Jump to content

Peđa1

TcS Korisnik
  • Broj Poruka

    51
  • Pridružio se

  • Zadnja poseta

  • Dani Pobede

    2
  • Vreme Online

    39d 9h 59m 53s

Peđa1 poslednji put pobedio na dan Septembar 23

Peđa1 je imao najviše lajkovan sadržaj!

Reputacija Zajednice

6 Neutralan

O članu Peđa1

  • Rangiran
    Novi član

Vozilo

  • Proizvođač:
    Toyota
  • Model
    Corolla

Profile Information

  • Grad:
    Novi Sad
  • Država

Skorašnji Posetioci Foruma

157 videli profil
  1. Peđa1

    Corolla E12 1.6 vvti - Obrtaji motora

    malo se danas radilo, malo je lupkalo po rupama u prvom delu auta. Nagađao sam da mogu biti stabilizator štangice i bijo sam u pravu. Menjani prednji mali stabilizatoriči i gumice obe na sredini štange stabilizatora fi 22mm. Stare je trebalo odrezati jer su bili hrđavi šerafi, a zglobovi mali bili su svi kaput i probušeni.
  2. Peđa1

    Tomic i Corolla E120 1.6 VVT-i

    ovi motori su zaista jaki, imam istu Corollu i Yarisa 1.3 vvti ali sa 1.6 vvti je neuporedivo. Obrati malo pažnju na prednje kočione čeljusti da ne štekaju cilindri, jer im je to mana tj. proveri na dizalici kako se vrte sprednji točkovi, da ih šta ne koči. Ja moju kad sam otkočijo, prosto dobijo sam trkače auto...a i potrošnja je jako opala
  3. isto imao na Corolli E12 problem škripanja prednjih pločica. Majstor je na dizalici video da se zapravo točkovi slabo vrte. Očistijo podmazao izbrusijo pločice i alu vodila pločica ali problem je ostao. Onda je zamenijo nove gumice i mast u cilinderu prednjih kočnica i zapravo taj cilindar čitav je obnovijo. Nit više šta škripi nit cvili, točkovi se normalno vrte a auto vuče kao blesavo. Tek sad vidim svih 110 konja.
  4. Peđa1

    Corolla E12 1.6 vvti - Obrtaji motora

    da se malo javim posle dužeg vremena. na servisu lani sipano je ulje Mobil1 0w-40 ulje, potrošnje nema, ove godine je mehanik na dizalici primetio da se predji točkovi teže vrte u prostom hodu pa je menjao set gumica na prvim čeljustima kočnica. Prosto ne mogu da verujem razlike kako sad auto vozi, tek sad zaista pokazuje svojih 110 konja.
  5. Peđa1

    Yaris 1.3 VVTi R&B

    nakon nekoliko pređenih kilometara da kažem da je stabilnost u vožnji kao na tirnicama, u zavojima može se voziti dosta pouzdanije, minimalno se oseća višak težine zbog veče širine alu felni ali je zato otpor kotrljanja minimalan a potrošnja je čak nekoliko manja. Nešto tako sam i očekivao
  6. Peđa1

    Yaris 1.3 VVTi R&B

    i evo ga i u izdanju "Corolla alu felgi " 6jx15 Vožnja mnogo stabilnija nego na 5.5j originalima, jer je guma fino zategnuta, ista dimenzija 185 60 15, kao pre.
  7. Peđa1

    Yaris 1.3 VVTi R&B

    na one fabričke bi kao stvorene sjele 175/65 r15 a ovako zdravo oko i logika kaže mi da nešto nije u redu na 185/60, a primjetno je i u vožnji da guma nema one stabilnosti ni nosivosti, jer je savijena od težine dole po rubovima što dovodi do nepravilnog koturanja i čak do efekta zaustavljanja nekim % u podlagi gde je stik sa cestom. Možda su u fabrici mislili jer su ove od Corolle 6j na 195/60 15, pa bi mogle onda na yarisu sa 185/60 da prođu 5.5 j . Ja vidim kako tu neštima nešto a bile su gore fabričke naduvane na 2.5 bara
  8. Peđa1

