

mipa
TcS Korisnik-
Broj Poruka
15 -
Pridružio se
-
Zadnja poseta
-
Dani Pobede
7 -
Vreme Online
1d 18h 1m 8s
mipa poslednji put pobedio na dan Novembar 5 2020
mipa je imao najviše lajkovan sadržaj!
Reputacija Zajednice
14 NeutralanO članu mipa
-
Rangiran
Novi član
Vozilo
-
Proizvođač:
Toyota
-
Model
Corolla 1,6 SD
Profile Information
-
Grad:
Beograd
-
Država
Skorašnji Posetioci Foruma
Blok nedavnih posetilaca je onemogućen i ne prikazuje se drugim korisnicima
-
-
Zvao sam policiju. Pošto sam pomerao auto, rečeno mi da dodjem kod njih u Savsku. Onda me tamo jedan muntao da sam pomerao auto i da ne zna da li sam auto udario u saobraćaju, ja rekoh rekao mi vaš kolega kada sam zvao da dodjem jedan dan. Onda mi rekao da sačekam u čekaonici, izašao drugi kolega, uzeo moje podatke i gde se to desilo i rekao da od 06.04 odem u Lermonotvu da podnesem zahtev za službenu zabelešku (u prevodu onog prvog je mrzelo da piše izveštaj). Ja sam već radio sa kasko za drugi auto za udes na parkingu, ali je tada žena udarila auto u jedan bangavi stubić koji je nasred parking mesta sa desne strane (relikvija starog parking mesta za invalide koji niko ne sklanja) i naravno ništa mi nisu tražili. Šteta je bila preko 100k dinara jer sam radio u ovlašćenom servisu (urađena zamena komplet vrata sa farbanjem). Generalno, čuo sam da prave problem za štete preko 200k dinara bez policijskog zapisnika, ali i za to postoji lek.
-
-
-
-
Kada kažeš multimedija misliš na neki od zvučnika ili na sam ekran multimedije. Naime, ja imam osećaj da mi nešto pucketa neki od zvučnika na desnoj strani li su to neke vibracije od zvučnika. Žena mi kaže da sam lud, što može biti, ali sam prilično osetljiv na zvukove. Doduše, pucketa kada slušam radio, kada pustim USB mislim da je sve ok ili je možda do toga jer pojačam jače muziku. Inače sve što si napisao je tačno. Ja Corollu upoređujem sa Lagunom 3 (vozio 2 različite od 2011-e) i Corolla je definitvno tvrđe trimovana, ne i neudobna, ali zato ležanje na putu a pogotovo po krivinama sjajno. Evo i šta kažu taksisti:
-
Moram priznati da je ovo sjajna ponuda i da si super prošao. Da sada biram izabrao bi isto što i ti. Moja Corolla je 2019 godište. Od oktobra sam prešao 4600 km, manje više sve po gradu. Jedino sam za vikend išao do NS i nazad, tačnije do Lesnine (samo autoput), kada mi je trošio 8,2 litre. Ta potrošnja bi bila manja sigurno da sam vozio po ograničenju, ali nisam, testirao sam auto u delu puta gde se ne meri brzina. Corolla je definitivno položila ispit po pitanju držanja na putu i tu sam prezadovoljan sa njom. Nisko težište koja ima joj definitivno doprinosi tome, ja volim da testiram auto u krivinama i moram da priznam da nisam do sada uspeo da mi zadnji deo prošeta. Po gradu potrošnja mi je na 9,9 litara, što nije ništa čudno jer mi je većina vožnje odlazak i povratak na posao odnosno u špicu. Par puta sam baš testirao auto, neki likovi sa dizelima su hteli da se 'trkaju', pa sam morao da pokažem da i atmosferski benzinci dobro idu. Skoro sam baš pročitao jedan komentar čoveka koji je vozio Octaviu 1,6tdi od 105 ks, a sada vozi Corollu. Kod dizela je veći obrtni moment na niskim obrtajima pa u startu imaš osećaj da to bolje ide, ali na kraju je to već druga priča. Malopre pomenuti primer Octavie i Corolle upravo to potvrđuje, Octavia je do 100 sporija za skoro 1 sekundu. Sve u svemu, iako za mene ima par nedostataka (i to samo po pitanju opreme jer sam prethodno vozio auto u full opremi), ja sam veoma zadovoljan. Kao što rekoh na početku sol oprema je ono što bi me u potpunosti zadovoljilo, ali je to zadovoljstvo u trenutku moje kupovine iznosilo skoro 22K (a koliko vidim i sada je tako po cenovniku).
-
-
-
Odrađen kontrolni servis na 1000km. Sve završeno za nekih 15-ak minuta. Što se tiče nekih dodatnih utisaka, evo nekih. Definitivno ima dobro ležanje na putu, što na pravcu što po krivinama, što je posledica nišeg težišta. To se i vidi golim okom jer jer u odnosu na druge aute Corolla niža (npr. od Superba pored kojih sam svaki dan parkiran niža par cm). Doduše, nisam još uvek terao auto preko 4k obrtaja, ali ću verovatno jer sam prešao tih prvih magičnih 1000 km. Takođe, dobra funkcija je hold, što je nešto slično P modu kod automatika, kada se aktivira ta funkcija svaki put kada se stane na kočnicu i brzina je 0 km/h ona se aktivira,a deaktivira kada se krene odnosno ne mora se držati kočnica na semaforima, a i ne može se krenuti nizbrdo na uzbrdicama. Potrošnja mi je 9,1, to je manje više sve po gradu, imao sam samo dve ture do IKEA prodavnice kao vangradske vožnje.
