Jump to content

Mello87

TcS VIP
  • Broj Poruka

    655
  • Pridružio se

  • Zadnja poseta

  • Dani Pobede

    19
  • Vreme Online

    1d 18h 23m 10s

Mello87 poslednji put pobedio na dan Mart 1

Mello87 je imao najviše lajkovan sadržaj!

Reputacija Zajednice

757 Prilično Popularan

O članu Mello87

  • Rangiran
    Celica T18 expert
  • Birthday 22.08.1987.

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.superdizajn.com/

Profile Information

  • Pol:
    Muški
  • Grad:
    Čačak
  • Država

Vozilo

  • Proizvođač:
    Toyota
  • Model
    Celica
  • Oznaka
    ST-i

Skorašnji Posetioci Foruma

1116 videli profil
  1. Mello87

    Mello & Celica #2 Plava

    Plava je dobila novog vlasnika. A kako stvari stoje i crna će uskoro pošto i ona ide na prodaju.
  2. Mello87

    Mello & Celica #2 Plava

    Nije farbana, oprana samo, sređena. Kao što rekoh malo truda puno ljubavi i lep autić ispade. Ne, nema klimu nažalost.
  3. Mello87

    Mello & Celica #2 Plava

    Pandemiju i neradne dane smo iskoristili i sredili se Zamenjeno je uslje motora, menjača, sređene felne, svećice, filteri, kaiševi, namešteni farovi, sve u svemu zanimali se fino. Sada izgledamo ovako Ali nažalost, Marfijev zakon, taman kad je sređena viša sila i mora na prodaju, teška srca ali mora
  4. Mello87

    Servisi

    Pojam velikog servisa je širok, svako grugačije gleda, ono što bih na tvom mestu uradio i što se preporučuje uopšte kad kupiš auto je svakako sledeće: Filter ulja, filter goriva, filter vazduha, motorno ulje, zupčasti kaiš, pk (alternator) kaiš, ako ima servo onda kaiš serva i servo ulje i svećice, to pod obavezno. Ako je menjač dobar onda ulje tu ne bih dirao sad ali bih svakako gledao u skorije vreme da zamenim, prekontrolisao vodenu pumpu za svaki slučaj da ne curi i zamenio antifriz i pregledao remenice kaiševa. Proveri kakvo je ulje u kočnicama i obavezno kvačilu, treba da je bistro kao ulje suncokreta. To je ono što bih prvo pa posle sve ostalo tipa pločice i paknovi za kočnice. Što se tiče filtera goriva da te neko ne bi magarčio i terao da kupuješ pumpu goriva on se nalazi u motornom prostoru, ispod filtera vazduha i teže se menja i uglavnom majstori odmah prodaju priču kako to nije tu i je u rezervoaru, da si pogrešno kupio filter jer iznad njega je i kanister za čađ pa ne znaju. Sve ono gore navedeno na ST-i mozeš sam da odradiš osim zupčastog, osim ako nemaš dovoljno iskustva pa onda i to možeš. Filteri se lako menjaju, naročisto ulje i vazduh, kaiševi isto, na dva šrafa, ulje takođe (ne zaboravi bakarnu podlošku za šraf na karteru), svećice,... ST-i je veoma zahvalan za održavanje i pristupačan za rad oko motora, GT-i je komplikovaniji. Ulja ti treba 3.2 litra da bude knap, ulja u menjač ti staje 2.7 litara, kočionog ulja u sistem ide 1.2 litra ali ti treba više zbog izbacivanja vazduha iz sistema. Za ulje ide preporuka Eneos 10w40 može i 15w40 zavisno od stanja motora ili Motul ulje 2100 ili 4100, za menjač Enos 75w90 a kočiono koje nađeš, DOT4 a možeš i DOT5.1 ako nađeš ali je skupo. Ako te nešto interesuje još ili kako se radi slobodno pitaj P. S Daj neku sliku da vidimo lepoticu
  5. Mello87

    Niska/duboka pedala kocnice

    Vazduh u sistemu 1000% Ako nisi menjao tečnost dugo onda je preporuka da se zameni svakako ali vazduh imaš u sistemu garant. Ulje kad menjaš svakako će uslediti i izbacivanje vazduha ali ako ne moraš menjaš ulje onda vazduh možeš i sam da izbaciš. Postoje dva načina, zavisno da li imaš pomoćnika ili ne, lakše je sa nekim da radiš. Neko samo treba da druka kočnicu a ti odšraviš i zašrafiš šraf za ozračivanje sistema na svakom točku tj kočnici, obično je ključ 10. On nadruka i drži kočnicu, ti odvrneš dok njemu propadne kočnica, dok drži ti zavrneš i tako par puta dok vazduh ne izađe, vremenom proveriš nivo ulja u posudi da ne spadne mnogo da ne uđe vazduh, redosled ozračivanja ide od najdaljeg točka od cilindra kočionog gde sipaš ulje do najbližeg obično prvo zadnji suvozačev, zadnji vozačev, prednji suvozačev, prednji vozačev. To da ti malo bude niža i mekša kočnica jeste i normalna pojava ukoliko si radio reparaciju sistema tj menjao opruge, gumice, podmazao, klip, jer dok to nisi uradio opruge su bile tvrđe, tako da mala razlika je svakako normalna, kočnice će biti mekše i malko niže nego pre, nemoj to da te brine ili da bude obrnuto dosta više jer si navikao na tanje pločice a kad staviš nove one su deblje, ali to je sve mala razlika ne toliko kao što si ti opisao.
  6. Mello87

