Jump to content

ニッポン車

TcS Korisnik
  • Broj Poruka

    38
  • Pridružio se

  • Zadnja poseta

  • Dani Pobede

    3
  • Vreme Online

    42m 33s

ニッポン車 poslednji put pobedio na dan Maj 16 2018

ニッポン車 je imao najviše lajkovan sadržaj!

Reputacija Zajednice

28 Neutralan

O članu ニッポン車

  • Rangiran
    Novi član

Profile Information

  • Grad:
    Novi Sad
  • Država

Skorašnji Posetioci Foruma

620 videli profil
  1. ニッポン車

    Piske i Toyota Corolla E170 1.6 Valvematic Style

    Награда за задовољство купаца се односи и на продају и на постпродају. Редовно се ради анкета насумице изабраних корисника сваког овлашћеног заступника, а на крају године се сумирају резултати и додељују награде.
  2. ニッポン車

    Dzo i Toyota Corola E180

    Нема ту мудрости, две жице + и - За препоруку не знам, има много радњи са додатном опремом. Моје сам добио на поклон и оригиналне су "DENSO".
  3. ニッポン車

    Dzo i Toyota Corola E180

    Можеш ставити двотонску сирену, гласнију неку. Не видим зашто би изгубио гаранцију на ауто због сирене?! Иначе наТојоти је баш слаба сирена. Заменио сам фабричку са двотонском-две сирене и спасила ме судара бар 3 пута до сада.
  4. ニッポン車

    RAV4 2.2 D4d tesko pali ujutro ili tokom dana prvi start hladan

    Дизне могу правилно да се провере само оригиналном, Тојота дијагностиком и искључиво кад је хладан мотор. Проверава се и притисак горива у магистрали (Common Rail) при стартовању мотора. Ако се на хладно чује кликтање дизни и при убрзавању, могуће да је до њих. Дизне се могу ремонтовати, али је јако мало мајстора који имају машину за "Denso" и знају да их квалитетно ураде. Може бити и до магистрале.
  5. ニッポン車

    Yaris 1.33 vvti 2003

    Постоје две варијанте. Неки модели имају једну пумпу за напред и назад (као ова на слици), а неки две, једна за напред и једна за назад. Ако напред ради, вероватно имаш две пумпе, што се лако може проверити по броју шасије. Можеш и погледати на ауту, налазе се са предње стране изнад предњег десног поткрила и лако се мењају.
  6. ニッポン車

    Toyota Corolla 1.4 VVTI

    Користим филтер уља "VIC" (јапански), филтер ваздуха оригинал или "Japanparts", свећице имам "Denso" иридијумске... За твој ауто можеш користити "Denso", оригиналне су K16R-U11, може и K16TT. Интервал замене је 60.000 км. Иридијумске IK16TT су боље, али и скупље, интервал за замену је 90.000 км. "NGK" иду BKR5EY11. Ако мењаш уље на 10.000 км може и 10W-40. 5W-30 иде по фабричкој спецификацији, алтернатива је 5W-40.
  7. ニッポン車

    Vilmoš i Yaris 1.0

    Заптивка вентил декле се мења за 20-ак минута, оригинал кошта око 2.000 дин. и најбоље је решење. Ако влажи на бочној декли мотора, то се предихтује и не треба да се расклопи пола мотора. Све укупно је потребно 3-4 сата максимално.
  8. ニッポン車

    Toyota Corolla 1.4 VVTI

    Много безбедних километара и нека те добро служи! Треба обратити пажњу на лево погонско вратило, има на средини гумени тег и ту може да кородира и пукне! Ти мотори су склони потрошњи уља, треба редовно проверавати ниво. Ретко се мења ланац и уз редовно одржавање прелазе много километара без проблема. За обртаје не брини, тако је радила и кад је била нова.
  9. ニッポン車

    Ulje za motor

    @mahatma. "ZZ" мотори су имали тај проблем од 2001. Чак је касније продужена гаранција на 6 година и 180.000 км, мењани су полумотори. Замена карика решава потрошњу под условом да нису оштећени цилиндри и клипови. Ако је ауто пуно километара прешао са доливањем уља и ако троши 1л на 1.000 км онда само пуна генерална је решење. Замена карика, са обрадом главе, деловима оквирно може коштати око 500 € и после захвата мотор не троши више уље. Цена наравно зависи који делови се уграђују, оригинал или заменски.
  10. ニッポン車

    Yaris 1.5 TS 2003.

    То само у Јапану и Русији још може да се нађе. Ово је био стари лагер робе, извукао сам их из нафталина https://www.nisshinbo-brake.co.jp/english/
  11. ニッポン車

    Yaris 1.5 TS 2003.

    Користио сам "TEXTAR" и добре су, трајале 50.000 км, сад сам ставио "NISHIMBO" па ћемо видети...
  12. ニッポン車

    Yaris 1.5 TS 2003.

    Могуће је са фабричким плочицама мејд ин Јапан
  13. ニッポン車

    Tomic i Corolla E120 1.6 VVT-i

    Ниси до сада возио Тојоту
  14. ニッポン車

    Ulje za motor

    Возим Јарис Версо 5 година, прве 3-4 године је сипано Тојота, затим Енеос и није трошио ни кап, мењано на 12-13.000 км. Прошле године је почео трошити око 0,5-0,6 л на 4-5.000 км, године га стижу, а и ја га "стискам" Иначе сипам 5W-30 ENEOS SUSTINA
  15. ニッポン車

    Ulje za motor

    Можеш прећи на гушће уље, али неће престати потрошња, нажалост. "ZZ" мотори имају проблем са уљном кариком која се скупи уз клип и пропушта уље...било је случајева да троше 1 л на 1.000 км. Решење је замена карика...
×