Jump to content

kejicslavisa

TcS Korisnik
  • Broj Poruka

    22
  • Pridružio se

  • Zadnja poseta

  • Vreme Online

    1d 5h 4m 42s

Reputacija Zajednice

0 Neutralan

O članu kejicslavisa

  • Rangiran
    Novi član

Vozilo

  • Proizvođač:
    Toyota
  • Model
    Yaris

Profile Information

  • Grad:
    Beograd
  • Država

Skorašnji Posetioci Foruma

Blok nedavnih posetilaca je onemogućen i ne prikazuje se drugim korisnicima

  1. kejicslavisa

    Yaris D4D 2009 Turbina

    Ево истестирао сам доста пута од чепа до чепа. Најмања потрошња ми је била 5.6. То је узорак на око скоро 700km колико ја пређем са једним резервоарем. Возио сам све по Бг. Има ту мало и аутопута који пролази кроз град. Једном сам ишао за Нови Сад. Нисам упадао у гужве. Пензионерска вожња. А рецимо наспем пун резерворар и кренем из Београда за Вишеград. Ту има 100km аутопута а остало је регионални пут и потрошња 6.4. Разлог је вероватно јер ја аутопутем возим 130 а после Ужица уз оно брдо возим 80-100, пун гас уз брдо. Тад изгледа баш троши. Радио сам и репрогам у овлашћеном Тојота сервису и кажу све је у реду. Оно што је занимљиво да борд показује већу од реалне потрошње. Кад наспем пун резервоар он ресетује просечну потрошњу. На почетку мерења иако лагано возим приказује ми преко 7. Како возим све дуже смањује се и смањи се најмање на 6.1 а ја кад сипам од чепа до чепа измерим и тад кад је писало 6.1 трошио је 5.6. Значи борд лаже пола литра више.
  2. kejicslavisa

    Toyota yaris 1.4 d4d "velika" potrošnja

    @abcd.... Хвала. И ја сам убеђен да Јарис не може много мање да троши. Имао сам Поло 1994 1.9 без турбине и са њим сам трошио 6.5 максимално. Нисам штедио ауто у вожњи. Иначе мало жустрије возим по граду. Не много али мало агресивније. Јарис ми троши 6.2 пензионерске вожње на борду. Имам доста и отвореног пута. Сипао сам пун резервоар па кад потрошим сипам до врха и рачунам. Али по казаљки за резервоар до сада испада око 6-6.5. Поло није имао климу. Није могао да убрза тако јако као Јарис. Нема катализаторе, ДПФ и остале глупости да га гуши. Кад се све сабере мислим да је то реалност. Ја сам очекивао ниже али шта да се ради. Сервис наравно само код проверених мајстора или директно Тојота.
  3. kejicslavisa

    Letnje gume

    Ево за све оне који размишљају о јефтиним гумама да се исправим. Веровали или не мени је лежај отишао кад сам купио гуме. Отишао је он раније али се чуо веома слабо али после се чуо све јаче. Ја сам од тог звука "хучања" мислио да се чују гуме. Пре њих имао сам зимске гуме и мислио сад да је то нормално да су зимске мало бучније а у ствари слушао сам лежај :D Кордиант гума нема шансе да има 71dB. Не чује се уопште. Јарис 2009 чујем отпор ветра на ауту а гуме не. Зимске гуме имају око 71dB. Летње су тише 10 пута. Кордиант је руска марка гума и вероватно са тим ознакама има и политике. Никад више у животу нећу погледати ту европску налепницу за гуме. Гума је одлична. Мекана и мислим да се неће трошити много као што се није трошила ни зимска.
  4. kejicslavisa

    Toyota yaris 1.4 d4d "velika" potrošnja

    Ако нешто зеза мајстори би требали знати како да се реши. Јапаншоп на смедеревцу нема решење. Мајстор који ради тамо каже вози Ауриса 2.0 и троши му 10л по граду. Он сматра да је то нормално. Био сам у још два сервиса. Сви кажу да је то нормална потрошња. Ја мислим да није. Али ето не знам како да се поставим. Постоји могућност да су ми дизне лоше али да он ради кориговање јер су електронске па компјутер не може да препозна лошу дизну. Усисна грана да је прљава. Ја сумњам да су дизне. На леру ми троши подоста. Углавном сви параметри на дијагностици су одлични.
  5. kejicslavisa

