Jump to content
TRIO_driver

Nova TRIO beba - Toyota Supra 3.0 MA70

Recommended Posts

Kako je vec poznato, Bane i ja smo se menjali, tako da je od juce Supra i zvanicno u mom vlasnistvu... :-* :-*

 

Pisacu detaljnije kasnije, za sada samo slike, da zadovoljim znatizelju, gledacete me sledece nedelje u Ovcar banji.. 8)

 

DSC01706.jpg

DSC01707.jpg

DSC01708.jpg

DSC01709.jpg

 

Auto je za arapsko trziste... ;)

 

DSC01722.jpg

 

Auto je space shuttle, ne zaboravimo da je 86.5 godiste(tako se zvanicno medju ljubiteljima naziva):

 

DSC01721.jpg

DSC01725.jpg

DSC01726.jpg

DSC01727.jpg

DSC01728.jpg

DSC01737.jpg

DSC01743.jpg

DSC01749.jpg

DSC01754.jpg

 

Kasnije detaljan review, imam vec 200 km u tockovima, a uvece cu imati jos toliko... :P

Podeli ovaj post


Link to post

Welcome to the CLUB, "trezni Trio" :)  :P

Podeli ovaj post


Link to post

Ko bre trezan! Ko zna na cemu je bio kada je pazario supru.

 

Svaka cast Zivko na ovako HRABROM potezu!

 

Mene interesuje kakvi su planovi sa ovim autom? Da li se ide na nesto ekstremno, ne mislim na izgled, nego na pravi tuning, ili ce da bude auto za svaki dan??

 

Ako mene pitas, samo fabrika, ubaci sequent i auto za svaki dan, jbg registracija je jednom godisnje tako da to se preboli.

Podeli ovaj post


Link to post

auto za svaki dan sa malo japanskog stylinga (felna i patos) i srpski nitro (plin) ;)

Svaka cast Trio i nek je sa srecom !!!

Podeli ovaj post


Link to post

felne ima jos odavno ;)

Podeli ovaj post


Link to post

Da je u zdravlju vozis i da je cuvas i pazis.

 

Primetih da je na jednoj slici gde je verovatno broj sasije plocica na arapskom. Jel ta supra radjena za njihovo trziste?

Podeli ovaj post


Link to post

Evo kratke price, mrtav sam, upravo sam dosao iz BGD..

 

Ovako, neki vec znaju, pa su i istinu napricali..Znaci, prosla je skola ekstremnog stylinga, vise nisam u tom fazonu(mozda ako budem imao projekt drift autic jednom), tako da je ovo moj daily driver..

 

I da, bice bas tako, sekvent plin od sledece nedelje(700 evra), i to je to.

 

Za sada, ima par stvari koje treba da se srede mehanicki:

 

Zadnji amortizeri

Letva volana reparacija

Kardan ili menjac lupka

obrada glave, zamena gornje garniture dihtunga(kod njih boljka, da budem siguran)

 

Krov, prednji i zadnji branik opet ofarbati

 

Posle ovog, razmisljam o sredjivanju, ali...

 

Imam K3 18" koje su namenjene za Accorda, bice ofarbane u zlatno sa poliranim rubom, osim toga, jap style karbonski izduv sa Elantre samo zadnji lonac i to je to od modifikacija..

 

Inace, predjeno vec 450 km za dva dana, bilo je i autoputa, Beograd guzva, przenja do crvenog, kruziranja, za sada potrosnja 13 litara, sto i nije strasno, ali stize plin..

 

Ne bojim se auta, iz prostog razloga jer ima pedigre, koji cu detaljno kasnije napisati..

 

Inace, da auto jeste za arapsko trziste, ali nije problem, jer ima samo jedan jedini tip MA70 sa 7MGE motorom, ja odrzavam dve non turbo i jednu turbo u NS, tako da mi je poznat auto do detalja...I moj majstor Robika zna auto, radio ga je, tako da nema zime..

 

Ne brinem se za auto, jer delovi i ruke su mi stavka mnogo manja nego nekom drugom, auto je vrhunska baza za odlicnu MA70, a imam i druga kola, skuter itd, tako da mi je ovo za daily driver, ali ne po svaku cenu..

