Jump to content

AquaMan

TcS Korisnik
  • Broj Poruka

    5
  • Pridružio se

  • Zadnja poseta

  • Dani Pobede

    1
  • Vreme Online

    2d 15h 30m 32s

AquaMan poslednji put pobedio na dan Avgust 2 2023

AquaMan je imao najviše lajkovan sadržaj!

Reputacija Zajednice

2 Neutralan

O članu AquaMan

  • Rangiran
    Novi član

Vozilo

  • Proizvođač:
    Toyota
  • Model
    Avensis D4D 2.0

Profile Information

  • Grad:
    Beograd
  • Država

Skorašnji Posetioci Foruma

Blok nedavnih posetilaca je onemogućen i ne prikazuje se drugim korisnicima

  1. AquaMan

    Pomoc oko kupovine / Toyota Avensis d4d

    Za sve kojima zatrebaju indjektori za 1CD-FTV motor, kupujte DENSO part number: DCRI107580. Ovo je dizna poslednje generacije, mislim da je najbolji nivo dizni za 1CD motor. Tojotra ima više svojih brojeva dizni, koji se svi odnose na istu Denso diznu. https://www.denso-am.eu/catalog/pv/17221/part/DCRI107580 https://www.merlindiesel.com/shop/diesel-injectors/denso-injectors/denso-c-rail-injector/?orderby=popularity&make=TOYOTA&model=AVENSIS 2.0 D-4D&year_=04%2F03-04%2F06&engine=2.0L 85 kW&engine_number=1CD-FTV BENZINAC je definitivno sigurnije resenje, Ali samo za benzince (1.6 i 1.8) od 2./2 2005.g, kada su odklonjene konstruktivne greke. 2.0 može i stariji, ali troši dosta goriva. U suštrini od 2009. su uvedeni benzinci bez direct injection sistema, na koje možete dograditi plin. Ne kupujte starije benzince sa plinom, jer direct injection Ty. benzinci nisu konstruisani za korišćenje plina.
  2. AquaMan

    Pomoc oko kupovine / Toyota Avensis d4d

    Za sve kojima zatrebaju indjektori za 1CD-FTV motor, kupujte DENSO part number: DCRI107580. Ovo je dizna poslednje generacije, mislim da je najbolji nivo dizni za 1CD motor. Tojotra ima više svojih brojeva dizni, koji se svi odnose na istu Denso diznu. https://www.denso-am.eu/catalog/pv/17221/part/DCRI107580 https://www.merlindiesel.com/shop/diesel-injectors/denso-injectors/denso-c-rail-injector/?orderby=popularity&make=TOYOTA&model=AVENSIS 2.0 D-4D&year_=04%2F03-04%2F06&engine=2.0L 85 kW&engine_number=1CD-FTV
  3. AquaMan

    Pomoc oko kupovine / Toyota Avensis d4d

    Pošto sam posle godinu dana traženja kupio isti auto, da ti pomognem, koliko mogu. Ne kupuj taj auto mlađi od 2005. Dizne su poboljšane i prelaze preko 200.000 km. Najbolje 2006. Apsoplutno ne kupuj auto bez servisne istorije. Ni auto sa više od 2 vlasnika. Ako je uvozni, obavezno ga moraš proveriti preko CARVERTICAL sajta (2800din) Najgrublji Test za motor je da ne dimi i ne baca ulje na poklopcu za sipanje ulja. Stanje enterijera posredno govori i o starosti, i o tome kako se vlasnik brinuo o vozilu. Obavezno uradi kompletan pregled sa dijagnostikom kod valjanog majstora, ili bar u Toyoti. Pošalji mi svoj email da ti pošaljem nacrt KP ugovora, od koga će svaki prevarant pobeći. Najbitnije je - da kupuješ ISPRAVAN polovan auto, bez nedostataka, osim navedenih.... Ako ne želiš da pomažeš onima koji pokušavaju da se oslobode svog krša, prodavac mora da prihvati da ugovorom bude definisana potrošnji ulja (koju prodavac navede) (i dr.) i da neispunjavanjem iste kupac stiče pravo na raskid KPU i obeštećenje.... Zaobiđi sve sa zamenjenim diznama, setom kvaćila i pliv. zam, vel. servisom ako nemaju bar račun za delove. Budale veruju u priče.... Ne kupuj/zaobiđi Luk kvačilo i pl.zamajac. Samo Aisin/Exedy ili bar Valeo. NAJNOVIJI modeli Denso dizni su napolju oko 340 Eura (nove), a remontovane kod ozbiljnih firmi oko 130-150 Eu. U Srbiji sam čuo samo za 1 ozbiljnijeg remontera, ali nemam lično iskustvo.
  4. Da dopunim ovo je konverzioni kit sa fiksnim zamajcem Komplet kvačila AISIN SWT-307 Kod proizvoda: AL21336297
  5. Već skoro 40 godina vozim samo Honde i Toyote. Posle dugog istraživanja interneta i, traženja polovnjaka željenog polovnjaka, a i s obzirom da alternativna vozila (Cicvic i Corola) nisam našao u meni prihvatljivom stanju-ceni, odlučio sam se da ispunim ženinu želju, i kupim Avensis II ( D4D 2.0 od 116Ks (CD250L) ). (Svakome koga interesuje Avensis II, preporučujem - https://www.youtube.com/watch?v=x-AiTJoDDPg ) Zašto 1. Zato sto su skoro svi meni interesantni Tojotini benzinski motori (1600 i 1800ccm) do 2006.g imali konstruktivne mane - veliku potrošnju uilja i dr. i zato što su tek od 2009. ugrađivani ekonomični benzinci, na koje se mogao dodati plin. 2. Zato što je D4D 2.0 od 116Ks, najpouzdaniji Toyotin dizel motor. Dokazi su brojni -milioni taksija i internet - https://www.youtube.com/watch?v=x-AiTJoDDPg No, ovaj motor je imao i 2 značajne mane 1. Denso dizne neadekvatnog kvaliteta koje su prelazile oko 200.000km 2. Luk-ov kratkovećni plivajući zamajac. U trazenju rešenja ova 2 ozbiljna problema, naišao sam na indicije za njihovo rešenje 1. Nove dizne kojima, kad dođe vreme, treba zameniti postojeće, treba da budu presvučene grafitnim slojem. One obično traju koliko i auto. 2. Rešenje zamajca je u Aisinovom setu kvačila koji uklučuje jednomaseni zamajac (SKT-307 ili SKT-307A) Molim poznavaoce da meni, i drugim zainteresovanima, pomognu u što ekonomičnijem, rešavanju 2 navedena nedostatka navedenog Avensisovog motora.
×