-
Broj Poruka
20 -
Pridružio se
-
Zadnja poseta
-
Dani Pobede
4 -
Vreme Online
1d 13h 52m 40s
Endless poslednji put pobedio na dan Septembar 19 2021
Endless je imao najviše lajkovan sadržaj!
Reputacija Zajednice
14 NeutralanO članu Endless
-
Rangiran
Novi član
- Birthday 06.08.1987.
Profile Information
-
Pol:
Muški
-
Grad:
Nova Pazova
-
Država
Vozilo
-
Proizvođač:
Toyota
-
Model
Corolla 1.3 XL
Skorašnji Posetioci Foruma
628 videli profil
-
Zdravo svima, nisam dugo pisao. Preventivno sam letos zamenio original komutator, bobinu, pumpu za gorivo, PCV ventil, kablove, razvodnu kapu i ruku. Zamenjen je i o-ring na meraču ulja jer je u podnožju-spoju između kartera malo puštao ulje. Prosečna potrošnja goriva mi je i dalje oko 6L. Potrošnja ulja (ENEOS 10w-40) nakon 3000km pređenih oko 0.3-0.4L. Stavio sam novi radio i folije na stakla (nisam zatamnjivao da ne bi promenio izgled auta) kako bi preživeo pretopla leta. Stavio sam Philips Racing Vision GT200 u farove. Muku mučim sa brisačima, stalno preskaču. Stavljao sam obične i flat. Sve marke sam promenio a i dimenzije...uvek preskaču ali samo kada pada kiša srednjeg i jačeg inteziteta. Kada ne pada kiša ili kad slabo pada onda normalno rade. Mislim da je neki problem kod leve metlice, kad se podigne brisač, leva tj tada donja strana metlice kao da ne naleže kako treba i izbacuje ceo mehanizam iz balansa. Posle skoro 35 godina, crkla mi je sijalica na instrument tabli. Da li neko možda zna koje sijalice (T10/w5w? / T5/w2w?) idu i koji broj? Led ne dolazi u obzir je su mi se ove ubodne katastrofa pokazale, pre bi uzeo obične Philips/Osram long life ili npr Philips White vision koje više sijaju belo nego standardne klasične. Čitao sam po netu da se kod drugih pri promeni sijalica nekako zeznuo merač goriva i temperature. Kako to sprečiti?
-
Molio bih preporuku za neki servis na relaciji BG - NS, pošto su mi u dva navrata već rekli u Trio servisu da više ne servisiraju tako stare automobile. Predložili su mi da tražim drugi servis, da idem npr u Japan Auto NS. Da li ima neko iskustva sa njima? Međutim u Japan Auto i u Nipon ne mogu da stignem zbog njihovog i mog radnog vremena. Jedino Trio servis radi subotom...
-
Pozdrav svima, mali update... Nisam dugo pisao, imao sam neka veća ulaganja u Tojotu. Zamenio sam zadnje amortizere komplet 2021. godine. Posle 9 godina, hteo sam da uzmem nov akumulator iako stari i dalje funkcioniše. Međutim na internetu su se ispisali istorijati o autu i silne teorije zavere o akumulatoru koji ide u ovaj auto. Bukvalno nigde nisam našao informaciju koja je prava dimenzija za ovaj auto. Sve Tojote ovo godište na internetu imaju dimenziju 242x175x190 i koriste drvo/stiropor ili neke držače kako bi osigurali visinski akumulator. Takođe postoje teorije da alternator sa ovog auta ne može da napuni akumulator ako ima više od tipa 54Ah. Pa evo informacija iz prve ruke original dimenzija za ovaj auto je 232x173x225 i ja sam uzeo Vartu 60Ah. Moj alternator je lagano napunio ovaj akumulator (proverio sam voltažu preko punjača). Uzeo sam Goodyear 4 vector univerzalne gume 175/70/R13. Radio sam veliki servis i menjao prednje ležajeve u Trio servisu. Stavio sam svuda led sijalice osim u farove, tu stoji Philips white vision H4.
