Jump to content

vradojcici85

TcS Korisnik
  • Broj Poruka

    20
  • Pridružio se

  • Zadnja poseta

  • Dani Pobede

    1
  • Vreme Online

    22h 51m 7s

vradojcici85 poslednji put pobedio na dan Maj 21

vradojcici85 je imao najviše lajkovan sadržaj!

Reputacija Zajednice

1 Neutralan

O članu vradojcici85

  • Rangiran
    Novi član
  • Birthday 15.09.1985.

Profile Information

  • Pol:
    Muški
  • Zanimanje:
    Diplomirani inzenjer elektrotehnike
  • Grad:
    Valjevo
  • Država

Vozilo

  • Proizvođač:
    Toyota
  • Model
    Avensis
  • Oznaka
    AT 220
  • Snaga
    81kW
  • Paket Opreme
    Linea Sol

Skorašnji Posetioci Foruma

Blok nedavnih posetilaca je onemogućen i ne prikazuje se drugim korisnicima

  1. vradojcici85

    Niska/duboka pedala kocnice

    Nije hteo nista da uzme, ja mu dao hiljadu dinara. Znamo se dobro, godinama mi odrzava kola a i na pecanje idemo zajedno. On drzi dzip servis Koceljevac u Valjevu.
  2. vradojcici85

    Niska/duboka pedala kocnice

    Zamenio mi je majstor kocionu tecnost, automatski odzracio... sad je bolje. Pregledao i dobose i ovo sto sam pozadi radio sam, kaze sve je ok, samo treba malo da legnu zadnji paknovi na dobos, da se skine onaj povrsinski sloj jer zbog korone nisam nesto mnogo ni vozio. Odzracio mi je i zamenio ulje i u glavnom cilindru kvacila... Hvala.
  3. vradojcici85

    Niska/duboka pedala kocnice

    Da li bih to mogao da uradim sam? Pretpostavljam da spricem izvucem staru iz posude, dolijem novu i drukam dok ne potece nova, cista. Koliko otprilike ima kocione tecnosti, da znam koliko nove da kupim? Da li bih mogao sutra da probam prvo da odzracim samo sva 4 tocka, da vidim da li ce se promeniti nesto na pedali?
  4. vradojcici85

    Niska/duboka pedala kocnice

    Vozim ovaj Avensis (I generacija, benzin, 1587ccm, 81kW, 4A-FE, sedan) 3 godine, presao sam nekih 50ak hiljada km i generalno sam veoma zadovoljan. Pre mesec dana, na tehnickom pri registraciji, ovlasceno lice mi ukaza na slabu zadnju i rucnu kocnicu. Iskreno, nisam nesto primetio u voznji jer nikad nisam bio preterano odusevljen kocnicama, ni na jednim kolima koja imaju nazad diskove a samo sam takva imao, dok sluzbeno vozim sa diskovima i napred i nazad i dosta novija kola, posle 2010.e i kvalitet kocenja ne moze da se poredi. Plocice napred sam radio u servisu pre 10 meseci i nekih 11 hiljada km, sada sam ih proverio, ima 1cm mesa na njima, deluju odlicno. Nakon ovoga na tehnickom, gde su me pustili ali ukazali na istrosenost paknova, kupih set paknova za zadnje kocnice kao i komplet za obnovu zadnjih kocionih celjusti (komplet sve, klinovi, opruge...) i sam uradih zadnje kocnice. Radio sam to i na prosloj Corolli. One tockice za samostelovanje sam podesio tako da sam jedva navukao dobose nazad a da pri tom tocak moze da se okrece. Stari paknovi su bili istroseni. Koliko sam video cilindri su bili dobri, nigde nema tragova ulja, obe strane se izvlace ravnomerno. Nisam imao priliku da ih proverim nakon zamene na valjcima, a u voznji ne mogu da procenim kako koce zadnji tockovi jer valjda oni koce nekih 30-40% dok je ostatak na prednjim. rucna radi dobro, rekao bih sada da hvata zub, dva ranije. Medjutim, i pre zamene i nakon zamene, primetio sam da mi kocnica hvata suvise nisko/duboko. Nivo kocione tecnosti (u obe posude) je na maksimumu. Kvalitet ne mogu da procenim, tecnost je DOT 3, ja je nisam menjao za ove 3 godine, nije zuckaste boje kao nova vec vise braonkasto na tamno zeleno. Proveravao sam to otkad sam kupio kola, sve vreme je gotovo na istom nivou, nigde nisam primecivao nikakva curenja... E sad, ne znam da li tripujem ali mislim da kad sam kupio kola kocnica nije bila ovako nisko kao u pretodnih godinu dana. U cemu moze da bude problem, voleo bih da kocnica hvata ranije a i da bude bolja... Razmisljam da sutra probam da odzracim kocnice na sva 4 tocka. Da nekako nema vazduha u sistemu... To nikad nisam radio, ali znam da imaju oni srafovi sa sisicama na sva 4 tocka. Dopunio bih ulje u posudi skoro do vrha, navukao bih crevo na mesta za odzracivanje, popustio sraf dok bi neko u kolima drukao papucicu dok su kola upaljena, nekoliko puta dok ne istece neka kolicina ulja i zatim zategao. Tako za sva 4 tocka. Da li je to sva mudrost? Na mojim kolima imaju 2 posude za kocionu tecnost. Prateci cevocod druge, manje, zakljucih da je ona za glavni kocioni cilindar. I na njemu ima odzraka? Da li i njega da odzracim? Da li je neko imao slican problem? Hvala unapred na sugestijama i pomoci.
  5. vradojcici85

