Jump to content

biciklista

TcS Korisnik
  • Broj Poruka

    127
  • Pridružio se

  • Zadnja poseta

  • Dani Pobede

    2
  • Vreme Online

    10d 14h 36m 41s

biciklista poslednji put pobedio na dan Novembar 19

biciklista je imao najviše lajkovan sadržaj!

Reputacija Zajednice

18 Neutralan

1 Follower

O članu biciklista

  • Rangiran
    Stalni član

Vozilo

  • Proizvođač:
    Toyota
  • Model
    Yaris

Profile Information

  • Grad:
    Beograd
  • Država

Skorašnji Posetioci Foruma

176 videli profil
  1. biciklista

    Jarić 1,5 Stella

    "Jarić" je prebacio nešto preko 74 hiljade km ( u februaru će imati tri godine ) i uskoro će opet na redovan servis. Kotrlja se ...
  2. biciklista

    PajserChina: Corolla Sedan 1.5 Luna

    Meni deluje da su ta tri šrafa ( rasporedjena u obliku "zvezde" kao kod MB ) pokrivena prašinom i da on njih nije ni odvrtao ( ili ja grešim, da su oni čisti ?), dok onac centralni nije smeo da odvrće bez kompletne demontaže ( i bez korišćenja "stega" za federe ), tako da mi se čini da je on to samo odozgo "zasuo" nečim, to oko same "šolje", na spoju dva dela "šolje". Tako m deluje sa slike. I, da li ti je škripanje "ućutalo" odmah ili je trebalo da prodje neko vreme ( dan, dva ... ) ? Ja sam sa Vitarom (kada je ušla u godine) imao čudno škripanje iz prednjeg trapa ( jezivi zvuci ) i majstor mi je rekao da mi preporučuje "grafitiranje" i rekao mi je gde da odem. I u tom "servisu" su mi bukvalno sve spojeve elemeneta vešašanja bogato našpricali "nečim" ( ja mislim da je bila kombinacija starog motorog ulja i možda nafte, pojma nemam ). I kola su ubrzo "zaćutala" na svim neravninama. To sam uradio jednom i nisam više imao problema.
  3. biciklista

    PajserChina: Corolla Sedan 1.5 Luna

    Da li si video kako je tačno (koji deo) podmazao odozgo "šolje"/"kape" amortizera? Jer, ako ne grešim, odozgo imaš tri manja šrafa "u krug" i njima je cela šolja (zajedno sa amortizerom i oprugom) jednim svojim delom pričvršćena za unutrašnji deo blatobrana (negde taj deo zovu "mulda") deo, a u sredini je onaj glavni (veliki ) šraf amortizera (koji oprugu ogibljenja drži sabijenom u svom ležištu) i njime je drugi deo "šolje" pričvršćen za amortizer. A izmedju ta dve dela "šolje" imaš ležajeve. Šta je on tačno podmazao? Kako, odakle, čime ? Ako si video ...
  4. biciklista

    PajserChina: Corolla Sedan 1.5 Luna

    A, recimo, Toyota Proace City Verso je samo prepakovani Pežo Rifter sa HDI i THP motorom, ali, zato sa AISIN menjačem
  5. biciklista

    Jarić 1,5 Stella

    I kamera i senzori imaju neke svoje prednosti nad onim drugim. Jer, dok se krećeš unazad i osluškuješ senzore, ti možeš u istovremeno i da gledaš šta se dešava oko tebe, sa svih strana, a što će ti nekada biti nužno. A ako se fokusiraš samo na kameru (ili imaš samo kameru), tu mogućnost nemaš. Ako bi bilo moguće samo jedno, ja bih uvek izabrao samo senzore. Naravno, najbolja je kombinacija. Ja na Hondi imam i ono tzv. upozorenje na unakrsni bočni saobraćaj pri vožnju unazad. Vrlo retko to koristim (jer, kada je god moguće pri poprečnom parkiranju, nastojim da se parkiram hodom unazad, da bih izlazio prednjim delom), ali, kada se nadjem u situaciji da poprečno parkiran izlazim u rikverc „pod pravim uglom“ (ili blizu njega), to upozorenje na unakrsni bočni saobraćaj pri vožnju unazad je fantastična stvar, jer to klasična kamera ne može da pruži, taj nivo, nikako.
  6. biciklista

    Auris 1.6 vvt

    Ja mislim da se proizvodjačima ( kod modela kod kojih tempomat nije deo stanradne opreme u svim paketima opreme) ne isplati da rade posebne papučice kvačila i kočnice, sa i bez "senzora" koji si tiču tempomata (ili, sa i bez senzora na papučici gasa, u vezi limitera). Mislim da svaki automobil dole na papučicama ima potreban "hardver" i instalacije (kao i kontrole sijalice na instrument tabli), a sve što ti nedostaje je sam "prekidač" (komanda tempomata/limitera), kao i aktiviranje softvera. Ja sam tako za smešne pare na 308 iz 2009. naknadno ugradio tempomat. OEM komande+aktivacija tempomata/limitera su me došli manje od 40 evra, a sav posao je trajao oko 15 minuta.
  7. biciklista