    Yaris 1.3 VVTi R&B

    a ovako izgleda ista dimenzija 185/60 15 na felgama širine 6j. Stranica gume lepo zategnuta, pripremit je zimski komplet, naplatci su uzeti od Corolle za probu na istu dimenziju guma od Yarisa. Zanima me kakva če biti razliku u vožnji, mislim da bi kotalni upor trebao biti manji nego na 5.5j
  9. Peđa1

    Yaris 1.3 VVTi R&B

    Još jedna primjedba kod Yarisa u vezi guma. On ima dimenziju original 185/60 15 ali u gledanju gume kako nasijeda na alu felugu ona kao da je preširoka i ne legne ravno na nju po rubovima. U knjizi piše da je širine 5.5 J x 15, e sad po mome bi ona morala da bude za tu širinu 6 J zato i ne leži ravno kako bi trebala. (npr. vw polo ima za istu dimenziju guma 185/60 15 felgu širine 6J) Razmišljao sam zato kako bih stavijo gore dimenziju 175/65 15, kako bih ona lepo legla na tih 5.5 J širine. Vidim da su tu dimenziju kasnije primenili kod novijeg Yarisa 2014 god. Vaša mišljenja ?
  10. Peđa1

    Yaris 1.3 VVTi R&B

    Na Corolli iz 2004 ispod je baš debeo nanos sloja zaštite, baš odrađeno kako treba. Auto star 15 god. a stvarno nikakvih znakova hrđe. Možda bi trebalo zaštiti dodatno samo mostove.
  11. Peđa1

    Yaris 1.3 VVTi R&B

    Znači imaju u osnovi lošu zaštitu, šteta ne poraditi na tom gledajuči koliko je ovaj auto izdržljiv i jednostavan za upotrebu. svaki put se obradujem kad sjednem u njega
  12. Peđa1

    Corolla 1,4 vvti 2004god

    mislim da kod potrošnje ulja igraju ulogu 2 stvari: - istrošenost ulja i istrošenost motora (oko bata mehanički delovi) Zato ako se ne držimo propisanog ulja, nije samo ni odgovorajuči viskozitet od dve firme ulja isti, ni kvaliteta ulja ista, tako da zbog toga dođe i do različitih efekata na trošenje komponenti motora. A ne smemo imati ni predugačak interval zamene ulja, jer istrošeno ulje je kao voda i ono nema više odgovarajučeg viskoziteta i ne nudi dovoljne zaštite motora.
  13. Peđa1

    Yaris 1.3 VVTi R&B

    vidi se na 6. slici ono sivo debelo to jim je bilo što je zaštite, ne znam zašto toliko malo i verujem da ima neki Yaris za tržište u Austriji ili Nemačkoj verovatno bolju zaštitu. Ne razumem nov auto je koštao preko 13.000 € i onda da dobiješ tako oskudnu zaštitu šasije.
  14. Peđa1

    Tomic i Yaris (2009) 1.33 VVT-i

    meni se čini da je ovo zvuk lanca. Slušao sam i kod novijih Yarisa 1.3 kako taj lanac bude malo glasniji u radu, ne znam ako to ne potiče od problema nekog drugog ulja u motoru.
  15. Peđa1

    Yaris 1.3 VVTi R&B

    evo da se malo raspišem nakon dužeg vremena. Družeći sa Yarisom prošlo je oko pola godine i moram napomenuti da je auto samo pali, tankaj i vozi. Pošto sam lani primetio da ima Yaris dosta lošiju zaštitu šasije ispod nego Corolla E12, odlučijo sam da je zaštitim pre hladnog i lošijeg vremena kao što sledi. Slika prikazuje, započetu koroziju šasije ispod, kao što vidimo nema nikakve zaštite. Trebalo je zavratiti rukave i dobro prvo obrusiti hrđave delove, koji su pretežno počeli izbijati samo površinskom hrđom. Na sreću nije bilo mnogo hrđe, kako prvu tako i zadnju prema počela je hrđa malo najedati. Moram napomenuti da je posao jako prljav, treba imati dobre zaštitne naočare koje se ne rose i masku za disanje. Ali posle dobijenim rezultatom nekako me rad obradovao i nije mi bilo teško dalje raditi. Šasija pred rezervoarom goriva i zadnjim delom preme: One crne tačke oko čepa su tragovi hrđe, koje je rust konverter pretvorijo i onda preko stavljena zaštita. Zadnja prema se glaca
×