    Toyota yaris 1.4 d4d "velika" potrošnja

    Јарис 2009 1.4 Д4Д Пиезо дизне. Мени потрошња пензионерске вожње око 6.2. Ако се мало опустим 7. Ако закачим гужве по граду иде и више. Изненадио сам се да је тако висока потрошња. Сви моји много старији аутомобили су трошили мање. Мајсторима не могу да се жалим јер кажу да је све у савршеном стању. Као "није ти ово ново ауто па да мало троши". Усисну грану неће да чисте јер кажу да се то без потребе не ради. ДПФ могу да ми очисте али кажу нећу добити ништа са тим јер сензори притиска на ДПФ имају нормалне вредности. Мислим да је све крива електроника на дизнама која убризгава тако да би нешто регулисала. По мени ауто у леру ми много троши. Избегавајте дизеле са електронским дизнама. То је мој савет.
  6. kejicslavisa

    Yaris D4D 2009 Turbina

    Мајстор у Јапаншоп на смедеревцу вози Ауриса 2.0. Ако не верујете мени питајте га колико троши његов ауто. Он ми каже "шта год да урадиш нећеш смањити потрошњу, тако направили ауто". Ја размишљам да скинем и очистим усисну грану. Можда је и турбина мало кренула. Довољно је сваки део по мало и да ме нервира. Дијагностика каже све у реду. Јарис је из увоза. Швајцаркса. Улазак без кључа. Позади дискови. Грејачи седишта. На гепеку мали спојлер. Тамно сива боја. Прелепо изгледа. Урадио сам мали и велики сервис, оригинални Тојотини делови. Обрадио дискове, нове плочице, заменио уље у мењачу, комплетну течност у кочионом систему. Нове гуме. Центрирао трап. Данас сам установио да ми се чује напред десни лежај. Сад хоћу оба напред да заменим. Џаба све кад ја не уживам у вожњи. Старлет је била најбољи ауто на свету икад. Возио сам доста аута али Старлет је баш био ауто са душом. Једва сам чекао да возим. Морам пробати Јариса 1.8. Ја мислим да је то за мене. Спуштенији је од овог мог дизела и има већу запремину мотора. Овај Јарис Д4Д је доста одигнут. Преко рупа прелази удобно али ако нешто треба изманеврисати љуља много. Стабилан је али љуља. Да не мисли неко да сам ја неки дивљак на путу. Не дивљам никад, једноставно волим да уживам док возим.
  7. kejicslavisa

    Yaris D4D 2009 Turbina

    Ресетовао сам просечну потрошњу и опустио се у вожњи по граду. Преко 7 прелази потрошња. Одем у сервис код стручњака на смедеревском путу и пожалим се. Мајстор ми каже да вози Ауриса 2.0 и потрошња по граду код њега 10л. Пита ме "шта ти хоћеш". "Мом ауту није добро" :D Тојота Старлет 1987, 1.3 бензин, отворен пут 5.5, по граду 7. Дохватиш гас милиметар, трећа на 1200 обртаја ауто реагује муњевито. Виши обртаји није неко убрзање али иде. Ваген Поло 1994, 1.9 дизел без турбине, отворени пут 4.5, по граду 6.5. У трећој на 1200 обртаја навлачи лепо. Виши обртаји споро убрзање али брдо не осети ни у једној брзини. Тојота Јарис 2009, 1.4 Д4Д дизел са турбином, мораш навући сваку брзину преко 2200 и онда иде ко ракета. Ако си прешалтао на 1800 слободно кафицу припреми јер следећа брзина је на 1500. Треба му 5 секунди да навуче са 1500 на 1800. Кад пређе 1800 иде ко ракета. Шта је 5 секунди, ништа!!! Што не шалташ на 2500??? Потрошња на отвореном 5.5, по граду 7.5. Од 1987 до 2009 напредак је да ауто има турбо лаг. Реагује на гас ко мртва кобила. Троши литар више. Сваки мајстор ми каже "шта ти хоћеш". Цркла ми електроника дизне онако случајно. Ауто прегледан комплетно два дана пре цркавања. Кажу све топ. За мене изгледа нису ова нова аута. Требао сам купити Јариса 1.8. Троши али нема турбо лаг и иде. И неће много више потрошити од дизела гаранутјем. Тојота је 2012 избацила електронске дизне и вратила електромагнетне дизне. Половна дизна за Јарис 2008 50 евра. Половна дизна за Јарис 2009 250 евра. Нова дизна за Јарис 2009 650 евра. Препоручује се да се све 4 замене како би тај део био сервисиран. 4х650 евра=2600 евра само за дизне. Турбина, ЕГР, ДПФ, Катализатор, усисна глава ......
  8. kejicslavisa

