Jump to content

Popaj

TcS Korisnik
  • Broj Poruka

    11
  • Pridružio se

  • Zadnja poseta

  • Dani Pobede

    1
  • Vreme Online

    11h 23m 33s

Popaj poslednji put pobedio na dan Novembar 23

Popaj je imao najviše lajkovan sadržaj!

Reputacija Zajednice

2 Neutralan

O članu Popaj

  • Rangiran
    Novi član

Vozilo

  • Proizvođač:
    Toyota
  • Model
    Corolla TS Hybr

Profile Information

  • Grad:
    Beograd
  • Država

Skorašnji Posetioci Foruma

Blok nedavnih posetilaca je onemogućen i ne prikazuje se drugim korisnicima

  1. Da, bio sam kod Stojanovica. Prikacili su instrument i proverili - kazu akumulator je OK, samo treba da se dopuni.
  2. Da li ovde na forumu ima vlasnika novijih Toyotinih hibrida koji bi bili voljni da se prikljuce zajednickom istrazivanju ? Potreban vam je samo voltmetar kojim cete izmeriti napon s vremena na vreme i to zapisati. Kazem novijih, posto mi drugar koji vozi starijeg Priusa rece da je kod njega napon na akumulatotu konstantno 14V (dok je sklop ukljucen). Izgleda da je Toyota ovaj sistem punjenja kod hibrida tek naknadno ubacila radi efikasnijeg trosenja energije
  3. Uh, malo mi je teze dati sada preciznije podatke. Ono sto sada mogu da kazem je: meni se napon ujutru krece izmedju 12,2 i 12,5V, a sto je po mom skromnom misljenju malo!! Da bi tacno odredio koliko je akumulator napunjen u trenutku kada se invertor iskljuci, trebao bi istog momenta da iskljucis auto i sve potrosace. Nakon odredjenog vremena izmeris napon i vrednost ce da ti kaze koliko je procentualno napunjen, za to postoje tebele.
  4. I jos nesto me bas zivo zanima - da li je bilo ko od vas znao za to ili na nekom drugom forumu procitao nesto u vezi toga?
  5. Te podatke koje sam ja stavio nemojte da uzimate zdravo za gotovo. Opet kazem, ko god vozi hibrid, ujutru pre paljenja neka podigne haubu i neka klasicnim multimetrom izmeri napon na akumulatoru i vrlo lako ce da proracuna koliko je napunjen. Meni se cesto desava da je napon samo 12,2V
  6. Osnovna stvar lezi bas u onome sto sam naglasio - kod svih ostalih automobila napon na akumulatoru tokom voznje je, hajd da kazem konstantnih 14V, sto duze voznja traje bicete sigurniji da je akumulator pun nakon gasenja. Kod hibrida se dopunjavanje odvija tek s vremena na vreme. Mozete da pokrenete sklop i vozite odavde do Lisabona bez gasenja i bas da ga isklucite u trenutku kada je kapacitet na najnizem nivou i kada invertor treba da pocne da ga dopunjava. A vi ste 1000% sigurni da je on 100% PUN Ima i onih voltmetara koji se gurnu u uticnicu za upaljac. Ukoliko vozite hibrid ubacite jedan i ispratite sta se desava tokom voznje
  7. U Hibridu se na taksiju benzinski motor tokom dana iskljuci i ukljuci XY puta, ali akumulator od 12V nema nikakve veze sa tim. On sluzi samo da pokrene hibridni sklop, sto moze da bude samo par puta u toku dana i za sta je potrebno mnogo manje struje/energije nego za pokretanje hibridnog sklopa. Stoga, za slucaj nuzde sa sobom mozete da nosite i onaj jump starter iz Lidla. Nakon sto sam startovao auto s njim, lampice mi pokazu da se jedva malo ispraznio. Sto se samog problema tice - i meni se prvi put dogodio nakon predjenih 75 000 (iako jos i vodim racuna o tome). Mom kolegi se desilo dva puta na autu starom manje od godinu dana. Oba puta je valda bilo u gostima negde u Bosni. Ode tamo, ostavi auto parkiran par dana, u medjuvremenu vise puta otvara vrata i prtljaznik i kada hoce da ga startuje - cvrc. E, a to je tek potpuno nejasno - da Toyota u automobile u kojima moze da dodje do problema zbog praznjenja akumulatora postavi zarulje umesto LED sijalica??? Sad sam bas i to dodao u onaj tekst
  8. U maju mesecu sam nakon predjenih 50 000km napravio neki rezime - Voznja hybrida - retrospektiva nakon 50 000 km
  9. Nakon predjenih 70+ hiljada km izneo sam svoje vidjenje problema koji se desava na Toyotinim hibridnim automobilima i sta bi jos moglo da se uradi u vezi 12V akumulatora, 200V baterije i benzinskog motora. Ukoliko vas to mozda interesuje mozete da kliknete ovde
  10. Popaj

    Corolla TS hybrid

    Hvala
  11. Popaj

    Corolla TS hybrid

    Pozdrav za sve clanove foruma Prvo da vam kazem da mene automobili kao automobili ama bas nikada u zivotu nisu nesto posebno zanimali. Neke druge stvari me daleko vise interesuju, izmedju ostalog motori i jedrenje. U maju prosle godine sam kupio auto sa hibridnim pogonom i tek od tada mi je voiznja automobila postala nesto interesantnija. Hibrid mozes da vozis bez razmisljanja kao i svaki drugi auto, ali draz u voznji hibrida je upavo u tome sto mozes stalno da budes ukljucen, da pratis sta se desava, analiziras i predvidjas, bas kao da igras video igricu :). Autom sam presao 77 000 km, na godisnjem nivou prosecna brzina je 25 km/h ; EV time 78% ; EV distance 64% ; potrosnja 3,7 l/100km . Prosecna potrosnja u toplijem delu godine (od aprila do kraja oktobra) mi je 3,4 l/100km (u maju i oktobru je bila 3,3 l/100 km) Nakon predstavljanja da predjem i na kritiku, bolje reci sugestiju Dakle uopste mi nije jasno to da na ovom forumu ne postoji neki podforum vezan generalno za hibridna vozila ??? Obzirom da se puno Toyotinih modela (ako ne i svi) vec radi sa hibridnim pogonom, zar ne mislite da bi sve ideje, problemi, nedoumice, servisiranje baterije,... trebali da budu na jednom mestu, a ne da ih clanovi traze ili postavljaju redom po celom forumu? To cisto da razmislite, a u vezi toga da kazem da sam napisao dva teksta: Voznja hybrida - retrospektiva nakon 50 000 km i Toyota hibridi - skriveni problem, moguce resenje i jos neke ideje Iste cu da postavim u podforum Corolla, ali mislim da bi verovatno bili interesantni i vozacima Priusa, RAVa, Camrya,...
×