Jump to content
Milos CTS

Greske, Falinke i Mane made by TOYOTA

Recommended Posts

Ljudi opletite po svemu sto vam je zasmetalo na automobilim marke TOYOTA

Pisite o stvarima koje su menjane u garantnom roku tj trebalo zameniti itd...

Podeli ovaj post


Link to post

Fantasticna tema!!!...ali sta cemo mi koji vozimo "matore" automobile?  :(  Vangarantni rok je, koliko sam primetio, za veeeliku vecinu od nas.  :)

Podeli ovaj post


Link to post

Fantasticna tema!!!...ali sta cemo mi koji vozimo "matore" automobile?  :(  Vangarantni rok je, koliko sam primetio, za veeeliku vecinu od nas.  :)

 

Ma puno pravo i mi imamo da pišemo,  ;D I ako je kod mene slučaj da su se navršile čak 2 decenije, iskren da budem ja sam zadovoljan mojim vozilima jer me zaista besprekorno služe, mada, to je poznata stvar za Toyote staroga kova, hm, a šta ćemo sa ovim novijim?

 

 

 

 

Mene, kao strastvenog zaljubljenika i obožavaoca Toyota automobila jako iritira taj podatak o neprekidnom povlačenju gotovo svih Toyota modela!  >:( Dakle već odavno je jasno da kosookim  nešto ne ide valjano?  ??? Sa druge strane, učestale priče o povećanoj potrošnji ulja mi takođe nisu prijatne, i neprestani takvi podatci me teraju da Toyote novije krštenice ni ne tražim, jer poznavajući sebe, ta prevelika ljubav bi se moga izroditi u ko zna šta. Elem, da ne dužim, svi oni koji imaju, problema sa potrošnjom ulja, check engine lampicom, setom kvačila, kvalitetom završne obrade, i svemu ostalom, ovo je prava tema za to. Nadovezujte se i bez OFF-a molim  :)

Podeli ovaj post


Link to post

Ponekad zaista zalim za svojom starom corollom, a realno nisam imao potrebe da je prodajem, jedini razlog-visak.saldo je bio:

sva 4 amortizera, jednom sijalice u farovima{sve ostale su bile fabricke, tri seta guma i dva velika servisa-verovali ili ne....potrosnja 5.2 otvoren put, grad ne preko 7.1.

jeza me hvata od price o potrosnji ulja kod konkretno ovog mog vvt-i motora, za sada je sve besprekorno, ali i kilometraza je mala, 57000, sta ce biti bog sveti zna,tema je vise nego odlicna, ovo pitanje sam postavio, da li je toyota javno saopstila koja serija tih vvt-i motora ima gresku, po br.motora , godina, zemlja porekla.....da li su uopste javno napravili opoziv tih vozila kao sto su pozivali za papucicu gasa?

Podeli ovaj post


Link to post

ko sto rekoh pisite i svemu ne samo o stvarima u garantnom roku... pisite sve minuse

 

Podeli ovaj post


Link to post

I ja sam primetio to "tandaranje" poluotvorenih prozora za razliku od CARINE, koja nakon 20 god. ne mrda ni po jednom "šavu"! A primetio sam i to da mi mnogo više treba da okrenem volan kako bih napravio isto skretanje! Da li možda postoji mogućnost da se volan našteluje da bude "direktniji"? :/

Podeli ovaj post


Link to post

nikada, ali nikada nemojte da motate volan bas do kraja, tada servo pumpa najvise trpi ;)

Podeli ovaj post


Link to post

Razmišljam se da li da trtljam u ovoj temi ili ne, ali ajd neke globalne stvari...

 

Greška Toyote ogleda se u prihvatanju evropskih standarda, koji su smešni za japanske, a posledice i mane vide svi vozači koji su vozili Toyotu proizvedenu do 99 i one od 99... Počeću sa "buljavom" Corollom i onim idiotskim 1.9 dizel motorom koji nosi oznaku 1WZ (sama oznaka sve govori), pa plivajući zamajac, bosch elektronika, evropski delovi...  :'(

Podeli ovaj post


Link to post

globalizacija..... :(samo imajte u vidu jednu stvar, razgranicite sta se podrazumeva greskom, mozda je nesto odlicno tehnicko resenje, ali za nas je preskupo poravljati i zameniti taj deo...

