-
Broj Poruka
38 -
Pridružio se
-
Zadnja poseta
-
Dani Pobede
3 -
Vreme Online
42m 33s
ニッポン車 poslednji put pobedio na dan Maj 16 2018
ニッポン車 je imao najviše lajkovan sadržaj!
Reputacija Zajednice
28 NeutralanO članu ニッポン車
-
Rangiran
Novi član
Profile Information
-
Grad:
Novi Sad
-
Država
-
-
-
-
RAV4 2.2 D4d tesko pali ujutro ili tokom dana prvi start hladan
ニッポン車 replied to avdigitale's topic in Garaža
Дизне могу правилно да се провере само оригиналном, Тојота дијагностиком и искључиво кад је хладан мотор. Проверава се и притисак горива у магистрали (Common Rail) при стартовању мотора. Ако се на хладно чује кликтање дизни и при убрзавању, могуће да је до њих. Дизне се могу ремонтовати, али је јако мало мајстора који имају машину за "Denso" и знају да их квалитетно ураде. Може бити и до магистрале. -
Постоје две варијанте. Неки модели имају једну пумпу за напред и назад (као ова на слици), а неки две, једна за напред и једна за назад. Ако напред ради, вероватно имаш две пумпе, што се лако може проверити по броју шасије. Можеш и погледати на ауту, налазе се са предње стране изнад предњег десног поткрила и лако се мењају.
-
Користим филтер уља "VIC" (јапански), филтер ваздуха оригинал или "Japanparts", свећице имам "Denso" иридијумске... За твој ауто можеш користити "Denso", оригиналне су K16R-U11, може и K16TT. Интервал замене је 60.000 км. Иридијумске IK16TT су боље, али и скупље, интервал за замену је 90.000 км. "NGK" иду BKR5EY11. Ако мењаш уље на 10.000 км може и 10W-40. 5W-30 иде по фабричкој спецификацији, алтернатива је 5W-40.
-
-
Много безбедних километара и нека те добро служи! Треба обратити пажњу на лево погонско вратило, има на средини гумени тег и ту може да кородира и пукне! Ти мотори су склони потрошњи уља, треба редовно проверавати ниво. Ретко се мења ланац и уз редовно одржавање прелазе много километара без проблема. За обртаје не брини, тако је радила и кад је била нова.
-
@mahatma. "ZZ" мотори су имали тај проблем од 2001. Чак је касније продужена гаранција на 6 година и 180.000 км, мењани су полумотори. Замена карика решава потрошњу под условом да нису оштећени цилиндри и клипови. Ако је ауто пуно километара прешао са доливањем уља и ако троши 1л на 1.000 км онда само пуна генерална је решење. Замена карика, са обрадом главе, деловима оквирно може коштати око 500 € и после захвата мотор не троши више уље. Цена наравно зависи који делови се уграђују, оригинал или заменски.
-
-
-
-
-
-