Jump to content

rubiroza

TcS Korisnik
  • Broj Poruka

    25
  • Pridružio se

  • Zadnja poseta

  • Vreme Online

    19h 51m 4s

Reputacija Zajednice

0 Neutralan

O članu rubiroza

  • Rangiran
    Novi član
  • Birthday 13.08.1976.

Profile Information

  • Pol:
    Muški
  • Grad:
    Novi Beograd
  • Država

Skorašnji Posetioci Foruma

Blok nedavnih posetilaca je onemogućen i ne prikazuje se drugim korisnicima

  1. rubiroza

    Zdravo i zdravo

    Posle 20 godina uživanja sa mojim Yarisom prve generacije, odlučio sam da ga prodam isključivo zato što mi je bio potreban veći auto zbog proširenja porodice. Yaris sam lično kupio u Beogradu i prvi sam, tj. jedini vlasnik. Imao sam jedan veći problem o kojem sam pisao ovde, ali je na kraju sve rešeno promenom rezervoara za gorivo i pumpe. Auto sam redovno održavao i svaki tehnički pregled je prošao bez problema i zamerki. Prodat je bukvalno 15 minuta posle postavljanja oglasa na PolovniAutomobili (nije reklama). Koliko sam bio zadovoljan sa autom, toliko sam nezadovoljan sa forumom. Mnoga moja pitanja su ostala bez odgovora. 5 godina nije održan ni jedan susret vlasnika Toyote u Beogradu. O okvirima tablica se i ne pomišlja da se ponovo naprave. Tuga. Znam da će se mnogi naljutiti, ali to je zaista tako. Pozdravljam vas o srca i želim Vam mnogo, mnogo hiljada pređenih kilometara sa vašim Toyota ljubimcem. Ja prelazim na Opela, ali Toyota zauvek ostaje u srcu.
  2. rubiroza

    Yaris 1.0 1999 rezervoar

    Imam veliki problem sa rezervoarom za gorivo prve generacije Yarisa. Originalni rezervoar koji je došao uz auto je trajao 15ak godina, a onda počinju problemi. Toyota više nema rezervoar u ponudi, pa sam zato bio prinuđen 2 puta da kupujem zamenski, potpuno nov. I posle 2 godine se dešava da sa unutrašnje strane počne da rđa, a opiljci zapuše pumpu za gorivo, creva koja idu od rezervoara do motora, kao i dizne. Da li neko zna gde može da se uradi pouzdana zaštita rezervoara sa unutrašnje strane, tzv. plastifikacija? Da li je možda postoji kod nas firma koja izliva plastične rezervoare za benzin ili firma koja pravi aluminijumske rezervoare?
  3. rubiroza

    Yaris 1.0 slabo vuce (krece)

    Odmah da se ogradim i da kazem da na ovom forumu ima puno ljudi koji se milion puta bolje razumeju u automobile i probleme, ali niko ne odgovara vec duze vreme, pa zato pokusavam nekako da pomognem jer sam imao slican problem. I meni se isto tako motor gusio i lose primao gas. U nekim slucajevima sam imao utisak da motor radi na 3 cilindra. U pitanju je Yaris MK1. Takodje nije javljao nikakvu gresku na dijagnostici. Neki su majstori govorili da je struja, tako da sam menjao svecice (iako sam ih zamenio pre godinu dana) i bobine. Na kraju se ispostavilo da je pumpa za gorivo.
  4. rubiroza

    Yaris MK1 DRL

    Da li je možda neko na Yarisu prve generacije ugrađivao neki DRL uređaj ili prespajao žice kako bi se automatski uključila svetla nakon startovanja motora?
  5. rubiroza