    Auris 1.6 vvt

    Meni je to vukanizer uradio pri podizanju prednjeg levog točka. Domačinski nagnječio, jer je promašio mesto za dizanje. Limar me je najpre strašio, da to neće moći da se ispravi osim da se "raspetrla sajtna" ( "otvori" dole na dnu ) ili "sa kukicama" (da se spolja privremeno na jedno ili dva mesta zavari kukica, da bi moglo da se izvuče ). Srećom, na mestu gde mi je bilo zgnječeno, iznutra, iz kabine, bila je rupa sa unutrašnje strane praga (kada se skine unutrašnja oplata praga), kao i sa prednje strane, od točka ( kada se skine plastično potkrilo), pa je sa te dve strane sve to lepo izgurao ka napolje, bez bilo kakvog sečenja, varenja ili nečeg sličnog. Ispravio je to "za desetku", a da mi maltene nije oštetio boju i antikorozivnu zaštitu.
  8. biciklista

    Corolla Sedan 1.5 Luna

    Lepo je pročitati kada da je čovek tako zadovoljan ! Bravo !
  9. biciklista

    PajserChina: Corolla Sedan 1.5 Luna

    Te sitne vibracije osetiš samo u fazi forsiranog ubrzanja ? Kada gas potopiš do kraja (bez obzira na brzinu kojom se krećeš)? Da li si probavao takva jaka ubrzanja dok si imao letnji set točkova? Da ti gume nisu izbalansirane, to bi treslo (pri nekim brzinama, sve zavisi da li problem bude do prednjih ili zadnjih guma) bez razlike da li pri tim brzinama ubrzavaš, voziš konstatno, a treslo bi čak i da ubaciš u ler. Ja vozim službeno povremeno i 3-cilindraša ( 1,0 TSI od 95 ks ), a vozio sam par puta i Hondin 3-cilindrični 1,0T od 129 ks. I mogu da ti kažem da 1,0 TSI ima nenormalne vibracije pri forsiranom ubrzanju. Osetiš ih iz volana, preko stopala (posebno sa papučica), iz sedišta. Ali, samo dok ubrzava "do daske". Hondin takodje malo vibrira, ali, manje od 1,0 TSI . Bezbroj puta sam čitao da 3-cilindrični motori "pod maksimalnim gasom" imaju te sitne vibracije. Ali, ako mene pitaš, to nema uticaja na trajnost. Taj 1,0 TSI koji povremeno službeno teram je prešao već 120 kkm i nije ni štucnuo do sada.
  10. biciklista

    Corolla Sedan 1.5 Luna

    Pa, dajte nam "update"
  11. biciklista

    Corolla TS hybrid 1.8

    Hvala Ti. Očito, hibrid je dugoročno nepobediv po pitanju potrošnje. Poredjenja radi, ja sam sa karavan vozilom iste klase, ali, dizelom (308 SW 1,6 HDI 110 ) za 10 godina i oko 185 hiljada km imao prosek potrošnje 5,35. Ali mi je i prosek brzine bio malo veći nego tebi ( morao bih da pogledam u "svetu svesku" ).
  12. biciklista

    Corolla TS hybrid 1.8

    Bilo bi lepo da nam sračunaš, tu poslednju godinu, jer je to najrealniji prikaz (za tvoje uslove eksploatacije, uz uvažavanje ostalih podataka(pa i tih 32 km/h).
  13. biciklista

    RAV4 2014 2.0 awd multidrive s

    Ako si ranije vozio neko evropsko vozilo te ili niže klase ili ga i sada paralelno voziš, ne možeš a da ne primetiš razliku u nivou zvučne izolacije podvozja. Ko Japanaca je to ipak drugačije. Njima je to manje u fokusu. Tako da ti tu stvarne pomoći nema čak i da staviš neke gume koje imaju deklarisan niži nivo buke. Bar ja to mislim. I sam vozim Japanca te klase (CR-V) i prvo što sam primetio kao negativnu promenu u odnosu na evropska kola koja sam imao ili koja vozim, jeste uvećana buka točkova. Ljudi mi govorili: „Uzmi Michelin, videćeš koliko je to tiša guma“. I ništa. Isti đavo. A Tiguana R-Line sa većim i širim gumama (255/45R19) sam vozio kuda i moja kola (moja su na 235/60X18), i razlika i nivou buke od točkova je neuporediva. Tiguan kao da nema točkove. Nema osetne buke točkova u kolima. Japanac i Evropljanin. Ali, može na to da se navikne (na buku). Tako kažu.
  14. biciklista

    PajserChina: Corolla Sedan 1.5 Luna

    Privatno, ja kod 500L 1,6 MJ, na oko 48.000 km, imam stvarni prosek potrošnje od 5,5, prosek brzine oko 37-38 km/h ( otprilike, vozi se pola grad-pola van grada), dok kod Honde CR-V 1,5T na oko 21.000 km imam prosek potrošnje oko 6,5, a brzine oko 60 km/h (ali, ta se kola voze bar 99% van grada i pretežno magistralno). Za kola koja vozim poslovno nemam baš tako detaljnu analitiku, ali, znam da yarić 1,5 vvti može van grada bez problema da se vozi na oko 4,5 litra ako se ne forsira.
  15. biciklista

    Corolla Sedan 1.5 Luna

    Kakva su u medjuvremenu iskustava sa Kadjarom 1,33 TCE 140 ? Gledao sam to vozilo sa porodicom i delovalo mi je skroz ok, ali su meni krajem 2019 za njega ( sa 6MT ) u Bose paketu opreme (sa par opcija) tražili oko 26 hiljada.
×