-
Broj Poruka
38 -
Pridružio se
-
Zadnja poseta
-
Dani Pobede
3 -
Vreme Online
42m 33s
Posts napisano od ニッポン車
-
-
Нема ту мудрости, две жице + и -
За препоруку не знам, има много радњи са додатном опремом. Моје сам добио на поклон и оригиналне су "DENSO".
- 1
-
Можеш ставити двотонску сирену, гласнију неку. Не видим зашто би изгубио гаранцију на ауто због сирене?!
Иначе наТојоти је баш слаба сирена. Заменио сам фабричку са двотонском-две сирене и спасила ме судара бар 3 пута до сада.
-
Дизне могу правилно да се провере само оригиналном, Тојота дијагностиком и искључиво кад је хладан мотор.
Проверава се и притисак горива у магистрали (Common Rail) при стартовању мотора.
Ако се на хладно чује кликтање дизни и при убрзавању, могуће да је до њих.
Дизне се могу ремонтовати, али је јако мало мајстора који имају машину за "Denso" и знају да их квалитетно ураде.
Може бити и до магистрале.
- 1
-
Постоје две варијанте. Неки модели имају једну пумпу за напред и назад (као ова на слици), а неки две, једна за напред и једна за назад.
Ако напред ради, вероватно имаш две пумпе, што се лако може проверити по броју шасије.
Можеш и погледати на ауту, налазе се са предње стране изнад предњег десног поткрила и лако се мењају.
-
Користим филтер уља "VIC" (јапански), филтер ваздуха оригинал или "Japanparts", свећице имам "Denso" иридијумске...
За твој ауто можеш користити "Denso", оригиналне су K16R-U11, може и K16TT. Интервал замене је 60.000 км.
Иридијумске IK16TT су боље, али и скупље, интервал за замену је 90.000 км.
"NGK" иду BKR5EY11.
Ако мењаш уље на 10.000 км може и 10W-40.
5W-30 иде по фабричкој спецификацији, алтернатива је 5W-40.
- 1
-
Заптивка вентил декле се мења за 20-ак минута, оригинал кошта око 2.000 дин. и најбоље је решење.
Ако влажи на бочној декли мотора, то се предихтује и не треба да се расклопи пола мотора. Све укупно је потребно 3-4 сата максимално.
-
Много безбедних километара и нека те добро служи!
Треба обратити пажњу на лево погонско вратило, има на средини гумени тег и ту може да кородира и пукне!
Ти мотори су склони потрошњи уља, треба редовно проверавати ниво.
Ретко се мења ланац и уз редовно одржавање прелазе много километара без проблема.
За обртаје не брини, тако је радила и кад је била нова.
- 1
-
@mahatma. "ZZ" мотори су имали тај проблем од 2001. Чак је касније продужена гаранција на 6 година и 180.000 км, мењани су полумотори.
Замена карика решава потрошњу под условом да нису оштећени цилиндри и клипови. Ако је ауто пуно километара прешао са доливањем уља и ако троши 1л на 1.000 км онда само пуна генерална је решење.
Замена карика, са обрадом главе, деловима оквирно може коштати око 500 € и после захвата мотор не троши више уље. Цена наравно зависи који делови се уграђују, оригинал или заменски.
- 1
-
То само у Јапану и Русији још може да се нађе. Ово је био стари лагер робе, извукао сам их из нафталина
- 1
-
Користио сам "TEXTAR" и добре су, трајале 50.000 км, сад сам ставио "NISHIMBO" па ћемо видети...
- 1
-
Могуће је са фабричким плочицама мејд ин Јапан
-
Ниси до сада возио Тојоту
- 1
-
Возим Јарис Версо 5 година, прве 3-4 године је сипано Тојота, затим Енеос и није трошио ни кап, мењано на 12-13.000 км.
Прошле године је почео трошити око 0,5-0,6 л на 4-5.000 км, године га стижу, а и ја га "стискам"
Иначе сипам 5W-30 ENEOS SUSTINA
-
Можеш прећи на гушће уље, али неће престати потрошња, нажалост. "ZZ" мотори имају проблем са уљном кариком која се скупи уз клип и пропушта уље...било је случајева да троше 1 л на 1.000 км.
Решење је замена карика...
-
Ја бих остао на бензину...
-
Можеш слободно сипати 5W-30 (интервал замене 15.000 км), а можеш и остати на 10W-40 (интервал замене 10.000 км).
-
Чудно, а јел лупа на трапу у вожњи?
Саветовао бих ти прво да замениш гуме баланс штангле па ћеш видети за даље?!
-
На сваком се склапају у патос...када обориш наслон, испод задњег дела седишта повучеш жуту полугу и спустиш седиште према напред и затвориш поклопац...
-
Први пут чујем да неко мења виљушке на Авенсису?!
Виђао сам их са преко 400.000 км и фабричким виљушкама...
-
Мислим да је то јако ретко уље за наше услове....
Темпомат не може накнадно да се угради, нема инсталацију и километар сат је другачији.
Пуно безбедних километара и мало одлазака у сервис ти желим
-
Један ми је нешто као поручио, али не јавља се још?!
-
Не постоји каталошки број дела, само је означен неким бројем...у томе и јесте проблем?!
-
Ове имам годину дана, врхунске су и најдуже трају. Иначе прва уградња на новијим моделима. Denso Hybrid
- 1
-
Већина изгледа идентично, али се разликује електроника и притисци су различити...
- 1
Piske i Toyota Corolla E170 1.6 Valvematic Style
in Corolla
Napisano
Награда за задовољство купаца се односи и на продају и на постпродају. Редовно се ради анкета насумице изабраних корисника сваког овлашћеног заступника, а на крају године се сумирају резултати и додељују награде.