Jump to content
Mr Nebojša

Problemi sa Carinom 4AFE

Recommended Posts

Molder72:

 

Kao što već rekoh vozim Carinu 1.6 16V 4AFE motor. Imam dva problemčića ili problema zavisi kako se gleda.

 

1. Neki put kada okrećem volan u mestu ili se uparkiravam, nešto gadno zaškripi u tom upravljačkom sklopu. Neki put glasno zacvili a neki put slabije. Deluje kao da nešto nije podmazano (iz mog laičkog ugla). Takodje kada vršim naglu promenu pravca u levo pa u desno ili obratno desi se da volan malo teže krene a onda kao da preko nečega preskoči i onda je sve normalno.

 

2. Kada krećem iz mesta desi se da nešto zaškripi i auto krene. Kao cvileći zvuk. Da li je problem korpa-lamela ili nešto drugo?

 

3. Ovo nije problem ali molim za preporuku. Kada sam kupio auto u njemu sam našao nov zupčasti kaiš "Maruki" kupio sam španer i semeringe (ukoliko su potrebni). Želeo bih to da promenim pošto nemam podatak kada je to zadnji put menjano pa vas molim za preporuku gde bih to mogao da uradim na teritoriji Beograda.

 

Auto je inače prešao oko 130.000km. (tako bar piše na cajgeru) Very Happy

 

Hvala vam svima unapred!

 

=========================================================================================================

 

simella:

 

1. Jesi li gledao nivo ulja za pumpu volana i kakav je pk remen pumpe?

 

=========================================================================================================

 

Molder72:

 

Nivo ulja je dobar a i remen pumpe je ok. Neko mi reče na CBC forumu da je na mojoj tojoti engleska letva volana i d aona najverovatnije pravi problem pa mi treba još neko mišljenje.

 

=========================================================================================================

 

Vojislavbb:

 

Za 1. i 2. zategni kais za servo pumpu ako vec kazes da je dobar. Sigurno je samo olabavljen!

 

=========================================================================================================

 

 

 

Napomena:

Zbog nemogućnosti dobijanja prava na korišćenje baze forum softvera nismo bili tehnički u mogućnosti da prekopiramo korisnike i poruke. TcS je odlučila da sve poruke koje su od veće važnosti, nađu svoje mesto, ponovo, na forumu, ali u malo izmenjenom obliku. Nakon početne poruke, svi odgovori će biti dodati u nizu, kako su postavljani na forumu. Kao dodatak postojaće .PDF fajl koji će stajati kao dokaz o orginalnoj temi.

TcS Administracija

Podeli ovaj post


Link to post

Pozdrav svima,

nemam bas odgovor za ovaj problem koji je ovde naveden ali reko da iskoristim postojecu temu pa da dodam jos neki problem. Radi se o Carina II 1991 XLi 4AFE 16V registrovana kao 79kW motorom. Problem je sledeci, do sinoc kada dam kontakt pre paljenja cuje se kuckanje ispod haube i onda to stane tada okrenem da upalim masinu sve je radilo bez problem, od sinoc tog kuckanja vise nema ali zato motor radi nestabilno ima svuk kao da je V8 masina :) ali se to meni ne svidja. Nece da vuce, gubi snagu, trosi kao lud, oseca se bas benzin iz masine i iz auspuha crni dim.

Bio sam sinoc odmah do prvog servisa da proverim svecice, sve Denso svecice su crne garave ali nisu zamascene. Struja je ok baca na svim svecicama, zamenio sam svecice sa starijim koje su takodje bile ok ista prica.

Pri malom gas motor radi ne ravnomerno a pri dodavanju gasa on od jednom "poskoci" u broj obrtaja ali cim se pusti papucica za gas on naglo padne ispod 1000 obrtaja, jednostavno ne radi kako treba.

Katalizator i lambda sonda su odavno uklonjeni, rednovno sipam samo bezolovni super. Eto, ako iko moze da mi da sugestiju sta je bio bi mu zahvalan!

Podeli ovaj post


Link to post

Za pocetak bi znacilo da ocitas kodove gresaka

 

Trebao si da ustanovis odakle dolazi to kuckanje.

 

To sto ima zvuk kao V8 znaci da negde uvlaci vazduh posle filtera vazduha

 

A svecice su crne jer preliva klipove benzinom.

 

 

Idi redom:

proveri sva creva od filtera do leptira, dihtung usisne grane, sva mala vakum ceva,

 

Ima li tvoj motor EGR??

Mozda je regulator pritiska goriva zaglavio....

 

 

Ajd sto izbaci katalizator, ali zasto i lambda sondu? Mislim moze da se vozi bez nje, cak je i bolje bez nje nego sa neispravnom, ali zato potrosnja 30% veca nego sa novom ispravnom.

