zeljko33
TcS Korisnik-
Broj Poruka
13 -
Pridružio se
-
Zadnja poseta
-
Dani Pobede
4 -
Vreme Online
24m 7s
zeljko33 poslednji put pobedio na dan Februar 12 2021
zeljko33 je imao najviše lajkovan sadržaj!
Reputacija Zajednice
24 NeutralanO članu zeljko33
-
Rangiran
Novi član
Contact Methods
-
Yahoo
zeljko33@gmail.com
Profile Information
-
Pol:
Muški
-
Grad:
Beograd
-
Država
Vozilo
-
Proizvođač:
toyota
-
Model
auris
-
Oznaka
1.3 vvti
-
Snaga
99ks
-
Paket Opreme
terra
Skorašnji Posetioci Foruma
774 videli profil
-
-
-
-
@piske: da,da, yaris je comfy, nema price. bas cu pogledati kod ortaka u corolli kako je sa mestom, sad kad sam upoznat sa yarisom @imperatus: zasto je bolji petobrzinac? sta ti rece da vozis? pitam jer mi je cudno da ti je neobicno ovo za visoke obrtaje mislim, probaj malo da ga teras oko 4k pa ces videti da mu to prija
-
@imperatus - sto te cudi da je stalno u visokim obrtajima? Mislim, mali je to auto, ima 75 konja. Nije neki problem terati to malo zivahnije; vozi po Beogradu. @piske - kako mislis da je neuporediva razlika? Hoces da kazes da u Corolli ima mnogo vise mesta unutra nego u Aurisu? Meni to nije tako ostalo u secanju, gledao sam ortakovu Corollu pre nego sto sam uzeo Aurisa.....mozda je moj utisak ostao pogresan, definitivno cu proveriti ponovo
-
@observer, vidim da vozis dizela. Ja dok sam bio u procesu kupovine sam nesto racunao - ako prelazis malo, tipa 12-ak hiljada godisnje, onda je potrebno da vozis nesto tipa 4 godine da bi 'bio na nuli' zbog vise pocetne cene novog dizela u odnosu istog takvog novog benzinca. Ne znam kako si ti nasao svoju racunicu na kraju, ali slazem se da ovaj auris nije bas sampion male potrosnje
-
-
@dijenek: ne, ne, moja greska, bio sam malo umoran kad sam pisao. 4000 obrtaja, ne 3000. Hvala sto si primetio, moram ispraviti i u tekstu @liftman: razumem te i slazem se, ali u mom slucaju, ne verujem da ce mi dosaditi. Ja sam vec u nekim "ozbiljnijim" godinama i imamo malu bebu, tako da sam u startu trazio auto koji ce sluziti da nas preveze od tacke A doi tacke B. Performanse mi nisu bile prioritet, vise pouzdanost, garancija i takve stvari. Ipak, hteo sam da naglasim da auto nije trom kao sto ga neki ljudi predstavljaju. Imas likove koji kazu: "vozim u petoj i onda kad hocu da preticem moram da spustim u trecu" - pa naravno da moras da spustis u trecu, mnogo si igrao need for speed. Sta ocekujes od ovakvog motora - da lepi za sediste pri preticanju u petoj? @maxy: moj ortak sa posla vozi Yarisa 2006. god. On je recimo konstantno od 4-6k obrtaja, vozi kao ludak. Za ovih 10-ak godina menjao je sijalice i ono sto njegov stil voznje zahteva - diskove, amortizere i sl. Hocu da kazem da ne mislim da je to neko 'razvlacenje do krajnjih granica". Iz onoga sto sam video i procitao, deluje mi da su Toyotini benzinci sjajni motori i da je to nacin na koji oni i trebaju biti vozeni
-
Pozdrav svima, Kupio sam pre nekih 5 meseci gorenavedenu masinu pa rekoh da podelim iskustva jer mi se cini da ih na nasem webu nema dovoljno. U pitanju je Auris 1.33 dual vvt-i 99KS. Ja sam ga uzeo u plavoj boji, zvanicna oznaka boje je "8U6" i kupljen je u Toyota Centru na zrenjaninskom putu. U pitanju je osnovni paket opreme, dakle Terra, a ja sam usput izboksovao nesto povoljnije uslove finansiranja, neki manji popust na ukupan iznos i krovne nosace po dosta niskoj ceni. U medjuvremenu sam citao dosta informacija i dezinformacija o ovom automobilu, pa cu ovde pokusati da iznesem sve utiske iz voznje kojih mogu da se