Jump to content
markomiha

Novi vlasnik Yarisa 2004 godiste!

Recommended Posts

Pozdrav ljudi, odskora sam postao vlasnik jednog lijepog Yarisa  ::)

 

Radi se o 1,4D masinici, 2004 godiste sa cetvoro vrata!

 

Trenutno sam jako zadovoljan, ne vidi mu se greske (nadam se da nisu zamaskirane) a i platio sam ga poprilicno 5000 , neregistrovanog...

Nadam se da je to OK cijena za jednog Yarisa tog godista i stanja u kakvom jeste sobzirom da su kod nas u CG benzinci sa troje vrata, 2001,2002 godiste kostaju oko 4000 eura.. I to u losijem stanju od ovog.

Masinica radi kao satic, presla pravih 100.000 jes sam dosao i do predjasnjeg vlasnika. Radi se o jednom dekici koji ga je kupio 2008 za 7500 eura, ulozio preko 1500 eura u njega a potom kompenzovao za automatik jer mu je otkazala ruka. Dekica je cak i senzore za rikverc ugradio a servisirao gfa je iskljucivo u Tojotinom servisu na CT koji je nedavno otvorio mega ogromno predstavnisto u PG...

Znajuci kakav je kvalitet Tojote i da Yaris drzi najvishu cijenu u klasi malih automobila, nadam se da nisam pogrijesio pri izboru..

 

Pozdrav svima

Podeli ovaj post


Link to post

Dobro NAM Dosao ! ! !

Postavi slike autica

Podeli ovaj post


Link to post

Hvala na pozdravima, postavljam slike, cim URADIM neku..

 

I ti "slikash" na platnu?  :D

 

Izvinjavam se na neozbiljnosti...

 

Stvarno, dobrodoslica! ;)

Podeli ovaj post


Link to post

Hvala na pozdravima, postavljam slike, cim URADIM neku..

 

I ti "slikash" na platnu?  :D

 

Izvinjavam se na neozbiljnosti...

 

Stvarno, dobrodoslica! ;)

 

Dobro dobro, FOTOGRAFISACU ga onda..  :D

Podeli ovaj post


Link to post

Dobrodošao!  8)

 

Što se makine tiče, mislim da bolju kombinaciju nisi mogao da kupiš! Taj 1.4 D-4D je maca koja prede za ostale evropske traktore od motora! Predlog - pošto ima 75ks, ako si u mogućnosti stavi mu čip pa da vidiš lepotu... Evo razlike:

 

Technical data                           Original                 DigitalTuning

Power [HP]                      75 / 4000 min-1       95 / 4100 min-1

Torque [Nm]                     173 / 2000 min-1      215 / 1900 min-1

Speed [km/h]                             170                         181

Acceleration 0-100 km/h                12.9                              11.5

Use of fuel [l/100 km]               4.4                         3.5

 

Podeli ovaj post


Link to post

Hvala na savjetu tj predlogu.. ali ja volim fabricko stanje auta..mislim da mu je fabrika dala jedan optimum..izvukli su maksimum da covjek bude zadovoljan, prilkom preticanja itd ali i da svedu vijek trajanja motora na maksimum.. uz to, nisam vise nesto zagrijan za brzu voznju.. (osim van grada) a i znas kako.. zen, djeca..  ;D  covjek se smiri u nekom periodu zivota...

hvala u svakom slucaju  ;)

Podeli ovaj post


Link to post

To su odlicni motori i dobar je odnos karoserija motor, bas dobro pitanje, da li chip tuning skracuje radni vek motora? nije tolika bitna max brzina i ubrzanje vec obrtni momenat kojim se dobija elasticnost.e sad, s obzirom da taj zahvat nije bas jeftin....

