Jump to content

Našud

TcS Korisnik
  • Broj Poruka

    3366
  • Pridružio se

  • Zadnja poseta

  • Vreme Online

    2m 2s

Reputacija Zajednice

3 Neutralan

O članu Našud

  • Rangiran
    Napredni član
  • Birthday 27.01.1983.

Profile Information

  • Pol:
    Muški
  • Grad:
    Batajnica
  • Država

Skorašnji Posetioci Foruma

Blok nedavnih posetilaca je onemogućen i ne prikazuje se drugim korisnicima

  1. Našud

    Chat 2016

    Ljudi, usled preobimnog posla u poslednje vreme, u firmi traže nove ljude... Ako je neko trenutno bez posla, ovo je odlična prilika. Prijavite se preko oglasa iz linka i sa srećom. http://www.adecco.rs....php?id=1197264 http://www.adecco.rs....php?id=1197274 http://www.adecco.rs...php?id=1197119
  2. Ljudi, javite utiske posle 10-15.000 km... Priča kruži da su pretvrde i da "jedu" disk Sent from my D6603 using Tapatalk
  3. Našud

    XII TOYOTA club Serbia skup - Zlatibor

    Ja iz opravdanih razloga izostajem, koliko već dogodine dolazim sa "pojačanjem". [emoji4] Sent from my D6603 using Tapatalk
  4. Našud

    zanimljive i smesne slike

    Pa vi savetujte ljude na forumu...
  5. Našud

    Zvučnici

    Ako hoćeš kvalitetnije to košta, ako hoćeš samo da ih zameniš, onda traži neke sa što boljom osetljivošću i to je to. :-) Sent from my D6603 using Tapatalk
  6. Našud

    Me&My Liftback 1.3SR

    A možda je senzor riknjavela...
  7. Iskreno, zaobišao bih pomenute setove... Zupčasti kaiš isključivo original, a PK kaiševe stavi Bosch i miran si. Vodena pumpa može Aisin ili SKF ( proveriti šta je u kutuiji) i razmisli dobro kome ćeš dati da menja kaiš tj. da ga zupči. Za pomenute novce ( za presvlake) možeš odraditi korektno dubinsko pranje u autoperionicama; svakako preporuka je Johnny Steam, koji je cenovno nešto jači, ali vredi svaki dinar. Ne znam zašto ti je problem godište kad je to pouzdaniji model od novijih Versa. Znam nekolicinu koji su prezadovoljni sa tom verzijom (2.0 D-4D, 90 KS), a teraju je kao da sutra ne postoji.
  8. @ vlada_ ivana - e ovako, auto izgleda skroz korektno spolja, treba proveriti ispod da nije negde zarđao. Ono što je sigurno da te čeka na vozilu - veliki servis ( sa kvalitetnim delovima izađe oko 500 eu), uštediš na gumama ( umesto 195/60 staviš 195 /65) i rekao bih da su kočnice zadnje za kontrolu ( previsoka ručna) i sve to začiniš sa dobrim dubinskim pranjem i miran si narednih 5 godina. Ono što je bitno - dizne da su u normalnim granicama, da se dobro vozi (proveriš kako turbina radi), plivajući zamajac nema, tako da si miran. Naravno, tvoji novci, tvoja odluka...
  9. Našud

    Chat 2016

    Hahahaha... Miloše, taj ti neće izaći iz E100, nema para... A vlasnik IS-a, iz razumljivih razloga, još uvek ćuti.
  10. @ MikSa, Bauk011 - po ko zna koji put, pročitajte lepo post pre nego što odgovorite... Imao priliku da vozim Aisin i ono što se sada pakuje kao Aisin... Na Carini E je sada Aisin lamela iz 90-tih, kupljena nova na jednom otpadu u original Toyota kutiji, pre toga imao Aisin set, lamela proklizala posle 30.000km... Uz pomenutu lamelu, stavljeni novi: Koyo lager i Valeo korpa (nešto tvrđa od Aisin-a). U totalu, set ispao skuplji za 2 - 3.000 din. Poenta priče, ili se potrudi i sklopi set kako treba ili kupi set koji ti je najpovoljniji a da je od proverenog proizvođača i uživaj. Nema te razlike u kvalitetu kao nekada...
  11. Našud

    My favorite music :D

    Indijski DJ
  12. Našud

    Dušan & Corolla 1.3 XL 1994 & Carina E 1.6 GLi

    Malo radova od juče: prednji i zadnji nosač motora (menjan samo uložak) i "pašteta" na prednjoj desnoj viljušci... šta ću kad nisu izdržali ni 25 godina... E sad, problem je što su nosači tvrđi nego što se činilo, što ima i prednosti, ali i mane. Dzvini će me razumeti... :D Pored toga, palo DIY čišćenje klime sa ABRO air clean, pa javljam utiske.
  13. Pronađeš original lamelu (moguće je da je ima neko na otpadima), lager Koyo i korpu od proverenog proizvođača ( Aisin, Exedy, Luk, Valeo,...), montiraš i uživaš... Ovako, u setovima se gura ko šta stigne, pa bi valjalo proveriti šta je u kutiji pre kupovine.
  14. Našud

    Celi FoReVeR

    Nešo, moguće da pušta negde na cevima... Iz ličnog iskustva pričam.
  15. Našud

    PK kaiševi

    @ Bauk - Možda su pričali za pogonski (zupčasti) kaiš, za PK (klinasti) kaiš je dobra kopija ravna originalu. @ IvSaHeMa - Unitta je OEM pogonski kaiš za Toyotu, nisam ih viđao u aftermarket varijanti, što ne znači da ne postoje. Nego, za PK kaiševe preporuka su Mitsuboshi, Bosch, Conti, dok izvikane Dayco i Gates kaiševe ne bih stavljao...
×