 

Plan je da ostane plava boja, samo spustanje u daljem planu i 18", a evo slike najpribliznije kako bi izgledala za koju godinu...:

 

kakocemojaizgledati.jpg

 

Batalite bodykit, ne svidja mi se, niti bi ga stavio, ali su felne 18", zlatne sa poliranim rubom i najslicnije mojim K3 Kosei..

 

Inace, ubedljivo najludja MA70 koja mi se svidja, i koja bi mi bila zvezda vodilja sto se tice estetike:

 

RodelSupra-2010June-Rear1.jpg

 

RodelSupra-2010June-Front3.jpg

 

RodelSupra-2010June-Rear3.jpg

 

RodelSupra-2010June-Side.jpg

 

Iskreno, moji roditelji nisu bili za da udjem u 24 godine star auto, tako da sam izvukao svoje, ali sto se njih tice, da ne menjam bar 3 godine auto...Hehe, ok, nikakav problem..Mislim, moje su pare, ali kad vam matorci zvocaju, a radite u istoj firmi... :)

 

Ali, moj plan je da ostane sto vise stock, jer ne mislim ni da je onda prodam...Jednog dana cu imati veliki salon izlozbeni, i tu ce biti Mazda 1500, Supra i Datsun 240Z, koji cu uzeti jednom sigurno...

 

A Honda za everyday, i to Ridgeline 3.5, hebes registraciju, neopisivo je kako je mocan osecaj torque koji imam iz 3.0, zvuk je hebitacan, a ja nisam trkac, vec kruzer, tako da lepo u cetvrtoj na 2k obrtaja oko 60-70 ikm/h, a kad hocu, nacepim i odeeeeeeeeee...

 

Na auto putu, BMW 530 crnogorske tablice, ja mu blicam da se skloni na 120 km/h u brzoj traci, projurim oko 150 km/h pored njega, on se popali, za mnom, stigli smo do kote 200, ali dosta mi je bilo, isla je naplatna rampa... :)

Podeli ovaj post


Link to post

Zivko druze neka je sa srecom i da te dugo sluzi:)....jedva cekam da je vidim:)

Podeli ovaj post


Link to post

Dakle, da predstavim svoje novo vozilo... :)

 

Dosta vas je vec znalo(oni koji se blize druze sa mnom), ko ima mene za FB takodje, no sad cu da napisem lepo detaljno reportazu, jer me mrzi da pricam istu pricu 250x puta ...  :D

 

U pitanju je:

 

TOYOTA SUPRA MK III, iliti model trece generacije, kod sasije MA70. Moj je model iz prve godine, iliti 1986 je godiste, kod poznavalaca poznat kao 86.5 model.

Motor je 7MGE DOHC 24v, 204 ks koji teraju zadnju osovinu (RWD). Pored mog motora, isti takav postoji i sa turbom (7MGTE), a koji ima 245 ks. U biti sve je isto, samo je dodat turbo, plus menjac se razlikuje (moj je W58, a turbo R154).

 

DSC01706.jpg

DSC01707.jpg

DSC01708.jpg

DSC01709.jpg

DSC01712.jpg

DSC01714.jpg

DSC01717.jpg

DSC01721.jpg

DSC01722.jpg

DSC01723.jpg

DSC01728.jpg

DSC01727.jpg

DSC01724.jpg

DSC01734.jpg

DSC01740.jpg

DSC01743.jpg

 

Za modelnu godinu od 1990-1992, postojala je i JZA70, iliti moja piksla sa 1J motorom, single turbo...Za neupucene, mladji(single turbo), motor iz MK IV Supre (1993-...), zbog koga Supra ima slavu kakvu ima.

 

Malo o Supri:

 

Supra je imala 4 generacije za sada, suska se i o V generaciji, no pored Lexus LFA, videcemo..

Prva generacija se zvala Celica Supra, sto je zadrzala i u drugoj generaciji. Odlika je da je Supra uvek RWD coupe, flagship Toyotine perjanice.. Vec u drugoj generaciji se polako deli na Celicu Supru i samo Supru. Celica Supra je RWD 2.0 4cyl, dok je Supra 2.8 6cyl.

 

U trecoj(mojoj), su ih konacno razdvojili, tako je Celica postala FWD i 4cyl, non i turbo verzije, sa namenom jeftinijeg sportskog prevoza, ali i sa 4WD turbo verzijama(koje su postale slavne u WRC konkurenciji), dok je Supri dodeljena uloga Toyotine GT krstarice.

