Jump to content

biciklista

TcS Korisnik
  • Broj Poruka

    191
  • Pridružio se

  • Zadnja poseta

  • Dani Pobede

    5
  • Vreme Online

    15d 11h 50m 29s

biciklista poslednji put pobedio na dan April 16

biciklista je imao najviše lajkovan sadržaj!

Reputacija Zajednice

22 Neutralan

1 Follower

O članu biciklista

  • Rangiran
    Stalni član

Vozilo

  • Proizvođač:
    Toyota
  • Model
    Yaris

Profile Information

  • Grad:
    Beograd
  • Država

Skorašnji Posetioci Foruma

252 videli profil
  1. biciklista

    Corolla TS hybrid 1.8

    Kako nam je Corolla ?
  2. biciklista

    Jarić 1,5 Stella

    Veruj mi, i ja sam godinama sebi sam radio redovan servis na 308 sa 1,6 HDI, jer su mi bili dojadili više u ovl. servisu, pošto sam često naknadno bio u prilici da primetim da ovde ili onde nedostaje "žabica" ili slično (ili da naspu ulje preko maksimuma za 1 cm, da loše stave poklopac filtera vazduha, ma ... "da poludiš" šta su u stanju da urade, a kao "ovl. servis" ). Cena takvog "hand-made" redovnog servisa je bukvalno bila smešna, a meni ogromna razonoda. Pri čemu ti garantujem da ga bolje uradim nego ov. servis. Uveče u garaži odvrnem čep kartera i ostavim do ujutro da se ocedi I sve ujutro zavšim. Ali, jbg, za kola u garanciji ne može (ne sme) tako, a za neka, na žalost, ni van garancije. Npr, kod Fiata 500L je nemoguće resetovati servisni interval bez korišćenja dijagnostičkg uredjaja - koji nemam.
  3. biciklista

    Corolla SE 1.5 Luna

    Biće to OK. Videćeš. Razmišljaj pozitivno !
  4. biciklista

    Jarić 1,5 Stella

    Ja mislim da je ona cena redovnog servisa od 165 evra u ovlašćenom veoma korektna. Ja npr za CRV sa 1,5 T istovrsan redovan servis ( ulje + svi filteri) u Delti plaćam 145 evra (oko 17.000 dinara), evo ga račun ispod od pre mesec dana. Naravno, cene u ovlašćenom (i u garanciji ) i nisu za poredjenje sa cenom u novlašćenim servisima ( i za one van garancije), jr je van ovlašćene mreže sve jeftinije. Pre neki dan sam za 500L sa 1,6 MJ redovan servis (ulje+svi filteri) "plus" zamena ulja menjača "plus" zamena antifriza, u servisu "Goran" u Zemunu (koji jeste poznat, ali, je i neovlašćen ) platio 21.100 dinara (180 evra). Pošto sam za poslovnog Yarisa platio već šest redovnih servisa u BG u tri ovl. servisa, moje iskustvo je da se ni za 145, a ni za 165 evra u BG u ovlašćenom ne može dobiti zamena uja i svih filtera. Ako na sajto Toyota RS pogledate preporučene cenovnike redovnog održavanja, videćete da to maltene ne može ni za Aygo 1,0 prethodne generacije.
  5. biciklista

    Jarić 1,5 Stella

    Evo koliko je jedan sa Honda foruma Srbija pre par dana u ovlašćenom servisu platio redovan godišnji servis za aktuelni Civic Type R - 19.381 dinara ( 165 evra ). Smešna cifra za vozilo sa 320 ks. A mada ima varijabilni servisni interval ( kompjuter ga odredjuje, zavisno od načina vožnje ) izmedju dva prethodna redovna servisa je prešao oko 15.000 km.
  6. biciklista

    Corolla SE 1.5 Luna

    Pitah danas mog farbara za "koru pomorandže" na potpuno novom vozilu. Kaže da se to dešava ako je pri farbanju boja suviše gusta. I da tu pravila nema, svakom brendu to zna da se desi. Poliranjem to može da se reši, ali, takvo poliranje mora biti dubinsko, da bi se neutralisale te silne neravnine i to skida dosta debeo sloj boje.
  7. biciklista

    Corolla SE 1.5 Luna

    Čitao sam pritužbe na taj problem ( "kora pomorandže" ) za potpuno nova kola. Da zna da se desi. I nema veze sa brendom. Baš ću da pitam mog farbara, ako se setim. Ja kupio novu Hondu i otišao do njega, on počeo da je gleda odmah je našao par falinki sa farbanjem i lakiranjem. Šta ti je profesionalna deformacija. Što je najgore, u pravu je 100%. Na prednjoj haubi imam dve sitne "greške", a i nešto na desnom B stubu. A kola bila nova
  8. biciklista