    Yaris MK1 1.0 1999 BOBINA

    @laki72Naravno da auto ne može da se popravi. Niti ja to samouko mogu bilo šta da uradim. Ovde sam samo tražio savet gde da počnem da tražim kvar i u kom pravcu da idem. Bio sam siguran da je struja, ali sam ovde dobio savet da kreneo sa gorivom. I na tome se svima od srca zahvaljujem. Da li može neko da mi preporuči neki servis u Beogradu u koji da odem? Bio sam na nekoliko mesta. Problem u tome što nemam majstora koji se dobro razume u Jarise i koji hoće da se uhvati u koštac sa ovim problemom. Današnji majstori se oslanjaju na dijagnostiku koja im kaže šta tačno nije u redu i šta treba da se zameni. Sećam se starih vremena i naših Zastava automobila koji se nisu priključivali na dijagnostiku, a koji su se često kvarili. E, onda odeš kod pravog majstora koji se perfektno razume u automobil i po opisu kvara zna gde treba da traži kvar. Početak mojih problema se javio tako što je auto lepo verglao, ali nije hteo da se upali. Majstor kod kojeg sam radio redovne servise je primetio da se pumpa za gorivo ne čuje i da je to u pitanju. Nabavio je pumpu, ali nije odgovarala. Savetovao mi je da se obratim originalnom Toyota servisu što sam i uradio. Odšlepovao sam auto u Tojotim servis na Zrenjaninskom putu. Posle 5 dana su me pozvali da dođem i tada su mi pokazali da su u rezervoaru zatekli veliku količinu opiljaka jer je rezervoar sa unutrašnje strane počeo da rdja. S obzirom da se nov rezervoar čekao 2 meseca, a pri tome je bio extra skup, savetovano mi je da uzmem novi, zamenski, što sam i učinio. Oni su zamenili pumpu za gorivo, ali druge delove su ostavili jer ni oni, kao ni ja, nisu mogli da ih nabave. Naglasili su mi da se unutar tog celog sklopa nalazi i nekakav regulator pritiska, ali da su ga samno produvali jer i njega ne mogu da nabave. Eto, to je ono što je uradio oficijalni servis Tojote za Srbiju. I to je sve super funkcionisalo 2 godine, a onda se pojavio ovaj problem koji sam opisao u prvom postu. Zaista ne znam da li su merili pritisak nakon zamene pumpe. I ne znam da li su uradili čićenje cevne instalacije nakon zamene rezervoara.
  6. rubiroza

    Yaris MK1 1.0 1999 BOBINA

    Ljudi, ako neko moze, molim vas da mi pomogne. Sredinom avgusta mi istice registracija. U ovakvom stanju auto nece moci da prodje tehnicki pregled. Plasim se da ce, umesto na putevima, moj Yaris zavrsiti na nekom otpadu. Bas mi je zao jer me je super sluzio. Novog sam ga kupio i bio je jedan od prvih Yarisa u Beogradu.
  7. rubiroza

    Yaris MK1 1.0 1999 BOBINA

    Samo jedna konsultacija. U oglasima sam našao lika koji rastura stara kola i, između ostalih, ima i Jarisa, japanca sa mojim motorom. Ima u ponudi kompletnu pumpu sa plastičnim kućištem, plovkom i filterom. Mala je cena. 30e. Poslao mi je i slike. Da li da to uzmem i sa tim da probam ili da jurim novo? Sa jedne strane, on tvrdi da je potpuno ispravna, a sa druge strane plašim se koliko je dugo stajala i da li je i taj auto imao neki problem sa rđanjem rezervoara i opiljcima. Naravno da ne očekujem od prodavca da bude iskren i da mi kaže nešto negativno u vezi predmeta koji prodaje. U prilogu postavljam slike pumpe koje mi je poslao. Inače, lik je iz Užica. Daleko mi je da idem do njega i da je lično pregledam pre kupovine.
  8. rubiroza

    Yaris MK1 1.0 1999 BOBINA

    Drugari, hvala puno na pomoći. Odustajem od ideje da nije u redu struja i bacam se na traženje filtera za gorivo. Problem kod mog Jarisa je taj što je u pitanju japanac i mnoge stvari ne odgovaraju od Jarisa koji je napravljen u Francuskoj. Kada sam menjao pumpu za gorivo naravno da sam prvo kupio pogrešnu jer ni prodavac u radnji nije znao da postoji razlika u pumpama. Da li na netu postoji neki sajt gde bih mogao da ukucam broj šasije, a on da mi izbaci fabrički broj svakog dela? Video sam upravo na ebayu da imaju neke filtere za prvu generaciju Jarisa, ali nigde ne piše za koji je model.
  9. rubiroza

