Adi 0 Napisano Novembar 18 Pozdrav svim forumašima. Spletom okolnosti postao sam vlasnik Toyote Avensis 2.0 d4d , SW 2007 god. Nije puno prešla, cca 330000km. Tek se razradio motor hahaha. Uglavnom , baš mi je legao auto. Prava lađa. U gepek moze stati moj raniji auto iz C klase. Nisam ranije nikad vozao niti jednu Toyotu, niti drugog japanca. Ovo je stvarno prva, nadam se ne i posljednja Toyota. Ovaj moj autić koliko sam uspio vidjeti, nema dpf , te ima lanac umjesto remena. Znači najbolja moguća kombinacija. Imao sam prilično sreće s tim jer pojma nisam imao kad sam ga uzimao da li ima dpf. Za lanac sam znao. Pedantan sam i vodim računa o kolima, bez obzira šta vozio. Auto sam uzeo kao neko prelazno rješenje, al stvarno mi se sviđa bez obzira što je već u godinama, tako da ga možda zadržim dosta duže od planiranog. Malo se čuje da lupa zadnji kraj preko neravnina. Čekam termin kod majstora da to pogleda. Također škripi kvačilo bez obzira da li je motor upaljen ili ne. To me malo iritira , al gledaću da riješim. Ako imate preporuku ili savjet za neki sprej i sl., slobodno podjelite. Uglavnom da budem iskren, pojma nemam šta uzeti od ulja, filtera ulja i drugih filtera za mali servis, pa bi molio za savjet. Također zanima me da li je ok da auto kada je na leru pri temperaturama ispod 6c, diže obrtaje na 1000, inače su na 800 ili 900 , te da li je ok da kada se upali klima obrataji u leru odu na 1100. Također zanima me da li je ok da motor u leru izgubi gas, ili da ne primi odmah gas dobro, te se skoro ugasi. To mi se desilo jednom u mjesec dana, nakon što je bio u leru 10- tak minuta. Ako imate također neki savjet šta bi trebalo preventivno pogledati , očistiti ili zamjeniti, bio bih Vam stvarno zahvalan. U svakom slučaju hvala Vam što ste me primili na forum, stvarno je jedinstven na ovom području, te puno znači za sve vlasnike ove marke automobila. Podeli ovaj post Link to post
boocky 0 Napisano Novembar 27 On 18. 11. 2024. at 23:55, Adi said: Također škripi kvačilo bez obzira da li je motor upaljen ili ne. To me malo iritira , al gledaću da riješim. Ako imate preporuku ili savjet za neki sprej i sl., slobodno podjelite. Uglavnom da budem iskren, pojma nemam šta uzeti od ulja, filtera ulja i drugih filtera za mali servis, pa bi molio za savjet. Također zanima me da li je ok da auto kada je na leru pri temperaturama ispod 6c, diže obrtaje na 1000, inače su na 800 ili 900 , te da li je ok da kada se upali klima obrataji u leru odu na 1100. Također zanima me da li je ok da motor u leru izgubi gas, ili da ne primi odmah gas dobro, te se skoro ugasi. Cale vozi isti auto, isti motor, samo u limuzinskoj izvedbi. Presao oko 300 000. Kvacilo je uzasno tvrdo i skripi, pretpostavljam da je korpa ili drug lezaj, mozda bi trebalo zameniti i ceo set, mozda cilindar kvacila skripi. Ja bih odatle krenuo... STo se tice ulja i filtera, uzmi nesto kvalitetno, ulje 5W-30 gradacije (tako barem pise u knjizici). STo se tice lera, normalno je da podize obrtaje kada je hladnije kao i kada se ukljuci klima jer se tada ukljucije kompresor pa on povuce dodatnu snagu sa motora. Kad iskljucis klimu, mozes proveriti da li se obrtaji vrate u normalu. On 18. 11. 2024. at 23:55, Adi said: Također zanima me da li je ok da motor u leru izgubi gas, ili da ne primi odmah gas dobro, te se skoro ugasi. Ovo ne znam sta bi moglo biti, proveri EGR ventil, mozda je zaprljan. Podeli ovaj post Link to post
Adi 0 Napisano Decembar 2 Hvala puno na odgovoru. Prijašnji vlasnik je stavio castrol 5w-30, makar tako piše na papiru u prostoru motora , iako sam našao litru castrola 15w-40 u gepeku. Ko će ga znati. Gledao sam neke snimke na webu o čišćenju egr-a i maf senzora, te zamjeni filtera zraka i kabine i stvarno djeluje jednostavno, tako da ću to sam odraditi dok se proljepša malo vrijeme. Za čišćenja egr ventila na starom auto je trebalo pola motora skinuti, a na toyoti mi djeluje naš jednostavno. Potražiću specifiikaciju ulja na netu. Podeli ovaj post Link to post