Jump to content

Mello87

TcS VIP
  • Broj Poruka

    649
  • Pridružio se

  • Zadnja poseta

  • Dani Pobede

    19
  • Vreme Online

    1d 15h 13m 38s

Mello87 poslednji put pobedio na dan Mart 1

Mello87 je imao najviše lajkovan sadržaj!

Reputacija Zajednice

757 Prilično Popularan

O članu Mello87

  • Rangiran
    VIP član
  • Birthday 22.08.1987.

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.superdizajn.com/

Profile Information

  • Pol:
    Muški
  • Grad:
    Čačak
  • Država

Vozilo

  • Proizvođač:
    Toyota
  • Model
    Celica
  • Oznaka
    ST-i

Skorašnji Posetioci Foruma

1056 videli profil
  1. Mello87

    Najbolje ozvučenje

    Mnogi od nas su vozili razne automobile a još više se vozili u raznim modelima, po Vama koji automobil ima jabolje fabričko ozvučenje koje ste čuli? Ne odnosi se samo na jačinu već i kvalitet zvuka.
  2. Mello87

    preporuka za stabilizator i gumice balans štangle

    Ja sam ih uzimao preko lokalnog prodavca, Herc Auto koji poručuje od svog dobavljača.
  3. Mello87

    preporuka za stabilizator i gumice balans štangle

    Gumice samo orginal Toyotine, nisu zaista skupe oko 15-20e ali zato završavaš posao dug niz godina i najvažnije nisu previše tvrde kao zamenske pa ne lupka ništa. Za stabilizatore svakako 555 ako ima, jeste da ih ne volim zbog onog njihovog sistema zatezanja sa inbusom, ali svakako su najkvalitetnija zamena. Ja sam skoro uzimao meni za Celicu bili su oko 15e po komadu.
  4. Mello87

    Mello & Celica #2 Plava

    Možda se i dogovorimo oko prelaska u tvoje vlasništvo :D
  5. Mello87

    Mello & Celica #2 Plava

    Što se tiče limarije zdrav ko dren, poneka ogrebotinica i samo prednji branik što treba se farba, klasična situacija zbog visine. Plin je nažalost neko stavio ali isti je već van upotrebe hahah, to kilavo zlo na moj auto neće :D
  6. Mello87

    Mello & Celica #2 Plava

    Od skoro crna Celica je dobila društvo u dvorištu, još jedna T18 samo plava. Generalno autić ok, neko samo nije umeo da je pazi ali polako se dovodi u red. Uz auto došlo dosta delova i karoserijskih i mehaničkih i poseban set zimskih guma. Celica nosi fabričke felne od T23, gume 225/50 R16, od opreme standardno za GTi. Zanimljivo da je menjač dosta kraćeg hoda i veličine, izgleda je neko ugradio short shifter. Za sad par slika ali biće ih još samo da prolepša vreme.
  7. Mello87

    Zimske gume

    Imao Sava Eskimo S3+ guma koja je veoma dobra za svoju cenu, zaista. Preporučio bih ti jeftiniju opciju od nje ali bolju Kama ruske gume, odlične su. Jedina mana u odnosu na Savu što su po suvom na višim teperaturama izuzetno mekane pa se brzo troše. Ali za sneg bolja od bilo koje navedene.
  8. Mello87

    Mello i Celica T18 ST-i

    Kod nas ništa bitno novo. Odradili smo zamenu ulja motora i filtera ulja, bilo je vreme Naravno ENEOS 10W40 je i ovaj put sipan. Kupljene su prednje pločice kočione i set gumica za cilindar kočioni i kočiona klešta, pojele se od godina starosti, pa da zamenimo da ne ulazi prašina i koči cilindar. I ponovili smo se novom kožicom za menjač, stigla i namontirana, kvalitet zaista odličan. Zamenjen je kardan na stubu upravljača, imao je luft blagi i povremeno čukanje, rešeno samostalno i brzo. Žabice prednjeg branika poručene i montirane, sada sve leži gde treba. Zamenjen antifriz, imali smo pucanje creva iza bloka motora (fabričko još bilo hahah) pa smo iskoristili priliku Sprema se samo još pre zime da se uzmu nove zimske gume, poručene već i da obnovimo body kit zaštitu sa donje strane pragova, prošle zime je rizla dokusurila. Takođe istočeno ulje čeka da se pomeša sa tovatnom mašću i da napunimo pragove, posle 10+ godina došlo vreme i za to da se obezbedimo za dalje.
  9. Mello87