    Letnje gume

    Купио сам Кордиант ипак. Ц,Ц и 71dB. Гуме су веома удобне. Стабилне, бар ове моје на Јарису 195.55.15. 4020 рсд је цена гуме. Невероватно да је тако ниска цена. Што се тиче буке, бучне су. Нису као неке зимске гуме бучне али јесу бучније за летње. Можда не баш 71dB како пише у спецификацији али нису далеко од тога. Зимске гуме при кочењу производе неку буку али ове не. Ове приликом убрзавања се осети благ звук. Задовољан сам. Ја волим мекше гуме и ова је таква.
  9. kejicslavisa

    Letnje gume

    Ако су оцен за буку "корумпиране" онда ћу узети ове Кордиант. Превише су јефтине да би било шта калкулисао. Кад купим јављам какви су утисци.
  10. kejicslavisa

    Yaris D4D 2009 Turbina

    Не заносим се ја са км на сату. Свестан сам да постоји могућност да је прешао много више. Аутомобил ради савршено али ја мислим да је мало више лењ и да више троши. Визуелно нема никаквих издувних гасова. Ауспух је исти кад је ауто упаљен и кад је изгашен. Београд, Недеља и ја возим лагано. На аутопуту (по БГ) возим петом 90. Од семафора до семафора лагано и он у том режиму рада потроши 5.4. Ја мислим да је то много. Доста је ту отвореног пута где ја возим четвртом 60-70 Мој претходни дизел без турбине није ни приближно убрзавао као Јарис кад му се укључи турбина. Јарис на 3000 обртаја иде ко мећава. Препаднем се некад. Али на 1700 Јарис има рефлекс ко мртва кобила. Јасно ми је да је кубикажа веома битна. Знам да поједини аутомобили имају компресор и турбину или битурбину, како се већ зове. Ја нисам мајстор и одвезао сам ауто код пар мајстора да виде и они кажу све је у реду. Прегледали су сензоре притиска на ДПФ и катализатору. Дизне. Све добро. Једино да испробам неког другог јариса и ако је исти као мој онда знам да ли је до мене или аута. Од сад само бензињара и то већа кубикажа. Ако хоћу да мало троши онда мањи гас али кад притиснем хоћу да иде. Хоћу да уживам у вожњи а не да ми је одзив спор 2 секунде. Нисам имао појма да је ово овако лоше. Изненадио сам се. Још увек не верујем. Надам се да се може нешто очистити и да ауто крене лепо да иде.
  11. kejicslavisa

    Letnje gume

    Ево мало да освежим тему. Треба да купим летње гуме за Јариса. Мало сам истраживао и видим да доста хвале Јокохама гуме. Фелне су ми 15 инча и ширине 6Ј. Размишљам да ставим 205-55-15. То ми је максимум ширина за ширину фелне 6Ј и бојим се да не претерам. Или да не ризикујем и ставим 195-55-15. Yokohama Advan Fleva V701 195/55 R15 85V RPB та гума кошта око 13 000 рсд. Поскупа је али има одличне оцене Ц,А, 67dB Гледао сам још и Кордиант гуме које су веома јефтине а ја сам са зимским био презадовољан. Иначе тешко их је купити јер се отимају кад стигне контигент. Летње не знам какве су па ако неко зна... Кордиант кошта 4100 рсд и оцене су Ц,Ц, 71dB. Што се тиче оцена узео би их одма јер су веома повољне али бојим се да не буду бучне много. 71dB ми изгледа много.
  12. kejicslavisa

