Jump to content

cdyane

TcS Korisnik
  • Broj Poruka

    20
  • Pridružio se

  • Zadnja poseta

  • Vreme Online

    12h 17s

Reputacija Zajednice

4 Neutralan

O članu cdyane

  • Rangiran
    Novi član

Profile Information

  • Pol:
    Muški
  • Grad:
    Tetovo
  • Država

Vozilo

  • Proizvođač:
    Toyota
  • Model
    Auris
  • Oznaka
    1.6
  • Snaga
    132
  • Paket Opreme
    Terra

Skorašnji Posetioci Foruma

Blok nedavnih posetilaca je onemogućen i ne prikazuje se drugim korisnicima

  1. cdyane

    Toyota Auris 1.6 Valvematic Style

    Ja nisam je vozio vise od 160km/h a i tad se ne oseca brzina, vidi se da ima motor bas ono jos snage. I ja veruj mi nemam neko iskustvo sa obrtajima, na akcentu nisam ih imao a ni na dijani naravno, to sam sad poceo da se smaram. Kad kazem tati jer je ja vise vozim njega bas i voznja vise ne zanima nesto posebno, vozi jedino kad mora, kad oces da pretices brzina manje i u obrtajima gleda me kao kakav k*rac obrtaje sta su to [emoji23] Jedino me nervira primetices i sam a to je sum od vetra ali pustis samo radio i problem resen [emoji3] Lepo si inace rekao oko ubrzanja, nije ono da te zalepi ali malo malo odmah si na 100ku. Sve vise i vise zavolim auta nakon svake voznje a verujem da i sa tobom ce isto da bude, nije nesto vauuu ali je interesantan i lak za voznju izuzev sto je izuzetno nepregledan [emoji3] Sent from my Redmi S2 using Tapatalk
  2. cdyane

    Toyota Auris 1.6 Valvematic Style

    Kad si na muci jedino [emoji23] Ali realno tesko kad mozes maksimuma da izvuces, na autoputu primer ja nemam potrebe preticam i sklonim se, grad ko grad normalna voznja osim ponekad malo agresivnija voznja jer zivim u gradu gde svi serifuju i moras i ti da budes ko njih da te ne budu gazili i pravili budalu od tebe. Sad jedino od Grcke kad sam se vracao u Makedoniji naravno jedan se k*rcio sa Pasatom posle naplatnoj pa sam ga tad malo nagazio jer je mangup vozio levom brzom trakom mislio njegova je traka pa sam mu malo blendirao da se skloni da vidi da nije sam na putu. Evo mislim da je covek najbolje opisao japance. Sent from my Redmi S2 using Tapatalk
  3. cdyane

    Toyota Auris 1.6 Valvematic Style

    Mislim da su 136 konja Auris hibridi nisam siguran jedino znam da je CHR 122 konja a mislio sam da je jaci od Aurisa. Vozio sam Hyundai Ioniq hibrid i stvarno je lepo isao. Ja ne volim dizelase iz prostog razloga jer ne prelazim vise od 10k km godisnje a i vise mi prijaju benzinci prije svega zvuk. Vozio sam bas pre nekoliko dana Fokus od drugara i ne znam dal je do mene bilo ali je previse vibrirao na gasu pri 150-160km/h dok to kod Aurisa nema, ne znam mozda sam samo pristrastan. Vasa Korola je 1.4 d4d pretpostavljam? Kod nas i Makedoniji Korole dizelasi su bile samo sa tim motorima i 1.33 i 1.6 benzinci. Sent from my Redmi S2 using Tapatalk
  4. cdyane

    Toyota Auris 1.6 Valvematic Style

    Jeste to prednost kod dizelasa nema sta tu. Ali i zavisi i koliko prelazite godisnje, koliko je vasa godisnja kilometraza? Znam da ste rekli da volite dizelasa tacnije auto sa turbinom za da vas bude mogao izvuci iz neke situacije, ovo cisto onako pitam iz radoznalosti. [emoji3] Kako su kod Toyote regeneracije Dpf-a mislim na koliko kilometara se prave? Znam da su kod PSA grupacije na jedno 400km. Sent from my Redmi S2 using Tapatalk
  5. cdyane

    Toyota Auris 1.6 Valvematic 2018

    Hvala puno Sedine! [emoji3] Pa i vidi, ne uzimaju ljudi Aurisa ili Korolu jer ocekuju trkaca od njih vec zbog pouzdanosti. Ja imam 25 godina i dugo vremena smo gledali da promenimo auto i mislim da smo odlican izbor napravili. Zasto napominjem godine pa jednostavno jer "djeca" na mojih godina bi rado vozile golfove, audije, bmw neki nego li Aurisa, I30, Fokusa itd itd. I ovaj pricali smo u drugoj temi nije nesto startan ali ga jednostavno malo nabijes u obrtaje i auto ide. Sad vise kod 1.33 mi se svidja sto ima mekse ogiblenje jer kod 1.6 je multilink i je znatno tvrdje, nije kao kod golfa ali jeste a ja sam navikao na francuze, kako mi i tata kaze kad ga pitam: tata kako je auto? kaze dobar je ali za voznju(udobnu misli) samo francuz! [emoji3] Sent from my Redmi S2 using Tapatalk
  6. cdyane

    Auris 1.33- iskustva iz druge ruke (:

    Zavisi i od voznje verovatno ako se vozi pretezno u gradu kreni stani i to ima valjda neko znacenje. Ja sam na 5900km trenutno pa videcemo kako ce kod mene da bude [emoji3] Sent from my Redmi S2 using Tapatalk
  7. cdyane