setim. Dodacu nesto ako zaboravim, a koga interesuje - neka pita Sam dizajn je subjektivna stvar, ali meni je trebalo neko vreme da se priviknem na prilicno.....hm....neobican zadnji kraj. Nekima se jednostavno svidja na prvu loptu, neki kazu da je ruzan, a ja kazem da je meni trebalo neko vreme da se priviknem, jer nisam naviknut na japance generalno. Prednji kraj mi je prelep, kao i ostatak automobila, ali je zadnji malo cudan u odnosu na neke konkurente tipa Kia Ceed i Hyundai i30 (koji je po mom misljenju mozda lepsi u tom estetskom smislu). No, sve je to stvar ukusa i ne vredi previse vremena trositi na pisanje o tome Kvalitet izrade je odlican po mojim kriterijumima. Unutrasnjost nije fensi kao kod recimo francuza (ranije sam vozio Lagunu 2), ali je sve kvalitetno uradjeno i vrlo funkcionalno. Meni je unutrasnjost nekako spoj retro linija i modernog dizajna i sve u svemu - jako se prijatno covek oseca kao vozac u ovom automobilu. Neko je negde napisao da nema dovoljno prostora za odmor leve noge vozaca, ali to nije istina. Ja sam poprilicno visok i ima sasvim dovoljno mesta. Ono sto je zamerka je blizina papucica kvacila i kocnice, mogle su biti malo razdvojenije. Desilo mi se 2-3 puta da zakacim levom nogom kocnicu, sto nije nimalo prijatno, ali ovo se prevazilazi vrlo brzo kroz sam proces prilagodjavanja na voznju nepoznatog auta. Polozaj za sedenje je odlican i pogodan je za vrlo visoke ljude jer je krov dosta visok i takva mu je linija u tom delu da tu jednostavno nema problema. Potrosnja: Ja vozim po Beogradu i 90% moje voznje je gradska voznja. Kuca, posao, tamo-'vamo po gradu i to je to. Nemam pojma kolika mi je prosecna potrosnja otkako sam ga kupio jer sam x puta resetovao taj merac, ali taj podatak i nije preterano bitan jer je to samo zbirna statistika. Po gradu trosi recimo 8l i tu nema price. Ako vas ubedjuje prodavac da trosi 5.5l ili sta ti ja znam, mozete slobodno da mu ponudite da se opkladite sa njim pa da vas on provoza da od pancevackog mosta do banovog brda i da potrosi 5.5 litara u proseku U principu, verujem da ova potrosnja moze da ide i na 7l, ali ja volim da vozim malo zivahnije (dakle normalno) i nemam racun da se stekam za jedan litar na 100 km ako ce to da mi pokvari uzivanje u voznji. Otvoren put, u mom slucaju Ibarska magistrala - 5.3l mada verujem da moze da se spusti i na 5, kome je do spustanja. Auto-put nemam pojma. Nisam vozio nesto mnogo a i kad sam vozio nisam nesto obracao paznju tako da ovde nemam tacnu informaciju o potrosnji. Secam se da na 3000 obrtaja u 6. brzini ide tacno 150km/h, ako nekome znaci taj info Dakle, sve zavisi od toga koliko brzo vozite, pa mozete pretpostaviti na osnovu prethodnih podataka. Ja sam ga vozio 170km/h cisto da vidim kakav je osecaj unutra i mogu reci da je odlicno. Auto je inace prav kao strela, mislim - ide pravo kao po sinama, sto bi rekao nas narod. Vrlo je stabilan, nema vibracija, buka je podnosljiva, sve u svemu - osecam se sigurno u njemu. Ja licno ne volim veoma brzu voznju tako da mi je i ovih 170 bilo samo jednom, cisto da vidim kako ide. Voznja: Voznja u Aurisu je pravo uzivanje kad se covek malo navikne nakon par dana voznje. Meni je trebalo dosta vremena da se namestim sa sedistem, sa ovim-onim, ali kad mi je auto legao, shvatio sam koliko je dobar. Menjac mi je omiljeni deo Aurisa To je toliko dobro uradjeno, tako fino i glatko ide iz brzine u brzinu, da sam ja odusevljen. Servo je odlican, bas kako treba. Naravno, progresivan je i 'ocvrsne' na vecim brzinama, i