    Avensis AT 220 - daljinsko otkljucavanje

    Probao sam to sa baterijom, nije uspelo... Kako resetovati zakljucavanje?
  6. vradojcici85

    Avensis AT 220 - daljinsko otkljucavanje

    Vec godinu dana imam problem, ne radi mi daljinsko otkljucavanje a daljinsko zakljucavanje radi. centralna brava radi kako treba jer kad okrenem kljuc, sva vrata se otvore... Sta moze da bude, jel imao neko iskustva?
  7. vradojcici85

    Avensis AT 220 - duze verglanje

    Ziv bio...
  8. vradojcici85

    Avensis AT 220 - duze verglanje

    Inace, koji pritisak je ocekivan za odredjene rezime rada motora? 4A-FE, 1587ccm, 81kW...
  9. vradojcici85

    Avensis AT 220 - duze verglanje

    Menjao sam filter pre 2 meseca i predjenih 2500km. Tada sam menjao i svecice, filter vazduha, ulje i filter ulja... Videcu da mi premere negde...
  10. vradojcici85

    Avensis AT 220 - duze verglanje

    Vec par dana malo vise obracam paznju na paljenje u uslovima u kojima mi je automobil duze verglao. Kao sto je kolega Mello87 rekao, sada dam kontakt i sacekam 7, 8 sekundi, pa iskljucim i ponovim operaciju pa tek onda zaverglam. Ne znam da li je subjektivno ali mislim da nije, auto u tom slucaju ne proguta pomenutu knedlu, vergla krace nego pre ali ipak malo duze nego ranije kada je sve bilo u redu. Lici da moze biti nekih problema sa pumpom, da je oslabila ili slicno. Jos par dana cu da pokusavam ovo pri paljenju, ako definitivno utvrdim da se stalno anifestuje na isti nacin, onda cu kupiti i promeniti pumpu, posto vidim da nije skupa. Za vikend cu videti da odradim dijagnostiku kao sto je MrNebojsa rekao a takodje i da ocistim deo gde je leptir gasa i sve one kanale, posto sam pre 2 meseca video da na njemu ima nekih naslaga...
  11. vradojcici85

    Avensis AT 220 - duze verglanje

    Veliko hvala.:) Videcemo sta se desava.
  12. vradojcici85

    Avensis AT 220 - duze verglanje

    Nemam ovu 5. diznu... Probacu ponovo to ali koliko se secam probao sam to, nije problem. Ako je pumpa slucajno to je onda manji problem, kupicu novu pumpu. Dizne za moj model nisam uspeo da nadjem polovne, da probam. Koliko sam shvatio neke sa auto otpada moj model je pravljen u engleskoj i nemaju dizne za taj model, imaju za Japanca. jedan drug ima dizne za isti avensis samo 1.8 benzin, 7A-FE motor ali koliko sam video nisu iste... Jedino da budzim dzekove ali ne znam da li je to pametno i da li su one kompatibilne.
  13. vradojcici85

    Avensis AT 220 - duze verglanje

    Vozim ga 2 godine, 1.6 benzin, 1587ccm, 81kW, 4A-FE motor... Pre par meseci (nakon preventivnog ultrazvucnog ciscenja dizni ovde u Valjevu) pocinje problem sa duzim verglanjem prilikom startovanja motora. Majstor je proverio dizne nakon ciscenja, dobre su, gumice na njima su takodje dobre, ne lici da je nesto do njih. E sada, kada i kako se manifestuje? Kada je motor zagrejan auto startuje na pola kljuca. Kada je motor hladan a napolju hladnije, hladno/ili oblacno auto takodje startuje na pola kljuca (sto je hladnije to bolje pali). Kada je motor hladan a napolju suncano i srednje do veoma toplo, auto pri startu vergla par sekundi duze, onda kao da proguta knedlu i pocne normalno da radi. Pri takvom paljenju pozadi izbaci malo dima (ta knedla pretpostavljam da proizvede dim), vidim u retrovizor, i nakon toga radi normalno. Laicki, lici kao da presisava. Vuce kao i pre u toku voznje, ne trosi ulje, tj. do predjenih 6000km otprilike ne pomeri nivo ulja, onda u naredne 2, 3 hiljade km potrosi nekih pola litra ali mu ulje menjam na nekih 7000, 8000 predjenih km. Sipam Eneos premium 10W40, kupujem u Japan Autu iz Valjeva, kao i sve ostale delove. Nakon tog ciscenja dizni (cistio sam 4 mada ovde vidim da neko pominje i tu neku petu diznu, koju ne znam ni gde je ni sta je) a pre 2500 predjenih km automobilu je menjano ulje i filter ulja, filter vazduha, filter benzina, svecice (stavljene NGK, bile Denso). Pomenuti problem nije nestao. pre 1000 predjenih km je menjana i vodena pumpa, zupcasti kais, spaner, sva 3 PK kaisa... Znam da to nema veze sa ovim ali da navedem. probao sam i sa menjanjem MAP senzora, stavljao sam sa drugog Avenisa koji nema ovakve probleme i sve je bilo isto... Da li je neko imao slicnih problema, da li nagovestava sta moze da bude? Moze li neko i da mi objasni gde je ta peta dizna i cemu ona sluzi. Ne smeta mi u voznji, nego me nervira zato sto je do skoro sve bilo ok...
  14. vradojcici85

