Jump to content

Mello87

TcS VIP
  • Broj Poruka

    666
  • Pridružio se

  • Zadnja poseta

  • Dani Pobede

    19
  • Vreme Online

    1d 22h 35m 36s

Mello87 poslednji put pobedio na dan Mart 1

Mello87 je imao najviše lajkovan sadržaj!

Reputacija Zajednice

759 Prilično Popularan

O članu Mello87

  • Rangiran
    Celica T18 expert
  • Birthday 22.08.1987.

Contact Methods

  • Website URL
    www.superdizajn.com

Profile Information

  • Pol:
    Muški
  • Grad:
    Čačak
  • Država

Vozilo

  • Proizvođač:
    Toyota
  • Model
    Celica T23
  • Oznaka
    GT

Skorašnji Posetioci Foruma

1185 videli profil
  1. Mello87

    Filter ulja - Original Toyota ili Aftermarket?

    OK, prvo moraš znati da koliko god je neki mehaničar dobar ne smeš verovati i ono što je za njih nebitno ume posle da košta puno, kao npr količina ulja. Trebaš prvo ustanoviti da li stvarno imaš ulja maksimalno i da li je šipka merenja ok, u tvoj auto staje 6.5L ulja, proveri s njim koliko je sipao a da mu ne kažeš koliko treba, to prvo. Onda eliminiši problem, probaj da nađeš nizbrdicu ali i da je auto nagnut na suvozačevu stranu, pa probaj da li onda pali lampicu kod prvog starta posle duže vremena, ako tada ne pali i isto je kao na ravnom onda pumpa ulja nema dovoljnu snagu kad je hladna a ulje je nagnuto na mesto odakle sito pumpa teže dohvati i onda joj više treba snage. Kreni redom, može da bude glupost tipa da kaiš nije zategnut dovoljno ili da je loš do toga da stvarno pumpa polako gubi snagu pa to pokazuje sada tako. Ja bih išao tako, procesom eliminacije. I samo pitanje, o koliko nagimu se radi, tipa nagib kao što je u Jarčujaku kod Evrope, kao što je u Grdici kod petlje ili nešto drugo?
  2. Mello87

    Filter ulja - Original Toyota ili Aftermarket?

    Pričamo o žutoj ili crvenoj lampici za ulje?
  3. Mello87

    Problem sa stop svetlom (Corolla XL)

    Ček, proverio si tu sijalicu u drugom faru i ponaša se normalno ili samo vizuelno si je proverio?
  4. Mello87

    Mello & Celica T23

    Danas smo ugrabili vreme i zamenili ulje menjača, stavljeno Eneos 75W90 GL5, ofarbane su kočnice napred i nazad, kupljeni su zadnji kočioni klipovi i pločice ali se čekaju gumice pa će zamena biti čim to stigne, kao i zamena antifriza ovih dana. U međuvremenu ispolirani su farovi i razlika je vidna, stavljene bele sijalice, polako se dovodimo u stanje ne dirati ništa @frank Nisam se lično ja bavio oko papirologije uvoza, nisam imao vremena, moje je bilo samo da biram
  5. 1. MrNebojsa 2. Mello87 3.
  6. Mello87

    Mello & Celica T23

    Tamno siva restyle spava u istoj garaži gde i GT86
  7. Mello87

    Mello & Celica T23

    Kako su plava i crna T18 prodate tražilo se nešto za prevoz i kao logičan izbor se opet Celica nametnula. U pitanju je GT verzija, GTS nažalost u Srbiji nije imao bez plina, a zna se šta mislim o tome a uvoz njih je bio skup, tako da na moju sreću u Švajcarskoj se krio jedan redak primerak GT. Izvedba TTE (Toyota Team Europe) koja se razlikuje po prednjem braniku koji ima difuzore, panorama šiberu, centralnoj konzoli i instrument tabli koje su drugačije kao i otvorima ventilacije i usisu vazduha. Osim toga Ceca poseduje Eibach pro street opruge 30-52mm i spuštena je, K&N box filter vazduha na usisu, dupli ATJ Postert sportski izduv 2x85/115, Alutec Kyro felne 7.5J ET35 R17 sa Hankok Ventus Prime 3 gumama 215/45. Odmah su zamenjena ulja, stavljeno Eneos 5w40, filter ulja, kaiš, filter kabine, K&N filter opran i nauljen, freon nov, servo ulje, Denso svećice, stavljena multimedia sa navigacijom, ostalo još antifriz i ulje menjača čisto onako. Inače zadnji točkovi su u minusu na optici, ostavio tako zbog držanja. Sve u svemu auto je zbog svega urađenog prava igračka i milina je voziti, zvuk daje poseban doživljaj a stabilnost je neverovatna. I na kraju nekoliko slika ;-)
  8. Mello87

    T23

    Za obrtaje mogu ti kažem da pošto nije digao temp onda je i ok, ako i posle drži dok se dobro ne ugreje onda može da bude IAC valve ili čak da je antifriz izgubio svojstva, tako je kod mene i kanim se da zamenim antifriz pa da vidim. Sve u svemu dobro pogledaj i informiši se o najskupljoj varijanti carine, pošto mogu da te rebnu za zarinu 12.5 posto ali od kataloške vrednosti pa samo to bude preko 500e plus pdv, amss, ležarina na carini,... Pitaj neku špediciju da ti izračunaru. I da, ne samo kod nas već svuda im je skočila cena, ja sam uvezao iz Švajcarske i za razliku od drugih oni apsolutno za sve imaju dokumentaciju, to je prednost. Inače, obrati pažnju i da li radi VVT ventil. To je skupa stvarčica.
  9. Mello87

