Jump to content
cozmo

Cozmo & Corolla XL 1.3 2E (EE90)

Recommended Posts

Cene su oko 1600-1700 din. Ako trebaju i rubovi imam ja viska za nizu cenu.

Podeli ovaj post


Link to post

Malo sam se vozo po Vojvodini, evo slicica par komada, slikacu ga kad stignem kako treba...

 

82162449.jpg

 

20300759.jpg

 

yota1.jpg

 

Vrata nisam diro, ima sitnih ulubljenja, otom-potom.

 

49190959.jpg

 

Podeli ovaj post


Link to post

Odlicno, zaista je vredelo truda i rada, druzicete se jos puno kilometara ;)

mala sugestija-bez uvrede, sredi brisace i felne, nikako ne stoji sto ih je uhvatila rdja, sada kada si doterao auto do savrsenstva ovo bas bode oci :)to bar ne zahteva puno rada ;)

Podeli ovaj post


Link to post

Skinute su ratkapne posto sam montirao Winter1 gume, letnje su zavrsile svoj vek od 40.000km a nisam hteo da ih kupujem mesec i po dana pred 1. novembar (od kada su obavezne sve 4 zimske gume, do 1. aprila), pa sam stavio nove Wintere. Letnje kupujem u martu (verovatno Fulda ECO Control).

 

Ratkapne nisam vratio, razmisljam o alu felnama ili alu-ratkapnama (ima bas za nju, sa znakom).

 

Brisace moram da utisnem 1-2mm nadole jer malo ih dodiruje hauba i da ih prefarbam u crno.

Podeli ovaj post


Link to post

naravno, to su sitnice koje kada je sve perfektno "bodu oci" ;)

Podeli ovaj post


Link to post

Vratih ratkapne dok ne padnu felne na prolece...

 

corollao.jpg

 

Duga ekspozicija, ladno se vide senke granja na limu  :)

Podeli ovaj post


Link to post

Septembar 2002:

 

toyota2kj0.jpg

 

Oktobar 2010:

 

24942658.jpg

 

Malo jesenjih, lepo je svetlo:

 

69712428.jpg

 

86417183.jpg

 

19107870.jpg

 

86746154.jpg

 

98261393.jpg

 

13888803.jpg

 

67269753.jpg

 

16840007.jpg

 

81962760.jpg

Podeli ovaj post


Link to post

Svaka ti cast.Kako ti je to uspelo?? Ova moja je procvetala kao tulipan :D :D

Podeli ovaj post


Link to post

Ima zastite po rubovima, primetio sam spoljasnju oksidaciju na spojevima rub - podrub. To cu sad da premazem antirostom, operem ispod blatobrana, premazem opet i mozda nanesem neku zastitu. Inace to je skroz unutra i jako je nedostupno a da bi to video moras se sagnuti ispod, imati dobro svetlo ili baterijsku lampu.

 

Tu treba uvek obratiti paznju, odatle krece sve. Ako se ne sanira odmah posle zime, gotovo.

 

I naravno dzepovi i slicno. Oce da odu i oni cepovi u gepeku i eto belaja.

Podeli ovaj post


Link to post

svaka ti cast, corolla the legend u takvim rukama trajace vecno..... ;)

Podeli ovaj post


Link to post

Na 237.000km zamenjen hladnjak. Pre toga cep na hladnjaku a u zadnjih mesec dana hladnjak se raspao odjednom. Bio je valjda raspadnut svejedno pa se sad pokazalo. Inace simptomi su bili da je temperaura zadnjih 2-3 meseca bila uvek 1-2mm iznad pola i stalno je radio ventilator, ladno, toplo, svejedno. U toku voznje je bio na pola (merac), dizo je ok 2mm samo na 130kmh i u guzvi. Nije kuvao nit nista, samo malo povisena temperatura je bila uz vrlo cest i dug rad ventilatora i gubljenje tecnosti (ali ne puno):

 

dsc00111.jpg

 

Takodje imam nicim izazvani problem sa cilindrom broj 3. Nekad ne radi na leru, a svecica je prepuna goriva na sebi kad se to desi. Nije masna od ulja, nije cadjava. I to samo kad je gradska voznja. Cim se duze vozi i na otvorenom svecica je belicasta kao i sve ostale a problema nema. U voznji nema problema, cim se za mrvu doda gas - znaci da NIJE LER - sve radi savrseno. Takodje problem nije konstantan, javlja se u 30% gradske voznje.

 

Kablovi su novi, svecice i sve sto ima veze sa strujom. Kad se izvuce kabl cilindar ne reaguje i svecica je tad mokra od goriva. Takodje kad se to desava bazdi iz auspuha na gorivo! Nema veze dal je ladan il vruc. Uopste. Ustvari ima nesto - kad upali saug sve radi normalno, cim spusti na ler, treci zeza ali samo na leru i u 30% vremena. Kad je duzi put u pitanju ne zeza uopste cak i na leru. Kompresiju nisam merio, kaze mi Gavra majstor za karburatore da oce da naliva u 2 i 3 pa da gusi svecku. Inace ler je cudan kad to zeza - prejak je gas i smrdi benzin iz izduva. U ostalih 70% gradske voznje, ler je NORMALAN (dakle nije prejak kao kad zeza) i sve radi tip top.

 

Burazer (serviser u Porscheu) ima dve ideje:

 

1. karburator

2. izduvni ventil zapinje na leru i ne otvara kako treba.

 

Auto vuce brutalno dobro, kao i uvek, isto kao i prethodnih 20 godina, potrosnja goriva se ne uvecava, ne trosi vodu, ne dimi plavo nista, potrosnja ulja litar na oko 5000km, ne nabija pritisak u creva, ulje odlicne boje, nema skrame na cepu, antifriz koji je bio star 3 godine je bio apsolutno cist, svecice belicaste nakon 10.000km, filteri cisti, nikad naglo temp nije dizo (ovo kad je rikno hladnjak, kazem oko 2mm samo iznad polovine meraca). Ne dimi beli dim. Ne dimi pri startu.

 

Cudno. Ima li neko ideju?

Podeli ovaj post


Link to post

A da, posle zamene hladnjaka temperatura je 1-2mm ispod pola i juce na 35 stepeni u pola sata voznje nijednom nije palio ventilator - nije bilo potrebe, temperatura je bila ispod pola. Pustio sam ga da radi u mestu desetak minuta i temp je dosla tacno napola, upalio ventilator, za 20 sekundi spustio na 1-2mm ispod pola, ugasio ventilator.

 

Odlicno hladi sad.

Podeli ovaj post


Link to post

Ko zeli, neka pogleda AutoBild koji je u petak na kioscima (13.01.2012.). Prepoznace auto iz ove teme u clanku o polovnjacima  :)

 

(Malo su samo izmenjene neke informacije, cisto radi teksta, tj. da je kupljen kao polovni pre 11 god, stavljena okvirna cifra... ostalo sve kako je...)

Podeli ovaj post


Link to post

Ko zeli, neka pogleda AutoBild koji je u petak na kioscima (13.01.2012.). Prepoznace auto iz ove teme u clanku o polovnjacima  :)

 

(Malo su samo izmenjene neke informacije, cisto radi teksta, tj. da je kupljen kao polovni pre 11 god, stavljena okvirna cifra... ostalo sve kako je...)

Хвала на информацији,узећу Аутобилд у петак !!!

Podeli ovaj post


Link to post

Mogao bi da padne neki scan, da ne kupujemo AutoBild svi koji nemamo naviku zbog jedne strane... Zivo me interesuje tekst :)

Podeli ovaj post


Link to post

×