-
Broj Poruka
267 -
Pridružio se
-
Zadnja poseta
-
Dani Pobede
15 -
Vreme Online
10d 11h 48m 5s
cdyane poslednji put pobedio na dan Januar 6
cdyane je imao najviše lajkovan sadržaj!
Reputacija Zajednice
27 NeutralanO članu cdyane
-
Rangiran
Stalni član
Profile Information
-
Pol:
Muški
-
Grad:
Tetovo
-
Država
Vozilo
-
Proizvođač:
Toyota
-
Model
Auris
-
Oznaka
1.6
-
Snaga
132
-
Paket Opreme
Terra
Skorašnji Posetioci Foruma
Blok nedavnih posetilaca je onemogućen i ne prikazuje se drugim korisnicima
-
Odlican! Mislim da moze da se pojacaju senzori ali da lociras gde se nalazi zvucnik za iste. Kod mene su na najjace i ubijaju koliko su glasne. Plus sto zivim u tesnoj ulici aute i zidovi su sa strane, piste senzori celo vreme zbog ona dva stranicna senzora. Imas samo zvucni ili i graficki prikaz? Sent from my Redmi S2 using Tapatalk
-
cdyane started following Drugi vlasnik Toyota Auris 1.33 2016
-
-
-
Pa kao uvidio je mada necu da se molim sa njim puno sad kad ga preuzmemo, idem direkt kasko ga osiguravam pa nek kuka koliko hoce. :D Inace jeste, kako je moglo biti super smo prosli. Peppone izvini sto pisem ovo u tvojoj temi, ako smeta nek slobodno prebace admini kod mene. Sent from my Redmi S2 using Tapatalk
-
-
Ma Aurisa, izletio otac sa nekog parkinga malo naprijed i pokupio ga neko sa 80-100 na sat. Otkornuo je branik dakle branik totalka, drzac istog, neki sitan deo sa strane sto se jedva primeti od fara i deo maske je polomljen. Sve ostalo netaknuto na nasoj sreci, pre svega na limariji i mehanici mislim. Ali cene su pakao... Srecom ovlasceni servis u gradu su nasi prijatelji pa bice jeftinije nego sve preko Toyote, preko njih bolje neki Golf da uzmes nego da narucujes delove. Sent from my Redmi S2 using Tapatalk
-
-
Vaistinu vaskrese. Jasno je meni zasto to rade sa cilindrima, euro norme su u pitanju ali 1.5 i tri cilindra... Ne znam, meni tri cilindra nikako ne ulivaju poverenje narocito u novim autima preko tona teskih iako vozim i auto sa 2 cilindra 41 godinu starog mada to su dve razlicite koncepcije na kraju kraeva. Verujem da taj trocilindras ide daleko bolje nego 1.6 valvematic kakvog mi vozimo a dali je izdrzliviji od 1.6 to ce vreme pokazati, cisto sumnjam mada ipak japanac je u pitanju. Znam samo da su papreno skupi kad je karoserija u pitanju, nazalost to trenutno osecam na svojoj kozi iako su u pitanju samo branik, far i zdrav je 95% samo ima neku rupicu sa strane od udarca, drzac kao i masku. Sve ostalo na nasu srecu mehanika i limarija je netaknuto. Sent from my Redmi S2 using Tapatalk
-
Nazalost buducnost ocito je u turbo benzincima i to najcesce u trocilindrasima... 1.2 turbo benzinac ali barem ima 4 cilindra, ovaj 1.5 ali mu fali cilindar... A bas pricao pre neko vreme sa drugarom kao Toyota je jedna od retkih koja se drzi do atmosferaca mada sa 1.2 kod Corolle hb jasno je bilo da ce i sedan da "nastrada"... Sent from my Redmi S2 using Tapatalk
-
Fabricki kako znam najduze traje, neki i do 7-8 godina su terali. Sto se radija tice i kod mene je uvek kad udjem upaljeno a to je jer kad pritisnes neku komandu od radija na volanu upali se isto, to kod mene otac radi i jer je nagluv ni ne primeti da mu je upaljeno i mene uvek kao takvog doceka. Sent from my Redmi S2 using Tapatalk
-
Toyota Corolla 2017 , bočna stakla na vratima , trešnja
cdyane replied to LAV-LAV's topic in Corolla
-
-
-
Tokyo red [emoji7] Ipak nije da reces neka manja kilometraza do 30-40k za sluzbeni auto pa ajde i to da progutas nekako, ipak su preko 100k km. Verovatno si dobru odluku doneo, kad naleti neki redizajn 1.6 a svidi ti se uzmi, neces se pokajati, uostalom nema ovaj model neke tajne za tebe. Sent from my Redmi S2 using Tapatalk
-