

biciklista
TcS Korisnik-
Broj Poruka
191 -
Pridružio se
-
Zadnja poseta
-
Dani Pobede
5 -
Vreme Online
15d 11h 50m 29s
biciklista poslednji put pobedio na dan April 16
biciklista je imao najviše lajkovan sadržaj!
Reputacija Zajednice
22 NeutralanO članu biciklista
-
Rangiran
Stalni član
Vozilo
-
Proizvođač:
Toyota
-
Model
Yaris
Profile Information
-
Grad:
Beograd
-
Država
Skorašnji Posetioci Foruma
252 videli profil
-
-
Veruj mi, i ja sam godinama sebi sam radio redovan servis na 308 sa 1,6 HDI, jer su mi bili dojadili više u ovl. servisu, pošto sam često naknadno bio u prilici da primetim da ovde ili onde nedostaje "žabica" ili slično (ili da naspu ulje preko maksimuma za 1 cm, da loše stave poklopac filtera vazduha, ma ... "da poludiš" šta su u stanju da urade, a kao "ovl. servis" ). Cena takvog "hand-made" redovnog servisa je bukvalno bila smešna, a meni ogromna razonoda. Pri čemu ti garantujem da ga bolje uradim nego ov. servis. Uveče u garaži odvrnem čep kartera i ostavim do ujutro da se ocedi I sve ujutro zavšim. Ali, jbg, za kola u garanciji ne može (ne sme) tako, a za neka, na žalost, ni van garancije. Npr, kod Fiata 500L je nemoguće resetovati servisni interval bez korišćenja dijagnostičkg uredjaja - koji nemam.
-
-
Ja mislim da je ona cena redovnog servisa od 165 evra u ovlašćenom veoma korektna. Ja npr za CRV sa 1,5 T istovrsan redovan servis ( ulje + svi filteri) u Delti plaćam 145 evra (oko 17.000 dinara), evo ga račun ispod od pre mesec dana. Naravno, cene u ovlašćenom (i u garanciji ) i nisu za poredjenje sa cenom u novlašćenim servisima ( i za one van garancije), jr je van ovlašćene mreže sve jeftinije. Pre neki dan sam za 500L sa 1,6 MJ redovan servis (ulje+svi filteri) "plus" zamena ulja menjača "plus" zamena antifriza, u servisu "Goran" u Zemunu (koji jeste poznat, ali, je i neovlašćen ) platio 21.100 dinara (180 evra). Pošto sam za poslovnog Yarisa platio već šest redovnih servisa u BG u tri ovl. servisa, moje iskustvo je da se ni za 145, a ni za 165 evra u BG u ovlašćenom ne može dobiti zamena uja i svih filtera. Ako na sajto Toyota RS pogledate preporučene cenovnike redovnog održavanja, videćete da to maltene ne može ni za Aygo 1,0 prethodne generacije.
-
Evo koliko je jedan sa Honda foruma Srbija pre par dana u ovlašćenom servisu platio redovan godišnji servis za aktuelni Civic Type R - 19.381 dinara ( 165 evra ). Smešna cifra za vozilo sa 320 ks. A mada ima varijabilni servisni interval ( kompjuter ga odredjuje, zavisno od načina vožnje ) izmedju dva prethodna redovna servisa je prešao oko 15.000 km.
-
Pitah danas mog farbara za "koru pomorandže" na potpuno novom vozilu. Kaže da se to dešava ako je pri farbanju boja suviše gusta. I da tu pravila nema, svakom brendu to zna da se desi. Poliranjem to može da se reši, ali, takvo poliranje mora biti dubinsko, da bi se neutralisale te silne neravnine i to skida dosta debeo sloj boje.
