Jump to content

alen.1985

TcS Korisnik
  • Broj Poruka

    4
  • Pridružio se

  • Zadnja poseta

  • Dani Pobede

    2
  • Vreme Online

    1d 11h 18m 26s

alen.1985 poslednji put pobedio na dan Oktobar 10 2019

alen.1985 je imao najviše lajkovan sadržaj!

Reputacija Zajednice

2 Neutralan

O članu alen.1985

  • Rangiran
    Novi član

Profile Information

  • Pol:
    Muški
  • Grad:
    Sarajevo
  • Država

Vozilo

  • Proizvođač:
    Toyota
  • Model
    Corolla
  • Oznaka
    E12
  • Snaga
    1400

Skorašnji Posetioci Foruma

Blok nedavnih posetilaca je onemogućen i ne prikazuje se drugim korisnicima

  1. Pozdrav svim forumašima. Kao što u naslovu piše problem je sa paljenjem, a Corolla je iz 2005 godine sa 1.4 D4D dizelskim motorom. Pa da navedem problem detaljno sa kojim se več mučim tri mj. Kada se pali sa hladnim motorom (hladni start ), upali se bez problema. Kazaljka koja pokazuje temperaturu motora je na C. Tako i treba da bude. Nakon krače vožnje kazaljka se polako pomiče i dolazi do sredine, kao i što treba biti kada motor postigne svoju normalnu radnu temperaturu. Auto nakon vožnje gasim i ponovo odmah pokušavam upaliti ne može. Kazaljka za temperaturu je na C, a trebal bi biti još uvijek oko sredine, jer motor se nije mogao tako brzo rashladiti. Tek nakon više pokušaja auto se uspije upliti i kazaljka od temp. je podignuta i pokazuje koliko je trenutna temp. Ovo sve se dešava naručito u periodu jakog sunca kad je auto izloženo negdje na otvorenom suncu, onda neče da upali iako je bio više od pola dana u stanju mirovanja. Ovo sve se počelo dešavati početkom ljeta i visokih temperatura. Akomulator je nov, alternator ima dobro punjenje, anlaser kažu majstori nije, jer on vergla. Obišao sam i nekoliko majstora i svi su sumnjali na različito jedan je rekao senzor radilice, drugi pumpa goriva, treči da je neka od dizni loša pa se pregrijava itd. dok nisam pronašao majstora u mojoj okolini koji se bavi i popravlja samo i isključivo Toyote pa mi je potvrdio da od toga nije ništa i da je sreca da nisam ništa mjenjao jer bih samo dao novce uzalud. On je preuzeo auto u svoj servis kod njega je auto bilo četiri dana i svaki put mu je uredno palio radio mu je dijagnostiku sa orginalnom toyota dijagnostikom kaže da nema ni jedne greške i da je auto mehanički potpuno ispravno nije imao više vremena pa me je zamolio kada ponovo bude u mogučnosti da mu vozilo dovučem da još ganja šta bi moglo biti. Ja pokušavam po forumima pronači da li je neko imao sličan problem da pomogne auto stvarno radi bez greške jedio se ovaj problem dešava. Imam i video cijelog problema ukoliko bude potrebe da se postavi.
  2. alen.1985

    Novi član corolla E12 1.4 D4D 2005

    Evo je i jedna slika sa samouslužne praone Sent from my VTR-L09 using Tapatalk
  3. alen.1985

    Ulje za menjac

    Pozdrav svim forumašima! Radi se o corolli e12 2005 god. dizelski motor 1.4 d4d ručni mjenjač sa 5 brzina. Često se dešava da zapinje u prvoj brzini a i u rikverc kada se ubacuje pa sam se prvenstveno odlučio za zamjenu ulja, uspjeo sam pronači po forumima i netu pošto upustva nemam da ide ulje gradacije 75W90 sad me zanima još koliko bi trebalo litara tog ulja i da li je dobar izbor ulje Eneos 75W90 gl5 jer mi se to nameće sa povoljnom cijenom i dostupnošću. Slika ulja je sa neta. Sent from my VTR-L09 using Tapatalk
  4. alen.1985

    Novi član corolla E12 1.4 D4D 2005

    Pozdrav iz Sarajeva od vlasnika toyote corolle iz 2005 god. sa motorom 1.4 D4D. Automobil je u mom vlasništvu već godinu dana i odlično služi jako sam zadovoljna, možda bude i koja slika dok provalim kako se postavljaju i još nekih pitanja vezanih za poravke i održavanje.
×