Jump to content

Bojša

TcS Korisnik
  • Broj Poruka

    10
  • Pridružio se

  • Zadnja poseta

  • Dani Pobede

    3
  • Vreme Online

    11h 6m 6s

Bojša poslednji put pobedio na dan April 2 2019

Bojša je imao najviše lajkovan sadržaj!

Reputacija Zajednice

6 Neutralan

O članu Bojša

  • Rangiran
    Novi član
  • Birthday 06.12.1981.

Profile Information

  • Pol:
    Muški
  • Zanimanje:
    Dr.Mr.
  • Grad:
    Beograd
  • Država

Vozilo

  • Proizvođač:
    Toyota, VW
  • Model
    Rav4, Polo
  • Oznaka
    D4D, TDi
  • Paket Opreme
    Executive

Skorašnji Posetioci Foruma

614 videli profil
  1. Bojša

    Corolla 1.6 vvti hečbek, 2001/2

    Zdravo, molim za savet pri kupovini. Imam priliku da povoljno kupim još jednu Tojotu, tj. Corollu sa ovim motorom, pređenih 170.000km. Auto je od mog kolege, uvezao ga je sa 90.000km i kada ga je uzeo sećam se bio je kao nov. Auto je proizveden krajem 2001ve a prva registracija 2002. Auto je lepo vožen, kada kažem lepo mislim nije forsiran, održavan i servisiran na vreme. Ono oko čega ja imam nedoumica je to da je na autu u nekom periodu, od prilike na zadnjih 40.000km ugrađen TNG a čuo sam da je to jako loša opcija sa ovim motorom zbog mogućih kvarova prilikom visokih temperatura. Ja sam neko ko ima laku nogu na gasu i auto mi treba za dnevnu gradsku vožnju do posla i nazad, 11+11km. Čitao sam razna iskustva, gde ljudi voze ovaj motor sa plinom, ne štede ga i nemaju problema. Sa druge strane, stručnjak Todorović kaže da se nikako ne treba upuštati u ugradnju plina u bilo koji Tojotin a ni bilo koji drugi motor jer u protivnom za oko 30.000 km možete očekivati karambol. Da li je pametna investicija koristiti ovaj agregat povremeno na plin prilikom kratkih relacija ili ga ne koristiti u opšte, neka vaša iskustva i zapažanja? Hvala.
  2. Bojša

    Corolla 1.4 D4D 2006

    Lep autić, da te služi dugo! Što se tiče tvoje dileme, možda je nešto do sistema prenosa. Nisam upoznat sa tvojim modelom, agregatom i opcijama transmisije ali kao i kod drugih vozila ako imaju iste motore, ne znači da su im identični menjači. Možda je nešto do 6te brzine, automatske transmisije itd. Послато са Redmi Note 9 Pro помоћу Тапатока
  3. Bojša

    Gaga i Jarence :D

    Ако имаш све делиће а нема их пуно, залепи ти то оним гел супер лепком, попуњава микро рупице а имаш времена да их нацентрираш. Ако си баш пицајзла онда код пластичара да ти то завари па код лакирера на гитовање и фарбање.. [emoji846] Послато са Redmi Note 9 Pro помоћу Тапатока
  4. Bojša

    Problem u voznji. Avensis 2.0 d4d 2004

    Имао исти проблем некада давно на Мегану, било до егр-а, прво је исто био очишћен, вожен али се поновило. Квар био на електронском делу, морао нов након чега сам се решио проблема..
  5. Brzo i lako rešenje, jaka i kvalitetna plastika. Ko neće da se bakće sa naručivanjem preko inostranih sajtova i čekanja po mesec dva dana, evo oglasa na kupujem prodajem: https://www.kupujemprodajem.com/Automobili-Delovi-i-alati/Auto-Kljucevi-i-brave/Kuciste-DENSO-kljuca-TOYOTA-LEXUS-silikonska-maska-75187531-oglas.htm
  6. Bojša