po mom misljenju podesen je taman kako treba. Ne moram spominjati da se vrti samo malim prstom u gradskoj voznji. Kocnice su odlicne, nemam nikakve zamerke, a pritom ima i one sisteme za pomoc pri naglom kocenju, elektronsku raspodelu slike kocenja i slicno. E da, ima i hill-start assist (pomoc pri kretanju uzbrdo) sto je meni kao dugogodisnjem vozacu bilo malo blesavo na prvi pogled, ali to je zapravo sjajna opcija Jos jedna stvar koja me je odusevila je nacin na koji Auris jednostavno proguta krivinu. Ja sam pokusao namerno da ga izbacim, da uletim brzo i pod opasnijim uglovima, ali on (u kombinaciji sa svojim odlicnim upravljanjem i servom) jednostavno pojede krivinu a da to i ne primetis. Fenomenalno, nema sta. Snaga i ubrzanje: Svi mi smo svedoci mnogih tema na mnogim forumima na kojima se diskutuje o brzini, snazi i ubrzanju. Citanje toga je cesto zabavno zbog raznoraznih ucesnika ovakvih diskusija. Za Auris cete cesto naci informacije na forumima kako je trom, kako je sranje, kako ne moze da povuce i slicno. Jednostavno receno - to su gluposti. Za pocetak, ovde govorimo o atmosferskom benzincu od 1330 kubika, a ne o prejakom dizelu sa dve turbine. Najjaci su mi oni klinci sto su mozda nekada provozali takve jake masine i onda dolaze i dele savete iz svog iskustva. Kao prvo, Auris treba da se vozi kao atmosferski benzinac od 100 konja i ovaj motor jednostavno peva u visokim obrtajima. Dok sam vozio Lagunu2, cinilo mi se da se muci na nekim visim obrtajima, jer zvuk koji je proizvodila jednostavno ne moze da se poredi sa ovim (bila je 1.8 16v, 120KS). Auris uziva u visokim obrtajima i daleko od toga da je trom. Daleko, daleko od toga da je trom. Naprotiv, vrlo je agilan, startan i okretan, samo ga treba propisno voziti. Sad vidim da sam se vec previse raspisao, tako da cu dodati jos informacija naknadno ako se setim. Za sva pitanja sam na raspoloaganju. Pozdrav, Zeljko
-
-
Bukvalno nemam slike automobila, to sam shvatio sada kada mi je neko zatrazio iste Fotkacu ga koliko danas. Jedino sto imam trenutno je slika dok je jos bio u salonu, odnosno slika koju mi je prodavac poslao kada mi je slao ponudu na mail. Iskusno je to obavio da me izlozi jos vise na kola koja hoce da mi proda, nema sta. Mada, i pre toga sam vec znao da cu ga kupiti. Na ovoj slici ima i krovne nosace koje sam izboksovao po nekoj nizoj ceni, ali o tome opsirnije u post-u o automobilu.
-
Pozdrav svima, Pre nekoliko meseci sam, posle nekoliko polovnjaka, pazario svoj prvi nov automobil u zivotu Kupovina je bila polu-agonija sve dok se nisam odlucio za toyotu i aurisa jer sam se zapravo troumio (pa cak i cetvoroumio) Dosta su mi znacile i informacije sa ovog foruma i zahvaljujem se svim ljudima koji svojim iskustvima (iz prve ruke) pomazu celoj zajednici ljubitelja automobila. Tek sad sam zapravo kreirao nalog, a najveci razlog za to je sto i ja sada imam sta da kazem i zelim da podelim svoje iskustvo o ovom automobilu. U principu, dosta iskustava koje sam citao po raznim internetima, sto domacim sto stranim, su malo 'netacna' i cesto ljudi daju komentare koji potencijalnim kupcima Auris-a mogu izazvati negativne konotacije, a istina je drugacija - Auris je totalno lud i otkacen automobil. Sto ga duze vozim, to mi se vise svidja (probna voznja me uopste nije impresionirala, npr). Sve u svemu, ovih dana cu otvoriti novu temu sa svim svojim utiscima za ovih nekoliko meseci, i nadam se da cu pomoci nekome, ili jos bolje - doprineti da se odluci za ovu masinu Pozdrav svima, Zeljko