Trifke
TcS Korisnik-
Broj Poruka
20 -
Pridružio se
-
Zadnja poseta
Reputacija Zajednice
0 NeutralanO članu Trifke
-
Rangiran
Novi član
Profile Information
-
Pol:
Muški
-
-
Gledao sam i ja te jeftinije ali ovaj ima noviji A8 dual core i podržava sve od priključaka što postoji. Na prednjem panelu ima ulaze za dve micro SD kartice (jedna za navigaciju i jedna za multimediju) a sa zadnje strane ima kabal za klasični USB priključak koji se elegantno sprovede u ostavu za sitnice ispred suvozača (tu i inače stoji USB i AUX IN priključak i na fabričkom radiju, bar je kod mene tako bilo). O kameri jesam razmišljao ali sam za sada odustao, jer imam fabričke parking senzore koji rade besprekorno, a za kasnije ćemo videti
-
Za DHL sam se odlučio prvenstveno zbog sigurnosti i brzine, jer ipak nije u pitanju neka sitnica pa ako se nešto dogodi nema veze. Ovako sam u svakom trenutku pratio pošiljku, pokrivena je osiguranjem, firma iz Kine poslala mi je slike kako izgleda paket u trenutku predaje DHL-u, a obzirom da pošiljka zbog vrednosti podleže carinjenju sve formalnosti oko carine odradi DHL (meni je tako bilo lakše jer nisam iz BG) i ja samo primim paket.
-
Nisu više ni kinezi što su bili. Sve od pakovanja, uputstva, načina izrade i kvaliteta plastike, ekrana i kablova uopšte se ne razlikuje od nekih drugih poznatijih proizvođača (uostalom danas se sve pravi u Kini i za svetski poznate brendove a jedino ovde piše sa strane made in China). Bio sam prilično rezervisan, ali sistem odlično funkcioniše. Sve je po principu plug and play, čak i komande volana rade, bluetooth, navigacija takođe perfektna. DVD, CD, MP3, USB sve čita odlično, bar za sada A tek o načinu poslovanja kineza i njihovoj uslužnosti ne smem ni da pričam (mnogo mi imamo od njih da učimo). Što se tiče cene, sad svaki hir se plaća, konkretno uređaj sa svim troškovima transporta, carine, DHL špedicije 530 eura. E sad ovo za USB nisam baš shvatio, podržava USB, ima slot za dve mikro USB kartice i još jedan klasičan USB.
-
-
-
-
-
Pozdrav svim članovima foruma. Ja sam Dejan, živim u Trsteniku i vozim Toyota Auris 1.6. Auto je kupljen nov, i za ovih godinu i po služi odlično. Inače u garaži je i legendarna Toyota Corolla 1.3 XL iz '91 i ona je glavni razlog zbog koga sam ja postao Toyota fan. Evo i nekih sličica: Toyota Auris 1.6 Valvamatic, Luna for you Toyota Corolla 1.3 XL
-
-
Moj je Auris kupljen u julu 2011, i ja npr. nisam imao ovih problema sa kočnicama (ono na snimku je strašno za nov auto). Takoðe iskustvo sa servisom mi je odlično, zakažu, doðeš na vreme, dobiješ predračun troškova, u minut tačno uzimaju auto, sediš i gledaš kroz veliko staklo kao u izlogu direktno auto na dizalici i ko radi i šta radi, a kad završe dobiješ delove koji su zamenjeni spakovane kao dokaz, i uvek nakon nekoliko dana zove neko iz Toyote da pita šta je uraðeno, koliko su naplatili, da li sam zadovoljan uslugom i da li imam neke primedbe. Sviða mi se što izuzetno poštuju moje vreme i što nema čekanja, ako kažu u 10h, tačno u 10h počinje da se radi na autu. Skupi jesu, ali sve u svemu ja sam i Aurisom i servisom za sada više nego zadovoljan. Inače za njega i pored svih ovih mana i propusta sam se odlučio zbog corolle koja i posle 22 godine je auto za respekt bez ijednog kvara, i nismo hteli da je prodamo (motor joj je tiši nego na Aurisu i ako ima toliko godina i preko 200.000km).
-
Sipam uglavnom na Eko pumpama i sad u zadnje vreme na NIS i to samo evropremijum. Pa vozim verovatno isto kao ti samo sam u malom gradu tako da moja gradska vožnja i tvoja u BG ne mogu da se porede i ja da sam tamo i moj bi trošio 10L. A ovo za Maðarsku imam slikano jer nisam ni ja mogao da verujem, naročito što je gorivo sipano na NIS pumpi tada prvi put, a uz to sam strogo poštovao ograničenja da me ne kazne njihovi policajci. Prosek u gradu odgovara ovome što je Ikac napisao.
-
Moj Auris 1.6 posle 12000km pokazuje po bordu prosek 7,2. Po mojoj evidenciji (svi računi sa pumpi) potrošnja je 7,14 L / 100km. Mnogo zavisi od stila vožnje i kvaliteta goriva. Letos do Grčke i nazad sa klimom i četiri osobe potrošnja 6,5, na magistrali čak i 5,2, a na Egnatia odos je proban do 185 (buka nesnosna pri toj brzini). Skoro sam išao u Maðarsku i sa gorivom sa NIS pumpe do Budimpešte prosek potrošnje 5,6L. Od kad je kupljen sipam isključivo evropremijum 95 i dva puta 98 dole u Makedoniji.
-
-