi, medjutim ima odredjen broj karburatora gde je problem naci sve delove za reparaciju. Tada se proceni sta se moze uraditi i tako se pristupa problemu. Devedeset posto rada na karburatoru ili ostalim sistemima ubizgavanja goriva proverava se preko ispitne opreme. Tako se tacno zna sta se dobilo kod odredjene popravke. Totalno je los pristup ( nepravilno ) da se menjaju dizne i tako dobije optimalna smesa. Jer se na taj nacin gubi snaga motora. Gledao sam majstora kako radi navedeni sistem sa K glavom. Ali ih sad izbegava jer nemoze da nadje potreban materijal za reparaciju.
  10. Uh, sa majstorom nisam pricao o tome ( ja sam tu kao pripomoc kad sam slobodan i raspolozen da se prljam ), iskreno receno sramota me je da ispitujem gde i sta nabavlja. Volim da ceprkam oko svojih kola a majstor mi pomaze kad ja neznam i ne naplacuje mi njegov rad. Ja mu za uzvrat radim karburatorske sisteme, MPI i SPI sisteme ( pod njegovom kontrolom ).
  11. Moram nastaviti sa novim pisanijem jer hiljaducetrsto i kusur pregleda je za svaku pohvalu moji dragi zemljani. U servis dolazi lepo ocuvana tojota sa problemom prevelike potrosnje goriva i nemirnim radom na leru. Iz auspuha izlazi vidljiv crni dim, a potrosnja goriva je toliko velika kao da vozite lokomotivu... Dobio sam zeleno svetlo od majstora da pogledam u cemu je problem, skinuo sam jednu svecicu i nema da falicrna da crnija nemoze biti. Kad sam u startu dodao vazduhamotor je podigao obrtaje za 270 - 300 O.min. Pogledavsi tacan tip karburatora otisao sam u prostoriju za rezervne delove da vidim sta imamo od rezervnih delova. Uh, veliki problem sa malom kolicinom delova, sa majstorom se dogovaram sta preduzeti i pomoci vlasniku auta. Dogovor sa vlasnikom je da se privremeno osposobi auto kako bi se zavrsio odredjeni posao. A za par dana se dolazi na temeljno sredjivanje potrosnje goriva.. Tako je i uredjeno, uspeo sam dodavanjem vazduha da dobijem dosta miran i korektan rad, da se motor vise negasi i koliko toliko mirno radi.
  12. Nisam znao Mico da sam na ispitu pa se nisam ni trudio da ko zapeta puska odgovorim na postavljeno pitanje. Ocekivao sam pozitivnu reakciju administratora ali, Laki 72 nize kvalitetne postove. Asad da odgovorim prepametnom Mici na postovljeno pitanje. " Neke od gumica " ( verovatno mislis na stitnik koji se nalazi na osovini klipne pumpe ), izradjene su od kvalitetne gume otporne na benzin i ulje. Kod tog tipa karburatora pumpa za prinudno obogacenje ili ti ajnspric puma je klipne konstrukcije. Posmatrao sam majstora kad je taj karburator rastavljao i menjao konusnu zaptivku na klipu. Konusna zaptivka je uradjena od koze kako navodis i na klipu ispod pomenute zaptivke ima spirala. Koliko sam uspeo da shvatim majstora spirala nedozvoljava da se koza skupi dok se klip podize i u stubicu uvlaci novu kolicinu benzina. Nikakav problem nije da detaljnije opisem taj princip prinudnog dodavanja goriva i ceo karburator ali tek kad administrator izbrise postove koji nisu primereni ovoj temi i nemaju tehnicku tezinu. Kad se to uradi nastavljamo dalje ( nadam se da ovog puta nisam napravio pravopisne greske )...
  13. Molim administratora da izbrise postove koji nemaju nikakvu tehnicku tezinu i da li je moguce da se velicina slova poveca na 16? Kad se velicina slova postavi na 14 mala su, a na velicini18 slova su ovakva. Sa velicinom 16 bila bi potaman, hvala na razumevanju.
  14. GuGu88

    Plinski sistemi na automobilu

    Izvinjavam se sto su snimci mutni, hteo sam sto vise da ih uvecam kad sam slikao i ispalo je ovako. Plin nebi trebalo podesavati napamet jer moze doci do detonacija ili ovkvih pojava. Da se u usisnom delu postigne temperatura koja nebi smela biti.
×