

Duh
TcS Korisnik-
Broj Poruka
61 -
Pridružio se
-
Zadnja poseta
-
Dani Pobede
7 -
Vreme Online
6d 15h 45m 45s
Duh poslednji put pobedio na dan Mart 8
Duh je imao najviše lajkovan sadržaj!
Reputacija Zajednice
13 NeutralanO članu Duh
-
Rangiran
Novi član
Profile Information
-
Grad:
Beograd
-
Država
Skorašnji Posetioci Foruma
Blok nedavnih posetilaca je onemogućen i ne prikazuje se drugim korisnicima
-
moguce. zvuci logicno. ja sam dobio te informacije preko telefona, kada sam pitao kakvi su delovi (konkretno svecice i ulje), na sta sam dobio ubedljiv odgovor... iskreno, ne secam se tacno koji, jer meni nista ne znace marke ulja i delova. e, sad. ne znam da li ima razlike u ovlascenim i neovlascenim sto se tice skupljih delova, tipa poluosovine i sl. verovatno da.
-
info. redovni servis na 90k km ili 6 god je 300e u ovlascenom servisu. tu spada zamena svecica, ulja, filtera... s druge strane, isti je 170e u servisu koji nije ovlascen, a specijalizovan za japanska vozila. identicne delove/ulja ugradjuju i sipaju. jos mi rekli da treba proveriti sta je za zamenu. (dakle, moze biti i jeftinije)
-
-
-
-
-
Dva pitanja. Da li proveravate nivo ulja? Nikad nisam, valjda je dovoljna indikator lampica na instrument tabli? Inace, jednom godisnje radim redovan servis i ne prelazim vise od 8,9 hiljada godisnje. Drugo. Posto je auto beli, vidljive s tackice na haubi od kamencica. Da li to treba da saniram, kako?
-
-
kako stojimo s akumulatorima? moj je jos uvek originalni, star 5 godina dakle. proverili su mi ga ove godine, kazu da je dobar. ako ima veze s akumulatorom: nekad mi se desava da se ukljuci radio pri startovanju (sto ranije nije bio slucaj), a mozda ga i supruga ostavi ukljucenog... sve jedno, nemam zalbi, ali nije da ne razmisljam. nisam nasao podatak koliko traje...
-
-
-
-
Exkluziv, 2003. god, ja ga kupio 2012. Imao sve osim grejace sedista. Da, startniji i zivahniji od Toyote 1.6. Laksi je, valjda zato. Doslovce zujalica. Slicni po potrosnji. Ako se mogu porediti, Toyota je tisa, meksa, upravljivija i... logicno luxuznija naspram C3 koji daje osecaj ogoljenosti u kabini, kao da si u kavezu naspram Toyote. Opazanje: svi se zale na plastiku u autima, bar kad je u pitanju C segment. Da, na dodir i na pogled su koza i tapacirung bolji, kao i pomenuti osecaj luxuza al plastika u C3 nije manjeg kvaliteta od pomenutih materijala. Bar kad je rec o odrzavanju, ocuvanosti (dugmici, povrsine su ko prvog dana... eventualno sivi detalj na volanu i to samo farba koja se skida) i zvuku (nista ne skripi i ne drnda). Mozda ima veze sto je uvezena iz CH. I sto je exkluziv. Npr, prijatelj ima Aurisa 1.33 u osnovnoj Tera opremi i zali se na habanje enterijera zbog cega nece vise kupovati Toyotu. Da li od nivoa opreme zavisi i kvalitet patosnica, zavrsne obrade, detalja… u Toyoti verovatno. Da, lakse sam preticao s Citroenom, al to samo zato sto jos uvek nisam navikao na Toyotine obrtaje i saltanje. A iskreno i ja nisam neki vozac s osecajem za takve finese. Navikao sam da auto drzim na 2,5k obrtaja kao optimalnim. Da nastavim kad sam se vec raspisao. Kvarovi na C3 su poceli 2017, 2018, 2019: senzor klime, sajla menjaca, set kvacila i ceo auspuh. Pre toga prednji stabilizatori menjani, cetkice alnasera, zadnji amortizeri i ove godine desna solja. Ne racunam sto su sijalice na prednjim farovima cesto crkavale. Da, menjani diskovi napred i pozadi, kao i plocice. Redovna stvar.
-