-
Čitao sam pritužbe na taj problem ( "kora pomorandže" ) za potpuno nova kola. Da zna da se desi. I nema veze sa brendom. Baš ću da pitam mog farbara, ako se setim. Ja kupio novu Hondu i otišao do njega, on počeo da je gleda odmah je našao par falinki sa farbanjem i lakiranjem. Šta ti je profesionalna deformacija. Što je najgore, u pravu je 100%. Na prednjoj haubi imam dve sitne "greške", a i nešto na desnom B stubu. A kola bila nova
-
Dva puta mi je na ovom yarisu pucala šoferka. Nikada nisam aktivirao kasko, jer su zamenske sa EU homolgacijom jeftine ( oko 200-220e sa ugradnjom ), a uvek ih imaju na stanju ( i danas razbiješ, a sutra je zameniš). Čak su kolege 3 puta imali grebanja i ulubljeja ( 3 puta je stradala zadnja leva "obrva" blatobrana, a malo i zadnja leva vrata, kao da je taj deo kola proklet ). Ni tada ga nismo aktivirali, jer su limarsko lakirerski radovi kod jednog mog limara ( koji nam radi bez čekanja ) dva puta koštali po 100 evra, a jednom je bilo 150. I dok bi odradili proceduru kaska, dočekali radove ili šoferke, platili učešće u šteti, a posle i veću premiju osiguranja, ne bi nam se nešto isplatilo. Da je u pitanju neka veća šteta, svakako bi aktivirali kasko.
-
-
Ja sam davno, pre oko 10 godina ( dok sam imao pežo ) podneo prijavu Sudu časti pri Privrednoj komori i disciplinski tužilac je podigao optužni predlog, a sud je oglasio krivim tadašnjeg uvoznika pežoa ( Verano motors ) i servisera ( Verano Remont ) zato što su mi u dva navrata zaredom (bez da su me pitali ) pri redovnom servisu u motor sipali "dozvoljeno motorno ulje" ( 5W-40), a ne "preporučeno motorono ulje" ( 5W-30). Stav suda je bio da je interes kupca bitniji i da ako proizvodjač kaže da je nešto "preporučeno" ( a tada je bilo 5W-30), da oni ne smeju bez moje saglasnosti da sipaju bilo šta drugo, pa makar to drugo bilo i "dozvoljeno" ( a tada je za taj motor to bilo 5W-40 ).
-
biciklista started following Ulje za motor
-
-
-
-
-
Hvala ti na detaljnom odgovoru na moje pitanje. Ako si dugo vozio dizela, nije lako se posle navići na benzinca i to atmosferskog. Ali, verujem da ćeš vremenom ipak uspeti. Kao što mislim da je Yaris Cross sasvim korektno vozilo i da je 1,5 atmosferac za njeg korektna motorizacija. Ja sam pre privatne nabavke turbo benzinca pre oko dve godine privatno vozio dizele prethodnih 15-ak godina (pa i 308 HDI ), ali sam imao sreću da sam paralelno poslovno vozio benzince (turbo i atmosferske), pa sam pre privatne kupovine turbo benzinca imao unaped jasnu predstavu o razlikama o "osećaju" koji u vožnji pruža atmosferski benzinac u odnosu na dizela. Pa ipak, taj prelazak mi je malo teško pao, mada imam i tu sreću da i danas paralelno sa svime vozim i jednog turbo dizela (1,6MJ). I baš su mi podeljena raspoloženja. Nekada sebi kažem: "Ma, dizel je najbolji, vidi koji to dobar obrtni moment ima, ma, dva puta veći od atmosferskog benzinca iste zapremine i kako to dobro povlači iz niskih obrtaja i bez da se pre preticanja šalta na niže, kako dobro ide uzbrdo i uopšte brdo ne oseti". Drugi dan kada vozim turbo benzinca ili onog običnog atmosferskog ( pa i 1,5 u Jarisu ), kažem: "Ma, vidi kako se ovo dobro vrti, za****(auto recenzija) dizela, on povuče do 3.500-4.000 rpm i "kraj", a benzinca možeš da razvučeš u obrtajima i zavrtiš do 6-7.000 rpm. Ništa lepše nego kada idem šestom 80-90 magistralom i pre preticanja ga iz šesta vratim direktno u treću i trećom razvučem do 130-140 km/h ..." Sve ti je to samo stvar ugla gledanja Tako da je i taj Yaris Cross odličan sa svojim 1,5 motorom, čim se budeš navikao da on maksimalnu snagu razvija na čak 6.600 rpm, a da smeš da ga zavrtiš do 7.000 rpm ( tada mu se aktivira limiter ). Uživaj. Najpre sada malo u čekanju, a posle u vožnji, kada on stigne