Podeli ovaj post


Link to post

Ovde treba da budete oprezni, mislim da ste na klizavom terenu... naime neki od vas su i ranije vozili Toyota-u pa mozete da poredite, ali ima nas koji nismo pa nam je sada sve drugacije. Da me ne shavtite pogresno, i mene neke stvari nerviraju, ali posle Nemaca i Francuza sve je POZITIVNO  drugacije :)

 

Ono sto mene nervira su delovi i cene koje mogu da budu 300% vece ako ih kupujete u ovlascenom servisu. Problem je sto realno nikad ne znate sta ste kupili u prodavnicama i sto mi se desilo (homokineticki zglob) da sam po broju sasije dobi TRI razlicita dela u tri razlicite prodavnice.  >:(

 

Takodje, vec je neko pomenuo plivajuci zamajac, evo ja i dalje ne znam da li moja Corolla sa 2.0 D4D sa 90 konja ima ili ne plivajuci zamajac?! Kad odem na toyodiy.com ne mogu da ga nadjem, ili ja to ne razumem. A to realno znaci da za zamenu kvacila mozda trebam a mozda i ne da dam oko 1000 Eur. Priznacete da bas i nije prijatno ziveti u takvom neznanju i nadati se...  :'(

 

 

Podeli ovaj post


Link to post

Po mom misljenju velika je greska sto nisu napravili Celicu T23 sa 3SGTE motorom i zadnjom vucom ili makar 4x4... :D :D :D

Podeli ovaj post


Link to post

Po meni najveca mana Corolle moje generacije je shto ima evropski raspon shrafova tochkova 4x100 :(

Podeli ovaj post


Link to post

NIje to samo evropski raspon, vec sva vozila manje klase azijatskog porekla nose taj raspon.

 

Ti ne mozes da prebolis sto ne nosis 5x1143., kao Mazda 3, Honda Civic, itd... :)

 

Ali, tvoj auto je made in England, za EU trziste, tako da... :)

Podeli ovaj post


Link to post

Ma, 'ebem ga shuntava :D

Podeli ovaj post


Link to post

presiroki zadnji bocni stubovi na corolli E12, umalo nisam overio banderu danas :D

Podeli ovaj post


Link to post

O boze parking senzori su iz raja izasli ;)

Podeli ovaj post


Link to post

Ja ih ugradio i prezadovoljan sam.... 100 Eur (samo zadnji u boji vozila) je smesna investicija koliko pomaze....

Podeli ovaj post


Link to post

da, da videli... a vadis se na decu, stvari, kofere, kolica.... ctctct  ;D

 

Cim ugradis senzere sve odjednom postane lakse, manje stvari, kofera, kolica...

Podeli ovaj post


Link to post

U ovim zimskim danima trenutno me nervira to sto se stakla na mojoj Corolli prilicno magle, pogotovu zadnja sa strane. I staklo na gepeku se magli ali se ono bar moze grejati.

Podeli ovaj post


Link to post

U ovim zimskim danima trenutno me nervira to sto se stakla na mojoj Corolli prilicno magle, pogotovu zadnja sa strane. I staklo na gepeku se magli ali se ono bar moze grejati.

Jelenska koza+sampon za kosu(moze i za masnu kosu i protiv peruti :D ).Dobro utrljas sampon u jelenjak i predjes stakla iznutra.Ostavis da se to tako osuši i nema vise maglenja.Kada dodje suncano vreme samo obrisi stakla iznutra jer se poznaju tragovi sampona. ;)

Podeli ovaj post


Link to post

U ovim zimskim danima trenutno me nervira to sto se stakla na mojoj Corolli prilicno magle, pogotovu zadnja sa strane. I staklo na gepeku se magli ali se ono bar moze grejati.

 

Da li ti je prekidač za ulaz vazduha u kabinu na ispravnom položaju? Možda si postavio stisuno da ti vazduh kruži, tada hoće da magli.

Podeli ovaj post


Link to post

Najbolji lek za magljenje je da se na kratko upali klima da iuzbaci vlagu iz vazduha  ;)

Podeli ovaj post


Link to post

×