Coriolanus 0 Napisano Januar 9 Pozdrav svima, Od nedavno sam vlasnik corolle 1.5 u opremi luna. Prvi utisci su pomešani. Ono što svakako nisam očekiva to je 10l potrošnje u gradu što je zaista dosta više nego informacije koje sam dobio od prodavaca u salonu. Svi koji vozimo korolu znamo njene predosti pa bih više obratio pažnju na neke ,,mane,, koje su meni zapale za oko. 1. Potrošnja u gradu. 10l je previše, zaista previše i apsolutno se ne uklapa ni približno u informacije koje sam dobio prilikom kupovine. 2. Na zadnjoj klupi - sedištu nema dovoljno prostora za glavu. Visine sam oko 185 cm i kada sednem ,,normalno,, prostora za glavu pozadi nemam pa sam prinuđen da se ,,spustim,, kako bih stao. 3. Nemoguće je isključiti (trajno) zvučno upozorenje na prekoračenje brzine. Znači svaki put kad upalite auto morate da podesite ponovo. 4. Nema dovoljno prostora za odlaganje sitnica itd. Jednostavno mislim da su mogli da onoliki prostor u prednjoj tabli i ispod mnogo bolje iskoriste. 5. Rezolucija - slike kamere za vožnju unazad je u najmanju ruku loša. Mene podseća na sliku kamera u 450p rezoluciji i onda to raširite na 10inčni ekran. 6. Preko 115km motor bučniji nego što sam očekivao tj, buka u kabini je iznad, po mom mišljenju, prihvatljive. 7.Na zadnjoj klupi središni naslon za ruku ne može da se podesi u ravni horizontalni položaj nego se nekako na dole ,,visi,, tj nasloni se na sedište prednjim delom. 8. Prekidači kod vozača nisu svi osvetljeni već samo - prozor i podešavanje retrovizora ( zaključavanje nije, ostali prozori nisu itd), takođe prekidači pozadi nisu osvetljeni. 9. Nema automatskog zaključavanja vozila prilikom vožnje. Nije mi jasno kako ali nema. Obično automobili imaju kada se predje recimo 40 km onda se automatski zaključaju vrata. Kao što sam već gore napisao mislim da nema potrebe da pišem koje su to sve dobre strane ovog automobila. Još jedom, moje najveće iznenadjenje i zamerka je potrošnja u gradu. Zaista nisam očekivao 10l, obzirom da niko od konkurenata nema toliku potrošnu. Nadao sam se da će ta potrošnja da spadne na nekih 8 - 8,5 ali mislim da od toga nema ništa obzirom da sam već prešao oko 1500 kilometara i da je stanje u gradu isto, čak mi nekad bude i 12l. Podeli ovaj post Link to post
TcS 145 Napisano Januar 9 Dobrodošli na Toyota club Serbia forum Želimo Vam prijatan boravak. Podeli ovaj post Link to post
OGR 1 Napisano Januar 10 Koji ste boju izabrali? 1. Sta radite sa kolima / kako vozite? Meni koji divljam ne ide preko 8.5 u beogradu, a kada teram dedovski spustim na 6.5 u gradu. 3. To ti nije do Toyote, vec do EU zakona. Elem, od Juna (ili Jula nzm.) 2024 je postala obaveza za sva nova kola RSA i sa paljenjem prilikom svakog paljenja motora / kola. 6. Corolla je niska klasa ne moze se meriti ni sa Camry-em a kamoli sa lux limuzinama, mada meni koji je pre toga vozio gradske autice (sluzbene / rentcar Clio, Up, Fabia ) je zvucna izolacija ok. Za ostalo se manje vise slazem, mada ste sve to mogli vec u salonu / prilikom test voznje uvideti. Moja Corolla je odlicna za ovih 7k km sto sam uradio sa njom vec. Podeli ovaj post Link to post
