Jump to content

mipa

TcS Korisnik
  • Broj Poruka

    4
  • Pridružio se

  • Zadnja poseta

  • Dani Pobede

    4
  • Vreme Online

    1d 2h 29m 53s

mipa poslednji put pobedio na dan Oktobar 18

mipa je imao najviše lajkovan sadržaj!

Reputacija Zajednice

7 Neutralan

O članu mipa

  • Rangiran
    Novi član

Vozilo

  • Proizvođač:
    Toyota
  • Model
    Corolla 1,6 SD

Profile Information

  • Grad:
    Beograd
  • Država
  1. mipa

    Corolla 1,6 SD Valvematic Luna 2019

    Hvala puno na cestitkama. Nisam razmišljao o CVT-u iz više razloga. Prvi je da nema na lageru, tako da bih morao da čekam, mogao sam samo da biram boju, a supruga i ja smo došli do istog zaključka vezano za belu boju. Drugi je da sam CVT menjač probao na Renualt Koleosu (a tada sam na Laguni vozio klasičan automatik) i nije mi se dopao. Od automatika najbolje rade ovi sa duplim kvačilom tipa DSG kod Volkswagen grupe, EDC kod Renault-a (probao oba tipa menjača) i slično. I treće je da je ubrzanje do 100km/h sporije u odnosu na klasičan manuelac, iako verovatno manuelac treba terati do max obrtaja da bi se postiglo max ubrzanje (ovo nisam još probao, još razradjujem motor). S druge strane, kao neko ko je 4 godine automatika, isti je i mama i tata za grad, tako da ću verovatno u sledećoj iteraciji automobila da se vratim na isti.
  2. mipa

    Corolla 1,6 SD Valvematic Luna 2019

    Da, odgovorim na postavljena pitanja. Prvo, morate razumeti da sam prethodno vozio Lagunu dizel 175ks automatik u Bose opremi iz 2013.godine. Ovo napominjem jer ću neka poređenja praviti sa Lagunom u smislu bolje lošije. Prva bolja stvar je to što je nov auto, pa je sve utegnuto. Dalje što se tiče udobnosti, pa tu je negde sa Lagunom 3 (koja je inače tvrđa od prethodnih Laguna), nisam još išao na neki put sa njom pa da ocenim kakva je nakon par sati putovanja. Pošto imam probleme se kičmom to se itekako manifestuje na istoj. Uslovna mana je što je ovo benzinac sa malo manje KS, pa jednostavno mora drugačije da se vozi. Pogotovo što sam 175KS sam moga da radim šta hoću. Na pomenutom primeru Košutnjaka, pa to ide koliko daš gas pogotovo automatik. Rekao sam uslovna mana jer na papiru je Corolla do 100km/h brža za 0,3 sekunde u odnosu na Lagunu odnosno ide 9,7 sekundi do 100-tke. Ono što je definitivno plus iako sam prešao samo 300km u gradu je potrošnja. Naime, sa Lagunom sam trošio prosečno 11 litara na 100km, a sa Corollom sam na 9,2 trenutno, a plus je benzin jeftiniji od dizela. Očekujem naravno nišu potrošnju nakon što se raztradi motor, mada ču ja možda da razradim gas do tada pa ćemo videti šta će biti. Takođe, mislim da Corolla ima malo tvrđe oslanjanje. Motor je za moje pojmove nečujan, apsolutno bez ikakvih vibracija, tako da je to veliki plus za mene. Gepek iste litraže kao Laguna, ali kao što je rečeno moraće da se igra tetris, 5 vrata su 5 vrata, ali izgleda da taj koncept nestaje, i Renault kao tvorac istih je na svojim novim modelima to izbacio (Talsiman). Što se tilče multimedije, možda izgleda nezgrapno, ali verujte da je koristan takav ekran, u ravni je očiju tako da iako nešto kuckate po njemu ne skidate pogle nadole. Nema SD ulaz, već USB, a ima i USB ulaz za punjenje pored utičnice od 12V. Mana je što nema MirrorLInk, ali po najavama Toyota će odraditi update softver, pa će to biti moguće (besplatno ili uz doplatu za postojeće vlasnike ne zna se još). Na kraju, samo da kažem u vezi boje. Obična je bela u pitanju, mioja supruga ne volu biserno belu. Bilo je pitanje da li ćemo možda uzeti Celestite sivu boju, ali smo se onda oboje složili da je bela bolja. Naime, Laguna nam je bila crna i rekli smo nikada više taman auto, upija sunce samo tako. Bela inače stvarno lepo pristaje Corolli i mislim da nismo pogrešili.
  3. mipa

    Corolla 1,6 SD Valvematic Luna 2019

    Evo i par slika.
  4. Zdravo svima. Od pre par dana sam vlasnik nove Corolle 1,6 97kw/132ks u Luna paketu opreme. Posle 10 godina i 4 Renault modela (supruga i pomalo ja i dalje vozimo Twingo 3), prešao sam na drugu automobilsku marku. Kako su u obzir dolazili samo novi automobili, izbor je pao na Toyotu. Kako auto vozim samo par dana, treba mi još vremena sa saberem sve utiske, pa ću ih napisati uskoro. Za početak ću samo reći da je prilikom izbora odličujući faktor bio 5 godina garancije i 5 godina pomoći na putu koju daje Toyota, kao i Toyota safety sense paket bezbednosti koji je u ovoj novoj Corolli standard od prvog paketa opreme.
×