    RAV4 D4D EXECUTIVE

    Veliki servis 450e, Continental set kaiševa, Valeo vodena pumpa, španeri itd. Mali servis 120e, komplet filtera, Mobil ulje 05-40 sintetika, G-12 rashladna tečnost. Malko obrađeni predni diskovi, novi paknovi, zamenjeno ulje zadnjeg diferencijala, semering na diferencijalu, čišćenje i razrada kočionih klješta. Možda još koja sitnica koju sam zaboravio. Celokupno zadovoljstvo 750e. Ako bude kome šta trebalo detaljnije od info neka mi piše na pm.
  7. Bojša

    RAV4 D4D EXECUTIVE

    Hvala vam svima na srdačnoj dobrodošlici, auto je na velikom servisu, javljam cene i iskustva kada bude sve gotovo da bi drugi kao ja našli informacije ili eventualne zamerke, preporuke..
  8. Bojša

    Celica VIN broj

    Imaš VIN i na kontrolnoj pločici ili nalepnici koja je na vidljivom mestu, naj češće na stubu vozačevih vrata ili negde u motornom delu. Za Celicu bi VIN trebao biti na onom gornjem pregradnom požarnom limu u motornom delu, bliže šoferci, u centralnom delu. Može biti sakriven ispod plastike ili poklopca..
  9. Bojša

    RAV4 D4D EXECUTIVE

    Hvala prijatelju!
  10. Bojša

    RAV4 D4D EXECUTIVE

    Barveče! Kao što to stari običaji nalažu, red je da se čovek registruje na forum kada već kupi auto, umesto da to učini pre toga i sam sebe uputi u mnoge stvari. Elem, Postao sam vlasnik jednog primerka iz naslova, 2004 godišta, kupljenog i uveženog pre par dana iz Kelna, DE. Auto mi je tamo kupio i dovezao na točkovima zet. Gazio ga je auto putem muški i po bordu je neka prosečna potrošnja bila 7.7 ako mu je verovati. Vozilo je od prvog vlasnika koji je imao nekoliko vozila pa je ovaj rešio pre izvesnog vremena da proda te mu nije radio mali servis već punih 20.000 km a veliki je rađen na oko 87.000 km a sada ima 190.000. Auto sam vozio 15tak km, dok sam ga oterao na carinu mada sam ga pre toga ispregledao vizuelno. Mogu reći da sam jako zadovoljan, vozilo je jako lepo očuvano, poseduje webasto, šiber, tempomat, kožu itd.. Originalni ključ joj je napukao pa sam preko Aliexpressa naručio kućište bez mača te ću sa ovog samo prebaciti sa elektronikom. ( https://www.aliexpress.com/item/KEYYOU-2-3-Button-Remote-Key-Shell-Case-For-Toyota-RAV4-Land-Cruiser-YARIS-CAMRY-For/32969642622.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.3da24c4d4vyf7r ) Neka površna zapažanja su da mi se dopada kako auto leži naputu, po neravninama, ubrzanje i odziv na gas zadovoljavaju, jedino nisam oduševljen sa zaustavnim putem na koji se moram navići (gume i diskovi su kao novi) i čini mi se da je kvačilo za nijansu tvrđe. Čuo sam da navodno postoji neka šelna koja korodira pa malo otežava, i koja treba da se podmaže. Tako je zetu rekao majstor u DE koji je pregledao vozilo pre puta, navodno kod RAV4 se to dešava povremeno. Pošto mi je prvo na listi kada ga podignem sa carine, posle registracije to da odradim sve servise, zanimaju me preporuke za vrstu ulja, prodavnicu delova, servis u BG (živim na Paliluli). Mislim da ću što se ulja tiče sipati nešto od Motula tipa Xcess 8100 5-40, koristio sam više vrsta Motula i zadovoljan sam tim uljima. Na kartici vidim piše da je sipano 5-30 mada s obzirom da je vožen na severu Nemačke to mu je ležalo. Tolko za sada, pozdrav ekipi!
×