Jump to content

Mello87

TcS VIP
  • Broj Poruka

    640
  • Pridružio se

  • Zadnja poseta

  • Dani Pobede

    16
  • Vreme Online

    1d 13h 14m 41s

Mello87 poslednji put pobedio na dan Jul 23 2018

Mello87 je imao najviše lajkovan sadržaj!

Reputacija Zajednice

753 Prilično Popularan

O članu Mello87

  • Rangiran
    VIP član
  • Birthday 22.08.1987.

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.superdizajn.com/

Profile Information

  • Pol:
    Muški
  • Grad:
    Čačak
  • Država

Vozilo

  • Proizvođač:
    Toyota
  • Model
    Celica
  • Oznaka
    ST-i

Skorašnji Posetioci Foruma

866 videli profil
  1. Mello87

    Avensis AT 220 - duze verglanje

    Ako imaš tu petu diznu, tj diznu hladnog starta ona se na 4A-FE motoru nalazi na usisnoj grani, posle leptira gasa, kao na slici mada njena namena je za kao i što joj ime kaže, hladan start, kad je hladno baš, ubacuje benzin u granu kako bi se smesa lakše zapalila. Probaj ovako, kada je to vreme koje misliš da se dešava ta pojava, daj kontakt, sačekaj jedno 7-8 sekundi, ugasi, ponovo daj kontakt i sačekaj par sekundi pa zaverglaj. Ako tada zavergla lepo a znaš da ne bi trebalo iz prve i da bi trebao da imaš taj problem onda ili sito na pumpi goriva ili pumpa oslabila pa kada nije na naponu ne drži pritisak. Rešenje, nova pumpa, jer sito se ne kupuje odvojeno ili nepovratni ventil kao amatersko rešenje. Naravno pod uslovom da su stvarno dizne ok i da negde ne uvlači falsh vazduh.
  2. Mello87

    oće me prelazne godine.....Yaris 2005

    Kao i svi koji voze na plin lažu sebe, razlike uvek bilo i biće samo pitanje ko hoće da prizna a ko ne. A baš si lepo i dao primer za to u zadnjem delu, treba malo više puta. Jednom druže kad zatreba baš to da te isčupa a ne budeš imao češaćeš se budala po putu koliko hoćeš očas te dovedu pred svršen čin. Biće ti jasno za 5 godina zašto na motor ispod 1.6 nema svrhe ugradjivati plin i zašto to jeftinije košta skuplje, naravno pod uslovom da tada još bude auto kod tebe i da nisi od onih, a ne deluješ, boli me uvo za onog ko kupi bitno meni da bude jeftino sad.
  3. Mello87

    Marko i Yare 2004

    Da li tvoj auto ima šiber? Ako ima to sam prostudirao pa ti mogu sugerisati gde da gledaš. Ako nemaš šiber nije isključeno da ti obe tačke koje si naveo prave problem, i lajsna i šoferka, mada pre će biti ovo prvo. Svakako proveru moraš da izvršiš, digneš patosnice i tepih, plastikice i sve ostalo skineš, sedneš unutra a neko ponaosob ta dva mesta zaliva vodom dok ne vidiš gde ulazi.
  4. Mello87

    Kupovina Aurisa

    Pogledaj kad skineš štopove, da nije tu a isto tako za sve koji imaju sličan prob, obavezno otvori gepek, tj vrata podigni i pogledaj levo i desno kanal kuda se sliva voda, ako imaš neki sastav, mesta gde su varili karoseriju hoće tu da ulazi. Golim okom ne vidiš ništa ali voda se provuče svuda, najmanju glavu ima. Meni je recimo tu ulazila voda, ja sve mislio kod štopova, sve prevrnuo kad ono tu.
  5. Mello87

    Mello i Celica T18 ST-i

    Možda jednog dana i legne, bila je zamisao ali se vremenom odustalo. U planu je da se nađe neki dobar stranac kao donor svega pa da se kompletira auto, najviše se isplati
  6. Svakako benzinac, kao što je i naveo majstor, ono što bi uštedeo na gorivu a to je nekih 3e na 100km, to ćeš dati na održavanje ako ne i više. Plin nikako ne bih preporučio, dva razloga, prvi je da je opšte poznato da Toyotini motori zahtevaju samo najbolje sisteme koji koštaju toliko da se na toj kilometraži ne bi isplatili ni za 7 godina a drugo, 1.6 benzinac taj u Aurisu troši oko 1.5l manje od tvoje Corolle, shodno tome benzin i ako te već kolje potrošnja onda idi sa brojem manjom gumom, veruj mi, igra ogromnu ulogu.
  7. Mello87