-
Hvala puno na cestitkama. Nisam razmišljao o CVT-u iz više razloga. Prvi je da nema na lageru, tako da bih morao da čekam, mogao sam samo da biram boju, a supruga i ja smo došli do istog zaključka vezano za belu boju. Drugi je da sam CVT menjač probao na Renualt Koleosu (a tada sam na Laguni vozio klasičan automatik) i nije mi se dopao. Od automatika najbolje rade ovi sa duplim kvačilom tipa DSG kod Volkswagen grupe, EDC kod Renault-a (probao oba tipa menjača) i slično. I treće je da je ubrzanje do 100km/h sporije u odnosu na klasičan manuelac, iako verovatno manuelac treba terati do max obrtaja da bi se postiglo max ubrzanje (ovo nisam još probao, još razradjujem motor). S druge strane, kao neko ko je 4 godine automatika, isti je i mama i tata za grad, tako da ću verovatno u sledećoj iteraciji automobila da se vratim na isti.
-
Da, odgovorim na postavljena pitanja. Prvo, morate razumeti da sam prethodno vozio Lagunu dizel 175ks automatik u Bose opremi iz 2013.godine. Ovo napominjem jer ću neka poređenja praviti sa Lagunom u smislu bolje lošije. Prva bolja stvar je to što je nov auto, pa je sve utegnuto. Dalje što se tiče udobnosti, pa tu je negde sa Lagunom 3 (koja je inače tvrđa od prethodnih Laguna), nisam još išao na neki put sa njom pa da ocenim kakva je nakon par sati putovanja. Pošto imam probleme se kičmom to se itekako manifestuje na istoj. Uslovna mana je što je ovo benzinac sa malo manje KS, pa jednostavno mora drugačije da se vozi. Pogotovo što sam 175KS sam moga da radim šta hoću. Na pomenutom primeru Košutnjaka, pa to ide koliko daš gas pogotovo automatik. Rekao sam uslovna mana jer na papiru je Corolla do 100km/h brža za 0,3 sekunde u odnosu na Lagunu odnosno ide 9,7 sekundi do 100-tke. Ono što je definitivno plus iako sam prešao samo 300km u gradu je potrošnja. Naime, sa Lagunom sam trošio prosečno 11 litara na 100km, a sa Corollom sam na 9,2 trenutno, a plus je benzin jeftiniji od dizela. Očekujem naravno nišu potrošnju nakon što se raztradi motor, mada ču ja možda da razradim gas do tada pa ćemo videti šta će biti. Takođe, mislim da Corolla ima malo tvrđe oslanjanje. Motor je za moje pojmove nečujan, apsolutno bez ikakvih vibracija, tako da je to veliki plus za mene. Gepek iste litraže kao Laguna, ali kao što je rečeno moraće da se igra tetris, 5 vrata su 5 vrata, ali izgleda da taj koncept nestaje, i Renault kao tvorac istih je na svojim novim modelima to izbacio (Talsiman). Što se tilče multimedije, možda izgleda nezgrapno, ali verujte da je koristan takav ekran, u ravni je očiju tako da iako nešto kuckate po njemu ne skidate pogle nadole. Nema SD ulaz, već USB, a ima i USB ulaz za punjenje pored utičnice od 12V. Mana je što nema MirrorLInk, ali po najavama Toyota će odraditi update softver, pa će to biti moguće (besplatno ili uz doplatu za postojeće vlasnike ne zna se još). Na kraju, samo da kažem u vezi boje. Obična je bela u pitanju, mioja supruga ne volu biserno belu. Bilo je pitanje da li ćemo možda uzeti Celestite sivu boju, ali smo se onda oboje složili da je bela bolja. Naime, Laguna nam je bila crna i rekli smo nikada više taman auto, upija sunce samo tako. Bela inače stvarno lepo pristaje Corolli i mislim da nismo pogrešili.
-
-
Zdravo svima. Od pre par dana sam vlasnik nove Corolle 1,6 97kw/132ks u Luna paketu opreme. Posle 10 godina i 4 Renault modela (supruga i pomalo ja i dalje vozimo Twingo 3), prešao sam na drugu automobilsku marku. Kako su u obzir dolazili samo novi automobili, izbor je pao na Toyotu. Kako auto vozim samo par dana, treba mi još vremena sa saberem sve utiske, pa ću ih napisati uskoro. Za početak ću samo reći da je prilikom izbora odličujući faktor bio 5 godina garancije i 5 godina pomoći na putu koju daje Toyota, kao i Toyota safety sense paket bezbednosti koji je u ovoj novoj Corolli standard od prvog paketa opreme.