joshica 6 Napisano Januar 11 Svaki brnzinac u gradu kreni stani trosi 10l do 13l,Medjugradska voznja 6-7Prosek bude oko 8-9Ko god ocekuje od benzinca da trosi 7-8 u bg-u taj se nije dovoljno dobro informisao ili ima tu potrosnju ali nije voznja stani kreni nego kada nema prevelike guzveInace jos se razradjuje motor, potrosnja ce ti pasti malo ali nece to toliko puno pastiSent from my iPhone using Tapatalk 1 Podeli ovaj post Link to post
bane1321 81 Napisano Januar 11 Ne znam kako da napišem nešto, a da ne ispadne grubo i shvatiš me pogrešno... Da li si ulazio u auto pre kupovine? Apropro žalbi na dimenzije i prostor za sitnice (obe primedbe stoje, ja sam niži tako da mi ne smeta, ali ostave za sitnice su stvarno nikakve). Mislim da osvetljenost komandi zavisi od nivoa opreme, pa one više imaju sve osvetljeno. Automatsko zaključavanje bi trebalo da može da se podesi u meniju. Rezolucija kamere? Za mene je ok, ne snimam film, sve se jasno vidi, mada sam primetio da dosta ljudi ima primedbi... Motor, hmm, ako pogledaš specifikacije, on svojih 125ks postiže tek na 6000 obrtaja, a maksimalan obrtni moment od čitavih 153Nm, na 4800-500 obrtaja! Pa kako onda očekuješ da će on biti štedljiv, a treba da pokrene 1800 kg mase + putnici? Potrošnja u Beogradu (starom delu, posebno brdima) za atmosferski motor tih performansi 10l je pun pogodak. A što se ostalih proizvođača tiče, jesi li vozio njihove modele i testirao potrošnju ili i tamo veruješ u bajke o niskoj potrošnji? Hoću reći da je i Srbalja veliki fetiš da se hvali kako mu auto malo troši, kod pojedinih grupacija čak i proizvodi gorivo, pa moraju da stanu da odliju litar posle 100km. Drugo, većina sličnih modela je prešla na turbo motore, koji snagu i obrtni moment postižu na nižim pbrtajima, a samim tim imaju i nižu potrošnju... Moja Korola 1.2 je turbo motor, od 116ks, ali većim obrtnim momentom od 185Nm, koji postiže već na 1500 obrtaja (poput dizela). A potrošnja, kombinovana na prosek od 2000 km mesečno je 6.7 po bordu, odnosno 6.9 ćep-čep, po gradu ispod 10 neće! 1 Podeli ovaj post Link to post
bane1321 81 Napisano Januar 12 On 11. 1. 2025. at 17:29, bane1321 said: Mislim da osvetljenost komandi zavisi od nivoa opreme, pa one više imaju sve osvetljeno. Kod mene, ne znam koliko se vidi na slici, ali je sve osvetljeno! 1 Podeli ovaj post Link to post
Crni_Sine 16 Napisano Januar 13 On 9. 1. 2025. at 20:51, Coriolanus said: 1. Potrošnja u gradu. 10l je previše, zaista previše i apsolutno se ne uklapa ni približno u informacije koje sam dobio prilikom kupovine. 2. Na zadnjoj klupi - sedištu nema dovoljno prostora za glavu. Visine sam oko 185 cm i kada sednem ,,normalno,, prostora za glavu pozadi nemam pa sam prinuđen da se ,,spustim,, kako bih stao. 3. Nemoguće je isključiti (trajno) zvučno upozorenje na prekoračenje brzine. Znači svaki put kad upalite auto morate da podesite ponovo. 4. Nema dovoljno prostora za odlaganje sitnica itd. Jednostavno mislim da su mogli da onoliki prostor u prednjoj tabli i ispod mnogo bolje iskoriste. 5. Rezolucija - slike kamere za vožnju unazad je u najmanju ruku loša. Mene podseća na sliku kamera u 450p rezoluciji i onda to raširite na 10inčni ekran. 6. Preko 115km motor bučniji nego što sam očekivao tj, buka u kabini je iznad, po mom mišljenju, prihvatljive. 