Jump to content

rudar

TcS Korisnik
  • Broj Poruka

    4
  • Pridružio se

  • Zadnja poseta

  • Vreme Online

    1d 10h 24m 8s

Reputacija Zajednice

0 Neutralan

O članu rudar

  • Rangiran
    Novi član

Vozilo

  • Proizvođač:
    Daihatsu
  • Model
    Terios

Profile Information

  • Grad:
    Lazarevac
  • Država
  1. rudar

    Filter ulja - Original Toyota ili Aftermarket?

    Da prenesem svoje iskustvo sa filterom ulja... Nedavno sam kupio Teriosa J2, sa 1.3 motorom. To bi trebalo da je Toyotin 1.3 16V VVTi, 86KS iz Yarisa. Filter ulja je nagnut otvorom na dole. Prilikom zamene ulja, stavio sam neki filter od 400din, taj su mi poručili u radnji, nisam obraćao pažnju na proizvođača, sećam se samo da je pisalo za Chevrolet Aveo... Filter je ispustao svo ulje iz sebe u roku od 10-15min i svako paljenje je bilo na suvo u trajanju od 1-2 sek. Bacio sam đubre i stavio Man. Sad je sve ok, Man ima nepovratni ventil... Cena mu je 800din, što je nebitno u odnosu na štetu, koju ona kinezara od 400din može da načini.
  2. rudar

    Daihatsu Terios

    Zahvaljujem. Ovaj auto je kao kućni ljubimac. Pruža svom čoveku mnogo, za malo pažnje... Rajac, Dobra Voda i Ravna Gora štiklirani. Idućeg vikenda idemo dalje.
  3. rudar

    Daihatsu Terios

    Zahvaljujem. I naravno, veliki pozdrav i respekt za sve vozače japanskih četvorotočkaša! Kasnije ću prestaviti još jednog metalnog člana porodice, koji verno služi već osam godina. Sada je prešao u ruke mog sina. Evo jedne njegove sličice:
  4. rudar

    Daihatsu Terios

    Ima li na ovom forumu mesta za mališu iz najstarije japanske fabrike automobila? Daihatsu Terios, 2007, min SUV, stalan 4x4, sa blokadom centralnog difa. Motor je 1.3, snage 63kW, dakle, nema besnu ergelu ali lepo i tečno se vozi i vuče ljutito od 3000 obrtaja. Prva brzina mu je strašno kratka (umesto reduktora ), u leru se ne čuje a kad se pritisne reži kao V8 . Uzet pre 15 dana, 'Talijan sa 212hkm, za sada zamenjeno ulje (Motul), filteri, pk kaiš (SKF), pločice (Textar), svećice (Denso), za par dana menjam desnu manžetnu do točka i roler pk kaiša. I to bi bilo to, za sada, od ulaganja. U stvari, valjalo bi uzeti letnje gume uskoro (trenutno nosi upolovačene Nankang SV2, zimske) ako namaknem keša a kasnije neke All Terrain, pa onda planina i makadam pod noge.... Originalne slike stižu čim ga postavim u njegov prirodni ambijent... Ne preterano velik ali veoma markantan i visok auto, dosta mesta za putnike i gepek od 380l. Osećam da će biti kao kućni ljubimac.
×