Jump to content

mioljub67

TcS Korisnik
  • Broj Poruka

    4
  • Pridružio se

  • Zadnja poseta

  • Dani Pobede

    1
  • Vreme Online

    1d 17m 48s

mioljub67 poslednji put pobedio na dan Maj 25

mioljub67 je imao najviše lajkovan sadržaj!

Reputacija Zajednice

1 Neutralan

O članu mioljub67

  • Rangiran
    Novi član

Vozilo

  • Proizvođač:
    Toyota, Daihatsu
  • Model
    Auris, Sirion

Profile Information

  • Grad:
    Lazarevac
  • Država

Skorašnji Posetioci Foruma

Blok nedavnih posetilaca je onemogućen i ne prikazuje se drugim korisnicima

  1. mioljub67

    Plin - vaša iskustva

    Ne razumem ovi sto nisu nikad vozili auto na plin na osnovu cega izracunaju racunicu osim da su negde culi od nekog nesto. Ja 16god vozim na plin Toyotine motore i to sa 3 cilindra od 989 kubika i usteda ne da je mala nego je mnogo velika. Evo vam iz prve ruke auto je kupljen nov 2008 god. Plin ugradjen AGIS Poljski komp sa Tomaseto isparivacem i Valtek Rail diznama (najjeftinije su) 2009 sa 20 000km na satu. Cena je tad bila oko 600e + Atest oko 100e. Sada je na satu 285 000km. Posto gradske voznje imam samo oko 10% jer vozim 90% na Ibarskoj potrosnja benzina je oko 5.3L dok plina oko 6.5 sto znaci 20% pa sami racunajte razliku. Godisnje prelazim oko 25 000km. U praksi osim plina ima i jedna kolicina benzina koja se trosi dok uredjaj ne prebaci na plin sto znaci od 2 leti -4km zimi kad je auto hladan dok se ne zagreje ili 10 sec kad je zagrejan dok racunar ne odradi svoj program. U Letnjem periodu mesecna potrosnja je oko 5-6L benzina dok zimi ide 8-10L. Ne mogu tacnu cifru da vam kazem jer benzin dolijem kad nivo padne ispod 5L u rezervoaru i tad sipam za 1000din. Plin se sipa kad je takodje pri kraju tj kad kilometraza bude izmedju 380-420km i tad stane izmedju 23L-26L (Imao sam i Fiestu 6 1.25 na plin kod nje je sa istim uslovima na 360-380km prazan rezervoar istog kapaciteta). meni je mesecna potrosnja oko 6-7L benzina i oko 100L plina za oko 2000km Sto se tice potrosnog materijala osim filtera jednog reatesta od 50e i drugog od 50e+ zamena rezervoara na 10god 60e sa rukama) na 50000km (u praksi na 35 000- 40 000) se menjaju ulosci plinskih dizni koji kostaju od 900 - 1500din (3kom jer je auto sa 3 cilindra) na svakih 100 000 zamena svecica NGK Iridijum (malo su skuplje ali opet idu 3 a ne 4 pa ispadne povoljno) i Jednom uradjen servis isparivaca na 250 000km. E posle tog servisa isparivaca sam 3 puta reklamirao jer je stalno negde curio antifriz na njemu dok nisu napravili kako treba. Takodje je vise puta bio problem sa diznama (ali samo sa onim od 300din komad jer su losijeg kvaliteta pa deo kojim se steluje njihov rad vremenom se sam odvije i onda se oseca plin). To je bilo do majstora jer nabave neki jeftin deo koji ne traje dugo konkretno kod samih dizni sama njihova tezina se oseti kad se uzmu u ruku u odnosu na ove skuplje samo 200din Takodje vam mogu reci da se na uzbrdicama oseca nedostatak snage na plinu sa ukljucenom klimom. Sto se tice da crkavaju ventili i da treba ona kapalica kod mene je nema . Podeseno je da na 4500 o/min auto vraca na benzin. Do 100 000km motor nije trosio ulje ili bar ja nisam primetio. Tek na 120 000 sa primetio potrosnju koja je i sad na 285 000km slicna i negde je oko 1L na 10000-12000km na koliko radim servis.. Verovatno su propale one gumice ventila i verovatno zbog plina. Ali usteda na 265 000km koliko je presao na plinu je skoro otplatila i Na 280 000 zamenjena lamelai sve sta ide ali to nema veze sa plinom (poceo da zuji onaj lezaj kad se stisne kvacilo). Plin je svakako isplativ samo pitanje za koliko godina se isplati investicija. Takodje koliko je veca potrosnja toliko je i manja snaga motora. Negde oko 15-20%. Kad je samo vozac to se nesto i ne primeti, ali kad se ide na letovanje na malom motoru oseti se jer stalno mora u malo vise obrtaje ili u nizu brzinu. Kome je bitna samo potrosnja bez problema moze ugradnja plina (ali kod nekog proverenog majstora) i da prelazi bar 15 000km i da ce biti vlasnik auta bar 3-5 god daok ne pocne usteda
  2. mioljub67