    Najbolje ozvučenje

    Mnogi od nas su vozili razne automobile a još više se vozili u raznim modelima, po Vama koji automobil ima jabolje fabričko ozvučenje koje ste čuli? Ne odnosi se samo na jačinu već i kvalitet zvuka.
  7. Mello87

    preporuka za stabilizator i gumice balans štangle

    Ja sam ih uzimao preko lokalnog prodavca, Herc Auto koji poručuje od svog dobavljača.
  8. Mello87

    preporuka za stabilizator i gumice balans štangle

    Gumice samo orginal Toyotine, nisu zaista skupe oko 15-20e ali zato završavaš posao dug niz godina i najvažnije nisu previše tvrde kao zamenske pa ne lupka ništa. Za stabilizatore svakako 555 ako ima, jeste da ih ne volim zbog onog njihovog sistema zatezanja sa inbusom, ali svakako su najkvalitetnija zamena. Ja sam skoro uzimao meni za Celicu bili su oko 15e po komadu.
  9. Mello87

    Mello & Celica #2 Plava

    Možda se i dogovorimo oko prelaska u tvoje vlasništvo :D
  10. Mello87

    Mello & Celica #2 Plava

    Što se tiče limarije zdrav ko dren, poneka ogrebotinica i samo prednji branik što treba se farba, klasična situacija zbog visine. Plin je nažalost neko stavio ali isti je već van upotrebe hahah, to kilavo zlo na moj auto neće :D
  11. Mello87

    Mello & Celica #2 Plava

    Od skoro crna Celica je dobila društvo u dvorištu, još jedna T18 samo plava. Generalno autić ok, neko samo nije umeo da je pazi ali polako se dovodi u red. Uz auto došlo dosta delova i karoserijskih i mehaničkih i poseban set zimskih guma. Celica nosi fabričke felne od T23, gume 225/50 R16, od opreme standardno za GTi. Zanimljivo da je menjač dosta kraćeg hoda i veličine, izgleda je neko ugradio short shifter. Za sad par slika ali biće ih još samo da prolepša vreme.
  12. Mello87

    Zimske gume

    Imao Sava Eskimo S3+ guma koja je veoma dobra za svoju cenu, zaista. Preporučio bih ti jeftiniju opciju od nje ali bolju Kama ruske gume, odlične su. Jedina mana u odnosu na Savu što su po suvom na višim teperaturama izuzetno mekane pa se brzo troše. Ali za sneg bolja od bilo koje navedene.
  13. Mello87

    Avensis AT 220 - duze verglanje

    Ako imaš tu petu diznu, tj diznu hladnog starta ona se na 4A-FE motoru nalazi na usisnoj grani, posle leptira gasa, kao na slici mada njena namena je za kao i što joj ime kaže, hladan start, kad je hladno baš, ubacuje benzin u granu kako bi se smesa lakše zapalila. Probaj ovako, kada je to vreme koje misliš da se dešava ta pojava, daj kontakt, sačekaj jedno 7-8 sekundi, ugasi, ponovo daj kontakt i sačekaj par sekundi pa zaverglaj. Ako tada zavergla lepo a znaš da ne bi trebalo iz prve i da bi trebao da imaš taj problem onda ili sito na pumpi goriva ili pumpa oslabila pa kada nije na naponu ne drži pritisak. Rešenje, nova pumpa, jer sito se ne kupuje odvojeno ili nepovratni ventil kao amatersko rešenje. Naravno pod uslovom da su stvarno dizne ok i da negde ne uvlači falsh vazduh.
  14. Mello87

    oće me prelazne godine.....Yaris 2005

    Kao i svi koji voze na plin lažu sebe, razlike uvek bilo i biće samo pitanje ko hoće da prizna a ko ne. A baš si lepo i dao primer za to u zadnjem delu, treba malo više puta. Jednom druže kad zatreba baš to da te isčupa a ne budeš imao češaćeš se budala po putu koliko hoćeš očas te dovedu pred svršen čin. Biće ti jasno za 5 godina zašto na motor ispod 1.6 nema svrhe ugradjivati plin i zašto to jeftinije košta skuplje, naravno pod uslovom da tada još bude auto kod tebe i da nisi od onih, a ne deluješ, boli me uvo za onog ko kupi bitno meni da bude jeftino sad.
  15. Mello87

    Marko i Yare 2004

    Da li tvoj auto ima šiber? Ako ima to sam prostudirao pa ti mogu sugerisati gde da gledaš. Ako nemaš šiber nije isključeno da ti obe tačke koje si naveo prave problem, i lajsna i šoferka, mada pre će biti ovo prvo. Svakako proveru moraš da izvršiš, digneš patosnice i tepih, plastikice i sve ostalo skineš, sedneš unutra a neko ponaosob ta dva mesta zaliva vodom dok ne vidiš gde ulazi.
×