    Yaris MK1 1.0 1999 BOBINA

    @Piske Hvala na brzom odgovoru. Pre vraćanja u rezervoar filter goriva je opran od prljavštine i opiljaka. I dalje pokušavam negde novi da ga nađem. Ali je auto star 20 godina i nema više novih delova za njega. Možda grešim, ali kontam da nije gorivo u pitanju jer bi motor onda imao problem i na malim obrtajima ako ne dobija dovoljno goriva. U svakom slučaju, ovo je samo moja pretpostavka. Pokušavam da, za sada, isključim bobine kao potencijalni problem. Da, video sam na YouTube-u kako se na Yarisu testiraju bobine i to sam uradio. Prilikom vađenja svake pojedinačno motor menja zvuk, slabije radi i čuje se karakteristično puckanje. Nekako mi se uvrtela u glavu ideja da možda jedna bobina otkazujer pri većoj brzini. Kao da možda ne može da proizvede dovoljno jaku varnicu, pa zato motor radi na 3, a možda čak i na 2 cilindra ako ne može da ide preko 100km/h jer trza. Zaboravio sam da kažem da sam bio i kod autoelektričara. Alternator je ispravan i dobro puni akumulator. I da napomenem da auto pali kao mina kada je hladan i ovaj problem sa trzanjem se nikada ne dešava kada je motor hladan, tj. dok ne postigne radnu temperaturu.
  10. rubiroza

    Yaris MK1 1.0 1999 BOBINA

    Dragi moji, Yarisa sam kao novog kupio u Beogradu davne 2000e godine. I bio sam prezadovoljan sve do 2019e godine kada su počeli problemi. U pitanju je Yaris prve generacije, a po broju šasije vidim da je Japanac. Prvo se pojavio problem sa rezervoarom. Sa unutrašnje strane je počeo da korodira, a opiljci su zapušili pumpu za gorivo. Uzeta nova pumpa (filter je ostao stari jer nigde nisam mogao da ga nađem, čak ni u Toyota servisu) i nov rezervoar. Sve je to dobro prošlo kada se pojavio kvar koji još uvek niko ne može da otkloni. Auto ne prijavljuje grešku. Nije upaljena Check engine lampica i nema greške na dijagnostici. A kvar je takav što pri većim brzinama (preko 80km/h) i većem broju obrtaka (preko 4000) auto trza i ne prima gas. Tada ne može da ide preko 100km/h. Zamenjene svećice (stavljene Denso) i očišćen protokomer. 3 majstora sam promenio i niko nije mogao da mi kaže šta je problem. U Toyota servisu su mi rekli da auto ne prikazuje nikakvu grešku na dijagnostici i da ne mogu napamet da mi kažu šta mu je. Poslednji majstor mi je rekao da treba oprati dizne što je urađeno, ali ni to nije pomoglo. Najgore je to što auto, kada malo duže stoji (2-3 nedelje) u prvih 20ak km ne pokazuje nikakve simptome. Napomenuto mi je da zna nekada bobina da se pokvari, a da to ne prijavljuje grešku. To je nešto što i sam mogu da zamenim. Skinuo sam jutros i pogledao oznaku. U pitanju je Denso 90919-02240. Ideja je da kupim jednu polovnu i da menjam, pa možda se tako otkloni kvar. Na oglasima sam našao bobinu oznake 90919-02229. Ne mogu nigde da nađem na netu da li su kompatibilne ili ne. Da li neko zna u čamu je razlika? Naravno da ću obići i sve otpade koji imaju Toyotina vozila. Ali me interesuje da li mogu da kombinujem bobine. Ili moraju da budu identične? Takođe vas molim da mi pomognete ako eventualno znate šta izaziva ovaj moj problem.
  11. rubiroza

    Yaris 1.0 mk1 Sistem za gorivo

    Da li možda neko zna da li postoji neka prodavnica u Beogradu koja ima ili može da naruči delove sistema za gorivo za Yaris prve generacije? Potrebna mi je pumpa za gorivo, a još mi je važnije ono plastično kućište sa plovkom.
  12. rubiroza

    Volan e12

    Da ne bi otvarao novu temu, da li bi u Beogradu mogli da mi preporučite nekoga ko bi mogao da presvuče moj stari, pohabani, kožni volan na Yarisu mk1?
  13. rubiroza

    Celicne felne

    Hvala na brzom odgovoru. Felne uzete i montirane sa zimskim gumama. Da li sada moze neka preporuka za sigurnosne srafove? Gde uzeti i kakve?
  14. rubiroza

    Celicne felne

    Hocu da uzmem celicne felne za Yarisa mk1 na koje cu da za neki dan stavim zimske felne. Da li neko moze da mi kaze koje su dimenzije originalnih celicnih felni? Precnik je R14, raspon rupa 4x100. Koji je otvor srednje rupe, koji je ET i J?
  15. rubiroza

    LED osvetljenje zadnje tablice

    Nigde ne gubi kontakt. Kada umesto diode stavim "obicne" sijalice sve je ok. Da li neko ima iskustva sa Canbus diodama?
×