Već skoro 40 godina vozim samo Honde i Toyote. Posle dugog istraživanja interneta i, traženja polovnjaka
željenog polovnjaka, a i s obzirom da alternativna vozila (Cicvic i Corola) nisam našao u meni prihvatljivom
stanju-ceni, odlučio sam se da ispunim ženinu želju, i kupim Avensis II ( D4D 2.0 od 116Ks (CD250L) ).
(Svakome koga interesuje Avensis II, preporučujem - https://www.youtube.com/watch?v=x-AiTJoDDPg )
Zašto
1. Zato sto su skoro svi meni interesantni Tojotini benzinski motori (1600 i 1800ccm) do 2006.g imali konstruktivne
mane - veliku potrošnju uilja i dr. i zato što su tek od 2009. ugrađivani ekonomični benzinci, na koje se mogao
dodati plin.
2. Zato što je D4D 2.0 od 116Ks, najpouzdaniji Toyotin dizel motor.
Dokazi su brojni -milioni taksija i internet - https://www.youtube.com/watch?v=x-AiTJoDDPg
No, ovaj motor je imao i 2 značajne mane
1. Denso dizne neadekvatnog kvaliteta koje su prelazile oko 200.000km
2. Luk-ov kratkovećni plivajući zamajac.
U trazenju rešenja ova 2 ozbiljna problema, naišao sam na indicije za njihovo rešenje
1. Nove dizne kojima, kad dođe vreme, treba zameniti postojeće, treba da budu presvučene
grafitnim slojem. One obično traju koliko i auto.
2. Rešenje zamajca je u Aisinovom setu kvačila koji uklučuje jednomaseni zamajac (SKT-307 ili SKT-307A)
Molim poznavaoce da meni, i drugim zainteresovanima, pomognu u što ekonomičnijem, rešavanju 2 navedena
nedostatka navedenog Avensisovog motora.