Pajser China
TcS Korisnik-
Broj Poruka
183 -
Pridružio se
-
Zadnja poseta
-
Dani Pobede
13 -
Vreme Online
16d 7h 1m 36s
Pajser China poslednji put pobedio na dan Januar 14
Pajser China je imao najviše lajkovan sadržaj!
Reputacija Zajednice
25 NeutralanO članu Pajser China
-
Rangiran
Stalni član
Vozilo
-
Proizvođač:
Toyota
-
Model
Corolla 1.5 Lun
Profile Information
-
Grad:
Beograd
-
Država
Skorašnji Posetioci Foruma
Blok nedavnih posetilaca je onemogućen i ne prikazuje se drugim korisnicima
-
Provalio: Kada vozim od kuće ka poslu, pošto uglavnom vozim na malom broju obrtaja jer je u prvih 20km uglavnom nizbrdo, auto se sporije greje i ume da se podhladi tokom vožne. Mali broj obrtaja - oko 2k i ispod... Dosta vožnje bez gasa... Kada se vraćam kući, pošto je odmah uzbrdo - ugreje se potpuno posle 2-3km i sve je ok. Otprilike, ovo mi je potvrdio i lokalni (već pominjani) majstor. Pitah ga i za produženu garanciju - on je ZA ali treba prethodno dobro prostudirati šta ulazi a šta ne, pa onda izvesti zaključke. Kod njega bi ovaj servis od 41k din u ovlašćenom na 60k km bi bio oko 25k din - naravno sa originalnim delovima i uljem 0w16. Razlika poprilična, ali neću da se zalećem jer i on kaže da je to mala razlika zarad gubljenja produžene garancije - ipak je ovo nov motor (ok, na staroj bazi od 2l) i ne treba žuriti. Mada, on još nije čuo da neko ima problema - poznaje bar nas 5 sa ovim autom (ostali su taksisti i prešli daleko više) Za nekih mesec dana idemo na servis (60k km) pa ću da vidim i oko kaska i da mi daju tačan spisak šta ulazi a šta ne. Sent from my SM-S908B using Tapatalk
-
Pajser China started following 2018 Corolla 1.6 Style Automatic
-
Ako su na Adi ona ekipa iz MAG-a, zaobići ih u širem luku. Zato idem na Zrenjaninski put - tamo je daleko drugačiji odnos. Sve ovo me samo udaljuje od ideje za produženu garanciju, mada, ima još ovlašćenih i nisu svi isti. Po meni, oteraj mašinu na drugo mesto i podnesi reklamaciju - malo je taj auto prešao da bi mu otišli nosači motora Sent from my SM-S908B using Tapatalk
-
-
-
-
-
Puno ti hvala za info. Oni nisu normalni, stvarno nema svećica. U aplikaciji piše ovo: Izvršiti servis na 60.000 km u skladu sa priručnikom. Obuhvata zamenu motornog ulja i filtera za ulje. Proveriti instalaciju patosnice na strani vozača. Prekontrolisati rashladni sistem, creva i priključke. Prekontrolisati ima li u/na hladnjaku i kondenzatoru otpadaka i znakova oštećenja. Prekontrolisati rashladno sredstvo motora. Zameniti umetak filtera za vazduh. Dodati originalno Toyota sredstvo za čišćenje brizgaljke za gorivo. Prekontrolisati poklopac za gorivo, regulacioni izduvni ventil rezervoara i vodove za gorivo Proveriti izduvni sistem na pričvršćenost i curenja. Zameniti ulje za kočnice Proveriti kočne vodove i kočna creva. Prekontrolisati kočne pločice i diskove Prekontrolisati ulje za ručni menjač Prekontrolisati točak upravljača, upravljačk - mehanizam - sisteme upravljačkih poluga. Prekontrolisati pogonska vratila, uključujući manšetne homokinetičkog zgloba Prekontrolisati kuglične zglobove i poklopce za prašinu Prekontrolisati prednje i zadnje vešanje Prekontrolisati stanje pneumatika i pritisak u njima Prekontrolisati rad ručice ručnog menjača. Proveriti visinu papučice kočnice Zameniti polen filter. Proveriti nivo rashladnog fluida u klimatizaciji. Trenutno ne mogu da vidim cenu, niti šta se servisira ma 90000 - jedino znam da će trajati 2.4h a ovaj sada na 60000 će trajati 2.1h Sent from my SM-S908B using Tapatalk
-
Znam ovo za prozore, veoma detaljno očišćeni - dok su takvi, sve je ok. Ali to je neodrživo, dok se provozam par puta do posla ponovo po starom. Imam automatsku klimu, držim na 24° jedino ručno palim ili gasim klimu (ako magle stakla) Svakako ću ovo oko podhlađivanja motora pomenuti u servisu - verovatno ću prežaliti ovih 400€ jer koliko vidim menjaju se i svećice (sigurno nisu jeftine). Nervira što su mi ma prošlom servisu sipali ulje 0w20 a u uputstvu piše 0w16 - zato i ova razmišljanja o prelasku kod komšije i raspitivanju ovde - da li se isplati zbog produžene garancije... Sent from my SM-S908B using Tapatalk
-
Što se tiče servisa, imam komšiju sa potpunim poverenjem i kvalitetom, tu nema sumnje - jedino primamljivo je produžetak garancije (ne znam treba li mi - pa to je Toyota) Videću da li će da mi se javi neko od članova sa istim motorom - ipak su to različite karoserije... Znam da je lik sa Vrelih guma komentarisao lošu cirkulaciju i magljenje. Takođe, baš da vidim šta kažu i u vezi grejanja sa istim motorom - meni je ovo totalno strano u odnosu na prethodne automobile. Ako je samo kod mene - odoh u servis, pa da opravdam garanciju Sent from my SM-S908B using Tapatalk
-
-
Pozdrav svima! Evo ga, zimsko doba, zajebancija sa Toykom sveprisutna. Možda preterujem ali me jako nervira: - magljenje prozora koje se otklanja jedini paljenjem grejača i/ili klime - sporo grejanje motora: pređem 5km on postigne temperaturu, upalim grejanje, a ono temperatura motora padne pa da bi se podigla moram da ugasim grejanje pa ga ponovo palim i tako igranka jedno 20-25km dok ne zadrži stabilnu temperaturu motora sa upaljenim grejanjem. Ima li nekog rešenja? Inače, zadovoljan autom, nije bilo kvarova ili bilo čega za servis, ali se smrznem kada vidim da ću za 2 meseca morati da im ostavim skoro 400€ za mali servis (na 60000km). Kako mi ove godine ističe osnovna garancija, vrlo se razmišljam da im orkažem nastavak servisiranja u ovlašćenom servisu - mnogo bre! Kažem mnogo, napišu procenjeno vreme servisa npr 2.1h (i to naplate) a u stavrnosti ne sastave ni 1.5h - vidim u MyT aplikaciji kada je pokretan... Nisam pametan šta dalje!? Šta mislite i šta ćete vi uraditi? Sent from my SM-S908B using Tapatalk
-
-
-
-