Jump to content
saint

Corolla, serija E120, 2001-2006, iskustva, pitanja, nedoumice

Recommended Posts

ne verujem da je uobicajena pojava,a to ti nije tako tesko da pogledas,vidi sagni se kad pritiskas sta se dogadja.a kod paljenaj se prvo svecice pogledaju,nije mi jasno kako ne znas kad si ih menjao ???

Podeli ovaj post


Link to post

tek sam pre nekih mesec i po dana preuzeo auto, pre toga je bio zajednicki porodicni pa sam ga delio, a otac je vodio odrzavanje. a posto je u porodici, nisam se odmah raspitao za sve do detalja kao da uzimam od nepoznatog, nego po potrebi jedno po jedno. ima sve to u servisnoj knjizici, samo ne znam napamet.

u sv. slucaju, identicno je radio i kad smo ga porodicno prvi put kupili 2007. sa 48,000 km, zato mi je malo cudno da su svecice, ali aj provericu to malo bolje...

Podeli ovaj post


Link to post

pa onda verovano nisu :).doci ce neko ko malo vise zna o tome pa ce ti pomoci

Podeli ovaj post


Link to post

Normalno je da ne spusta obrtaje tokom brzog/normalnog saltanja brzina. A za paljenje proveri. Svecice, dizne itd...

Podeli ovaj post


Link to post

Treba da uradim servis na 105.000 km, Corolla HB 1.6vvt-i 110ks 2006. god, u ovlascenom servisu su mi rekli da uz kajs se menja i neki natezac koji kosta 13.000din! Jel mora on da se menja? Ako ne radim servis u ovlascenom servisu, koju marku kaisa i ostalih delova da kupim (filteri, svecice...)? Sta se sve menja na 105.000km? Da li treba i da punim klimu prilikom servisa ili to da ostavim za leto? Da li treba i antifriz da se menja (na ispitivanju je pokazo da drzi do -45 stepeni)?

Podeli ovaj post


Link to post

E ovo je prava tema, kako je nisam nasao do sada. Jel normalno da kad se upale sva 4 migavca nestane pozicija zadnja a svetla upaljena? Meni se cini da nije

Podeli ovaj post


Link to post

@frolle vidjao sam te fazone ono, das levi migavac ukljucuje ti se stop :) i ne, nije normalno.. kao da ti masa negde zeza, proveri kod elektricara sve spojeve na zadnjim svetlima

Podeli ovaj post


Link to post

Wazzuu je u pravu. Masa se negde odvila. Ukoliko je nešto rađeno skoro blizu svetlosne grupe, pa su zbog toga odvijani i zavrtnji koji drže masu, verovatno nisu zategnuti. Ili su vremenom sami popustili, što je retko, ali to je razlog disko efekta. :)

Podeli ovaj post


Link to post

@milosp stalno nesto jurim po netu, i setim se odlicnog hr bloga, baci pogled, znacice ti, ima i mehanike dosta jer je sve to usko vezano... http://www.auto-elektrika.bloger.hr/

 

inace, kad se menja zupcasti (veliki srvis), generalno se menjaju natezac, klizac, vodena pumpa ako je na zupcastom, spaneri, znaci sve... jeste skupo, ali je mir... probaj da nadjes natezac u japanskoj kopiji ako ti je skup original i ako je razlika u ceni znacajna

Podeli ovaj post


Link to post

Možda ovo pripada u temu Potrošnja ulja vaših toyota ali je meni u svakom slučaju nedoumica. Elem, ono što me muči je da mi se nivo ulja posle pređenih 4500 km ne menja tj. stoji na par mm od maksimuma. Inače, u pitanju je Corolla 1.6 vvt-i 2003. god. U principu treba da budem srećan zbog toga jer, kako sam ovde, na forumu, iz postova iskusnijih vlasnika, saznao da ovi motori generalno troše dosta ulja. E, sad, mene interesuje da li je moguće da se nesto desi pa da nivo na pokazivaču bude stalno isti a da je u stvari situacija drugačija. Možda je glupo pitanje ali šta ću kad pojma nemam o svemu tome.

 

Drugo pitanje je vezano za variranje broja obrtaja kod startovanja motora. Auto je garažiran a kroz garažu prolaze cevi za parno grejanje tako da nikad ne mrzne. Kada startujem motor, broj obrtaja ode na, recimo, 2200, padne na 1200, pa skoči na oko 2000 i tek onda počinje da pada normalnim tempom kako se motor zagreve. Pitanje je da ji je taj skok normalan ili ne.

Podeli ovaj post


Link to post

E, sad, mene interesuje da li je moguće da se nesto desi pa da nivo na pokazivaču bude stalno isti a da je u stvari situacija drugačija. Možda je glupo pitanje ali šta ću kad pojma nemam o svemu tome.

 

ne postoje glupa pitanja, postoje samo glupi odgovori, ne moze nista da se desi da varira ulje na pokazivacu ako meris ulje kada je motor hladan i kada auto stoji na ravnom pokazace ti pravo stanje stvari....

za ove brojeve obrtaja ne znam ali nesto mi ne deluje da je to ok...

Podeli ovaj post


Link to post

Zaboravio sam da napišem da se ovo sa variranjem broja obrtaja dešava samo kada je mnogo hladno a auto mi ostane napolju (danas se, na primer, nije desilo) i da se sve to izdešava za par sekundi, pa ako neko ima neku ideju...

Podeli ovaj post


Link to post

nema veze sa tng jer i da ga imas uvek ga palis na benzin, zar ne!?

ovo mi onako laicki deluje kao da je neki senzor u pitanju....mada, ovako moze samo da se nagadja, svi ti automobili za takve stvari moraju da se prikace na komjuter i videces da li ce da prijavi neku gresku  ;)

imas li servis u koji imas poverenja?

Podeli ovaj post


Link to post

Tipujem na senzor hladnog starta.

Podeli ovaj post


Link to post

Pa ništa, posle praznika mu sleduje pregled pa ću videti šta kažu u servisu.

Podeli ovaj post


Link to post

Pozdrav svima!

Klinasti kaiš mi ima one male pukotine, a i španer mi se čuje ( rekao bih ja. Što ne znači da je tačno ). Uglavom imam 112k km, uskoro bi to trebalo menjati, pa se pitam da li pored kaiša i španera ide još nešto u kompletu za zamenu u tom sistemu i čiji su delovi najbolji? Kakvi su SKF španeri? Corolla 2006, 1,4 vvt-i , 71 kW. Hvala

Podeli ovaj post


Link to post

Corolla 1.6vvti 2005. Kad drmusam desni tocak dok je podignuto vozilo oseti se luft i lupkanje, a cini mi se da je na kraju letve volana, jer vidim da se poluga spone drmusa na ulazu u letvu prilikom drmusanja tocka. Moze li se menjati kraj letve bez skidanja letve? Ako moze gde i koliko otprilike kosta?

Podeli ovaj post


Link to post

Pozdrav!

Ima li neko dobru volju da mi posalje prevedeno uputstvo za E120, svi ovi linkovi su mrtvi...

Hvala unapred (posaljite pp pa saljem e-mail)!

Podeli ovaj post


Link to post

Može li i meni prevedeno uputstvo? Na pp, ili da se ovdje postavi.

 

Hvala unaprijed!

Podeli ovaj post


Link to post

×