Jump to content

biciklista

TcS Korisnik
  • Broj Poruka

    238
  • Pridružio se

  • Zadnja poseta

  • Dani Pobede

    6
  • Vreme Online

    17d 20h 30m 10s

biciklista poslednji put pobedio na dan Avgust 8

biciklista je imao najviše lajkovan sadržaj!

Reputacija Zajednice

25 Neutralan

1 Follower

O članu biciklista

  • Rangiran
    Stalni član

Vozilo

  • Proizvođač:
    Toyota
  • Model
    Yaris

Profile Information

  • Grad:
    Beograd
  • Država

Skorašnji Posetioci Foruma

310 videli profil
  1. biciklista

    Corolla Cross Hybrid

    Stvar ličnog doživljaja i potreba. Imam navigaciju na kolima, ali tu navigaciju koristim možda jednom ili dva puta godišnje, i to samo da bih ponudjenu uporedio rutu sa ponudjenom rutom navigacijom telefona, a koju koristim "milion puta". Što se tiče radarskog tempomata, koristim ga maltene u svakoj vožnji. I nemam dileme - za moj ukus i sagledavanje - bez kog od ta dva elementa opreme "mogu", a bez kog "ne mogu". Naravno da mogu bez oba, ali, lično, ništa mi ne znači za top paket opreme Corolle Cross što on uključuje i navigaciju u oblaku ( na 4 godine ).
  2. biciklista

    Corolla Cross Hybrid

    Kod tog poredjenja možda zanemaruješ jedan detalj ( osim ako ti on nije bitan ), a to je od kog paketa opreme kod Tucsona dolazi radarski tempomat ( a njega ima i bazni yaris i bazni Aygo ) i da on kod Tucsona ( i Sportage-a ) može samo uz automatski menjač. I kada to pogledaš, onda najjeftniji Tucson sa ACC košta 33.490 ( IMPRESSION uz DCT menjač sa 2WD ).
  3. biciklista

    Corolla Cross Hybrid

    Drugar koji je bio danas u Toyota Centru kaže da im stizu 4 Corolle Cross u oktobru, crna, siva i dve bele. Što se tiče pitanja da li se isplati "doplata za hibrid", odgovor na to pitanje je veoma individualan i po meni najviše zavisi od toga koliki vam je udeo gradske vožnje u ukupnim kilometrima. A u odnosu na dizel i računicu njegove isplativosti, treba imati u vidu i činjenicu da je dizel gorivo trenutno skuplje oko 24% od benzina.
  4. biciklista

    Corolla Cross Hybrid

    U onom gore cenovniku za Corollu hibrid i nemaš uobičajenu kolonu "subvencija", ni kolonu u kojoj bi bila navedena cena "sa subvencijom". Kako sam ja čuo sa 2-3 strane, subvencija trenutno faktički i nema, jer su pare predvidjene budžetom za tu namenu za 2022. potrošene.
  5. biciklista

    Corolla Cross Hybrid

    Ako nekoga eventualno interesuju cene u Srbiji za novu Corollu Cross 2,0 hibrid, postoje tri paketa opreme, a raspon cena je od 36.490 za 2WD baznjak ( koji nema parking senzore ), sledeći, tj. srednji paket ( "sa senzorima" ) u 2WD izdanju je 38.990, dok top varijanta ( "sa navigacijom" u oblaku, na period od 4 godine ) u 2WD izdanju košta 42.690. U 4WD izdanju srednji paket je 41.490, a top paket 4WD je 45.190. U prilogu cene i spisak opreme za srednji i top paket. Da li je skupo ili nije, "stvar je ukusa", ali, recimo da Honda CR-V 2,0 hibrid AWD, u najvišoj opremi, košta 45.990. Samo "par stotina" evra više od top varijante Corolle Cross, pri čemu mislim da nisu "ista klasa", jer su do sada RAV-4 i CR-V bili "ista klasa". Ali, ako bi sada uporedili cene RAV-a i CRV-a u Srbiji, oba u hibrid izdanju, "puna cena" za top RAV-4 HEV je 55.100, a "puna cena" za top CRV hibrid je 45.990. Ima nesporno razloga da RAV bude skuplji ( veća je snaga hibridnog sklopa ), ali,da bude skuplji preko 9.000 evra, to "ni pas sa maslom progutao ne bi". Ili, da pogledate cene za novi Civic 2,0 hibrid. Stigao je u Srbiju, promocija je 10.10. Biće i formalno objavljene ovih dana ( ali se već znaju ). U odnosu na Corollu 2,0 hibrid (i to Corollu MY 2022 ) košta manje. Jer, novi Civic 2,0 hibrid u srednjem paketu će da ima "punu cenu" od 35 hiljada, a Corolla HB 2,0 ( MY 2022 ) u srednjoj opremi ima "punu cenu" od 37,7 hiljada. Opet, bez dileme, ima razloga i da Corolla hibrid MY 2023 bude skuplja ( imaće veću snagu od MY 2022 ), no, mislim da su u Srbiji cene Toyote "otišle u nebesa".
  6. biciklista

    Pomoć

    Meni se zbog pešaka sistem jednom "javio". Sistem me je bukvalno "presekao", posebno psihički, a i automatski zatezač pojasa me i fizički "zadavio" čim se sistem aktivirao.
  7. biciklista

    Pomoć

    Zna da bude baš zajebano nekada, da "izgineš" zbog tog automatskog kočenja.
  8. biciklista