 

To se i vidi po tome sto moja Supra ima preko 1600 kg izvorno, a nakrcana je opremom kao space shutlle..

 

Cetvrta generacija je dosla u pravo vreme, kad su Japanci poludeli i takmicili se sto vise, sto bolje, tako da je slavni biturbo 2J motor uskocio na scenu, i otuda slava Supre.

 

Sve pre, pa do moje, nosile su M seriju motora, tada najvecu i najprestizniju za export Toyote, 3M, 5M u MK II, dok je 7M poslednja evolucija M motora, 24V, DOHC, protokomer, fuel injection, itd.

 

Da me lakse ispratite, evo sve cetiri generacije zajedno:

 

4gens.jpg

 

A sad malo o mom autu:

 

Prvo pitanje: Koliko para?

 

0 dinara. Auto je isao glava za glavu za Elantru, s tim da sam sa Elantre skinuo felne, spojler, kadice, pojaseve, volan i kompletan izduv. Sve to ce ici na prodaju.

Drugo pitanje: Koliko trosi i kolika je registracija?

 

Po recima bivseg vlasnika, cruise voznja 12 litara, vadjenje duse 20 litara. Ja sam vec presao 500 km do sada u zadnja 2 dana, i bilo je svega, jurnjave do 2 glave, lagane voznje, pokusaja burnouta, auto puta 140 km/h, itd...I prosek 13 litara.

 

To ce se sanirati sekvent plinom od nedelje, zadovoljstvo koje kosta 700 evra, ali ce mi se za ovaj auto brze isplatiti nego za Elantru. Briga me da li plin ide na sportski auto ili ne, ovo je moj daily driver, i posle 60k km sa Elantrom i plinom, nikad problema, mada ja nisam tipican plinadzija, cesto vozim i na benzin kad se peglam, ili kad mi nestane plina, i po 100 km predjem dok ne sipam opet.

 

Registracija je 45k dinara trenutno, zbog godista, zapremine i kilovata. Sa moje tacke gledista, to je samo 200 evra vise nego za Elantru, a ja to potrosim u izlasku na godisnjem nivou, tako da mi nije zao..

Trece pitanje: Performanse

 

Level3 i Pinhead su vozili, i razocarani su jer su kontali da ce da ih zalepi za sediste, dok je Djura hteo da driftuje, ali dzaba... :)

Sustina je u tome da ovo nije trkalica, vec krstarica. On ima tri rezima voznje: do 3k obrtaja, kada najmanje trosi, izuzetno lako se vozi, milina. Do 5k obrtaja je vec osetan priliv snage, taman za vadjenje iz svih situacija...Ali, na 5k do crvenog, on naprosto poludi, i zvuk rednih 6cyl je neopisiv!!!No, tada trosi 20 litara...  :D

 

Do sada, ja u cetvrtoj krstarim na 60 km/h, on prede i vuce...Zapremina pre svega daje obrtni momenat, to je neopisivo koliko on rastereceno povuce u bilo kojoj situaciji...

Sto se tice smih brojki, nisam gledao, ide 2 glave opusteno(provereno juce), i nekih mozda 7-8 do 100, ali kao sto rekoh, dosta neprimetno...

 

Cetvrto pitanje: Oprema

 

Auto je space shuttle, jer 1986 je imao: tempomat, elektricne podizace stakla, podesavanje retrovizora, servo, klima, elektricno podesavanje sedista(kadice i lumbalni deo), volan po dubini i visini, podesavanje amortizera elektronsko, ABS, diskove na sva cetiri tocka, dodatne cajgere za pritisak ulja, voltazu i temperaturu vode, i jos dosta opreme...Zato i ima 1600 kg prazan.. :mrgreen:

 

Peto pitanje: Kakvo je stanje moj primerak?

 

Mogu da kazem, jedna od najboljih MA70. Auto je bio kod ljubitelja, koji je za 5 godina vlasnistva presao samo 20k km..Auto je isao na pregled kod mojih partera u BGD, na dizalicu, auto je farban potpuno, delovi su kupovani u MAG auto Toyota ovlasceni servis, pricao sam sa njihovim covekom za delove, svi znaju vlasnika sa Suprom, jer im je ostavio 5600 evra za 4 godine...Sve je novo, reci cu samo da je isao do toga da je menjao i znacku, masku, lajsne, da ne pominjem ostalo..Znak napred 80 evra, glavni kocioni 450 evra, itd...4 nove Michelin Pilot Exalto za 650 evra 225/50/16.. Boban07 sa foruma je ugradjivao dosta delova, kaze i on da je vrh ocuvana...Pricao sam i sa covekom koji je odrzavao, a sve to pre kupovine..