    Mello i Celica T18 ST-i

    Baš naprotiv, ovako je sve više dopadljivija. Onaj mali spojler "repić" je uvreda za ovaj auto a s druge strane veliki trodelni sam mogao uzeti za male pare, ali vizuelno joj skrati pozadinu ionako kratku. Ovakva je savršena i iznad svega retka
  8. Mello87

    Mello i Celica T18 ST-i

    Skoro pa se nema vremena da se napiše šta se sve radilo pa ovako se skupi kao i ajde da iskoristimo slobodno vreme U principu Toyota ko Toyota ide i ćuti ali mi neki ne možemo mirni pa vazda nešto radimo hahah U međuvremenu je dosta odrađeno, ponešto još sledi ali nadam se bićete obavešteni a ne ko sad posle skoro godinu hihi Sada je na satu malo preko 172 000 pa je sređeno sledeće: Kupljen je i zamenjen set kvačila, njena orginalna korpa i Aisin lamela su odradili svoje i zamenjeni su Exedy kvačilom. E sad, osnovna razlika je što je Aisin dosta tvrđi pa je trebalo navikavanja. Drugo sistem za ulje kvačila je imao prljavštine i dok se to isčistilo bilo je neodređeno stanje. Kvačilo sada hvata iznad polovine, mekano je ali auto ide mnogo bolje, što je i logično. Tom prilikom je zamenjeno i ulje u menjaču komplet, stavljeno Eneos i prilično sam zadovoljan promenom sa Motul-a. Mali servis odrađen i zamenjeni filteri vazduha, goriva i ulja, Japanparts. Ulje motora Eneos 10w40 sipano i to sve odrađeno pred zimu. Takođe zamenjen antifriz komplet i s tim smo mirni do daljnjeg. Od mehanike se radilo još i sledeće, prvo je zadnji kočioni cilindar "propišao" pa je to sređeno zamenom gumica, na moju veliku sreću u Čačku ima jedan stari gospodin koji pravi sve vrste gumica pa za 200 din su napravljene i za to i kad je već razmontiran cilindar i ošmirglan je lepo da bude kao no. Kad se to radilo onda je zamenjeno i ulje kočiono i ozračen sistem komplet kako treba. Kako je vreme došlo i zupčasti kaiš je spremao za zamenu pa je kupljen Continental ali pošto su bezobraznici tražili baš cifru koja je bezobrazna to sam odlučio da odradim sam. Našao tutorijal na netu za 4A-FE i odradio sam. Kada je menjano to onda sam zamenio i zatezni španer, semering radilice i bregaste, da ne mislim. Ono što nisam mogao sam je zamena čaure letve, trebao je kanal ili dizalica. Pa je tako mehaničar skinuo letvu volana, koja je odneta u servis samo za to, zamenili su čauru, nategli zupčanike do maksimuma i ono lupkanje napred je nestalo konačno. Kada je vraćana letva zamenjeni su krajevi spona i mažetne letve. Reglža rapa i to je to. Od mehanike to je to bilo, sledi nastavak u skorije vreme, dok se skupi kintica A sad malo šminka i estetika Zimske gume su kupljene nove, na preporuku uzete ove Kama ruske i to se išlo u dimenziji 195/55 R15. Mogu reći za sneg su fenomenalne, to grabi i kopa ko grtalica Po mokrom su ok, ali za suvo nisu sad nešto preterano za pohvalu. Kada je došlo vreme sada u Aprilu one su skinute i stavljene letnje GoodYear takođe u dimenziji 195/55 R15, tražili smo 205/55 R15 ali je guma smešno skupa. E sad sve je to pratila i jedna velika promena, felne su zamenjene. Enkei felne su otišle na Yarisa, ponosna vlasnica je Yare već predstavila na forumu, pa je tako Celica dobila nove Alutec felne malo veće širine i lepšeg ET-a, tačnije 7J ET38. Par dana je Ceca visila na klocnama dok nisam našao šta mi odgovara a sada izgleda nekako ovako Klasične metlice brisača su konačno zamenjene flat Denso metlicama, jeste da su 20e ali rade posao vrhunski. Malo je bilo zezanja sa adapterima ali ok, našlo se rešenje. Patosnice su kupljene nove tepih, neka firma ovde u Ča ih prodaje, tipske imaju po veoma pristupačnim cenama. Odrađeno je dubinsko čišćenje sedišta. E sad to sam radio samostalno i rezultat je više nego zadovoljavajući za svega 500 dinara. Pa ako neko bude želeo mogu mu opišem, da sad ne kuckam baš. Na kraju je došla i multimedija. Zamenjen je prvo plejer, stavljen je Kenwood bt8044u, sa bluetooth, za audio i razgovore, sa mikrofonom koji se postavlja po želji, USB je pozadi pa se stavlja bilo gde, nema bojazni od lomljenja, komande na volanu ( koje nemam fabručki ) i daljinski. Plejer je blago rečeno perverzija, ne postoji stvar koju nije moguće kontrolisati pa čak od udaljenosti zvučnika od osoba do medjusobnog rastojanja, vrste kabine, oblika, eličine zvučnika do kontrole tipa voznje i buke izvan. Preporuka za sve kojima treba nešto takvo. Prednji zvučnici stavljeni Sony 13-ce a pozadi su išle Kenwood elipse 6x9. Auspuh je konačno posle 29 godina prosvirao, tačnije rasuo se unutra. Trenutno je stavljen privremeno skoro identičan, neki zamenski koji je utišao auto skoro do perfekcije a njen fabrički skinut. Plan je, da zbog tehničkog oklop ostane fabrički, da ga otvorim i da uradim protočni, ručno pravljen od prohromske cevi i keramičke vune, ali to otom potom, sada trenutno nemam vremena. Stavljen je nov i jači akumulator, odlučih da probam Magnum od 60Ah, na preporuku. Zimu je prezimio napolje i odlično se pokazao. Bilo je tu još sitnih radova ali više i ne mogu se setim, farbanje slova Celica pozadi, stavljene su orginalne logo oznake na gepeku, štelovanje zazora haube, bodykit zaštita odozdo (koju je rizla opet skinula zimus)... ko će se svega setiti
  9. Mello87