    Yaris D4D 2009 Turbina

    У сервису сам одрадио обраду задњих дискова и заменио плочице на задњим дисковима. Урадио мали и велики сервис са оригиналним деловима. Кочнице су савршене. Можда је и до турбине а можда је и до мене.
  13. kejicslavisa

    Yaris D4D 2009 Turbina

    Проверио сам. Пали се на око 1800 обртаја. Оно што мене нервира највише је та друга брзина. Ако прву нисам добро нагазио а пребацио сам у другу слободно могу кафицу да попијем док стекнем услове за пребацивање у трећу. Ауто је изгледа лежао на плацу дуго у Швајцарској па је мотор мало неразрађен. Све то доноси по мало спорост. Пре овог Јариса сам возио градски ауто 1.9 дизел без турбине. Вероватно је и та мала кубикажа код Јариса мени проблем. Дам гас и чекам секунду да ми аутомобил одреагује и то ми смета. Изгледа да се морам навићи да ако хоћу убрзање морам прешалтати у мању па на 3000-4000 обртаја да га шалтам јер он на 1600 обртаја неће да иде. Све би то било супер да је мени потрошња мања али није. Ја ауто из 1994 1.9 дизел без турбине гасам колико ми воља по граду и трошим 6.5л. Не прелази никад 6.5 и лепо иде. Брдо не осети и кад сам пун терета. Јарис по граду ми троши 6.2 пензионерске вожње. Кад би га возио мало жустрије потрошио би ми 8 минимум. То ми је несхватљиво. Имао сам Тојоту Старлет 1987 1.3 бензин. Даш милиметар гас на 1500 обртаја, ауто скаче. Потрошња по граду 6.5-7, регионалним путем сам мерио потрошњу 5.5 и нисам возио пензионерски.
  14. kejicslavisa

    Yaris D4D 2009 Turbina

    @Piske Хвала на тој информацији 1800 обртаја. Мени се турбина пали касније. Можда на 2200. Проверићу тачно па ћу јавити. Јарис је прешао 167 000 и тако и изгледа. Ентеријер је као нов. Можда је и прешао дупло више ако су га возили аутопутем али на сату је 167 000. Да ли је могуће да је усисна грана запрљана? Кад сам урадио декарбонизацију, изашао сам на аутопут и возио 15 минута трећом 100-120. После тога имао сам осећај да је доста боље али и даље нисам задовољан. Једноставно то време док се турбина не укључи, ауто је за моје очекивање веома лењ. Кад се турбина отвори, ко ракета иде. Ја сам убеђен да фабрички не би требао бити такав. Мајстор ми каже "док се лампица не упали, немам шта поправљати". Радио сам дијагностику у два различита сервиса. Кажу, сви сензори катализатора и ДПФ су уредни. Дође ми да га продам и купим 1.8.
  15. kejicslavisa

    Yaris 2007 1.4 D4D problem za strucnjake

    Ја имам сличан проблем. Код мене су све дизне близу нуле (око 0.3). Једна дизна је 1.1. Трећи цилиндар. Мајстори су мењали места дизнама и опет на истом цилиндру буде око 1.1. Мој јарис је 2009 годиште. Изгледа да су тад кренули уграђивати дизне са електроником. То отприлике ради на принципу да једна дизна смањује или повећава убризгавање да би избалансирала рад читавог мотора јер је на неком другом цилиндру неправилан рад. Можда је и код вас сличан случај. Постоји и могућност да је из неког разлога баш на само једном цилиндру проблем шира стублина или су карике слабије. Углавном како год, мајстори препоручују да се ништа не дира док не дође до 3 подиока за дизне. Ипак су то доста стари аутомобили и питање је колико су прешли. Не можемо очекивати савршенство.
×