Jump to content
TRIO_driver

Nova TRIO beba - Toyota Supra 3.0 MA70

Recommended Posts

A mene ste zaboravili :P !?!?! Bruka Zile, bice fino osvezen posle svega toga, kad ces da menjas krstove kardana?! Osetices ogromnu razliku u udobnosti voznje kad to odradis, a sad ti jos plus taj luft koji imas vrsi pritisak na menjac i diferencijal, pa bi bilo dobro da to resis ujedno sa motorom, ako vec nisi tj. ;) !

Podeli ovaj post


Link to post

U isto vreme, ne moze se glava obraditi za jedan dan, dolazim kod Robija u subotu, skidamo glavu i kardan, krstove menjamo odmah, a glavu cemo da nosimo na obradu..Kontam da je do utorka gotova, ujedno i peskiram dekle, to je isto par dana, dok se ofarbaju, cenim da cu biti do petka bez kola najmanje, ako budem ekspeditivan...

 

A zadnji krst najcesce popusti,to im je mana, pa sredi srednji, i rasturi nosac kardana, tako da je sve to uzrecno posledicno, ali ja ne vozim puno preko nedelje auto, jer radim u istom dvoristu gde i zivim... :)

Podeli ovaj post


Link to post

Respekat i od mene Zivko, temeljno i ko za sebe  ;D bice perfektna vozalica  8)

Podeli ovaj post


Link to post

Daily driver.. :)

 

Sad tek razumem vozace Supri, ovaj auto treba imati da bi se zaljubio u njegove kvalitete.... Jedva cekam svaki kraj dana, da je malo provozam kad idem do grada, trening, itd..

 

Zanimljivo je, ako raskacim Supri motor, a dzip i Swift budu u pokretu, ostaje mi Mazda 1500 da se djiram po gradu, registrovana je... :)

Podeli ovaj post


Link to post

znaci nema sanse da dodjes do bg u nedelju na mini skup.... :(

Podeli ovaj post


Link to post

Ma Živko je to! Dolazi na mini-skup, nego nam lupa "rovca"...  :D

 

 

Podeli ovaj post


Link to post

Pa kako nema sanse kad je sledece nedelje skup a do petka je sve gotovo oko auta ? :)

Podeli ovaj post


Link to post

Bas tako, sledeca nedelja je skup, a do tada mislim da ce sve biti gotovo... :)

 

Doduse, ja stalno radim, a auto koristim uvece i vikendom, pa mi nista ne znaci dan, dva vise manje, ali sa druge strane, bice kao West Cost Customs, uvek neki deadline da se ispostuje... :)

 

Delovi su tu, majstori i smetala su tu, Marfi nadam se da pije negde kafu i da ga ne zanima Supra i eto mene u nedelju najverovatnije.. :)

Podeli ovaj post


Link to post

Dr.Robi i ja prionuli u subotu na posao, udarnicki od 9h-13h i uspeli smo da zavrsimo operaciju skidanja glave...

 

Izgleda da je auto presao i vise nego sto je na cajgeru(186k km), jer na dekli ima nalepnica da je zupcasti promenjen na 210k km. No, s obzirom da prethodni vlasnik mi ne deluje kao da je muckao, a auto je usao preko Belog Manastira 1997, i pise da je 1990 u saobracajnoj, briga me sta je tu kombinovano, zanima me realno stanje. Prethodni vlasnik mi rece da nije menjao kais i zupcaste, pa sam resio i to da odradim, da sam miram, sad je lako to odraditi, kad je skinuta glava. Kaze Robi da glava izgleda odlicno, nema potrebe ni karike da se menjaju, piski na razvodniku paljenja, ali cemo sve zameniti, tako da sad kad je utegnem mehanicki, ima da bude prva liga... :D

 

Evo malo slika sa akcije:

 

otvaranjeglave1.jpg

 

otvaranjeglave2.jpg

 

otvaranjeglave3.jpg

 

otvaranjeglave.jpg

 

otvaranjeglave4.jpg

 

A kad sam krenuo da trazim pumpu i zupcasti i spaner, ispostavilo se da imam zupcasti na stanju, kao i vodenu pumpu!!Ne znam ko je dovoljno lud da to ima za odmah(potpisujem da niko to nema sem mene, jer samo Supra nosi), ali eto ja imam... :-)

 

I jos ludje, pumpa je ORIGINALNA TOYOTINA!!Pitam ja caleta, pa otkud to nama...?!?!Kaze on: Ma, ispalio me neki, za njega je porucena...Inace, pumpa je kupljena decembra 1998, stojala je 12 godina, da bi docekala da je ja stavim na svoj auto...Nije kome je namenjeno, vec kome je sudjeno...Za sada, rekord drzi filter za 1500 koji je kupljen org. 1991, a stavljen 2010. kao i remenica radilice za AE86 koja je kupljena 1994, a stavljena 2009. godine...