Raspitao sam se za odrzavanje, imam iskustva, jer vec odrzavam sve 3 novosadske, 2 non turbo, i jedna turbaljka... Robi moj majstor ima iskustva sa ovim autom, tako da me ni to ne brine...

 

Sve u svemu, dobio sam ultra ocuvan auto, a ja cu ga samo jos vise utegnuti....Razlog prodaje je sto se covek iziveo, nece da daje u proseku 1000 evra godisnje, hoce da ima decu, itd...

 

Sesto pitanje: Sta ima da se radi?

 

Zadnji amortizeri treba da se menjaju.

Letva volana da se remontuje, curka malo.

DSC01741.jpg

 

Nesto lupka pri menjanju brzina, kardan, diferencijal, menjac, videcemo..

Fabranje prednjeg i zadnjeg branika, krova, detalji, da bi bio savrsen.

 

Sedmo pitanje: Sta mi je u planu?

 

Na veliko zadovoljstvo JDM puritanaca, sto se tice izgleda samo karbon jap style izduv sa moje bivse Elantre, 18" K3 Kosei koje ce biti ofarbane u zlatno sa poliranim rubom, spustanje oprugama i to je to.

Ostalo sve ce biti maksimalni stock, ali da se sredi do detalja.

Ugradnja plina radi ekonomicnosti..

 

Otprilike ovako:

 

kakocemojaizgledati.jpg

 

Sleepy eyes:

 

fatboys1sx7.jpg

 

Osmo pitanje: Zasto sam je uzeo?

 

Neko ce pomisliti da sam lud. Mozda i jesam, ali nisam ni glup ni naivan. Prvo, bio je to prvi posten JAPANSKI auto ponudjen u zamenu, posle 5 meseci.

Ima takav pedigre, da mi je vlasnik ostavio relativno sitna ulaganja.

Delove necu komentarisati, jasno je da ce me kostati manje od drugih.

Majstori nisu problem, ni farbari, elektricari, mehanicari, gas majstori, imam proverenu iskusnu ekipu, tako da sam bezbrizan.

Registraciju cu preziveti, nije mi ogroman izdatak, iako nije bas ni da mi je svejedno(lesinari od drzave!!! :evil: )

Potrosnja ce biti ekonomicnija sa gasom, vec sam spremio sve, sledece nedelje se ugradjuje.

Jos ne mislim da se zenim, tako da za mene i devojku je vise nego dovoljno.

Auto je momacki, i privlaci paznju gde god stanem.

Pored Supre, imam i dizel dzip za duga putovanja, ili ako nesto nosim. Po gradu mogu da capim skuter svoj ili sestrin mali Swift, tako da mi ni to nije problem.

Imam gde da parkiram tamo gde radim, tamo gde zivim i gde cu ziveti, i to u garazi, pod nastresnicom.

Ja zbog posla i ne idem u centar jer mi je posao na istom mestu gde i kuca(kuca-pos'o, pos'o kuca,,, :mrgreen: )

Planiram da je i zadrzim, kada za par godina budem imao potrebu za novijim autom(CL9 karavan Type S.. :)).

 

Inace, najbolja po meni MA70:

 

RodelSupra-2010June-Side.jpg

RodelSupra-2010June-Rear1.jpg

RodelSupra-2010June-Front3.jpg

RodelSupra-2010June-ARZBrakes-Fr-2.jpg

 

 

 

 

Podeli ovaj post


Link to post

Samo opruge ili ces da ides na coilover-e?

U slucaju da ne ides na coilover-e, reci mi opruge koje firme planiras i koje amorte, ako i njih menjas?

 

Jeeeeeeesiiiiiiiiii li oprao motor????

Podeli ovaj post


Link to post

I like it :)

 

Malo mi smeta vizuelno plavi enterijer barem na slikama ali ok...ochuvan je i onda je to vec sasvim druga stvar.

