Jump to content

Endless

TcS Korisnik
  • Broj Poruka

    11
  • Pridružio se

  • Zadnja poseta

  • Dani Pobede

    3
  • Vreme Online

    13m 51s

Endless poslednji put pobedio na dan April 22 2018

Endless je imao najviše lajkovan sadržaj!

Reputacija Zajednice

13 Neutralan

O članu Endless

  • Rangiran
    Novi član
  • Birthday 06.08.1987.

Profile Information

  • Pol:
    Muški
  • Grad:
    Nova Pazova
  • Država

Vozilo

  • Proizvođač:
    Toyota
  • Model
    Corolla 1.3 XL

Skorašnji Posetioci Foruma

93 videli profil
  1. Endless

    Ivan i Corolla 1.3 XL

    Status update Bio sam u Trio servisu. Objasnio sam šta se dešava na točku, međutim nisu mogli u garaži da ustanove problem. Nakon što su provozali auto rekli su mi da je spoljni homokinetički otišao a da unutrašnji ima lufta... Šta to znači? x) Zamenjen je spoljni, a ta akrobacija me je koštala 4400 dinara (deo + ruke). Išao sam danas u BG (bio sam i na autoputu) i ne lupa više.
  2. Endless

    Ivan i Corolla 1.3 XL

    Hvala na informacijama! Meni deluje da je ležaj u pitanju. Videću sa Triom kad mogu da mi zakažu. Nego video sam set za reparaciju karburatora za ee90. Jel vredi uzeti ovako nešto? Gledao sam efi sistem komplet sa glavom motora i svim drangulijama košta 130e...+ još gde su ruke. Teraću moj karburator dok ne počne da zeza. Greota mi da diram bilo šta jer motor za sad radi odlično.
  3. Endless

    Ivan i Corolla 1.3 XL

    Pozdrav svima, nisam dugo pisao... Razmišljao sam i ja o ugradnji EFI ali ne znam ni ko bi to mogao da uradi? Da li bi to moglo da se uradi čestito da auto radi bez problema? Plašim se da ne bude veća šteta nego korist. Uglavnom pojavio mi se čudan problem na autu. Prilikom uključivanja na autoput kada skrećem desno nešto je počelo da lupa u levom prednjem točku. Znači ne čuje se ovako (konstantno kliktanje) već kao lupkanje (tup zvuk) u istim intervalima kao da mi točak češe/udara o nešto. Pitao sam lokalnog mehaničara odmah je rekao da je homokinetički otišao. Fora je što se u svakom drugom scenariju to ne čuje uopšte. Probao sam skretanje na raskrsnici brzo/sporo/u brzini/leru ne čuje se. Probao sam smotati pun u levo i desno i tako da se vrtim i ne čuje se uopšte. Šta reći ovima u Triu? E lupa mi točak ali samo kad se uključujem na autoput? Misliće da ih zezam... :D Na levom je manžetna menjana 2014-te a na desnom točku 2017-te. Jel zna neko da li se menja samo homokinetički ili se menja i poluosovina? Koliko okvirno ovo može da košta?
  4. Endless

    Ivan i Corolla 1.3 XL

    Da...karburator. U doba tranzicije olovni/bezolovni benzin pre 7-10 godina, isti ovaj auto sa istim stilom vožnje je trošio 7L na 60km. Normalnom vožnjom ide tako ~11L na 100km, a po BG ide i nekoliko litara preko toga! Majstori su mi govorili da je do karburatora iako se ne razumeju u Aisan karburatore. + smrdela su redovno pokvarena jaja, u međuvremenu sam promenio ceo auspuh, smrad sumpora se i dalje prilično osećao. Saznam ja za Gavru, očisti čovek prvi put karburator...potrošnja i dalje 10L! Da i economy lampica mi je većinu vremena sijala narandžasto (i nakon čišćenja)...smrad je ostao. Nakon svega toga nisam znao šta više da radim i počeo sam stalno sipati u BG ili u Bataji na Nisu. I nakon par sipanja potrošnja se normalizovala, smrad je nestao i lampica se vratila u normalan zeleni režim. Posle tih peripetija izbegavam sve obližnje pumpe. I drugi ljudi su imali slične probleme (ne takve kao ja), ali su prinuđeni da sipaju na najbližoj pumpi kad zagusti. Uglavnom sistem ubrizgavanja goriva kod drugih je daleko bolje podnosio katastrofa gorivo iz tog perioda nego moja Tojota. Koje vi koristite akumulatore u Tojotama? Nama je original trajao 10 godina. :D Trenutno je u autu tri godine Pro Atomic 56ah i za sada nemam primedbi.
  5. Endless

    Ivan i Corolla 1.3 XL

    Kod mene je šou sa žicama i izolir trakom. Ćale je prvo original radio nekako povezao sa ekvilajzerom/pojačalom, pa je nabavio ovaj drugi "bolji" radio. Njega je samo povezao ne bi li radio. Tako je ostalo do danas. Moram videti šta ću šta ću sa eq/pojačalom. Nije bilo na stanju, nije moglo da se naruči uopšte. Valjda će uskoro stići. Bio sam u Triu da našteluju ventile. Ne zveckaju više ventili. Kad sam stojao na semaforu u NS, motor je bio gotovo nečujan. Nego uspeo sam da pređem 515km sa 26.7L. Prosečna potrošnja goriva ~5.2L na 100km. Nije baš najtačnije jer merim od rezerve do rezerve, auto se slabo vozi pa nikad ne sipam pun. Doduše većina deonica je bio otvoren put bez kreni/stani i naravno poštovao sam ograničenje brzine. Tri puta sam išao do NS (~330km), jednom do Železnika autoputem (~100km) i ostatak vožnja po lokalnim putevima. Sipam u poslednje vreme nisov g drive 100, sipao sam godinama kod njih samo 98. Imao sam loša iskustva sa lokalnim pumpama...
  6. Endless