    Toyota Corolla instrument tabla

    Da li neko ima po mogućstvu neispravnu, a može i ispravna instrument tabla od Corolle sa crvenim iglama ili bar one od pleksiglasa providne. Crvene izgledaju kao ova u sredini na slici Treba mi da za jedan projekat, veličina mojih igala je 4 inča za velike igle i 3.5 inča za manje, s tim što meni trebaju dve velike a dve manje, na slici je model GT-i pa ima voltmetar. Korisna bi bila i informacija koje tačnije Corolle nose ovakve igle pa da tražim po otpadima.
  10. Mello87

    Gaga i Jarence :D

    Nešto su nam na prvoj slici ove Alu felne poznate
  11. Mello87

    Corolla 1.6 WT-I SD/T5 SOL

    Ono što bih ti predložio je neki Pionir AVIC servije, možda neki stariji model ako možeš da nađeš negde, oni su zavisno od godine od 150-250e, naravno pričamo o novim, polovni su znatno jeftiniji ako nemasš averziju prema toj vrsti. Ovu seriju preporučujem jer koristi Navteq mape koje sam možeš da ažuriraš, a o multimediji nema šta da se raspravlja kao ni o opcijama za bluetooth, konektorima itd. Jedino nešto tako i vredi kao što si video, one od po 70-100e je čisto bacanje pare, naročito navigacija kad je u kompletu.
  12. Mello87

    Corolla 1.6 WT-I SD/T5 SOL

    Onda u tom slučaju mogu samo da iz ličnog iskustva ti kažem da zaobiđeš jeftine varijante nepoznatih proizvođača, ako imaš standarde imalo iznad minimalnih. Ne radi to kako treba ni navigacija a ni multimedija.
  13. Mello87

    Toyota Corola 1.4 vvti

    Skoro je negde bilo priče za identičan problem. Prvo i osnovno proveri ulje u sistemu za kvačilo da li ga ima i to dovoljno i da li je bistro, a zatim sve drugo. To mi liči na ulje, cilindar kvačila, vazduh u sistemu pa tek onda ostalo. Kada je počelo to da se dešava i da li je išlo postepeno?
  14. Mello87

    Corolla 1.6 WT-I SD/T5 SOL

    Koja multimedija je u pitanju, tačnije za koju namenu, samo reprodukcija ili i navigacija?
  15. Mello87

    Auris odvajanje kvacila

    A šta ta nije orginal projektovano i o kakvim budženjima je reč? Lepo sam rekao "pa makar i orginal" ali drugi, odnosi se na proizvođača, seriju, što stariji auto veća verovatnoća da je u raznim dobima neko drugi radio orginal deo od prvougrađenog... Dakle ne pričamo o budženju ili nečemu što nije projektovano, pričamo o orginal delovima i zamenskim, svi su oni po broju šasije za odrđeno vozilo, a odstupanja (konkretno gde sam ja naveo dijametar i pruge) su fabrički propisana. Dakle kvačilo može visoko da hvata i kada je ceo set nov, nema tu šta dalje pričati, napisao sam lepo iznad od čega zavisi. A za starije automobile koji su bili na sajlu moguće da ona popusti pa da je više, u ovom slučaju ne.
×