Podeli ovaj post


Link to post

Ne znam, vjerovatno da nije dobro...zasto ga onda fabrika nije odradila na tu konjazu?? Vjerovatno imaju razloga! I jos nesto.. ne moze Djuro iz neke tamo garaze, sto cipuje auta, da bude pametniji od tojotinih inzinjera... ;)

Podeli ovaj post


Link to post

Hehe, nemam taj motor, a bogami niti ću jer mrzim dizele onako iz dna duše!  :D 

 

Što se čipa tiče, grešiš mnogo... nije pitanje da li je neko npr. Djuro pametniji od Toyotinih inžinjera, već zašto je Toyota ugušila taj motor odmah u startu!? Ono što je sigurno - zbog određenih stavki u zakonu.  ;)  Samo dodatni info - taj isti motor ide i u Auris i u Corollu, ali kod njih ima 90ks...

Podeli ovaj post


Link to post

Kod atmosferaca do skoro 2.0 litra je bacanje para. Kod dizela turbo ima mnogo veci dobitak...Turbo benzin je najveci dobitak, vec od 2.0 dobija se minimalno 20-30 konja, recimo EVO ili STI...

 

Chipovanje moze da steti motoru, ali ako se odradi kako valja, i ne tera do maksimuma(jer to je samo menjanje parametara rada ECU, povecava se boost, itd), a bez menjanja ostalih parametara, raspasce se auto. Ako ti imas fabricki 0.3 bara, to je malih 75 ks, koji su ultra pouzdani. Ako bi imao 1.0 bar, onda bi imao 120 ks, i trajao bi ti motor do narednih 10k km recimo..

 

Znaci, mora se oprezno raditi, ali moze itekako. Primer tome je TTE(Toyota Team Europe), gde mozes da kupis chip tuning i zadrzis fabricku garanciju.  -> http://www.tte.de/  Znaci odes u salon, i porucis ECU novi, sa reprogramom...Najsigurnije, ali ispod 1000 evra nije, za razliku od nezavisnih tunera, koji odrade flash na postojecem ECU i kosta upola manje...

Podeli ovaj post


Link to post

Ukoliko nemas{a nemas}afiniteta prema trkama i ukoliko auto koristis{a koristis}kao porodicno vozilo, onda ne diraj nista.znas sta mozes i koliko mozes sa tom snagom i uzivaj u tome, delujes kao razuman covek, pa shodno tome neces uletati u neko agresivno preticanje itd ;)

Podeli ovaj post


Link to post

Hehe, nemam taj motor, a bogami niti ću jer mrzim dizele onako iz dna duše!  :D 

 

Što se čipa tiče, grešiš mnogo... nije pitanje da li je neko npr. Djuro pametniji od Toyotinih inžinjera, već zašto je Toyota ugušila taj motor odmah u startu!? Ono što je sigurno - zbog određenih stavki u zakonu.  ;)  Samo dodatni info - taj isti motor ide i u Auris i u Corollu, ali kod njih ima 90ks...

 

Ako taj isti motor ide sa jacom konjazom u Auris i korolu znaci da nisu imali "problem" sa zakonom, vec su napravili OPTIMALNU masinu za tu tezinu auta... da trosi malo, ide lijepo i traje dugo.. ipak su to tojotini inzinjeri ;)

 

a kao sto kaze trio-driver cipovanje steti motoru.. uostalom da sam htio nekakvu brzinu uzeo bih jakog benzinca a ne 1,4 dizela :))

 

Jedan moj drug je svog Mercedesa C230 kompressor cipovao na preko 200 konja, kao da mu nije bilo dosta 190 komada... Nevjerovatno ali meni je to debilno s obzirom da niti je neki vozac niti je trkac niti ide na Lovcen na brdske trke.. Bas mi nikako nije jasno zasto je njemu bilo malo 190 konja?!?!?

:)

Podeli ovaj post


Link to post

uffff nikako da slikam auto... krenuo sam danas u jednom momentu sam se osjetio glupo ispred zgrade kao kupio auto pa ga slika kao neki kreten :)

aj vidjecu sjutra, prekosjutra da prikacim te dslike vise ;)

Podeli ovaj post


Link to post

Nama nije glupo da fotkamo automobile...samo svrati u BG :D

Podeli ovaj post


Link to post

×