    Problem sa lampicom za ulje (ili necim drugim)

    Moja kontrolna tabla ima samo crvenu lampicu za pritisak ulja. Inace sam resio problem, bio je manje vise banalan ali nije bilo prijatno videti upaljenu ovu lampicu. Problem je bio u otkinutom kablu, izvukla se zica iz buksne na dzeku koji ide na senzor pritiska ulja. Kada dodirne negde na masu lampica se upali a kada visi u vazduhu ne daje znake zivota... kablic promenjen...:) Sada cu otvoriti drugu temu u nadi da cete mi mozda pomoci oko resavanja drugog problema.
  15. Kao sto napisao u temi kojom sam se predstavio, vozim Avensis I generacije, 1.6 benzin, sedan... Konkretnije, 1587ccm, 81kw sa 4A-FE motorom... Trivijalne stvari, kao zamene ulja i filtera radim sam. Tako sam pre mesec i po dana i pre 2000 predjenih km radio redovan "mali" servis na kom sam promenio ulje (otkad sam kupio auto sipam Eneos Premium 10W-40), filter ulja, filter benzina, vazduha, svecice... Auto je sada na predjenih 235 hiljada km. Pre 15ak dana sam kod majstora oterao auto da mi preterese trap i sve ostalo pri cemu je on zamenio spaner, zupcasti, vodenu pumpu, sva 3 PK kaisa i jos neke sitnice na trapu ne bih li ga spremio za odlazak na letovanje i generalno malo utegao. Sve je bilo ok u odlasku na letovanje pa i u povratku do pred sam kraj puta, na nekih 30km do kuce... Tada. u usponu na Divcibare pocinje da mi blago tinja lampica od ulja (ona koja se pali prilikom davanja kontakta) ali ne sijajuci stalno i ne sijajuci punom snagom nego bas onako tinja i par puta se pali i gasi... Zaustavljam automobil posle par stotina metara na prvoj zaravni, gasim ga i cekam 20ak minuta da se ulje slije ne bih li premerio nivo. Na prvu proveru nivo ulja stoji kao i pri menjanju, na samoj gornjoj dozvoljenoj granici tj. MAX... Kupujem u nekoj radnji litar ulja za svaki slucaj, palim automobil i lagano nastavljam dalje... Takodje se zavlacim ispod kola da vidim da nestro ne curi, i sve je na prvi pogled ok. Primecujem da pri davanju kontakta vise ne pali onu lampu za proveru ulja ali posto je nedelja i na planini sam, nedaleko od kuce, resavam da automobil dovezem kuci. Sve vreme se automobil ponasa normalno, vuce dobro, klima je bila ukljucena. Nakon par km na jednoj krivini uzbrdo opet zaisija lampica na kratko i ugasi se nakon cega gasim klimu uz sumnju da nije problem oko elektrike... lampica se gasi cim sam ugasio klimu, gasim i kineski punjac za telefon prikljucen na upaljac... Nakon toga mi se lampica vise nije palila iako ne vidim kakve veze ima sa tim. Dovezao sam automobil kuci najnormalnije, skinuo instrument tablu ne bih li proverio sijalicu indikatora za koju sam utvrdio da je ok. Kada se auto ohladio, na totalno ravnoj podlozi proverio sam nivo ulja i utvrdio da je u redu, na tackici koja oznacava MAX dozvoljen nivo. Zavlacenjem ispod kola ne utvrdjujem nista sto je neobicno, nista ne curi, edino vidim da je karter blago ulupljen ali ne znam da li je to od pre ili od sada. Kola cesto vozim u ribolov pa moguce da je od pre. Moze li mi neko pomoci, u cemu je problem? Da li je neki davac (senzor za ulje) ili automat, kako ga vec zovu ili je ne daj Boze nesto ozbiljnije. Iskreno nisam pri lovi, veliki i mali servis sa sredjivanjem trapa pre mora uz desetodnevno letovanje cetvoroclane porodice... da bar eliminisem neke opcije sam. Imam jos jedan problem sa kolima koji moze sacekati da otklonimo ovaj... Hvala unapred...
×