-
Broj Poruka
292 -
Pridružio se
-
Zadnja poseta
-
Dani Pobede
47 -
Vreme Online
42d 19h 56m 2s
bane1321 poslednji put pobedio na dan Novembar 25
bane1321 je imao najviše lajkovan sadržaj!
Reputacija Zajednice
79 NeutralanO članu bane1321
-
Rangiran
Stalni član
- Birthday 13.02.1981.
Profile Information
-
Pol:
Muški
-
Grad:
Beograd - Sm. Palanka - Pancevo
-
Država
Vozilo
-
Proizvođač:
TOYOTA
-
Model
Corolla HB
-
Oznaka
1.2T
-
Snaga
116 ks
-
Paket Opreme
LUNA
Skorašnji Posetioci Foruma
1710 videli profil
-
Druže ni na prošloj generaciji, multimedija nije bila Bogznašta! Mislim da je Tojota poslednji proizvođač koji je uveo AA i ACPlay (tek od My2022 Korole). Meni ne radi posao, u delu poziva, bukvalno za 90% ljudi iz imenika moram da uzmem telefon u ruke i pozovem tako. Bukvalno mora da se tačno navede ime pod kojim je kontakt memorisan, ne može da se pretražuje komandama na volanu, a svako duže traženje rezultira upozorenjem i porukom da sistem mora da pauzira "zbog moje bezbednosti" (pa da ste drugačije rešili, brže bih našao kontakt!), o pozivanju glasovnim komandama, ne bih trošio reči! Telefon se odlično i brzo povezuje i BT i kablom na AA! Baguje prilikom paljenja dok ne izbaci silne poruke upozorenja!
-
-
-
Ja nekako nemam nekog poverenja u te aditive... Više ih posmatram kao placebo, mislim ne šteti, a korist naspram cene je minimalna ili je uopšte nema. Vozio sam aute starije mnogo od sadašnjeg i to dizele i nikad ni kap tih džidža bidža nisam stavio i nikad problema. Ne bih ni sad, nego su mi uredno naplatili, a nisu sipali, pa ko velim da sunem! Znači, kako sam i mislio, na pun rezervoar! Elem, zadovoljan sam autom, posebno nakon izleta do Soluna za praznike. Bukvalno se nisam umorio. Adaptivni tempomat i držanje u traci su pun pogodak, gepek je ok, navikli smo se da se svako spakuje u svoj kofer, potrošnja oko 7l, čini mi se da je ovaj "nejaki" 1.2 turbo iz dana u dan, sve agilniji! Ali multimedija je takav krš, posebno deo koji se odnosi na telefon i pristup imeniku da kad god treba nekog da hitno pozovem (a nije u omiljenim kontaktima) poželim da je iščupam! Ne mogu da verujem da firma poput Panasonika napravi takvo njesra, a da firma poput Tojote ugradi to isto!!!!
-
Za korektor ću sačekati proleće, da vidim koliko će štete biti do tada. Fabrički brisači su izdržali oko dve ipo godine (mada, realno, bili su za zamenu pre dva-tri meseca), odnosno 55.000 km. Nisam nigde video te nwb, možda sledeći put! Inače, urađen četvrti servis (klasičan mali servis, ulje i svi filteri) 38.800rsd, u Toyota Turing Stanojević... Pošto je gazdarica vozila gospođu na servis nije pitala ni za korektor, ni za brisače. Nego, da priupitam još nešto, na prošlom servisu su mi ostavili neotvorenu flašicu aditiva za dizne u prtljažniku. Da li ga sipati, kada i na koliko goriva u rezervoaru?
-
Stavio sam Boš aero Tvin, isprobao sam ih samo uz prskalice. Rade odlično i tiho, ne ostavljaju tragove. Ceh 2400rsd (20€), ona jeftinija Eco varijanta je 1700rsd, a u servisu su mi tražili nešto preko 5000rsd! Inicijalno sam hteo Valeo, jer imam odlična iskustva sa njima, ali ih nigde nije bilo, a zbog karakterističnog kačenja, ne mogu se naći one low cost varijante!
-
-
-
Gospođa je imala prvo "češanje", u centru, na parkingu u Cetinjskoj... Neki idiJot(kinja), SUV verovatno... Srećom ništa puklo nije i uspeo sam da skinem veći deo farbe koju je ostavio (La) na braniku... Ostale su tri ogrebotine. Stim u vezi jel uzimao neko one konektore boje u Tojoti? I koliko tamo koštaju? Gledaću ovih dana po farbarama, pa da uporedim!
-
Standardno svuda stavljaju jači - za svaki slučaj, a i verovatno veća marža! Meni se desilo da (pogrešno) pomislim da me je izdao aku u jednom tržnom centru. Odem u Ideju (čini mi se) i uzmem Blek Hors, jedini koji je bio na vitrini, a koji je bio slabiji od fabričkog. Elem, posle pet godina, odem ja do Bateri centar, tražim fabričke specifikacije, a lik mi kaže da mi treba za 20% jači. Ja ga odvede do auta i pokažem račun za 5 godina star Aku, za 10% slabiji od fabričkog!
-
-
-
-
Ludilo, posebno smetaju "naopačke" komande, pa sam kao u onom vicu palio brisače kad god sam hteo da skrenem. Najteže je bilo skrenuti desno i kružni tokovi. Inače oprobao sam se na svim putevima - autoputu, gradskim ulicama i brdskim krivudavim drumovima. Srećom oba auta su automatici, pa bar to nisam morao da razmišljam. Tesla je u vlasništvu drugara (ima još dva EV) 4x4, a Nisan je rentakar! (Pomaže što ima crvene tablice, pa ljudi znaju da si dođoš)