Jump to content
saint

Corolla, serija E120, 2001-2006, iskustva, pitanja, nedoumice

Recommended Posts

Može li neko da uploaduje skenirano uputstvo na srpskom jer ga više nema na rapidu? I još par pitanja za iskusnije od mene: Zašto se ne pali unutrašnje osvetljenje kada se otvore vrata? Negde sam pročitao da se pali i kada se vrata otključaju daljinskim, što kod mene nije slučaj. Da li moguće zatvoriti prozore bez kontakta, tj. kada ključ nije u bravi?

Podeli ovaj post


Link to post

Negde sam pročitao da se pali i kada se vrata otključaju daljinskim, što kod mene nije slučaj. Da li moguće zatvoriti prozore bez kontakta, tj. kada ključ nije u bravi?

Da, kada se vrata otkljucaju daljinskim pali se svetlo u kabini, kada se auto zakljuca svetlo se gasi postepeno.prozore ne mozes da otvoris ili zatvoris bez kontakta.

Podeli ovaj post


Link to post

Hvala, proveriću prekidače. Mada, ako mislimo na iste i ako sam ja dobro video, ima dva prekidača, za levo i desno svetlo i mogu biti uključeni ili isključeni. Kada su isključeni svetlo se ne pali a kada su uključeni gori stalno i ne gasi se. Možda sam nešto prevideo ali proveriću posle posla. Što se prozora tiče silno sam razočaran što moram da vraćam ključ u bravu da bih zatvorio prozore (to na mom starom kecu nije moralo  :)) a naročito sam razočaran što mi prozori tandrču čim ih malo spustim. Ne znam da li tu ima nekog leka ili je to tako po "default"-u.

Podeli ovaj post


Link to post

Koji sam ja kreten! Tako mi i treba kad još uvek nisam seo na zadnje sedište. Ja sam bio ubeđen da treba da se upaje prednja svetla a za zadnje nisam ni znao jer nisam nikad do pre pet minuta (što će reći da sam uzeo izlaz sa posla jer nisam mogao da dočekam kraj radnog vremena) seo pozadi i video gde se nalazi prekidač za podešavanje.

Podeli ovaj post


Link to post

;D

 

I ja sam ispao kreten na isti nacin, s tim da sam majstoru (prilokom malog servisa) nalozio da mi resi problem svetla u kabini. Kad sam se vratio po auto samo sto mi se nije na glas smejao. :)

I meni tandrce staklo cim se spusti, mislim da sam negde procitao u nekom drugom topicu da je to default stanje  :'(

Podeli ovaj post


Link to post

Kad sam vec tu da postavim jedno pitanjce.

Nadam se da nisam mnogo promasio temu...nisam nasao slicnu temu...sorry unapred.

 

Elem, na parkingu brdo drveca ispod kojih parkiramo. Sa njih padne neka smola po autu i to se osusilo i sada svugde tackice po autu (rdjave boje). U praonicama kazu da ne moze

da operu to (verovatno ih mrzi da ribaju  :) ). Ima li neko preporuku za neko sredsvo da ja to sam odradim? Poliranje je dosta skupo i to mi je za sad poslednja opcija (mada nije iskljucena ako neko ima preporuku za NS)....

Podeli ovaj post


Link to post

Hvala na savetu...

Imam neku Michelin polir pastu u tubi - navodno za ispravke sitnih povrsinskih ogrebotina. Ne mogu da protumacim tacno koje je prirode pasta sve na arapskom (kupljena u Dubaiu).

Probacu sa njom pa sta mi Bog da...  :)

Podeli ovaj post


Link to post

Smolu sa drveća provereno skidaju vlažne maramice.

Podeli ovaj post


Link to post

Hvala zdushane! U R d men!  ;)

Podeli ovaj post


Link to post

Nije baš da je E12, poslednji model (sedan varijanta), 2008, dizel 2.0, "turčin" - na 115.000 riknula turbina, na 128.000 otišao dihtung glave, najverovatnije i glava otišla dođavola...  :o

 

Bravo Toyota!  :'(

Podeli ovaj post


Link to post

Cao ljudi!

Bliži mi se 105 000 km i trebao bih u ovom servisu prema uputstvu u knjizi vozila, zameniti i kaiševe. E sad, mozda i postoji negde na forumu tema o tome, pa me molim vas uputite. Ako nema, moja nedoumica je da li odraditi taj servis u ovlastenom servisu i biti kraci za cca 400 e ( sta bas i ne bi ako ne mora ), ili mozda kupiti originalni deo u servisu a zameniti kod mog drugara majstora vlade zabca. Molim savete.

Hvala

Podeli ovaj post


Link to post

E sad mi nešto nije jasno iz tvog prethodnog posta...