    Mello i Celica T18 ST-i

    Ipak posle svega je Ceca dobila spojler, baš taj sa GT-i verzije. Povoljno je iskočio i eto, čim je montiran prošetan je do Grčke i nazad A to izgleda na kraju ipak kao drugi auto. Ono što je na putu iznenadilo je potrošnja, za razliku od gradske gde sa novim gumama se vrti oko 9l na 100 km potrošnja do Grčke, tačnije Sitonije bila je 5.3, u povratku se žurilo pa je bila veća malo ali kada se sve sabere i plus vožnja po Sitoniji oko 200km prosek je 5.7, što je vrlo iznenađujuće, čak ni pre sa užim gumama nije postignuta ta potrošnja.
  10. Mello87

    Avensis AT 220 - duze verglanje

    Ako imaš tu petu diznu, tj diznu hladnog starta ona se na 4A-FE motoru nalazi na usisnoj grani, posle leptira gasa, kao na slici mada njena namena je za kao i što joj ime kaže, hladan start, kad je hladno baš, ubacuje benzin u granu kako bi se smesa lakše zapalila. Probaj ovako, kada je to vreme koje misliš da se dešava ta pojava, daj kontakt, sačekaj jedno 7-8 sekundi, ugasi, ponovo daj kontakt i sačekaj par sekundi pa zaverglaj. Ako tada zavergla lepo a znaš da ne bi trebalo iz prve i da bi trebao da imaš taj problem onda ili sito na pumpi goriva ili pumpa oslabila pa kada nije na naponu ne drži pritisak. Rešenje, nova pumpa, jer sito se ne kupuje odvojeno ili nepovratni ventil kao amatersko rešenje. Naravno pod uslovom da su stvarno dizne ok i da negde ne uvlači falsh vazduh.
  11. Mello87

    oće me prelazne godine.....Yaris 2005

    Kao i svi koji voze na plin lažu sebe, razlike uvek bilo i biće samo pitanje ko hoće da prizna a ko ne. A baš si lepo i dao primer za to u zadnjem delu, treba malo više puta. Jednom druže kad zatreba baš to da te isčupa a ne budeš imao češaćeš se budala po putu koliko hoćeš očas te dovedu pred svršen čin. Biće ti jasno za 5 godina zašto na motor ispod 1.6 nema svrhe ugradjivati plin i zašto to jeftinije košta skuplje, naravno pod uslovom da tada još bude auto kod tebe i da nisi od onih, a ne deluješ, boli me uvo za onog ko kupi bitno meni da bude jeftino sad.
  12. Mello87

    Marko i Yare 2004

    Da li tvoj auto ima šiber? Ako ima to sam prostudirao pa ti mogu sugerisati gde da gledaš. Ako nemaš šiber nije isključeno da ti obe tačke koje si naveo prave problem, i lajsna i šoferka, mada pre će biti ovo prvo. Svakako proveru moraš da izvršiš, digneš patosnice i tepih, plastikice i sve ostalo skineš, sedneš unutra a neko ponaosob ta dva mesta zaliva vodom dok ne vidiš gde ulazi.
  13. Mello87

    Kupovina Aurisa

    Pogledaj kad skineš štopove, da nije tu a isto tako za sve koji imaju sličan prob, obavezno otvori gepek, tj vrata podigni i pogledaj levo i desno kanal kuda se sliva voda, ako imaš neki sastav, mesta gde su varili karoseriju hoće tu da ulazi. Golim okom ne vidiš ništa ali voda se provuče svuda, najmanju glavu ima. Meni je recimo tu ulazila voda, ja sve mislio kod štopova, sve prevrnuo kad ono tu.
  14. Mello87

    Mello i Celica T18 ST-i

    Možda jednog dana i legne, bila je zamisao ali se vremenom odustalo. U planu je da se nađe neki dobar stranac kao donor svega pa da se kompletira auto, najviše se isplati
  15. Svakako benzinac, kao što je i naveo majstor, ono što bi uštedeo na gorivu a to je nekih 3e na 100km, to ćeš dati na održavanje ako ne i više. Plin nikako ne bih preporučio, dva razloga, prvi je da je opšte poznato da Toyotini motori zahtevaju samo najbolje sisteme koji koštaju toliko da se na toj kilometraži ne bi isplatili ni za 7 godina a drugo, 1.6 benzinac taj u Aurisu troši oko 1.5l manje od tvoje Corolle, shodno tome benzin i ako te već kolje potrošnja onda idi sa brojem manjom gumom, veruj mi, igra ogromnu ulogu.
×