    Ivan i Corolla 1.3 XL

    This item is out of stock. Auuuu...pitam jer je kod mene iza gomila kablova. Ko će se tu snaći... Videću da uzmem radio u Vitezu (Batajnica) pa da mi odmah i ugrade.
  7. Endless

    Ivan i Corolla 1.3 XL

    Naručiću sutra ove adaptere: https://www.ebay.com/itm/401185493471 Jel problem povezati neki nov radio na ovaj auto?
  8. Endless

    Ivan i Corolla 1.3 XL

    Ha ha vrh! Nego reci mi jel si naručivao iz inostranstva ove adaptere ili imaju i kod nas negde? Danas sam bio u Triu...i nisam se setio da pitam za brisače. Što se tiče Trio servisa, stvarno su super. Ljudi normalni, korektni, ljubazni. Za sad nemam zamerki, dobio sam čak i račun sve uredno napisano šta je rađeno. Menjao sam gumicu kod razvodnika paljenja i filter goriva. Drug me je pre nedelju dana pitao što mi motor zvoni? Isprva sam mislio da me zeza, ali da zaista se čuje blago zveckanje kao metal o metal. Pitao sam u Triu servisera i reče mi da treba ventili da se našteluju. E sad da li tu oni tu menjaju i gumice ventila? Pošto njih nisu spominjali. Hvala svima na info.
  9. Endless

    Ivan i Corolla 1.3 XL

    Hvala svima! I ja sam menjao preventivno posle 27 godina. Uzet je ceo set, mislim da neću menjati zupčasti koju godinu, jer ni ne prelazim puno sa njom. Mada bi mirnije spavao da stoji Gates u autu ili neki oriđinale. Verovatno mi neće niko verovati da su mi sijalice u farovima original, i guma u gepeku (mislim da je Bridgestone) sa šarama nikad montirana. Više je muzejski primerak, nego što mi služi kao rezervna guma. Lokalni vulkanizer je samo rekao da je iz 89-te i zbunjeno me pogledao, kad sam rekao da je doduva. Nego jel bolji Trio Motors/servis ili Japanshop? Jel ima neko neka iskustva sa njima ili zna nekoga ko je imao?
  10. Endless

    Corolla 1.3 XL E90 - automatski sauh

    Izvinjavam se što dižem temu iz pepela, ali video sam da gomila ljudi po internetu ima isti problem. Ovde je problem karburator, oteraš kod Gavre da našteluje. Moraš da ostaviš auto prenoći, bilo bi idealno da bude što hladnije ujutro. Imao sam isti problem, radio mi je karburator leti na 35c+ i kad je došla zima (5c ili manje) auto je radio kao traktor. Saug radi, problem je izgleda smesa goriva/vazduha koja guši motor bukvalno ga tera da presisa tih prvih par minuta. Nove NGK svećice (Gavra ih stavio) su mi potpuno pocrnele od avgusta do decembra. Nije hteo ni dinar da mi uzme, naštelovao je bez problema. Meni su godinama razni majstori govorili kako treba ceo motor da menjam zbog knedle. Pretpostavke su išle od filtera vazduha, bobine/komutatora, alternatora, karburatora, ulja, svećica do krize na bliskom istoku. Na višim obrtajima 2500+ nije gutao knedle. Ali zato ispod 2500...stisnem jače gas, auto malo razmisli šta treba da radi, proguta knedlu, pa krene da ubrzava. Problem sam sasvim slučajno rešio stavljanjem novog seta zupčastog kaiša. Sad pritiskom na gas auto momentalno "vuče", odziv je trenutan.
  11. Endless

    Ivan i Corolla 1.3 XL

    Pozdrav svima, ja sam Ivan iz Nove Pazove. Vozim Toyotu Corollu 1.3 XL 1990. Prešla je 110000km. Potrošnja benzina (98) 6-7L na 100km i ulja oko 0.5L na 5000km. Eneos 10w-40 sipam. Ne znam šta bih rekao o ovom autu...27 godina je u mojoj porodici, šta god da kažem ne bi bilo dovoljno. Od kako znam za sebe sam u ovom autu. Auto mi je ostao od pokojnog oca, trudim se da ga održavam. Nije se nikad pokvario, niti me ostavio pored puta. Većina stvari na autu je original. Nego da pređemo na stvar...da li možete da mi preporučite ovde (ili na PP) neki dobar i pouzdan servis koji se razume u Tojote? Posle 27 godina sam promenio set zupčastog kaiša. Stavljen je set zupčastog Febi. A sam zupčasti kaiš je Optibelt? Da li da menjam samo zupčasti kaiš u skorije vreme za Gates ili može ovaj da gura par godina? Jel možete neki savet da mi date u vezi brisača, kako da ih zamenim da bi mogao da stavljam neke obične metlice?
×