 

Chestitam i uzivaj u kilometrima i litrima :P

Podeli ovaj post


Link to post

Svaka cast Z na nabavci,nek ste srecni zajedno

Svidja mi se ideja za sredjivanje,spustanje,auspuh,felne a bodykit bez.Bravo Zivko

 

A sta sa ulazom u dvoriste kad legnu 18" i lower springs?

Podeli ovaj post


Link to post

Bice knap, cini mi se... :)

 

Mislim da cu na opruge, amorte cu Kayaba najverovatnije, ostavicu stock amorte i spustene opruge, auto nije za stazu, vec za krstarenje, ako ne vozim stalno nazad nekog i teret, nista ne smeta, dokazano tokom tri godine na Elantri..

 

A jednom kad je vratim u stock, samo skinem opruge, vratim stock opruge i felne, i opet imam auto koji je ravan originalu, a felne su 5x114.3 tako da se lako prebace, drugaicji prsten za centriranje i amin.

 

Motor cu prvom prilikom, za sada upoznajem auto, danas sam ga oprao, dolio jos servo ulja(toliko kapka na letvi, oko 1 dcl na 600 km), i ucim o kolima..

 

Sad mi je prioritet mehanika, a estetika ide na kraju.

Podeli ovaj post


Link to post

Prvo čestitke za auto.  :) Živko je pravi entuzijasta. To je pokazao i dokazao.  8)  Auto za svaki dan, i to u Srbiji. Svako bi ovo prokomentarisao sa kubikaža, registracija, potrošnja... Ali ovakve krstarice se voze iz ljubavi, prvenstveno, pa sve drugo posle toga. Svaka čast još jednom i dobro došao u svet Toyote.  ;)

 

Mnogo mi se sviđa bela boja na ovom modelu.  8)

Podeli ovaj post


Link to post

Svaka cast!Iskreno potajno sam navijao da zavrsite posao znajuci da si u nekom trenutku ovde na forumu ostavio post da te u principu haci vise i ne interesuje toliko i da bi mozda presao na supru, po fotkama se vidi da je auto u odlicnom stanju, uzivo sigurno da izgleda mnogo bolje. Hvala bogu pa imas mogucnosti da je imas, uzivaj i cestitam jos jednom.

Podeli ovaj post


Link to post

Ovde su reci suvisne autic nije mogao otici u bolje ruke tacnije niko ga nece bolje odrzavati od tebe ...BIG RESPECT za to sto si presao u Supricu:) koja je 20 i kusur god star auto ...automobili kao sto je ta supra i jos par njih  su automobili sa DUSOM:) sto se kaze...

zelim ti opet puno srece da je dovedes u stanje koje se tebi dopada sa body kit or without...ali ne sumnjamo da ce biti zverka iako je daily driver;)

Podeli ovaj post


Link to post

Videcete i sami na skupu, Hondasi su odusevljeni, sta tek od vas da ocekujem... :)

 

Nisam ja zaboravio Hachija, ali samo kao neki projekat od 250-300 ks jednog dana.... :P

 

Razmisljao sam i ja o beloj, da prelepim foliju, ali necu za sada, ima jako lepu plavu boju, juce kad sam je oprao, uf!!Parkiram je juce tako da mogu da je vidim iz teretane, kad trcim na traci, gledao sam je pola sata neprekidno i nije mi dosta.... :)

 

I auto lezi mom temperamentu i dimenzijama samo tako, sto je vise vozim, to sam srecniji!

 

Jedino me nervira kardan, evo sad upravo gledam delove za nju, vec ce da se radi vrlo uskoro, kao i plin, danas idu tablice za Begrad, za par dana je i zvanicno Novosadjanka... :)

Podeli ovaj post


Link to post

To Zivko!

Što mi drago, sad si naš tojotaš! :D

Podeli ovaj post


Link to post

Hehe, dosad JBG nisi bio...  ;D

 

Sve cestitke, mozda navrnemo pre skupa da vidimo mashinu.  :-* :-* :-*

 

 

Podeli ovaj post


Link to post

Krece utezanje kola, poruceni zadnji amortizeri i gornja garnitura glave, ovaj motor ima boljku sa dihtungom glave, pa da sredimo to na vreme... :mrgreen:

 

Filteri i ulje spremni, pa da radimo servis.

Podeli ovaj post


Link to post

Nek je sa srećom makina, stvarno prelep auto. Ima kod mene u YUBC na parkingu jedna Turbo 3.0, balavim redovno kad prolazim.

Podeli ovaj post


Link to post

×