Jump to content
  • TcS Promo
  • Sedin

    TcS Korisnik
    • Broj Poruka

      31
    • Pridružio se

    • Zadnja poseta

    • Dani Pobede

      4
    • Vreme Online

      3d 20h 46m 42s

    Sedin poslednji put pobedio na dan Januar 4

    Sedin je imao najviše lajkovan sadržaj!

    Reputacija Zajednice

    8 Neutralan

    O članu Sedin

    • Rangiran
      Novi član

    Vozilo

    • Proizvođač:
      TOYOTA
    • Model
      Auris

    Profile Information

    • Grad:
      Sarajevo
    • Država
    1. Sedin

      Auris 1.33- iskustva iz druge ruke (:

      Auris winter edition Nakon tacno godinu dana utisak da je ovo odlicna vozilica koja ce u sljedecoj godini aBd svoj facelift dozivjeti u vidu popravljanja packi (zadnja vrata, po krovu skinuta farba na par mjesta, ivice vrata vjerovatno od kuckanja pri otvaranju istih na parkingu). Sve su to amaneti koje sam naslijedio ali sta je tu je, bitno je da mehanika slusa pa onda čovjeku i nije zao ponekad uloziti
    2. Lanac je predvidjen za life-long trajanje, nemas potrebe za bilo kakvim diranjem, tu samo mogu da ti naprave problem. Sto se tice stopke koju si pominjao (ne znam da li si rijesio) ali taj dio ti nece narusiti garanciju. Samo na mehanici i ovjesu ako radis (tipa mijenjas kocnice) izvan ovlaštenog gubi garanciju. Slozio bih se za alu felge, jako lijepo izgleda, kako se cijena krece kod vas? Kako stojis sa potrosnjom i u kojim uslovima ga vozis (gradska spica ili magistrala)?
    3. Sedin

      Toyota Auris 1.6 Valvematic 2018

      Kod mene sjecas se da je 1.33 i do sad je bio dugo zakucan na 7.9 sad kako smo usli u zimu preslo je na ravno 8. Doduse presao sam nekih 6-7 hiljada za godinu dana (dva duza puta cca 400-500 km, ostalo je sve bilo stroga gradska špica) A hocu svakako sam planirao to sa proljecem dok prodju ove soli sa zimom. To je ta razlika izmedju 1.6 i 1.3 mala razlika rekao bih u potrosnji i vuci, 160 naspram 130 Nm, i 1l do 1,5l
    4. Sedin

      Toyota Auris 1.6 Valvematic 2018

      Ne znam da li kod nas u Bosni daju na koroziju, moraću provjeriti. Inace primjetio sam na dijelu gdje se vrata otvataju (vjerovatno od kuckanja u auta parkirana do) malu hrdju. Dobro bi bilo da je u garanciji Super da si pokriven tu. Kako stojis sa potrosnjom?
    5. Sedin

      Toyota Auris 1.6 Valvematic 2018

      I koliko ce da dodje ta muzika- Jel u garanciji taj dio pokriven
    6. Sedin

      Auris 1.33- iskustva iz druge ruke (:

      Nije nikakvo unapredjenje u odnosu na auris, tu su negdje.
    7. Sedin

      Auris 1.33- iskustva iz druge ruke (:

      Ovih dana se kod nas odrzava sajam automobila i logično da sam se najvise zadrzao na toyotinom standu, gdje moram reci da sam ostao blago razocaran. Corolle u sedan i hatchback varijanti ne nude dovoljno prostora po meni. Sedan je smanjio gepek i to znatno za limuzinsku verziju, dok je hatchbak za moju visinu (189cm) pozadi jako tijesan auto. Najbolji dojam sto se tice prostora definitivno ima yaris. Qashqai i Juke imaju strasnu novu liniju, Qashq nudi izvanredan gepek i prostor pozadi, govorim o cjenovnom rangu corolle. Sve u svemu ostacu kod aurisa nadam se jos poduze jer ponuda u odnosu na visoke cijene ne nudi bas neko unapredjenje od trenutne verzije. Imam strasan mali atmosferac, jako tih i ugodan za uho. Sve ove mini turbo izvedbe su mi pod znakom pitanja jer se tu mora paziti turbina, ne grijati je prebrzo, postepeno hladiti prije gašenja itd. Za moje potrebe atmosferac je top proizvod- upalis u bilo kojoj temperaturi i vozi od a do b. Kada bih gledao unapredjenje bi bilo u pogledu sigurnosti, gdje suv i crossover imaku prednost u smislu visocije pozicije za sjedenje i veceg gepeka, ali njihove vozne osobine su dosta razlicite od kompakta (pogotovo osjecaj u krivinama). C segment je dugo bio dominantan, ali mi je isto tako jasno zasto suv uzima dio kolaca. Bice zaninljivo pratiti i razvoj novog proizvoda kie- Xceeda. Al neka nama nase Toyote
    8. Sedin