    PajserChina: Corolla Sedan 1.5 Luna

    Dva puta mi je na ovom yarisu pucala šoferka. Nikada nisam aktivirao kasko, jer su zamenske sa EU homolgacijom jeftine ( oko 200-220e sa ugradnjom ), a uvek ih imaju na stanju ( i danas razbiješ, a sutra je zameniš). Čak su kolege 3 puta imali grebanja i ulubljeja ( 3 puta je stradala zadnja leva "obrva" blatobrana, a malo i zadnja leva vrata, kao da je taj deo kola proklet ). Ni tada ga nismo aktivirali, jer su limarsko lakirerski radovi kod jednog mog limara ( koji nam radi bez čekanja ) dva puta koštali po 100 evra, a jednom je bilo 150. I dok bi odradili proceduru kaska, dočekali radove ili šoferke, platili učešće u šteti, a posle i veću premiju osiguranja, ne bi nam se nešto isplatilo. Da je u pitanju neka veća šteta, svakako bi aktivirali kasko.
  9. biciklista

    Ulje za motor

    Ja bih se držao "preporuke" Fabrike, a ne "odbrane" servisera.
  10. biciklista

    Ulje za motor

    Ja sam davno, pre oko 10 godina ( dok sam imao pežo ) podneo prijavu Sudu časti pri Privrednoj komori i disciplinski tužilac je podigao optužni predlog, a sud je oglasio krivim tadašnjeg uvoznika pežoa ( Verano motors ) i servisera ( Verano Remont ) zato što su mi u dva navrata zaredom (bez da su me pitali ) pri redovnom servisu u motor sipali "dozvoljeno motorno ulje" ( 5W-40), a ne "preporučeno motorono ulje" ( 5W-30). Stav suda je bio da je interes kupca bitniji i da ako proizvodjač kaže da je nešto "preporučeno" ( a tada je bilo 5W-30), da oni ne smeju bez moje saglasnosti da sipaju bilo šta drugo, pa makar to drugo bilo i "dozvoljeno" ( a tada je za taj motor to bilo 5W-40 ).
  11. biciklista

    Ulje za motor

    Ja sam pre par dana odradio redovan servis na Yarisu 1,5 iz 2019. i usuli su mot. ulje 0W-20. U pitanju je ovl. servis AUTO TURING STANOJEVIĆ.
  12. biciklista

    Jarić 1,5 Stella

    Dakle, "redovan servis" na 92 kkm ( ali bez zamene filtera vazduha ), koji podrazumeva i prvu zamenu svećica, a dodatno su promenjene prednje (fabričke) disk pločice, ulje kočnica, kao i prednje metlice brisača ... U zbiru, 52.054 dinara (uz popust od 5%) ili 442 evra .
  13. biciklista

    Corolla 2020 SOL

    Mene taj zvuk zatvaranja zadnjih vrata baš nervira.
  14. biciklista

    Toyota yaris 1.4 d4d "velika" potrošnja

    To sada ( posle svih tih zahvata) deluje kao veoma korektna potrošnja. Mislim da je to najviše doprinela ta promena dve dizne. Ali i sve ostalo po malo.
  15. biciklista

    Čekajući Toyotu yaris cross

    Hvala ti na detaljnom odgovoru na moje pitanje. Ako si dugo vozio dizela, nije lako se posle navići na benzinca i to atmosferskog. Ali, verujem da ćeš vremenom ipak uspeti. Kao što mislim da je Yaris Cross sasvim korektno vozilo i da je 1,5 atmosferac za njeg korektna motorizacija. Ja sam pre privatne nabavke turbo benzinca pre oko dve godine privatno vozio dizele prethodnih 15-ak godina (pa i 308 HDI ), ali sam imao sreću da sam paralelno poslovno vozio benzince (turbo i atmosferske), pa sam pre privatne kupovine turbo benzinca imao unaped jasnu predstavu o razlikama o "osećaju" koji u vožnji pruža atmosferski benzinac u odnosu na dizela. Pa ipak, taj prelazak mi je malo teško pao, mada imam i tu sreću da i danas paralelno sa svime vozim i jednog turbo dizela (1,6MJ). I baš su mi podeljena raspoloženja. Nekada sebi kažem: "Ma, dizel je najbolji, vidi koji to dobar obrtni moment ima, ma, dva puta veći od atmosferskog benzinca iste zapremine i kako to dobro povlači iz niskih obrtaja i bez da se pre preticanja šalta na niže, kako dobro ide uzbrdo i uopšte brdo ne oseti". Drugi dan kada vozim turbo benzinca ili onog običnog atmosferskog ( pa i 1,5 u Jarisu ), kažem: "Ma, vidi kako se ovo dobro vrti, za****(auto recenzija) dizela, on povuče do 3.500-4.000 rpm i "kraj", a benzinca možeš da razvučeš u obrtajima i zavrtiš do 6-7.000 rpm. Ništa lepše nego kada idem šestom 80-90 magistralom i pre preticanja ga iz šesta vratim direktno u treću i trećom razvučem do 130-140 km/h ..." Sve ti je to samo stvar ugla gledanja Tako da je i taj Yaris Cross odličan sa svojim 1,5 motorom, čim se budeš navikao da on maksimalnu snagu razvija na čak 6.600 rpm, a da smeš da ga zavrtiš do 7.000 rpm ( tada mu se aktivira limiter ). Uživaj. Najpre sada malo u čekanju, a posle u vožnji, kada on stigne
×