Podeli ovaj post


Link to post

Hvala za savete, Ja se izvinjavam sto nisam stigao ranije da pogledam ponovo forum! Problem je bilo crevo za vakum koje spalo. Cim smo sreco za vakum vratili na mesto sve je ponovo bilo u redu :)

Sto se tice labda sonde, planiram da je zamenim sa isparvnom ali pre toga sam moram da resim manje probleme oko gumica na balans stangli i da zamenim stabilizatore zadnje..... a sada evo u toku ovih ledenih dana cilindar za kvacilo je izgleda otislo pa i taj prbolem imam da resava :) tako da jedno za drugim ide.... Pozdrav!

Podeli ovaj post


Link to post

zdravo,imam problem,vozim carina ii xl 16v 88godiste,ovako...potrosnja mi je bila velika,stelovala sam plin,sad trosi 13/14 a trosio je i do 18,mada primecujem da potrosnja varira,pre par dana poceo je ler da pada,pali se lampica za ulje,auto trza,(proveravala sam ulje,i to je u redu)medjutim sad se gasi,imam poteskoce dok ga upalim,u voznji se non stop gasi...promenila sam kablove,i svecice su ok...

Podeli ovaj post


Link to post

Jelena da li si resila problem sa plinom? Vozim carinu 4 xli i meni trza na plinu pri odrzavanju brzine i pri ubrzanju. Potrosnja plina je oko 10-11 kao i ranije. Zamenjene svecice ( za plin i ovaj tip motora) i nisam imao nikakvih problema oko 400 km i onda je pocelo trzanje a pre zamene svecica bile su detonacije ( krpljeno je kuciste filtera za vazduh bilo napuklo). Ima li neko neki predlog? Kapa je dobra.

Podeli ovaj post


Link to post

Jesu ti i kablovi novi?Nesto slicno sam i ja imao,i te detonacije,elekrticar mi je nasao da je bobina naprsla malo,sad skoro sam je zamenio i za sad je sve ok,videcemo dal je to na kraju i bio problem...eto pregledaj te 2 stvari,mada za bobinu je jako tesko utvrditi dal je bas ona otisla koliko su mi pricali...meni je bilo sve drugo novo i ok,pa sam resio da probam sa bobinom...

Podeli ovaj post


Link to post

Nisam menjao kablove, kod kog si elektricara isao ako nije tajna? Da znam da cu zamenom kablova resiti problem,zamenio bi ih...

Podeli ovaj post


Link to post

Nije tajna sto bi bila,kod elektricara,,mice,,u Dimitrija Tucovica,trazis Darka i vidis sve sa njim...ako ti treba neki br,moze na PM...ali pre toga ja bi otisao i do nekog plinadzije ako ti se ti trzaji dogadjaju samo na plinu,moguce da je tu neki problemcic...

Podeli ovaj post


Link to post

Uradjen servis uredjaja i zamenjen filter plina, plinadzija je i rekao da se pregleda kapa. Hvala na infu

Podeli ovaj post


Link to post

Nisam primetio da se desava na benzinu,u poslednje vreme vozim vise na benzinu nego na plinu mada moguce je da kada je na benzinu motor "prikriva '' problem a na plinu je slabiji i smeta mu. Obicno cima pri ubrzavanju i u odrzavanju brzine na 70km/h u 4.brzini na oko 2200 obrataja, dok se cimanje gubi preko 2700-800 obrtaja u bilo kojoj brzini.

Podeli ovaj post


Link to post

Resen problem sa prekodanjem gasa,zamenjeni kablovi. Mozda nekom bude od koristi

Podeli ovaj post


Link to post

NE znam da li je ova tema zamrla, ali imam problem sa 4a-fe motorom koji je u carini 2 1990 xli.Auto je poceo jako lose da vuce (identicno i na plinu i na benzinu). zamenio sam standardne stvari oko struje (kapa, kablovi,svecice) ali nije bilo ama bas nikakvog poboljsanja. Onda sam primetio da kada dodajem gas, sipka koja otvara usis za preostalih 8 ventila, se ne pomera ?!?!?! to je jedna sipka na usisnoj grani koja se pomera preko jednog crnog vakuma ... i koliko mogu da se setim, ona se pomerala kada se doda gas. Da li je neko mozda upucen o cemu bi tu moglo da se radi ? Da, zaboravio sam da kazem i ovo ... desava mi se da auto povuce mnogo bolje kada stisnem pedalu do kraja ... pa posle jedno 3-4-5 sec, bez obzira koliki su obrtaji( desava se i na 1500, i na 2500 i na 3500 obrtaja isto. Ima li neko ideju o cemu bi moglo da se radi ?

Podeli ovaj post


Link to post

×