 

DSC01875.jpg

 

DSC01873.jpg

 

DSC01874.jpg

Podeli ovaj post


Link to post

Au kako ofucana kutija ja to ne bi stavljao na auto ;)

Svaka cast vec ga vidim na poligonu u nedelju ;)

Podeli ovaj post


Link to post

Bice verovatno, jedino sto moram da vozim penzionerski narednih 1000 km, nema naprezanja, sreca pa je skup za gledanje, put do Cacka i nazad ne bi bio isti kao prosli put...

Podeli ovaj post


Link to post

sto pa put do Cacka je bas bio dobar za razradu motora sve do 3-4.000 obrtaja, dobro u povratku je bilo do prekidaca u obilazenju ;)

taman mozes da ga razradjujes do Beograda i po Beogradu i nazad

Podeli ovaj post


Link to post

Hm, da, samo to nije 1000 km, ja i inace vozim do 3k uglavnom(lepota velike zapremine), ali tesko je biti razuman, kad oko mene oktan manijaci.. :P

Podeli ovaj post


Link to post

Seti se scene iz Radovana III u kafani... :D :D :D

 

Ne daj se provocirati...

Podeli ovaj post


Link to post

XaXaXa ;) ;) ;)

ma tesko kad drustvo 10+ automobila u koloni ponese ;)

Podeli ovaj post


Link to post

Da, samo da ne bude "dzaba smo krecili"...

 

Sacekam 1000 km, pa mogu da divljam jos 100 000 km... :P

 

Odnete dekle da se peskiraju, farbace se opet, lepo da se odrade, crveno opet da pise na dekli, i onda cemo da ih sklopimo..Do petka nadam se zavrsavamo sve...

Podeli ovaj post


Link to post

Drzim ti palcove da dodjes sa Suprom na mini skup ;)

Podeli ovaj post


Link to post

Stize mi samo jos spaner, i onda imam sve delove..

 

Sutra uvece dekle gotove, onda zavisi od mog limara Gorana kad ce ih ofarbati, to ce najvise da traje, tako da cenim do petka da imamo sve na gomili, zavisi od posla, ako bude kao danas, ostavljam za subotu, ako ne, onda vec za petak..

 

Mogu da ostavim Robiju da ga zavrsi, ali car price je sto ja sa njim sve zajedno radim i srafim, i tako upoznajem u sraf svoj auto, neprocenjivo znanje i iskustvo...Kad sklopimo sve to, onda cemo i kardan da odradimo, pa sam miran na duze..Doduse, i letva, ali nju mogu da dolivam, pa nije strasno za sada, hocu i da se vozim malo...

 

Ostaje jos atest za gas i da se vozi...

 

Akcenat onda prebacujem na Mazde, a Supru cemo da na prolece obradujemo sa mozda farbanjem branika, no videcemo, sminka mi je u drugom planu....

Podeli ovaj post


Link to post

Dekle se farbaju, ali...

 

Javlja mi Robi, kao da sam znao, radi se glava, medjutim, nije bas najsjajnija, odradjen je hidrotest, morace da se ravna, dihtung mi se usekao u samu glavu skoro!!

 

Znaci, spustamo glavu, obradjujemo je, tako da ce i kompresija biti neznatno veca, jos cu da se igram tuninga...

 

Odradicemo sad kako valja, kad vec prethodni vlasnici nisu pazili..

 

Nadam se da ce stici do subote, sve sam namestio da srafim u subotu, sad mi samo od obrade glave zavisi...

Podeli ovaj post


Link to post

Samo polako bolje i da ne dodjes suprom na skup nego da se posle kajes sto si nesto odradio na brzinu

Podeli ovaj post


Link to post

Naravno, ne zuri se meni da sad dodjem po svaku cenu Suprom, samo sam se nadao da je glava zdrava i citava..

 

Nista, sredicemo je, ne moram da trazim drugu, ali na ovoj ima da se radi..

 

A sta tek ocekivati od glave koja nije odrzavana kao moja, ili da je jos turbo...

Podeli ovaj post


Link to post

Ocekivao bi potragu za blagom tj novu :(

Podeli ovaj post


Link to post

Imam dve, tri koje se prodaju u delovima, za ne daj boze, no javio mi je Robika, sad kad je obrade na masinskoj obradi, bice kao nova, tako da nema brige... :)

 

Nije se potrosila kako inace se desava sa 7MGE motorima, dosta je stajala, malo je vozena posle, posle mene ako je ne stave u Toyotin muzej, ide u TRIO muzej.. :)

Podeli ovaj post


Link to post

×