boocky 0 Napisano Septembar 23 Zdravo svima, posle kraceg vremena, vratih se opet Toyoti. Vozio sam svojevremeno i Yaris mk1, mk2, Yaris Verso, Toyotu Corrollu E12, Toyotu Auris mk1 a evo sada Yaris mk3 i to posle Honde Civic svemirca 1.8. Nisam ko zna koliko godina dolazio na forum, jer su me Toyote uglavnom sluzile perfektno a nisam ni bio u mogucnosti da izdvojim vreme i da delim sadrzaj. Sada mi se cini kao logicno da dodjem i podelim svoje iskustvo ne samo sa Yarisom nego i sa prethodnim modelima. Mozda i dobijem neki savet od iskusnijih. Svakako mi se cini da cu moci da pomognem ljudima koji tek kupuju/planiraju ili vec voze Toyotu. A sad malo o plavom lepotanu: Auto je 2012 godiste, treca generacija, sa 1.4 D4D motorom (90ks) i menjacem 6 brzina. Pet vrata, alu felne, dobra oprema, digitalna dvozonska klima, kamera za voznju unazad, sva 4 podizaca prozora itd. Auto je presao 203 hiljade km, stigao iz Italije pre par godina, uvezao ga je covek odavde i ja sam trenutno drugi vlasnik u Srbiji. Do sada sam presao oko 2000 km i utisci su sledeci, auto se lepo vozi, ima dovoljno snage da povuce, motor dobro poznat, nije prejak, nije slab, rekao bih taman za ovu tezinu i velicinu vozila. Potrosnja smesna, u Beogradu 5.5 - 6.5, autoput oko 5-5.5, magistrala ispod 5. NIsam neko ko pipka gas i stedi na svakom koraku, vozim zustro kada uslovi to dozvoljavaju (ali ne agresivno i bahato). Tako da ove cifre sto se ticu potrosnje verovatno mogu da idu i dole, barem jedno pola litra. Dizajnerski, auto je meni licno dopadljiviji i agresivniji, dosta lepse izgleda od prve i druge generacije, deluje mi i da je dosta cvrsci u voznji, da je cela karoserija kruca i otpornija na nagle promene pravca. Vesanje je negde na sredini izmedju udobnog i sportskog. Dosta je meksi od Civic-a koji sam prethodno vozio (ali ova 2 automobila i nisu bas za poredjenje). Ono sto me posebno odusevljava kod ovog autica jeste motor i menjac (6 brzina). Vozio sam isti motor u Aurisu i ovaj se dosta bolje ponasa, verovatno zbog menjaca, manje mase itd. Menjac je stvarno fantazija, mekan ali ne previse, stvarno je uzivanje menjati brzine, nije mi se do sada desilo da promasim brzinu (kao u sir sto se kaze). Volan je lep, kozni, lepo lezi u ruci, previse je mekan za moj ukus (previse servo asistencije) pa cesto nemam predstavu sta se desava s tockovima (ali to je opet stvar privikavanja posle 2 godine voznje u Hondi koja ima veoma direktan i upravljiv volan koji je medju najboljima u klasi). Auto je pregledan, tih unutra, na autoput podnosi visoke krstarce brzine, vozio sam ga bez problema 140 km/h i stvarno se ne muci niti je bucan. Takodje lepo pegla neravnine i na losijim putevima (makadam). Od minusa, naveo bih manji gepek, kvalitet plastike i materijala u kabini (deluje mi da su bas gledali da maksimalno ustede), kao i nedostatak tempomata (mada sam citao da ima ugradjenu pripremu za tempomat). I to je to iskreno. Ne znam sta bih mu jos zamerio a i ovo sto sam naveo su vise stvar moje percepcije i nisu objektivno veliki nedostaci (gepek je nesto oko 275 litara, recimo kao u Puntu 2). Podeli ovaj post Link to post
TcS 145 Napisano Septembar 23 Dobrodošli na Toyota club Serbia forum Želimo Vam prijatan boravak. Podeli ovaj post Link to post