Jump to content

Peđa1

TcS Korisnik
  • Broj Poruka

    36
  • Pridružio se

  • Zadnja poseta

  • Dani Pobede

    1
  • Vreme Online

    37d 12h 50m 21s

Peđa1 poslednji put pobedio na dan Februar 3

Peđa1 je imao najviše lajkovan sadržaj!

Reputacija Zajednice

4 Neutralan

O članu Peđa1

  • Rangiran
    Novi član

Vozilo

  • Proizvođač:
    Toyota
  • Model
    Corolla

Profile Information

  • Grad:
    Novi Sad
  • Država

Skorašnji Posetioci Foruma

68 videli profil
  1. Peđa1

    Yaris 1.3 VVTi R&B

    da nije ona krajnja blenda što se ušteka samo umesto od pojasa
  2. Peđa1

    Yaris 1.3 VVTi R&B

    da ne zna neko možda kako se u Yarisa deaktivira ono zvono za pojas koje probi mozak dok se ne svežeš ?
  3. Peđa1

    Yaris 1.3 VVTi R&B

    upravo tako, ovo original ulje 75Gl4 mora da je niže viskoznosti od 75-90 jer je ono dosta ređe od Mobila, videlo se kad smo sipali kroz levak kako ga brže guta, moram baš pogledati na plastenki koji mu je zadnji broj ako uopšte piše, jer Toyota izgleda ima neke svoje formule, da to radi kako treba. Sad je auto kakvog sam i želeo odmah u startu
  4. Peđa1

    Yaris 1.3 VVTi R&B

    evo misterija razrešena. Krivac je bilo samo ulje u menjaču. Več pre je bilo unutra pitanje koje ulje, to smo menjali sa Mobil1 Gl5/4 i nije bilo u redu ili još slabije šaltanje. Kad danas stavismo original Toyota GL4 ulje, šaltanje kao drugo auto, prosto neverovatno. Ide normalno i u 1. i u 2., tako da pažnja sa tim uljima u novije Yarise, ako bi još neko imao isti problem. Jako su jim osjetljivi menjači i original ulje imaju jako redko, zato u knjigi piše da je potrošnja goriva optimalna samo sa tim original uljem. O tome sam čitao i na stranim forumima i sad u oko 500 km pređenim sa tim Mobil kontra uljem opazijo sam odmah i povečanu potrošnju goriva.
  5. Peđa1

    Yaris 1.3 VVTi R&B

    Nisam još ništa menjao osim sklopke al sa istim potisnim ležajem, majstor je rekao da je on dobar i da ne ruži ništa dok vrti. Auto nije sad u Srbiji več u inostranstvu se vozi. Dobijo sam več original Toyota 75w Gl4 ulje za menjač, prvo čemo zamenjati te 1.9l. Onda nastavio sam neki feder levo ispod od ručice menjača, sad ide levo i desno i jednakomerno vrača ručicu nazad na sredinu samostalno (pre je to bilo nekako čudno, u levo nije hodalo več samo u desno) zato se i nije moglo šaltati najbolje 1. i 2. Inače auto je stvarno extra, ide pa leti kako ide, a primetijo sam i da se šalta mnogo bolje kad se sklop dobro zagreje. Videčemo prvo šta če biti sa original uljem. Majstor je inače profi radnik na Fiat servisu i moj kolega pa mi sve uradi u pola cene za ruke, al samo vikendom ga mogu dobiti da mi radi. Kao što kažem teško je problem odkriti odmah, idemo polako redom, a nemam ni vremena pored posla baš. I cilinder sam uzeo glavni, pa ako bude trebalo i njega uraditi. Smešan mi je auto kako je fin za voziti, i financijski jako nezahtevan. Neke osnovne stvari oko servisa ja uradim sam.
  6. Peđa1

    Yaris 1.3 VVTi R&B

    neču, idem prvo po redu, osnovno cilinderi, auto ipak ima 10 god., sklopka je bila več menjana, neču bankrotirati zbog 2 cilindera 60 €, još sam da jih uradim, makar ono što mogu, toyotu je merak šerafati jer je lagana, premda to radi, nije to italijan več japanac, ne treba tu mnogo ali sad se jedino to zadesilo, svako auto ima nešto.
  7. Peđa1

    Yaris 1.3 VVTi R&B

    ništa prvo ču zamenjati oba cilindera, od pedale i onaj pomočni kod sklopke, sve prezračiti i videti onda. Jer kad se sklopka menja neki majstori automatski traže i da se zameni cilindar sklopke kako ne bi bilo kasnije problema.
  8. Peđa1

