-
Broj Poruka
3366 -
Pridružio se
-
Zadnja poseta
Reputacija Zajednice
3 NeutralanO članu Našud
-
Rangiran
Napredni član
- Birthday 27.01.1983.
Profile Information
-
Pol:
Muški
-
Grad:
Beograd
Skorašnji Posetioci Foruma
Blok nedavnih posetilaca je onemogućen i ne prikazuje se drugim korisnicima
-
-
-
-
-
-
-
Kupovina Corolle Verso 2.0 D4D 90ks (Iskustva, Saveti, Preporuke)
Našud replied to vlada_ivana's topic in Saveti
Iskreno, zaobišao bih pomenute setove... Zupčasti kaiš isključivo original, a PK kaiševe stavi Bosch i miran si. Vodena pumpa može Aisin ili SKF ( proveriti šta je u kutuiji) i razmisli dobro kome ćeš dati da menja kaiš tj. da ga zupči. Za pomenute novce ( za presvlake) možeš odraditi korektno dubinsko pranje u autoperionicama; svakako preporuka je Johnny Steam, koji je cenovno nešto jači, ali vredi svaki dinar. Ne znam zašto ti je problem godište kad je to pouzdaniji model od novijih Versa. Znam nekolicinu koji su prezadovoljni sa tom verzijom (2.0 D-4D, 90 KS), a teraju je kao da sutra ne postoji. -
Kupovina Corolle Verso 2.0 D4D 90ks (Iskustva, Saveti, Preporuke)
Našud replied to vlada_ivana's topic in Saveti
@ vlada_ ivana - e ovako, auto izgleda skroz korektno spolja, treba proveriti ispod da nije negde zarđao. Ono što je sigurno da te čeka na vozilu - veliki servis ( sa kvalitetnim delovima izađe oko 500 eu), uštediš na gumama ( umesto 195/60 staviš 195 /65) i rekao bih da su kočnice zadnje za kontrolu ( previsoka ručna) i sve to začiniš sa dobrim dubinskim pranjem i miran si narednih 5 godina. Ono što je bitno - dizne da su u normalnim granicama, da se dobro vozi (proveriš kako turbina radi), plivajući zamajac nema, tako da si miran. Naravno, tvoji novci, tvoja odluka... -
-
@ MikSa, Bauk011 - po ko zna koji put, pročitajte lepo post pre nego što odgovorite... Imao priliku da vozim Aisin i ono što se sada pakuje kao Aisin... Na Carini E je sada Aisin lamela iz 90-tih, kupljena nova na jednom otpadu u original Toyota kutiji, pre toga imao Aisin set, lamela proklizala posle 30.000km... Uz pomenutu lamelu, stavljeni novi: Koyo lager i Valeo korpa (nešto tvrđa od Aisin-a). U totalu, set ispao skuplji za 2 - 3.000 din. Poenta priče, ili se potrudi i sklopi set kako treba ili kupi set koji ti je najpovoljniji a da je od proverenog proizvođača i uživaj. Nema te razlike u kvalitetu kao nekada...
-
Malo radova od juče: prednji i zadnji nosač motora (menjan samo uložak) i "pašteta" na prednjoj desnoj viljušci... šta ću kad nisu izdržali ni 25 godina... E sad, problem je što su nosači tvrđi nego što se činilo, što ima i prednosti, ali i mane. Dzvini će me razumeti... :D Pored toga, palo DIY čišćenje klime sa ABRO air clean, pa javljam utiske.
-
-
-
@ Bauk - Možda su pričali za pogonski (zupčasti) kaiš, za PK (klinasti) kaiš je dobra kopija ravna originalu. @ IvSaHeMa - Unitta je OEM pogonski kaiš za Toyotu, nisam ih viđao u aftermarket varijanti, što ne znači da ne postoje. Nego, za PK kaiševe preporuka su Mitsuboshi, Bosch, Conti, dok izvikane Dayco i Gates kaiševe ne bih stavljao...