    Jarić 1,5 Stella

    Neverovatno je da smo na oba yarisa probili po jednu gumu u samo nedelju dana. Najpre na novom, pa na starom. A da pre toga nismo imali gumi defekt godinama. Poslednji put pre par godina (na nekom ranijem starom yarisu), negde kod Niša. Generalno, ne dopada mi se ideja kada vozilo nema rezervni točak. Ali, to je filozofija (i) Toyote. A npr, na starom yarisu smo polomili dve šoferke u nedelju dana. Statistički, dešava se retko
  9. biciklista

    Corolla Cross Hybrid

    Čuh danas da kod ns stiže prvi kontigent krajem novembra ili početkom decembra, a da cena startuje sa 38,5. Ali, kako trenutno stoje stvari (da su u budžetu RS potrošene pare koje su bile za ovu godinu planirane za subvencije ), kupci koji ih kupe do kraja 2022 ne mogu da računaju na eventualne subvencije od 2.500.
  10. biciklista

    Corolla Cross Hybrid

    Pogledah danas cene u Nemačkoj, gde su dostupna samo dva paketa opreme ( u CH tri paketa ), a koje cene se za 2WD varijantu kreću u rasponu 38.600 do 43.200, dok su u AWD varijanti cene veće za po 2.000 evra ( 40.600 i 45.200 ).
  11. biciklista

    Jarić 1,5 Stella

    Ne, ne vadim ja dušu tom novom yariću. Kada ga ja vozim, on "na otvorenom" troši maltene jednako kao moj 500L 1,6 MJ. Jer, ja vozim na isti način i moja privatna, a i sva naša "službena" kola. No, kada ga povremeno uzmu veoma mladje ( i neiživljene) kolege, to su često sumanuti proseci potrošnje, a sve uz neke relativno niske prosečne brzine ( za tu potrošnju ), a kroz aplikaciju My Toyota jasno i vidim zašto je to tako - suviše često imaju jaka kočenja i jaka ubrzanja. Ali, mi ionako ne tražimo "šofere", već nešto drugo, tako da "moramo" nešto i da malo tolerišemo. Do neke mere. Srećom, vidim da ih sve po malo počinje da brine aplikacija My Toyota i njena funkcija "Velikog brata".
  12. biciklista

    PajserChina: Corolla Sedan 1.5 Luna

    Za škodu fabiu 1,0 TSI 95 iz 2018 u AC Stojanović na Novom Beogradu mali servis ( pre par dana ) je plaćen 21.000 dinara. U "Auto Čačku" na Novom Beogradu je i skuplji. A mnogi brendovi i ovlašćeni servisi za vozila starosti 5+ imaju niže cene redovnog održavanja.
  13. biciklista

    PajserChina: Corolla Sedan 1.5 Luna

    Toyota svake godine dodeljuje priznanje najboljem dileru i serviseru u (mislim) Adriatic regionu i tu nagradu je dobio i MAG jedne godine. Izlozena im je ta plaketa na zidu u prodajnom delu objekta.
  14. biciklista

    PajserChina: Corolla Sedan 1.5 Luna

    Da, kada pogledaš na šta spolja liči objekat MAG-a, ono je kao iz filma "Dan posle". Potpuno neprimereno taman da je u pitanju prodaja nekih polovnjaka, ali, nikako da je u pitanju salon i servis "Toyote". Mislim da sam "u dokolici" u BG u više navrata obišao sve salone svih brendova i onako nešto apsolutno ( vizuelno) ne postoji - osim u MAG-u A kod njih sam poručio oba "Jarića", jer su mi najbliži Ono što za kupca ( u MAG-u ) može biti jedna prednost, jeste sama lokacija u svetlu izbora rute testne vožnje, jer su pored samog auto puta ( za razliku od salona nekih drugih brendova, koji jesu uradjeni kao da su od zlata, ali, imaju očajan položaj ) i jako su liberalni po pitanju testnih vožnji. A što se tiče boje motornog ulja koje se nakon zamene naspe u dizela, to dosta zavisi od samog motora, konstrukcije, pa i da li pri zameni može da se ispusti kompletno ulje ili ne ( ja sam se šokirao kada sam video kod Honde 1,5T specifikacije količine ulja u sistemu, kao i količine koje se sipa pri zameni, ima lepe razlike, pa kod svakog njihovog, 1,0T, 1,5T i 2,0 T). Npr, kada sam imao 2,0 HDI, on je nakon zamene ulja imao vizuelno potpuno čisto ulje narednih 2-3.000 km i nakon što je motor već bio prešao 100.000 km, dok kod 1,6 HDI od prvoga dana je ulje bilo crno, pa i već nakon 100-200 km posle svake zamene (i to baš zato jer pri zameni ulja njemu iz sistema nije moglo da se ispusti ulje sa 100% ukupne zapremine i to najviše zbog oblika glave motora. tako da je "gore" dosta ostajalo pri zameni ).
  15. biciklista

    PajserChina: Corolla Sedan 1.5 Luna

    Ja odavno više nikome ne verujem što se tiče servisiranja. Ni ovlašćenim, ni neovlašćenim. Sa svim brendovima koje sam imao ili imam je to isto ( privatno - Suzuki, Pežo (2x), Fiat, Honda, poslovno Toyota i Škoda ). Pre ili kasnije shvatiš da su te u nekom trenutku u nečem baš gadno zavrnuli, jednom ili više puta. A ako imaš sreće, proći će mnogo vremena pre nego to shvatiš (i neznanju je spasenje). I naravno, svi će da gledaju da te kolju i prekolju. A kupac tvog polovnjaka će kada dodje dan prodaje svakako da traži sve moguće i nemoguće načine da ti obori cenu, tako da ti ( što se tiče same kasnije prodaje ) samo "redovno servisiranje" ( u smislu popunjene servisne knjižice ) realno apsolutno ništa ne znači.
×