7.Na zadnjoj klupi središni naslon za ruku ne može da se podesi u ravni horizontalni položaj nego se nekako na dole ,,visi,, tj nasloni se na sedište prednjim delom. 8. Prekidači kod vozača nisu svi osvetljeni već samo - prozor i podešavanje retrovizora ( zaključavanje nije, ostali prozori nisu itd), takođe prekidači pozadi nisu osvetljeni. 9. Nema automatskog zaključavanja vozila prilikom vožnje. Nije mi jasno kako ali nema. Obično automobili imaju kada se predje recimo 40 km onda se automatski zaključaju vrata. Cestitam na kupovini! Svakako smo svi razliciti, i neke stvari ljudima vise smetaju, neke manje, neke su subjektivne, neke objektivne Ne zameri mi, ali moram malo da prokomentarisem ovo "picajzliranje", cisto da ostane kao referenca buducim citaocima i neka razmena iskustva. 1. Meni potrosnja u gradu (sudeci po aplikaciji, drugacije nisam merio) ide od 7l pa cak i do 15l, zavisi kako vozim i gde vozim. Bukvalno mi je ujutru pri dolasku ruta 8l, da bi ista ruta unazad u spicu otisla i do dramaticnih 15l. Cak mi nekad mi ista ruta ujutru, kada nema guzve i lebdim kroz prazan grad bude 8, nekad vise, zavisi koliko manijakalno vozim. Tipa ako sam svez kocim, zapinjem, napinjem, naglo ubrzavam, jednom reci vozim ko kreten i nabijam te litre. Kad vozim lagano opusteno, umereno i po propisu, to spada nekad i na 7,5 . Napomenucu da na ruti za posao nemam uzbrdica. Neke rute u gradu mi pri normalnoj voznji, skoro NIKAD ne prelaze 8, a neke idu u nebo. Obicno krace relacije sa velikom guzvom nabijaju tu litrazu, bar u mom slucaju, jer ipak sam u Nisu, dugacke paklene gradske guzve u Bg-u su mi nepoznanica. Isto vazi i za auto put. Uspevao sam i da idem do magicnih 4,5l, a kad teram van ogranicenja 150 (policijo ne citaj ovo) i divljajm u levoj traci i preticuci razne nabildane "nemce" , ide i do 6,5, mada tesko preko toga, uprkos svemu. UKUPNA NERESETOVANA POTROSNJA sa ovakvim mahinacijama za proteklu punu godinu mi je 6,7. (kuca-poso, cimanje po gradu, par letovanja, povremeni lokalni turizam). Kada bih vozio "po propisu", bez debilisanja, vrv izasao na reklamiranih 5,7-6l prema toyotinom prospektu, sto verovatno neki drugi nervno prizemniji vlasnici navedene toyote 1.5 sedan ovde na forumu mogu da potvrde. 2. Sa 178 stajem bez problema. Vozio sam kolege pogoleme od mene, svi su odusevljeni prostorom. Ne znam sta ti znaci "normalno" sednem, pa se mora "spustim", mislim ako tako kazes onda je tako, ko sam ja manji da sudim . Ako si hteo da dobijes vise mesta pozadi za visoke ljude, trebao si da kupis neki RAV, ne znam u kojoj limuzini ovih dimenzija ima mesta da se dvometrasi baskare. 4. Potpuno se slazem. 5. Ja sve super vidim na to ekrance na kameri, mislim da preterujes, ta kamera sluzi da se u nesto ne zakucam pozadi kad parkiram, a ne da pratim najnoviji blockbaster u 8k HDR rezoluciji. :). Mene licno vise nervira odziv i pokocenost multimedie generalno uzev, tu su stvarno zakinuli. 6. Motor nije konstantno bucan, nego pri ubrzanjima prede kao ferari, to treba da se ceni. : )))))))) 7. E jeste jbt, mlohavo kljokne nadole! Rukonaslon mislim... 8. i 9. mislim da su do paketa opreme. Podeli ovaj post Link to post