Jump to content

Sedin

TcS Korisnik
  • Broj Poruka

    2
  • Pridružio se

  • Zadnja poseta

  • Vreme Online

    22h 18m 3s

Reputacija Zajednice

0 Neutralan

O članu Sedin

  • Rangiran
    Novi član

Vozilo

  • Proizvođač:
    TOYOTA
  • Model
    Auris

Profile Information

  • Grad:
    Sarajevo
  • Država
  1. Sedin

    Auris 1.33- iskustva iz druge ruke (:

    A evo i slika:
  2. Pozdrav svima, U januaru mjesecu sam postao (drugi) vlasnik Aurisa 1.33 dual vvti iz 2013.god, te bih zelio zahvaliti ovoj zajednici kroz doprinos sa iskustvima, posebno zeljko33 hvala na iscrpnom infu. (za sve one koje nisu procitali a potencijalni su kupci ovog kompakta savjet da potraze njegovu temu). Potrudicu se da isto tako budem koristan nekome ko mozda ima dvojbu o kupovini pomenutog modela. Dizajn: Kada je rijec o vanjskom izgledu za koji vladaju dosta oprecna misljenja, reci cu da mi se isti dopao na prvu. Medjutim ovaj dio je subjektivna stvar. Po meni Auris je upecatljiv, agresivan, sa dosta ostrih linija a zadnji kraj na koji mnogi imaju primjedbu, ide u korak sa vremenom te ostalim modelima u klasi gdje vidimo da svi manje-vise teze uspiciti stopke i dati im ostriji izgled. Kabina je za moj ukus dosta prostrana, a gepek ce udobno progutati djecija kolica i kojekakve potrepstine koje jedna porodica moze imati. Posebno mi se dopada centralna konzola osvjetljena ugodnom ambijentalno plavom bojom- daje utisak mirnoce u samoj voznji. Ostatak centralne table je rekao bih minimalisticki i retro uradjen, medjutim sve je na svom mjestu od komandi na volanu pa nadalje, i moram reci da je za moje potrebe u voznji taman koliko mi treba. Motor i potrosnja: Informiranost kupaca je najbitnija stvar. Oni koji misle da ce sa Aurisom dobiti trkaca koji prvi stize od jednog do drugog semafora, molim da odustanu od ove i slicnih tema. Dakle morate znati sta dobijate kada kupujete atmosferca. Prelazeci upravo sa jednog takvog na Aurisa znao sam sta trazim te mislim da sam to i dobio, mada ce test vremena biti najbolje mjerilo. Pretpostavke koje igraju u korist Aurisa su lanac, te cinjenica da na ovom modelu nemate kapitalnih ulaganja i da se sva obaveza zasniva na zamjeni ulja, filtera i povremeno svjecica. (ovdje su komentari kolega dobro dosli). Na kraju tu je i Toyota bedz koji ulijeva dodatnu sigurnost u cjelokupnu pricu. Sto se tice samog motora, radi se dakle o pocetnom 1.33 benzincu sa 99ks. Po mom misljenju japanci su to upakovali sasvim zadovoljavajuce. Dual vvti sa ovom konjazom ce ispuniti sve potrebe na otvorenom putu kao i bilo koji drugi kompakt u klasi, sve sto je potrebno jeste potjerati vvti u vise obrtaje i dozivjecete zivahnog Aurisa kakav on zaista moze i biti. U gradskoj vrevi je manje-vise ovaj dio i nebitan, ovdje pretpostavljam da vise igra podatak o potrosnji. Mogu vam reci da sam auto kupio sa 87 hiljada na satu te da je raspon potrosnje isao do 7.2l. Nakon kupovine sam resetovao potrosnju i poslije predjenih 3 hiljade od kojih je 90% voznje od kuce ka poslu i obratno, potrosnja na izlasku iz zimskog perioda iznosi 8.4l. Kroz nadolazeci period godisnjih odmora i izvangradske voznje svakako ocekujem da ce ovaj omjer opasti iako je i ovo po meni zadovoljavajuce imajuci u vidu da mi je prethodna Fiesta sa 70 ks znala ici i preko 10l. Motor je tih i miran i uklapa se cjelokupnoj udobnosti u voznji. Za sada sasvim zadovoljan kupac a odradjen je i servis na 90 hiljada, iako mi u ovlastenom nisu zamjenili svjecice kao dio istog jer ih nisu imali na stanju pa ce to vjerovatno pricekati jos koju hiljadu prije zamjene. Uskoro stizu i slike auta (:
×