      Auris 1.33- iskustva iz druge ruke (:

      Slazem se. Jeste precizan al vozio sam fluidnije. Za nadati se da je naglasak na trajnosti. Ko smo mi da sumnjamo u toyotu. Iako treba priznati da u danasnje doba, kada se rade mnoge tzv alijanse gdje sve vise proizvodjaca razmjenjuju iskustva mislim da stoji da ni Toyota nije bas besprijekorna. Na kraju krajeva sta jest? Zivimo u konzumerizmu ali i dalje zelim da vjerujem da je kvalitet na kraju na na nasoj strani
    9. Sedin

      Auris 1.33- iskustva iz druge ruke (:

      Evo da se i ja javim. Pricao sam sa majstorom (odlučio se zaobici ovlasteni servis zbog ne tako dobrih preporuka- nisu ni za sta vise od promjene filtera i koliko da se zavede u el.knjizicu) Dakle 99% tvrdi da je sve ok i da nema razloga za brigu, jednostavno motor tako radi dok ne postigne optimalnu temperaturu. U odnosu na proslu zimu ove palim klimu odmah u startu, sto dize obrtaje- kad je klima iskljucena spusta sa 1500 na 1000. Ps. prosle nisam palio jer sam po kupovini htio izmjeriti sto nizu prosjecnu potrosnju To je previd koji sam napravio, vjerovatno bi ovog bilo i prosle zime. Znaci cim auto dodje do optimuma obrtaji spadaju na 700-800 i motor radi ko po loju
    10. Sedin

      Auris 1.33- iskustva iz druge ruke (:

      Hvala na brzim odg. Sutra cu skoknuti do servisa da vidim u čemu je riječ. Mislim da nije termostat jer cim motor postigne optimalnu temp obrtaji u leru spadnu na nekih 600-800 i motor ponovo radi kako treba. Kako je dionica do posla relativno kratka, (ispod 5 km) sa velikom jutarnjom spicom, optimum se postize skoro pa pred kraj puta. Ljeti se zagrijavalo skoro pa vec nakon prvog km. Javim se povratno. Inace ispade da se covjek stalno nesto zali, sto je daleko od istine. Aurisom sam prezadovoljan i nadam se jos dugom koristenju
    11. Sedin

      Auris 1.33- iskustva iz druge ruke (:

      Evo da se javim. Legli su bosch aerotwin necujni, zahvala i preporuka. Medjutim dolaskom hladnog vremena toyota ce cini se morati jos jednom posjetiti servis. Naime doslo je do pojave povisenog ler gasa dok motor ne postigne optimalnu radnu temperaturu, sto traje poprilicno duze negoli ljeti. Tako da se zna desiti da odvezem rutu do posla sa 1500 obr dok stojim po guzvama, djeluje kao da turiram auto. Je li neko imao ovih problema, da li je u pitanju motoric ili je jednostavno ovo standardna pojava kad zahladi? Pozdrav
    12. Sedin

      Auris 1.33- iskustva iz druge ruke (:

      Uzeo nekakve uniblade brisace, kriticno su bucni. Cak se dvoumim da li posjetiti ovlasteni servis i oprostiti se od 30 eur da uzmem zamjenske Btw ovi su placeni cca 10 eur
    13. Sedin

      Auris 1.33- iskustva iz druge ruke (:

      Ispod fronta trebalo bi da stoji dugme sa bocnim i zadnjim prozorima koje ukljucis
    14. Sedin

      Auris 1.33- iskustva iz druge ruke (:

      Evo da se javim nakon 92k promjenjeni diskovi i pločice naprijed, nove dvije dunlopke- spremni za zimu Generalno jako zadovoljan Aurisom u prvoj godini koristenja, obzirom da se radilo o polovnom autu moralo se i malo uloziti, da bi se dobila dodatna sigurnost. Vecinom je to bilo zamjena potrosnog materijala i ugradnja zaštite, dakle ništa "problematicno". Voznja je jako udobna, a neko je dobro opisao kako Auris totalno mijenja karakter iznad 3k obrtaja i postaje zvijer Naravno ipak se radi o ulaznoj motorizaciji ali on moze povuci onda kada ga pritisnete, u to nema sumnje. Trenutno potrosnja zakucana na 7.8 sto je po meni i vise nego zadovoljavajuce obzirom da je 95% gradska spica.
    ×