-
Pozdrav, naravno! Juče je putovala do Zrenjanina. Ne znam šta da ti kažem. Moji kumovi, prijatelji i rođaci su uzimali Tojote kao e90 ili novije u nadi da će im trajati kao ova moja. Doživljavali su katastrofalna razočarenja jer su uzimali automobile koje je neko +200000km vozio i izrabljivao. Pritom su ko zna kako bile održavane pre a i posle. Poznajem ovaj auto u dušu i kad neko odradi aljkav posao to se odmah primeti. Od mog poslednjeg javljanja na autu je zamenjen ponovo spoljni levi homokinetički zglob jer su stavili u Triu neko sr...i on je imao "lufta". Poživeo je taman toliko (godinu dana) da izađe iz garancije da moram ponovo novi (bolji kao) da platim, ali nisu mi naplatili ruke. Zamenio sam i termostat (2019) jer sam primetio da temperatura motora opada kad idem niz neku dužu nizbrdicu. Zamenio sam i oba donja nosača motora (2020) kao i desni spoljni homokinetički zglob (2021). Stavio sam i Phillips white vision H4 sijalice i zadovoljan sam.
-
Hmm...da mislim da i moja korola (117000km) ima taj zvuk koji opisuješ. Ali to obično samo vlasnici čuju, jer je taj zvuk suptilan. Majstori će ti reći da ne čuju ili će se praviti da ne čuju jer ne znaju do čega je. Kod mene sve radi perfektno od paljenja do vožnje, ali u leru na 900rpm kao zveketanje/kliktanje metal o metal se čuje. Ali veoma blago, tripovao sam na kraju da je možda do goriva (sipam gdrive 100). Potrošnja mi je oko 6l, ništa neću da menjam/diram dok radi sve kako treba.
-
Namešteno sve, stavljen Phillips white vision 60/55W. Sad imam sledeći problem, na levom faru mi ne radi onaj šraf pozadi što stoji. Kapiram da se njime šteluje da li snop da ide levo desno. Sad tek sa novim sijalicama vidim da levi far baca suviše levo a dugo još dalje u levo. Jel ima neko rešenje da se namesti far ili mora novi?
-
Sijalice su 40w mislim da se balonke zovu, piše i na faru. Gde da nađem "kvalitetne"? Najskuplje koje sam ja našao koštaju tipa 300-400 dinara, imaju cevasti oblik ili okrugao. Zavisi od proizvođača. Farovi izgledaju sasvim ok i prozirni su, nije do farova problem. Rešio bih se u potpunosti tog R2 da mogu da stavljam H4. Bukvalno lik iza mene 20m u kliju nadjača moja svetla! Neverovatno da corolla koristi ove balonke. Da se razumemo one kad nisu 30 godina stare sijaju prilično dobro s obzirom da imaju 40w i da su balonke.
-
Pozdrav svima, sijalice u farovima su mi oslabile, ali nakon 30 godina još uvek odbijaju da riknu. E sad da su sijalice H4, ovu temu na forumu ne bi ni postavljao. Šta mi je činiti? Uzeti neke halogene H4 sa adapterima/releijima? Uzeti neke led? Da li ću imati problem sa farom/instalacijom ako budem stavio jače sijalice npr PHILIPS H4 12V 60/55W P43t - RACING VISION? Jel neko zna nekog auto električara da može ovo da mi odradi kršteno? Hvala unapred
-
Status update Bio sam u Trio servisu. Objasnio sam šta se dešava na točku, međutim nisu mogli u garaži da ustanove problem. Nakon što su provozali auto rekli su mi da je spoljni homokinetički otišao a da unutrašnji ima lufta... Šta to znači? x) Zamenjen je spoljni, a ta akrobacija me je koštala 4400 dinara (deo + ruke). Išao sam danas u BG (bio sam i na autoputu) i ne lupa više.
-
Hvala na informacijama! Meni deluje da je ležaj u pitanju. Videću sa Triom kad mogu da mi zakažu. Nego video sam set za reparaciju karburatora za ee90. Jel vredi uzeti ovako nešto? Gledao sam efi sistem komplet sa glavom motora i svim drangulijama košta 130e...+ još gde su ruke. Teraću moj karburator dok ne počne da zeza. Greota mi da diram bilo šta jer motor za sad radi odlično.