 

- Kako ti u ovlašćenom servisu uzimaju 400e za zamenu 2 PK kaiša!? Pogonski tj. zupčasti kaiš NEMAŠ tj. imaš lanac, koji se menja po potrebi ILI prema knjizi, ako imaš novaca za razbacivanje.  ;) 

 

- Po ko zna koji put postavljam pitanje: zar je lakše tražiti savet od virtuelnih ljudi preko foruma i slepo poslušati, nego prvo pitati majstora za popravku, a forum iskoristiti za razmenu mišljenja?!  :-\

Podeli ovaj post


Link to post

postoji samo jedan pk kais, njegova zamena u ovlascenom servisu kosta negde oko 9000 dinara za taj motor-provereno ;)

 

 

- Po ko zna koji put postavljam pitanje: zar je lakše tražiti savet od virtuelnih ljudi preko foruma i slepo poslušati, nego prvo pitati majstora za popravku, a forum iskoristiti za razmenu mišljenja?!  :-\

+1

Podeli ovaj post


Link to post

nije hteo da mi doda fotku uz post pa moram posebno ??? ovo ti je faktura za zamenu PK kaisa iz ovlascenog servisa ....4 puta manje nego sto si naveo ;)

savet, javi se dobrom majstoru i resices taj problem  ;)

post-316-132930765523.jpg

Podeli ovaj post


Link to post

Moram da citiram neznalicu iz hrvatskog toyota cluba, svasta ljudi lupetaju:

 

"Moja Corolla je Made in Japan. 100%. Broj šasije joj počinje sa JTDxxxxxxxxxxx (JapanTurboDieselxxxxxxxxxxxx). Čekao sam je 3 mjeseca da dođe iz Japana. To je bio jedan od uvjeta da ju kupim. U Japanu su se radile samo Corolle sa motorom 1.4 D-4D. I u servisu su to potvrdili bezbroj puta. Benzinci i 2.0 D-4D su se radili u Velikoj Britaniji i/ili Turskoj i imaju prva slova GBxxxx ili GBTDxxxx ili TTDxxxxxxxx ili Txxxxxxx na šasiji."

Podeli ovaj post


Link to post

Moram da citiram neznalicu iz hrvatskog toyota cluba, svasta ljudi lupetaju:

 

"Moja Corolla je Made in Japan. 100%. Broj šasije joj počinje sa JTDxxxxxxxxxxx (JapanTurboDieselxxxxxxxxxxxx). Čekao sam je 3 mjeseca da dođe iz Japana. To je bio jedan od uvjeta da ju kupim. U Japanu su se radile samo Corolle sa motorom 1.4 D-4D. I u servisu su to potvrdili bezbroj puta. Benzinci i 2.0 D-4D su se radili u Velikoj Britaniji i/ili Turskoj i imaju prva slova GBxxxx ili GBTDxxxx ili TTDxxxxxxxx ili Txxxxxxx na šasiji."

 

Kakva laz, pa moja je 2.0 D4D a broj sasije joj pocinje sa JTD.... inace proverena Japanka :)

Podeli ovaj post


Link to post

Ma neki blesavko, skroz. Vidis da misli da JTD znaci skracenicu za "Japan turbo diesel" :D :D :D

Podeli ovaj post


Link to post

imam par pitanja za ovaj auto, zanima me da li se to jos nekome desava i da li je normalno ili je to samo na mom primerku. u pitanju je corolla 1.4 vvt-i

 

1) problem sa paljenjem. jako cesto, mada ne bas svaki put, se desava da nece da upali iz prvog pokusaja. iz drugog uvek hoce, nikad nisam morao 3x da pokusavam, ali iz prvog retko kad.

 

2) pedala gasa. kao da ima zadrsku, i to i kad se pritiska i kad se pusta. za pritiskanje i razumem, da je motor takav, i da mu je spor odziv na gas, ali i kad pustim pedalu on kao da ostane jos neki deo sekunde pritisnut. najvise se primecuje kod saltanja, da obrtaji skoce dok sam na kvacilu. pri tome, nogama radim isto kao i u svakom drugom autu, tako da problem tu nije u meni

Podeli ovaj post


Link to post

imam par pitanja za ovaj auto, zanima me da li se to jos nekome desava i da li je normalno ili je to samo na mom primerku. u pitanju je corolla 1.4 vvt-i

 

1) problem sa paljenjem. jako cesto, mada ne bas svaki put, se desava da nece da upali iz prvog pokusaja. iz drugog uvek hoce, nikad nisam morao 3x da pokusavam, ali iz prvog retko kad.

 

2) pedala gasa. kao da ima zadrsku, i to i kad se pritiska i kad se pusta. za pritiskanje i razumem, da je motor takav, i da mu je spor odziv na gas, ali i kad pustim pedalu on kao da ostane jos neki deo sekunde pritisnut. najvise se primecuje kod saltanja, da obrtaji skoce dok sam na kvacilu. pri tome, nogama radim isto kao i u svakom drugom autu, tako da problem tu nije u meni

Podeli ovaj post


Link to post

kad si menjao svecice?sto se tice pedale gasa moguce da zaglavljuje sajla,vidi gde prolazi pa vidi da ne kaci negde

Podeli ovaj post


Link to post

morao bih da pogledam za svecice, ne znam napamet. ako su svecice tu je onda jasan lek, samo mi onda nije jasno zasto onda iz drugog nema nikakvog problema. mislio da nije elektronika...

sto se tice gasa, hteo sam da vidim da li je to uobicajena pojava, neka projektantska greska ili to samo meni negde zapinje, tj. vredi li traziti, posto moze da bude nezgodno pronaci.

hvala za savete, u sv. slucaju

Podeli ovaj post


Link to post

×