    Yaris 1.3 VVTi R&B

    kakva šajba ? koji deo, lamela ili šta ?
  9. Peđa1

    Yaris 1.3 VVTi R&B

    @Mello87 dok je auto ugašen šalta se sve fino, kad ga upalim i kad motor radi i kad stavim u ler i sklopku spustim onda nastaje problem. Kad opet pritisnem sklopku i prestavim u 1. brzinu neče, u 2. jako teško ali lakše. Ulje je bilo menjano baš. Neki dan je čovek odzračijo i posle toga odma se fino šaltalo, dok drugi dan opet isto, kao da je ušao zrak u sistem, nije mnogo zraka ali toliko da j...e stvar. Naručijo sam več glavni cilindar pedale sklopke pa ču prvo njega da menjam i zračim. Auto je malo prešlo 44.000 km ne verujem da je sinhron, prvo da koji cilindar. Glavni valjda zna da vrača zrak i gore u rezervar hidraulične pa na to sumnjam, jer nigde ne pušta h.ulje.
  10. Peđa1

    Yaris 1.3 VVTi R&B

    kad u prvoj krenem pa hoču da prebacim u drugu, ne može ni iz prve da se izvadi tako lako nego zapinje, u drugu ubaciti još je teže
  11. Peđa1

    Yaris 1.3 VVTi R&B

    Pa kad zaustavim auto i pritisnem kvačilo, stavim u 1. brzinu, neće da ubaci, pritisnem još jednom kvačilo i u 1. brzinu tad spusti i ubaci normalno
  12. Peđa1

    Yaris 1.3 VVTi R&B

    nakon jednog dana malo boljeg šaltanja stvar se opet vratila nazad i teško prebacuje kao pre. Gledali smo nivo hidrauličkog ulja i on je uvek isti pa malo sumnjam da nije glavni cilindar sklopke u kvaru .
  13. Peđa1

    Yaris 1.3 VVTi R&B

    Danas smo zračili cilindar, postupak je majstor radio na neki svoj način da naduva kvačilo pa onda vamo cilindar samo malo odšrafi i gleda da li ide zrak balončiči i h.ulje da polako izilazi vani. Začudio sam se jer ja sam zračijo na sistem zračenja kočnica da vani brizgne jako dok neko tamo drži kvačilo pritisnuto. Kaže on da to je baš kontra sistem od zračenja kočnica. Tako da sad laganije upada u brzine ali još uvek ide jako teško u 1. pa posle kao da se teško isčupa iz 1. pa zapinje kad ubacuješ u 2. Samo te dve mane ima to šaltanje, drugo sve ko po loju. Probaču još sa original uljem u menjaču.
  14. Peđa1

    Yaris 1.3 VVTi R&B

    danas sam saznao i nešto novo. Upitah jednog majstora što je nakad bio mehaničar, opisah mu grešku i napravismo 1 krug sa autom, gleda on šta je problem. Reko vidiš sad ne može u 1. brzinu, kaže on pritisni opet kvačilo i probaj, kad u drugo spusti u 1. brzinu. Kaže e to ti je znak da imaš u sistemu zrak se uvukao. Moraš prezračiti oba cilindra, glavnog i pomočnog i proveriti da ne pustaju slučajno. Onda bi trebalo biti dobro
  15. Peđa1

    Yaris 1.3 VVTi R&B

    Od menjanja Mobil1 75w problem kao da se pogoršao, još teže se vadi iz niže i prebacuje u višlju brzinu, a na stranim forumima sam pronašao da je baš taj Mobil1 smrt za toyotine sinhrone makar kod tih jarisa. Mnogi su imali te probleme i morali vaditi to ulje brzo vani. Jer imam i Mercedesa pomislijo sam jasno na Mobil ulje, koje se i tamo sipa kao original ulje. A šta se tiče radova stavljao sam i duži pin 6mm metalni koji ide iz cilindra na sklopku misleči da je premalo odvoji al zanimljivo odvoji je isto u1mm, pa nije ni do toga. Onda podmazivao sam sajlu menjača, stavljao jaču okruglu gumicu na kraju te sajle koja šalta menjač i jedino to jest još preciznije sad, tu sam jedino uspeo malo popraviti šaltanje ali kad je vruč opet ostalo da se teško ubacuje u 1. brzinu. Pitao sam i na Toyota servisu šta je problem uprkos menjanja novog kompleta sklopke i jedino što mi majstor na primanju vozila u servis znao odgovoriti je da kod tih Yarisa 2 stvarno su bile malo teže 1. i 2. brzina (sumnjam da ni on ne zna, jer je neki mlad bijo). Kad sam ga pitao na koliko se menja ulje u tom menjaču odgovori mi da menjanje nije ni predviđeno u toyota programu održavanja vozila. Tako da šta sam ja zaključijo jest da se staro ulje istrošilo pa zato počelo stvarati i otežavati šaltanje, a ovo novo Mobil ulje valjda opet mu nije odgovarajuče, pa mi ostalo samo još menjanje original Toyota ulja ili da nije sinhron.... ali kad se totalno ugrije menjač kad je motor vruč onda problem tog škrtanja nestane ali ostane teško prebacivanje u 1. i 2. brzinu, a 3. 4. i 5. rikverc su kao nove i kao med upada sve.
×