Jump to content

Sedin

TcS Korisnik
  • Broj Poruka

    16
  • Pridružio se

  • Zadnja poseta

  • Vreme Online

    2d 16h 17m 23s

Reputacija Zajednice

2 Neutralan

O članu Sedin

  • Rangiran
    Novi član

Vozilo

  • Proizvođač:
    TOYOTA
  • Model
    Auris

Profile Information

  • Grad:
    Sarajevo
  • Država
  1. Sretno sa novim autom. Ima li razlike u ubrzanju izmedju njega i prethodne alfe?. Mislim da ces prije svega razliku osjetiti u ustedi na gorivu. Ovaj motor skoro pa da moze parirati dizelu. Sa druge strane nemas dizni, dpf-ova za propuhavanje i slicno. Ko trazi auto od a do b ovakvi primjerci su u uzoj konkurenciji za izbor.
  2. Pozdrav, identican slučaj zabilježen na aurisu, s tim sto mi je receno da su diskovi krivi i plococe na izmaku, kao mogu jos 5 hiljada . Auto je na 90k i za nadati se da ce ova zamjena rijesiti problem
  3. Sedin

    Auris 1.33- iskustva iz druge ruke (:

    Ima tema vec otvorena po ovom pitanju, doduse na corolli ali su to serijski isti dijelovi http://www.toyotaclub.rs/forums/topic/9210-corolla-2016-problem-sa-kočionim-pločicama-zvuk-škripa/
  4. Sedin

    Toyota Auris 1.6 Valvematic 2018

    Prije svega sretno Milane sa novim Aurisom. Sto se tice dijela za troje odraslih ne bih se slozio. Dacu vam primjer moje porodice gdje dvoje odraslih natrpa za dijete sve sto ide i ne ide, uz kolica koja su sama po sebi 15kg, auto ide bez problema, kada se potjera. Jedino sto bih naveo je trom start ali kako ga nisam kupio za auto trke ovaj dio mi i nije toliko bitan, samo nesto sto sam licno primjetio nakon posjedovanja skoro godinu dana
  5. Sedin

    Auris 1.33- iskustva iz druge ruke (:

    Na 92 hiljade, diskovi su originalni ali su vjerovatno gradski uslovi voznje ucinili svoje.
  6. Sedin

    Toyota Auris 1.6 Valvematic Style

    Koliko si ga ti tjerao stp se obrtaja tice, a da si imao utisak da radi ok, tj.da se ne pati sa bukom? Jos nisam istestirao nivo obrtaja na koji bi rad motora bio u optimumu a istovremeno i agilan. Sve što sam stigao je nekih 130kmh na 3 hiljade obrtaja
  7. Sedin

    Toyota Auris 1.6 Valvematic Style

    Ja nekad imam osjecaj dasu od mene jaca neka auta b segmenta, tipa corse sa cdti motorom i sl. Vjerovatno i zbog manje tezine... Moj je 1.33 i treba ga u startu potjerati iznad 2500, cak i 3 da bi osjetio malo agilniji start. Ne igra preznacajnu ulogu ali eto bas me zanima kakva vi iskustva imate sa 1.6, negdje sam citao da ni tu nije nesto pretjerana razlika?
  8. Sedin

    Toyota Auris 1.6 Valvematic Style

    Kakva su ti iskustva sa startnosti, pri samom polasku sa semafora? Da li ti se cini kao trom ili?
  9. Sedin

    Auris 1.33- iskustva iz druge ruke (:

    Kod aurisa se pojavio blago skripuci zvuk u tockovima i to pri kretnji u malim brzinama (20-40 kmh). U servisu su mi rekli da su prednji diskovi krivi i da su plocice za zamjenu za nekih 5 hiljada. Da li ovo moze biti iako kada kocim ovaj zvuk prestane? Znam da je serijski ovo boljka na aurisu/corollama Ima li ko sličnih iskustava?
  10. Sedin

    Toyota Auris 1.6 Valvematic Style

    Meni je 7.7l doduse sa aurisom 1.33, 90% gradska spica. Vjerovatno bi taj trebao biti mozda za litru jaci, ne znam Sretno sa kupovinom, i bez paranja od strane komsija
  11. Sedin

    Auris 1.33- iskustva iz druge ruke (:

    Mali jubilej
  12. Sedin

    Šištanje iz kočnice

    Slican problem pri kocenju i voznji u prvoj-drugoj pri laganoj kretnji. Kao da neki metali struzu jedan o drugi..
  13. Sedin

    Auris 1.33- iskustva iz druge ruke (:

    @Pinoce hvala
  14. Sedin

    Auris 1.33- iskustva iz druge ruke (:

    Evo da se ponovo javim. Toyota je prvi put vidjela more, od kako u mom vlasnistvu. Ruta u oba smjera je iznosila cca 500 km i bilo je svega, od auto puta preko magistrale te prevoja Ivan Sedlo. Odmah da prijavim da sam spustio zbirnu potrosnju sa 8.4 stroge gradske na sadasnjih 7.9l nakon okoncanog putovanja. Generalno po nekim mojim proracunima potrosnja u ovih 500km je bila 5l no ovdje me nemojte uzimati za rijec jer nisam ponistavao board (vodim ga od kupovine auta u januaru). Vozilo se udobno i oprezno obzirom da imamo malu bebu u autu, tako da sam bio pravi penzioner na cesti i preticali su me svakojake makine(: ali reci cu vam da sam se kretao oko 80km/h na magistrali te 100-120/30 na autoputu, sad nekome je to malo a nekima i to puno. Preticanja lokalnih sumahera su u par navrata bila jako rizicna da sam morao zakociti kako bi se probili i izbjegli veci udes, ljudi svakako voze i preticu gdje treba i ne treba. Na prevoju Ivan zaskripalo je nesto u tockovima, vjerovatno je kamencic upao no ubrzo je to proslo. Dodatno malo sekirancije imao sam i kod dolaska u Hrvatsku gdje se pri malim brzinama i laganom kocenju zacula skripa, sad da li su diskovi strugali ili se ferode zagrijale ili nesto treće ne znam, ali u povratku za Sarajevo ovoga nije bilo. Diskovi imaju jos mesa za preci 20 hiljada, tako mi je receno u ovlastenom servisu. Sve u svemu Toyota je ispunila zadatak, jako je upravljiva i sa dosta prostora, kolica su bukvalno pojedena od strane gepeka:) kao i par ostalih torbi. Ima razlog zasto je kompakt klasa najprodavanija u Evropi. Sto se tice ubrzanja na momente se osjeti da je 1.33 trom kod medjuubrzanja medjutim za moje potrebe rekao bih da je sasvim solidna, sa finim odzivom na gasu, nisam isao preko 3 hiljade obrtaja i 120-130 u sestoj brzini ali je ostao utisak da Auris moze jos dobro da povuce. Ali opet kazem da sam za sigurnost na prvom mjestu, mozda da sam sam u autu i da nije toliko natrpan sigurno bih ga i istestirao vise ali bice prilike
  15. Sedin

    Auris 1.33- iskustva iz druge ruke (:

    A evo i slika:
×