-
Pozdrav svima, nisam dugo pisao... Razmišljao sam i ja o ugradnji EFI ali ne znam ni ko bi to mogao da uradi? Da li bi to moglo da se uradi čestito da auto radi bez problema? Plašim se da ne bude veća šteta nego korist. Uglavnom pojavio mi se čudan problem na autu. Prilikom uključivanja na autoput kada skrećem desno nešto je počelo da lupa u levom prednjem točku. Znači ne čuje se ovako (konstantno kliktanje) već kao lupkanje (tup zvuk) u istim intervalima kao da mi točak češe/udara o nešto. Pitao sam lokalnog mehaničara odmah je rekao da je homokinetički otišao. Fora je što se u svakom drugom scenariju to ne čuje uopšte. Probao sam skretanje na raskrsnici brzo/sporo/u brzini/leru ne čuje se. Probao sam smotati pun u levo i desno i tako da se vrtim i ne čuje se uopšte. Šta reći ovima u Triu? E lupa mi točak ali samo kad se uključujem na autoput? Misliće da ih zezam... :D Na levom je manžetna menjana 2014-te a na desnom točku 2017-te. Jel zna neko da li se menja samo homokinetički ili se menja i poluosovina? Koliko okvirno ovo može da košta?
-
Da...karburator. U doba tranzicije olovni/bezolovni benzin pre 7-10 godina, isti ovaj auto sa istim stilom vožnje je trošio 7L na 60km. Normalnom vožnjom ide tako ~11L na 100km, a po BG ide i nekoliko litara preko toga! Majstori su mi govorili da je do karburatora iako se ne razumeju u Aisan karburatore. + smrdela su redovno pokvarena jaja, u međuvremenu sam promenio ceo auspuh, smrad sumpora se i dalje prilično osećao. Saznam ja za Gavru, očisti čovek prvi put karburator...potrošnja i dalje 10L! Da i economy lampica mi je većinu vremena sijala narandžasto (i nakon čišćenja)...smrad je ostao. Nakon svega toga nisam znao šta više da radim i počeo sam stalno sipati u BG ili u Bataji na Nisu. I nakon par sipanja potrošnja se normalizovala, smrad je nestao i lampica se vratila u normalan zeleni režim. Posle tih peripetija izbegavam sve obližnje pumpe. I drugi ljudi su imali slične probleme (ne takve kao ja), ali su prinuđeni da sipaju na najbližoj pumpi kad zagusti. Uglavnom sistem ubrizgavanja goriva kod drugih je daleko bolje podnosio katastrofa gorivo iz tog perioda nego moja Tojota. Koje vi koristite akumulatore u Tojotama? Nama je original trajao 10 godina. :D Trenutno je u autu tri godine Pro Atomic 56ah i za sada nemam primedbi.
-
Kod mene je šou sa žicama i izolir trakom. Ćale je prvo original radio nekako povezao sa ekvilajzerom/pojačalom, pa je nabavio ovaj drugi "bolji" radio. Njega je samo povezao ne bi li radio. Tako je ostalo do danas. Moram videti šta ću šta ću sa eq/pojačalom. Nije bilo na stanju, nije moglo da se naruči uopšte. Valjda će uskoro stići. Bio sam u Triu da našteluju ventile. Ne zveckaju više ventili. Kad sam stojao na semaforu u NS, motor je bio gotovo nečujan. Nego uspeo sam da pređem 515km sa 26.7L. Prosečna potrošnja goriva ~5.2L na 100km. Nije baš najtačnije jer merim od rezerve do rezerve, auto se slabo vozi pa nikad ne sipam pun. Doduše većina deonica je bio otvoren put bez kreni/stani i naravno poštovao sam ograničenje brzine. Tri puta sam išao do NS (~330km), jednom do Železnika autoputem (~100km) i ostatak vožnja po lokalnim putevima. Sipam u poslednje vreme nisov g drive 100, sipao sam godinama kod njih samo 98. Imao sam loša iskustva sa lokalnim pumpama...