Jump to content

milan030

TcS Korisnik
  • Broj Poruka

    6
  • Pridružio se

  • Zadnja poseta

  • Vreme Online

    15h 24m 19s

Reputacija Zajednice

0 Neutralan

O članu milan030

  • Rangiran
    Novi član

Vozilo

  • Proizvođač:
    Toyota
  • Model
    Corolla 1.4 d4d

Profile Information

  • Grad:
    Bor
  • Država

Skorašnji Posetioci Foruma

60 videli profil
  1. milan030

    Corolla 1.4 d4d E12 2006 - Knedla na 2500 obrtaja

    Hvala na savetu. Potrudicu se da izmerim ove parametre... Sto se tice prvobitne greske, ne znam da li mogu da je nadjem u nekom logu, videcu sta moze da se uradi.
  2. milan030

    Corolla 1.4 D4D 2006

    Lepa Corolla, svaka cast na izboru auta Oduvek se pitam cemu sluzi ono crno dugme malo ispred menjaca, ja to nemam, ajd' da nagadjam grejanje sedista? Poslednji klip je ono o cemu sam ja postovao i sto me izludjuje. Covek vozi blizu 120 na sat a lagano oko 2500 obrtaja. Meni je tu vec na 3000. 120 prelazi 3000... rolla sa klipa nije chip-ovana? Pozdrav!
  3. Pozdrav forumasi. Vec dugo mucim muku da ustanovim uzrok i resio sam da na forumu predstavim svoj problem. Auto iz naslova, kada sam ga kupio pre 3 godine imao je 182000 na satu, sada je 220000. Cini mi se od samog pocetka sam imao tu knedlu na 2500 obrtaja kada naglo ubrzavam ali je to bilo neznatno izrazeno i mislio da je uobicajena stvar, odnosno da je nesto tipa kad se pali turbina. Sada se ovaj simptom pojacao i oseca se prilicna knedla u II, III i IV brzini i gotovo uvek na 2500 obrtaja kada se naglo dodaje gas. U leru radi normalno. Nakon sto dostigne 3000 obrtaja i preko problem se vise ne manifestuje i auto lepo ubrzava. Jos jedno cudno zapazanje, ovo se desava na ravnom kolovozu, nizbrdici ili na blagoj uzbrdici, dok na vecoj uzbrdici normanlo ubrzava, bez "knedle". Da napomenem cisito sam EGR pre 6 meseci kod majstora i protokomer liqui moli sprejom i tada je to pomoglo malo, ali ne u potpunosti. Momci koji su inace strucnjaci za dijagnostiku i cipovanje, radili su mi dijagnostiku turbine i ustanovili da ima dobre parametre. Turbina inace zvizduce malo, mada sam negde citao a imao prilike i da se uverim da je to uobicajena karakteristika ovih motora, tj. turbine. Pre ove intervencije auto je palio lampicu za check engine, na dijagnostici je pokazao gresku za MAF, nakon pranja MAF greska je obrisana pomocu dijagnostike i nije se vise javljala. Ono sto je meni i dalje sumnjivo je MAF. U prilogu je grafik MAF senzora u skladu sa RPM sniman prilikom voznje. Svaki savet dobrodosao. Hvala unapred!
  4. milan030

    Corolla 1.4 D4D 2006

    Kod mene na 120km/h vec prelazi 3000rpm. 3500rpm je na 130km/h, pritom sam primetio da je fabricki podesen da smanjuje brzinu na km satu za 2km/h. Da li je tvoja takodje 1.4 d4d 66kw ?
  5. milan030

    Corolla 1.4 D4D 2006

    Hvala! Fabricki u za ovaj model corolla 2002-2007 ne postoji 6 stepeni menjac. Ipak je stariji model automobila, kada jos nije bilo uobicajeno da se u "slabije motore" ugradjuje 6-stepeni.. Inace bilo bi idealno da ima.
  6. milan030

    Corolla 1.4 D4D 2006

    Pozdrav administratori, moderatori, forumasi i ljubitelji Toyote!! Ponosni sam vlasnik Toyote Corolle 1.4 D4D u full opremi osim dodatnih spojlera. Auto sam kupio na placu 2018-te u prilicno solidnom stanju, uvoz iz Francuske na 182000 km. Momak na dijagnostici je imao utisak da je realna km. Ali da se ne zamaramo time, vise manje nebitno. Auto je prava raketa, sa svojih 1384 ccm^3 i 66KW - 90KS povlaci kao da ima duplo vise . Posebno me odusevljava voznja uz brdo, upali se turbina na nekih 2500 rpm i auto bukvalno "proguta" brdo u 5-oj bez obzira koliki je uspon. Motor veoma tih za dizelasa - ne cuje se a radi Udoban je u voznji, stegnut, komotan, gepek nije nesto prevelik, prosek za ovu klasu. Za mene ovaj auto ima neki poseban smek koji ne mogu da opisem, prosto kada pocnes da ga vozis ne mozes da ga ne zavolis. Inace ja se trudim da sve "stima" uvek besprekorno, kako mehanciki tako i estetski. Za dve godine koliko sam vlasnik radio sam redovni mali servis na 10k, i jos neke standardne sitne popravke. Zacrtao sam cilj da odradim kompletno poliranje i dovedem enterijer blizu fabrickog stanja. Nabacicu nove fotke kada to i uspem. Ima jos mnogo toga sto mi se svidja kod ovog auta a zamerke su naravno u velikoj manjini... A sada pitanje za forumase ukoliko neko ima savet/sugestiju na osnovu svog iskustva. Imam jednu prilicnu nedoumicu: Rec je o turazi, tj. broju obrtaja - rpm. Do skoro sam smatrao da je ovo uobicajeno za 1.4 d4d 2006 dok nisam slucajno pogledao nekoliko klipova na yt. Pricam naravno o 5-oj brzini. Npr. pri brzini kretanja od 120km/h na mojoj corolli obrtomer vec uveliko prelazi 3000 rpm. Dok pri 130km/h je oko 3500 rpm. Naravno cim predje 3000 rpm postaje bucno, potrosnja ide gore i ne prija mi voznja u tom slucaju (po auto putu). Ono sto me baca u dilemu: gledao sam nekoliko klipova na yt i uvek je ista situacija, nista manje ponosni vlasnici corolle 1.4 d4d hatchback 2005, 2006, (ili bar tako stoji u opsiu klipa) snimaju svoj km/sat dok ubrzavaju i recimo na auto-putu pri brzini od 120km/h njihov obrtomer jos uvek ne prelazi 3000 rpm??? Kako je to moguce ako se radi o potpuno istom automobilu? Da li postoji mogunost da nesto nije po "defaultu" sa mojim autom, ili pak sa njihovim? Molim Vas za info ako neko ima ideju?
×