    Toyota Auris 1.6 Valvematic Style

    Ja realno bio bih zadovoljan i sa 1.33 kojeg sam propustio ali eto tako se potrefilo, akcija zavrsila imalo samo 1.6 plus bio demo vozilo Toyote sa tim motorom i ne zalim se [emoji3] A oko preticanja i da se izvuces od neke situacije e tad oces neces moras u manju i obrtaje, a i kao sto ste rekli jednostavno moze to ovaj motor da izdrzi a i voli kad se potera malu u obrtaje. A kod dizelase je druga prica kao sto ste vec rekli, on od samog starta ima snagu i tu turbina najbolje obavlja svoj posao i zato ima i finu postrosnjicu [emoji3] Sent from my Redmi S2 using Tapatalk
  8. cdyane

    Toyota Auris 1.6 Valvematic Style

    Sad u Grckoj kad sam bio vozio sam ga oko 140 na trenucima 150 i ok je bilo nije bilo buke, bilo je od vetra i to me zivcira jedino. To mu dodje do 4000 obrtaja recimo nisam previse na to paznje obracao. Ipak na ovaj 1.6 oseti se snaga u smislu da se auto ono kad mi balkanci(vecina) odemo na odmor fino natovarimo i sa klimom nema muke oko brzine i slicno. Sent from my Redmi S2 using Tapatalk
  9. cdyane

    Auris 1.33- iskustva iz druge ruke (:

    Pa nije to lose toliko realno, skoro 100k km. Ne smetam to za manu neku ipak je rec o potrosnom materijalu. Drug ima Teriosa nema ni 50k km predjeno a mora da menja vec sad diskove doduse on vidi da treba da koci pre naplatnu rampu i uleti sa 130-140 gde je predvidjeno 60 i verovatno zbog toga. Sent from my Redmi S2 using Tapatalk
  10. cdyane

    Toyota Auris 1.6 Valvematic Style

    Slazem se sa vama oko toga da nema gde da se tako vozi i da je skupa takva voznja ali hteo sam da kazem da Auris tad dobija na snazi. Ja ga jos nisam poterao do 6000 obrtaja(nije da ga nesto pazim posebno nego ne osecam potrebu da se nekome dokazujem narocito ne pred drugarima) ali znam da ga vozim u visim kad zelim ono malo da ga poteram a nije da ne zelim ipak imam 25 godina. Mislim da je sve to stvar navike, ja sam se naucio i vozim celo vreme atmosferce pa mozda zbog toga mi ne smeta sto treba da se potera u obrtaje za da ide. Sent from my Redmi S2 using Tapatalk
  11. cdyane

    Auris 1.33- iskustva iz druge ruke (:

    Na koju kilometrazu vam se to desava? I dali su jos originalni diskovi? Inace odlican opis, bravo! [emoji122][emoji3] Sent from my Redmi S2 using Tapatalk
  12. cdyane

    Toyota Auris 1.6 Valvematic Style

    Tacno je to slazem se, ali na umu treba imati da je to atmosferac i da mora da se potera u obrtaje za da bude agilniji. A to sto su u pocetku brzi t.j. startniji je zbog turbine i naravno sto su laksi. Vozio sam od drugara Fokusa 2016 godiste 1.6(5) tdci 95 konja i auto jeste u pocetku startniji ali ide recimo do 4500 obrtaja i posle to je to a kod Aurisa u rasponu od 3000 do 6500 obrtaja oseti se snaga. Sent from my Redmi S2 using Tapatalk
  13. cdyane

    Toyota Auris 1.6 Valvematic Style

    I mene to zanima kakvog je Duh mislenja. I ja imam istog motora i mislim da mu fali obrtni momenat ali kad se potera u obrtaje sve se to zanemari, do 2000 obrtaja je trom kao za ekonomicniju voznju. Interesantno mi je to sto ono kao ne osetis snagu kao kod turbasa(u smislu zalepi te) a kad zagledas u sat vec si na 90-100. Sent from my Redmi S2 using Tapatalk
  14. cdyane

    Toyota Auris 1.6 Valvematic Style

    Ja sam iz Makedonije, evo neke sajtove: www.reklama5.mk i www.pazar3.mk i interesantno je to sto trenutno ima samo jednog Aurisa i jednu Korolu na prodaju sa male kilometraze i novijih godista, a i ono kad izadje neki ne zadrzi se vise od nedelju dana, zasto ne znam, mozda jer znaju i cene ljudi sta je Toyota. Sent from my Redmi S2 using Tapatalk
  15. cdyane

    Toyota Auris 1.6 Valvematic Style

    Ista je situacija i kod mene, i ja ne prelazim vise od 10k km godisnje a i vise volim benzinca. Primer drug mi je imao bmw e90 320d, spolja odlican auto dizajn i sve to ali kad cujem ono gragragragra nije mi to to jednostavno narocito kod bmw-a, a kod mercedesa i audija recimo mogu da progutam. A potrosonja ko potrosnja j*g, sad vozimo Aurisa vise, Dijana mi je na zasluzenom odmoru i sa oko 50ak eura proguramo mesec ladno. A i jeftinije je odrzavanje mada i ono stoji, to sto ustedis kod dizelasa na benzina kasnije das za servise i obrnuto, ono sto ustedis kod benzinca za servisa das za benzina pa sad ko sta voli [emoji23] Opet cu samo reci ne vredi se nervirati oko ogrebotina, to je normalno kad se auto vozi najbitnije da auto bude tehnicki ispravan i nemoj se nervirati oko komsije, ljubomorna g*vna postoje i uvek ce da postoje. Sent from my Redmi S2 using Tapatalk
×