-
Content Count
620 -
Pridružio se
-
Last visited
-
Days Won
16 -
Time Online
16h 7m 29s
Mello87 last won the day on Jul 23 2018
Mello87 had the most liked content!
Community Reputation
680 Prilično PopularanAbout Mello87

-
Rank
VIP član
- Birthday 22.08.1987.
Contact Methods
-
Website URL
http://www.superdizajn.com/
Profile Information
-
Pol:
Muški
-
Grad:
Čačak
-
Država
Vozilo
-
Proizvođač:
Toyota
-
Model
Celica
-
Oznaka
ST-i
-
Snaga
77kW/106Ks
Recent Profile Visitors
725 profile views
-
Baš zato što je neko šaltao u takvom otežanom stanju moguće je da su stradali sihroni, kada se na silu gura ručica menjača. A ti imaš problem samo sa dve brzine, ostale su ok kako kažeš, što dodatno ukazuje da su oni. Sada sve ovo je nagađanje jer preko interneta se samo predpostavlja kako se problem manifestuje. Moj ti je savet pošto si iz NS, odeš lepo u Nippon car servis ili pak u Trio servis i rešićeš problem sigurno.
-
@Peđa1 ajmo ovako, reci nam, da li kada je auto ugašen imaš isti problem sa šaltanjem? Ako kada je ugašen radi sve ok, onda kod tebe mogu biti samo dva problema ( ulje u sistemu kvačila izostavljam, predpostavljam da je zamenjeno, ako nije onda to prvo uradi i nemoj da ti neko prodaje priču, to ulje se menja na svake dve godine ili ako je 5.1 ulje onda kao ne menja se ali sve više proizvođača kaže da i njega treba menjati na 5 god ). Imao sam problem da nije menjano to ulje pa mogu da ti pokažem sliku čokoladnog mleka koje sam zatekao umesto ulja Probaj onda da kada je upaljen nadrukaš par puta kvačilo pa probaj prvu i drugu brzinu pa javi šta je. Kod tebe je problem ili cilindar kvačila (sačekajmo da vidimo šta se dešava kada probaš ovo što sam ti rekao) ili sihroni brzine, ako već nije ulje u sistemu kvačila.
-
Nije isti proizvođač, ali možda ti pomogne. Na jednom našem porodičnom autu je bio sličan problem. Odmah da ti kažem da dok ne raskačiš totalno sistem za gas ne možeš da tvrdiš da radi isto na oba ili samo na jednom. Naime nama je problem bio u sistemu za gas, mi prebacimo na benzin i on isto, tek kada smo totalno raskačili tng sistem ustanovili smo da na benzinu radi ok. Na sistemu za gas regulator za hlađenje preko koga ide voda tj tečnost za hlađenje je bio u kvaru i sam od sebe dizao obrtaje. Dakle to treba neko veoma kršten za taj sistem da pogleda. Uzgred prekontroliši filter za vazduh, kutiju i creva da ne uvlači negde falš vazduh kao i senzor leptira gasa.
-
-
-
Na prodaju dva seta felni aluminijumskih, oba seta su R15 i promer rupa je 4x100, centralna rupa je Toyotina 54.1. 1. set Enkei felne R15, 6J, 4x100, ET45, centralna rupa 54.1, model koji je fabrički išao na Mazda Miata modele. Felne su na mom autu, nisu farbane, varene i slično. Stanje kao na slikama. Cena 140e 2. set felne su ja mislim Rial, ne piše nigde ali liče na njih, skinute sa Corolle, R15, 4x100, 7J, ET35, centralna rupa 54.1. Stanje kao na slikama. Cena 110e Telefon: 0669003662
-
Da li voziti auto iznad obrtaja gde postiže maksimalni obrtni moment
Mello87 replied to Piske's topic in Garaža
Lično, svoj automobil s vremena na vreme poteram do crvenog, razlog čisto zadovoljstvo. Da li mu koristi ili šteti ne znam, pošto svakako se vozi uvek između 3-4 hiljade obrtaja tako da ga ne gušim da bih primetio da li se "produvao" S druge strane zna se da Toyote vole malo veće obrtaje tako da mislim da su to uzeli u obzir pri izradi. -
-
Ok, jeste to kod nas redovna pojava vraćanje kilometraže, ali zašto biti odmah skeptičan, nije uopšte nerealno, znam automobile koji su mnogo stariji a imaju sličnu kilometražu. Uostalom ja sam moj kupio sa 25 godina starosti a imao je 120 hiljada na satu, pravih, dakle neki ljudi zaista malo prelaze. Moj stric ima Almeru, jedina njena uloga je vikendom na Zlatibor i jednom godišnje na more.
-
Kantica 4L Eneos 5w30 PH je kod nas oko 30€, fantastično ulje Total sam ja koristio jednu turu, dobio na poklon i mogu reći da sam fino bio iznenađen, odlično ulje. Mobil nikad više, razlog verovatno 90% ćeš da natrapaš na kopiju kao i ja što sam po svemu sudeći. Motul ulje fenomenalno, po meni bolje od Eneos.
-
Na MOL-u sipao dva puta i nikada više. Razlog, oba puta auto prvo trza pa izgubi snagu. Ajde rekoh prvi put ko zna šta je, dva puta već nije slučajno. Srećom pa je NIS u nastavku par km, natočim pola rezervoara i smiri se sve. Generalno u ČA na MOL pumpi niko ne sipa skoro, samo ovi što idu Ibarskom pa valjda ne znaju kad ima sledeća. Izgleda da možda ima razlike od mesta do mesta.
-
Spisak stvari koje mogu da prave problem, ovako na daljinu, je poduži. Ja bih prvo posumnjao na dizne, takve simptome ima da je karakteristično za zapušene dizne ili DPF filter, MAF senzor na posletku pumpa goriva i filter goriva. Sad sve to moraš detaljno ispitati kod krštenog majstora, neki servis za dizne ili karburatore, oni se bave sistemom za gorivo komplet. Imaš li još neke pojave tipa da auto dimi, trza, da li kad se desi da se guši ne prima gas uopšte ni na leru?
-
Svaki dan čovek nauči nešto novo, ali iskreno evo prvi put čujem ovde za tako nešto. Ono što je sigurno, da KYB ima proizvodnju u Evropi, Aziji i posebno Japan, predpostavljam da ima velike razlike. Amortizer ne da je potrošni materijal nego jedan od onih koji trpi sve i svašta, naročito kod nas na putevima. Realno je da strada ili oslabi kako kažeš, kod nas je ta pojava poznatija kao " nije procureo još" ali zato skakuće fino :D Kako bilo svako se pruža spram svog džepa, lično misim da orginalni tj u ovlašćenom servisu su precenjeni i da je bolje uzeti neki od renomiranih proizvođača.
-
Poznate su priče i forice ovlašćenih servisa sa njihovim iskustvima i načinima da na sve moguće načine uvaljaju kupcu orginalni deo po ceni kao da je od zlata. KYB amortizeri su u mnogim Toyota vozilima orginalna ugradnja, između ostalog i na skoro svim sportskim modelima. Ta priča o curenju nakon par km pije vodu samo ako je dobro udaren ili tome slično, čak ako se ne varam imaju garanciju na kilometražu kad se kupe, što dovoljno govori o kvalitetu, kod ostalih je to 2 god i ćao, što moraju zbog zakona. Preporučujem da pogledaš u Gazeli ili Auto Nacional.
-