    T23

    Farovi ili sijalice ne valjaju ili nisu podešeni kako treba, eventualno matiralo staklo, sve se to rešava za 10-15e. Stabili zatori akok lupkaju nije strašno, ako baš tuču onda ne bih vozio jer je auto nepredvidiv tada u krivinama naročito. Što se tiče brisnja greške kad nakačiš dijagnostiku ako u greškama na čekanju ima P1000 onda znači da je brisana check engine greška. E sad, to može da bude goimila gluposti, ne mora d aznači da je nešto ozbiljno, evo skoro sam ja meni brisao a uzrok je bilo naprslo crevce vakuma, glupost. Bitno da nema aktivnih grešaka i da ne svetli lampica.
  10. Mello87

    Prskalica vetrobrana

    Daj sliku da vidimo o čemu se radi
  11. Mello87

    T23

    Sa restyle modelom uglavnom nije bilo onih boljki koje je imala do 2003 god. Proveri klasično kao i sve drugo kad kupuješ auto, obrati pažnju na zadnje amortizere i pošto je auto u Norveškoj zbog klime proveri dobro limariju odozdo, rubove, lukove, hoće tu da pusti zbog vremenskih uslova. Takođe proveri da li se lanac čuje, bilo bi zgodno ako imaš onaj mali obd priključak dijagnostiku što se povezuje na telefon da isčitaš da li ima neke greške i da li je brisana "check engine" greška. Klimu probaj kako radi i da li u vožnji osetiš da kad upali kompresor auto kao malo izgubi snagu, tako treba da bude, da li hladi dobro. Centralna brava ume da bude boljka, pojedu se četkice motorčića, podizači stakla proveri isto kao i daljinsko zaključavanje. Ostalo sve kao i za svaki drugi auto polovan kad uzimaš.
  12. Mello87

    Mello & Celica #2 Plava

    Plava je dobila novog vlasnika. A kako stvari stoje i crna će uskoro pošto i ona ide na prodaju.
  13. Mello87

    Mello & Celica #2 Plava

    Nije farbana, oprana samo, sređena. Kao što rekoh malo truda puno ljubavi i lep autić ispade. Ne, nema klimu nažalost.
  14. Mello87

    Mello & Celica #2 Plava

    Pandemiju i neradne dane smo iskoristili i sredili se Zamenjeno je uslje motora, menjača, sređene felne, svećice, filteri, kaiševi, namešteni farovi, sve u svemu zanimali se fino. Sada izgledamo ovako Ali nažalost, Marfijev zakon, taman kad je sređena viša sila i mora na prodaju, teška srca ali mora
  15. Mello87

    Servisi

    Pojam velikog servisa je širok, svako grugačije gleda, ono što bih na tvom mestu uradio i što se preporučuje uopšte kad kupiš auto je svakako sledeće: Filter ulja, filter goriva, filter vazduha, motorno ulje, zupčasti kaiš, pk (alternator) kaiš, ako ima servo onda kaiš serva i servo ulje i svećice, to pod obavezno. Ako je menjač dobar onda ulje tu ne bih dirao sad ali bih svakako gledao u skorije vreme da zamenim, prekontrolisao vodenu pumpu za svaki slučaj da ne curi i zamenio antifriz i pregledao remenice kaiševa. Proveri kakvo je ulje u kočnicama i obavezno kvačilu, treba da je bistro kao ulje suncokreta. To je ono što bih prvo pa posle sve ostalo tipa pločice i paknovi za kočnice. Što se tiče filtera goriva da te neko ne bi magarčio i terao da kupuješ pumpu goriva on se nalazi u motornom prostoru, ispod filtera vazduha i teže se menja i uglavnom majstori odmah prodaju priču kako to nije tu i je u rezervoaru, da si pogrešno kupio filter jer iznad njega je i kanister za čađ pa ne znaju. Sve ono gore navedeno na ST-i mozeš sam da odradiš osim zupčastog, osim ako nemaš dovoljno iskustva pa onda i to možeš. Filteri se lako menjaju, naročisto ulje i vazduh, kaiševi isto, na dva šrafa, ulje takođe (ne zaboravi bakarnu podlošku za šraf na karteru), svećice,... ST-i je veoma zahvalan za održavanje i pristupačan za rad oko motora, GT-i je komplikovaniji. Ulja ti treba 3.2 litra da bude knap, ulja u menjač ti staje 2.7 litara, kočionog ulja u sistem ide 1.2 litra ali ti treba više zbog izbacivanja vazduha iz sistema. Za ulje ide preporuka Eneos 10w40 može i 15w40 zavisno od stanja motora ili Motul ulje 2100 ili 4100, za menjač Enos 75w90 a kočiono koje nađeš, DOT4 a možeš i DOT5.1 ako nađeš ali je skupo. Ako te nešto interesuje još ili kako se radi slobodno pitaj P. S Daj neku sliku da vidimo lepoticu
×