

biciklista
TcS Korisnik-
Broj Poruka
307 -
Pridružio se
-
Zadnja poseta
-
Dani Pobede
11 -
Vreme Online
22d 5h 7m 15s
biciklista poslednji put pobedio na dan Maj 28
biciklista je imao najviše lajkovan sadržaj!
Reputacija Zajednice
35 NeutralanO članu biciklista
-
Rangiran
Stalni član
Vozilo
-
Proizvođač:
Toyota
-
Model
Yaris
Profile Information
-
Grad:
Beograd
-
Država
-
biciklista started following Nekom će zatrebati, problem sa displejom, Yaris ts 2001, potrosnja ulja, Kvačilo hvata visoko and and 1 other
-
-
-
-
I jesu zaslužili da ih čovek najcrnje oplete gde god stigne. Njihovo obrazloženje ( sa kiselim kišama ) je potcenjivanje zdravoag razuma, a pokušaj da ti naplate rešavanje garantnog problema je "bezobrazluk na kvadrat", pri čemu si pravilno uočio dodatne troškove za tebe u njihovoj "dobroj volji". Ja bih opet poslao mail na sve te adrese, fin, kulturan, ali i jasno rekao da je to ne samo očigledan primer nekvaliteta i propusta proizvodjača ( od strane Toyota koja se uvek diči svojim kvalitetom ), već i klasično izigravanje prava iz garancije ( kojom se Toyota takoje stalno hvali i time i reklamira svoja vozila ). I da ovde nije reč o parama ( to su sitni novci ), već o principima ( a oni nemaju cenu ) i o "magarećim ušima".
-
-
Baš je sramotan taj odgovor Toyote u vezi problema korozije na tvojim felnama. Očisti to što pre, pa prefarbaj. Tretiraj par puta najpre kiselinom za čišećenje korozije, pa malo vodeni šmirg i tako. Što se tiče "mog farbara", u smislu kvaliteta rada, on je ( za moje razumevanje ) pravi čarobnjak u svom poslu. Znam ga već preko 10 godina i povremeno nam sredjuje poslovna ili moja privatna kola. Pošto i ja povremeno njemu činim neke stvari ( pa to smešno malo naplatim u odnosu na ono što jeste neka prosečna cena za to ), tako i on nama naplaćuje. Nerealne su to cene ( obostrano ), tako da ne znam da kažem da li je skup ili jeftin. Slao sam neke prijatelje i poznanike, niko se nije žalio, ni na cenu, ni na kvalitet. Jesu se neki žalili na period čekanja. Čovek je na na N.BG, na Starom Sajmištu, ul. Zarija Vujoševića 109, tel. 060 311 03 76 ( Bule ). Kada mu udjete u dvorište i radionu, verovatno se prestravite i upitate kakav li je to limar i lakirer, ali, kod njega redovno rade svoja (uvozna ) kola i vlasnici nekih BG auto placeva polovnjaka.
-
Na satu 119.200 km. Nije loše za kola iz 2019. godine Bio sam dao farbaru da ga ispolira i delom ofarba ćoškove branika, jer povremena urbana upotreba prosto čini svoje ... Ako bih zanemario da se unutrašnji retrovizor dosta trese, kao i da ručica menjača i dalje ima blesave hodove kao i prvog dana, sve ostalo je OK. Inače, ovog starog Yarisa veoma slabo više vozim, ali, kolege sa njim 2-3 puta nedeljno putuju sa NS, Niš i slično. Nedavno je dobio nove AS gume ( Kleber ) i mogu da kažem da smo veoma zadovoljni sa AS gumama. Za poslednjih oko 5 godina smo sa tom vrstom guma na vozilima prešli skoro 300.000 km širom Srbije, po svim godišnjim dobima i to odlično radi posao.
-
-
-
Okačiću ovde za 10-ak dana link do oglasa za našu poslovnu Fabiju TSI 95 Ambition iz 2018. sa oko 165 hiljada km. Tada će biti i slike (trenutno nemam lepe). Formalno se vodi na mog poslovnog ortaka, ali, ja ću da odradim prodaju. Što ja dogovorim, on potpisuje, bez greške. Naravno, po ugovoru se plaća samo njemu, jer je on formalno prodavac. Cena na oglasu će biti 8.500. Može smešno da zvuči, ali, ima 6 air bagova (doplatili smo 4 komada (samo što mi se nisu smejali u "Auto Čačku" kada sam tražio tu opciju, pošto na Fabiju to kažu niko nije stavljao), jer je u Srbiji prethodna generacija Fabije čak i kao "Monte Carlo" oprema imala samo 2 komada), kao i zadnje parking senzore. Kola su vožena 99% van grada. Nove AS gume (Kleber) su kupljene pre možda pola godine. Redovan servis odradjen sada u februaru, a tada zamenjene i prednje disk pločice, kao i zadnje pakne. Dao sam je mom farbaru da u medjuvremenu sredi sitna karoserijska oštećenja i ogrebotine koja su posledica korišćenja javne garaže (tu je bila svih 5 godina). Biće ofarban i prednji branik i prednje desno krilo. Biće u istoj boji - metalik srebrna. Motor ne troši ulje (nikada nismo dosipali ulje) izmedju dva redovna servisa (15 hiljada je servisni interval). Da ispoštujem pravila teme, evo je sada jedna loša slika. Ali, barem se vidi nivo "urbanih ogrebotina" na braniku, kao i da su AS gume maltene nove
-
-
-
Na sajtu uvoznika ti imaš upustvo za upotrebu svakog modela Toyote (i za svako godište ). Veoma su detaljna. Kada sam prvi put uočio ono što mi se učinilo kao anomalija u radu hibridnog sklopa pri niskim temperaturama, otišao sam na sajt Toyote, "skinuo" jedno upustvo, ukucao u pretragu reč "baterija" i čitao svaki deo upustva gde se ona pominje. I neke stvari su mi delovale zastrašujuće. Pa i da piše da na temperaturi od -30 ( ako je Li-Ion baterija, a corolla iz 2022. npr. koristi čak 3 vrste baterija - tako piše u upustvu ) uopšte nije moguće pokrenuti/startovati hibrid. I da ćete to moći tek kada poraste spoljna temperatura ( jer je čak i potpuno puna baterija "mrtva" na toj temperaturi, pri čemu se za pokretanje SUS motora kod hibrida se ne koristi klasični akumulator od 12V (koji takodje postoji u svakom hibridu), već se koristi visokonaponska baterija i EM koji ima funkciju starter generatora). Kada sam sve to lepo pročitao, bilo mi je jasnije zašto već na nula stepeni hibrid počinje drugačije da radi. I zašto ujutro radi potpuno normalno ako ga preko noći ostavim parkiranog u garaži. Mislim da Corolla Cross koristi samo Li-Ion bateriju, to se vidi i iz običnog kataloga sa sajta uvoznika (jer se 2,0 hibrid radi sa njom samo, dok 1,8 hibrid ide i sa Li-Ion i sa nekim drugim ( ali, 1,8 ne ide u Corollu Cross ).
-
Moj (stari ) poslovni Yarić iz početka 2019, već ima na satu oko 110 kkm i još je dobra ona fabrička metlica ( mada se redovno koristi ). Ja bih kao zamenu uzeo neke univerzalne ( Bosch ) ili slično, mada ne verujem ni da je originalna mnogo skuplja. Koliko je ? Što se tiče te korozije i ja mislim da su te zezali. To je bezobrazluk sa njihove strane.