    Yaris 1.0 - ugradnja LPG

    Evo iz licnog iskustva, a ne od rekla kazala. Motor 1.0 VVTi 69ks 3 cilindra 2008god. Doduse auto je Daihatsu Sirion, ali motor je isti koji se ugradjuje i u Yaris. Takodje mi je prodavac savetovao da se ne preporucuje ugradnja u taj motor ali su rekli da osim stradanja ventila ili gumica ventila drugo nista ne moze da ode i da to nije problem zameniti. Takodje su rekli da Toyota ne priznaje garanciju na motor ako je ugradjen TNG, ali se to moze srediti skidanjem instalacije da se slika motor jer centrala trazi sliku kad se desi kvar u garanciji. Plin ugradjen 2009god sa predjenih 26 000km. Isparivac Tomaseto, a upravljacka jedinica Agis (Poljska),nema kapalice, dizne Valtek (vek im je 50 000km, ali crkavaju ranije) Tocak boca 34L staje oko 25-26L. Trenutna kilometraza na tom motoru je 285 000km. Osim jednog servisiranja isparivaca i zamene boce zbog reatesta nikakvih problema sa motorom, ni gepekom. Rezervni tocak je copavac i lako se smesti ispod auta (na otpadu uzeo od renoa 5 nosac rez. tocka i prcvrstio ispod kao kod francuza). U pocetku je svetlela lampica ali posle stelovanja samo se upali kad neka od plinskih dizni prestane sa radom. Za razliku od BRC dizni koje ne mogu da se repariraju i kostaju oko 70-100e (te imam na Fiesti iz 2012god) i traju oko 200 000km Valtekove je lako reparirati. To sam radim (vremenski oko 10 min) a cena ulozaka dizni je 300-500din komad tj 1000-1500 komplet. Potrosnja je negde oko 6.5L na plinu, a na benzinu je negde oko 5,5l (90% je voznja na Ibarskoj a gradska u Lazarevcu je retka). Sto znaci da je 20%-25% veca na plinu. Prebacivanje na TNG podeseno na 35 C (sistem ne da ispod) sto je negde oko 2-3km voznje leti, a 4-6km zimi. Na koliko vraca na benzin nemam pojma jer 99% je voznja ispod 3500 o/min. Plin ugradjen u ARC Internacional koji ne postoje odavno, a majstor sto mi trenutno odrzava (komsija od mog kolege sa posla) kaze da za Toyotu on podesi ili na 4500 o/min ili na 80% snage motora vrati na benzin. Osim malo vece potrosnje ulja (1-2L na 12 000km izmedju zamena) zadnjih 180 000km nikakvih drugih kvarova sa motorom nema. Filter ulja menjam kad i ulje, filter vazduha kad se zaprlja nebitna kilometraza, a filtere plina kad se setim. Svecice su Iridijum NGK (te su bile fabricki) i njih na oko 100 000km (2400din sve 3) kao i prednje plocice (oko 2500-3000din). (Zadnje jos nisu menjane -paknovi). Motor je klasicni sa Lancem, Kais klime, pumpe i alternatora zamenjen na 200 000km, a set kvacila na 280 000 (9000din + 50e zamena). Moze se videti na oglasu> https://www.mojauto.rs/polovni-automobili/2289062_Daihatsu_Sirion_2008_god/?cena=low Da sam vratio kilometrazu kao ovi iz 2002-2005 koji su iz uvoza i presli "duplo manje" odavno bi bio prodat. A i nije bas hitno da je za prodaju jer je praktican, okretan i malo trosi a i ne kvari se u odnosu na druge koje takodje imamo u porodici ( i duplo mladje i sa duplo manjom kilometrazom, a stalno neka sitnica fali))
  3. mioljub67

    Auris 1.33- iskustva iz druge ruke (:

    Evo i mene da podelim neka iskustva sa 1.33 motorom. Kupljen je nov 2017 i do danas presao samo 8 000km jer je trenutno 3 auto u porodici pored Daihatsu Siriona 1.0 (motor koji se ugradjuje u Yarisa) koji je za 12 god presao 290 000 kma na plinu bez nekih vecih investicija i Xsare 2001 1.4 presala 140 000km. Svi su kupljeni novi. Aurisa je kupio otac (penzioner odavno) ali ga ne vozi zimi i kad je kisa vec Xsaru. Ja vozim Siriona svaki dan oko 80-90km do posla i nazad jer je potrosnja oko 6.5L plina. Aurisa sam koristio do mora u CG i nekoliko puta do posla dok je Daihatsu bio u servisu. Sto se tice motora skoro se i ne cuje kad je upaljen. Prosecna potrosnja je negde oko 5.5-5.8L jer gradske voznje skoro i nema jed do posla imam 40km (20km Ibarske vozi se sa 80-90km/h i 20 km lokalnog do Kolubarinih rudnika vozi se sa 60-80Km/h). Ista je i kada smo isli na more obe god negde oko 5.7L na tih oko 1000km do Budve i nazad. Ispod toga nije moglo da se spusti ma kako vozili i sa neznom nogom na gasu i sa onim indikatorom za menjanje brzina ispod toga ne moze. Odlaskom do mora i nazad je voznja bila u granicama propisa ili malo iznad. Auto put Ljig-Preljina normalno 110-130km svuda u 6toj brzini stim da je uz Rudnik indikator trazio da se spusti u 5tu ali je uspeo da izadje sa 100Km/h i u odlasku i povrtaku. Od Uzica ka Zlatiboru je malo gubio daha ako se na vreme ne presalta i onda ne moze da ubrza sa 80km ni u 4toj. Ista je situacija i sa druge strane Zlatibora. Mora u 4tu. Ispod 3000 o/min moze po ibarskoj da se vozi bez problema. Ostalo mu je sve super. Komande su nezne skoro da i ne osetis kvacilo, gas, volan, menjac, kocnice. Ali na to sam i navikao jer je i kod Daihatsua isto sve nezno osim sto bi za njega taman bio ovaj 1.33 motor tj za Yarisa je to pravi, ali za Aurisa je ipak malo slab.
  4. mioljub67

    Auris D4d

    Da se predstavim Imam auris 1.33 kupljen 2017 u MK auto Cacak
×